Урок Взаємно обернені числа

Про матеріал
Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям взаємно обернених чисел, навчити знаходити число, обернене до даного, і перевіряти, чи є дані числа взаємно оберненими; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, формувати культуру усних і письмових обчислень, комунікативні компетентності; виховувати любов до математики.
Перегляд файлу

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів с.Добре

 

 

 

 

 

 

Тема:

 

 

6 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:

Леонович Н.П.

 

Взаємно обернені числа

Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям взаємно обернених чисел, навчити знаходити число, обернене до даного, і перевіряти, чи є дані числа взаємно оберненими; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, формувати культуру усних і письмових обчислень, комунікативні компетентності; виховувати любов до математики.

Очікувані результати: учні повинні знати означення взаємно обернених чисел, розв’язувати завдання, що передбачають уміння знаходити число, обернене до даного, перевіряти, чи є дані числа взаємно оберненими.

Обладнання та наочність: підручник, роздавальний матеріал,  

Тип уроку:комбінований.

■ I. Організаційний етап

▪ Привітання

Ось пролунав дзвінок

І розпочинається урок.

Працювати слід старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім шостім класі

Учні – просто молодці!

▪ Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

■ II. Перевірка домашнього завдання

«Знайди помилку»

Вправа № 350

  1. 550* = = = 27 (га) – зорала перша бригада
  2. 550 - 27 = 522 (га) – зорала друга бригада

Відповідь: 522 гектари

Вправа № 361

45% = 0,45

  1. 2800*0,45=1260(кг) – картоплі привезли першого дня;
  2. 2800-0,45=2799,55(кг) – картоплі привезли другого дня

Відповідь: 1260 кілограм і 2799,55 кілограм

Вправа № 367

  1. 234* = 91 (км) – проїхав за першу годину;
  2. 234*0,4= 93,6 (км) – проїхав за другу годину;
  3. 234-91-93,6= 49,4 (км) – проїхав за третю годину

Відповідь: 49,4 кілометри

■ III. Актуалізація опорних знань

Кросворд

 

 

 

 

■ ІV. Вивчення нового матеріалу

План викладання нового матеріалу

1. Поняття взаємно обернених чисел.

2. Число, обернене до даного.

3.  Приклади

Отже, мета сьогоднішнього уроку: дати означення взаємно обернених чисел, навчитись знаходити число, взаємно обернене до даного.

І в цьому нам сьогодні допоможуть наші добрі знайомі : Містер Світ та його юні помічники.(Пуск « ПМК 5-6 кл.»).

Увага на екран!

Діти за допомогою мультимедійного екрану переглядають мультфільм із наступним сюжетом. Шаман Чічака закодував доступ до математичної планети і поставив магічні пастки. Для того, щоб туди потрапити потрібно знати число, яке обернене до даного.

V. Розв’язування вправ

Вправа № 374(усно), 379, 381 (підручник)

Фізкультфилинка

Виконайте дії починаючи з першого прикладу, наступним є приклад, що починається з числа оберненого до відповіді попереднього

1)1;           2);                3) 1;

 4)                5)

■ VI. Самостійна робота

Варіант 1

Позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

Початковий і середній рівні (6 балів)

1. Виконайте множення: .

А   Б   В   Г

2. Обчисліть: .

А 3  Б   В   Г 2

3. Знайдіть від числа 15.

А 45  Б   В 5  Г

4. Знайдіть 55 % від числа 200.

А 55  Б 100  В 110  Г

5. Розв’яжіть рівняння .

А   Б  В  Г

6. Автобус проїхав 120 км. Із них — по шосе, а решту — ґрунтівкою. Скільки кілометрів проїхав автобус ґрунтівкою?

А км Б 100 км В 20 км Г 24 км

Варіант 2

Позначте одну правильну, на вашу думку, відповідь.

Початковий і середній рівні (6 балів)

1. Виконайте множення: .

А   Б   В   Г

2. Обчисліть: .

А   Б   В   Г

3. Знайдіть від числа 16.

А 4   Б 64  В   Г

4. Знайдіть 33 % від числа 800.

А 33  Б 80  В 264  Г 2640

5. Розв’яжіть рівняння .

А   Б  В   Г

6. Хлопчик прочитав книжки, у якій 320 сторінок. Скільки сторінок йому залишилося прочитати?

А  Б 40  В 200  Г 120

Розв’язання та відповіді до самостійної роботи

Варіант 1. 1. Б. 2. В. 3. В. 4. В. 5. В. 6. В. 7. Г. 8. Б. 9. В.

6. (км) — проїхав по шосе;

(км) —  проїхав ґрунтівкою.

Відповідь: 20 км.

Варіант 2. 1. В. 2. А. 3. А. 4. В. 5. Г. 6. Г. 7. В. 8. В. 9. Г.

6. (с.) — прочитав хлопчик;

(с.) — залишилося прочитати.

Відповідь: 120 с.

■ VII. Підбиття підсумків уроку

Гра «Ти – мені, я – тобі»

VIII. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Опрацювати 16 Вправи № 376, 378 (до 8 балів), 386 ( 9 і більше балів)

 

 

docx
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку