Урок з математики "Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Закріплення вмінь виконувати додавання і віднімання в межах 100."

Про матеріал

Тема:Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Закріплення вмінь виконувати додавання і віднімання в межах 100.

Мета:Формувати в учнів уміння порівнювати вирази які містять табличні вирази які множення числа 2; вправляти у розв'язанні задач на множення числа 2; закріплювати навички додавання і віднімання чисел в межах 100; розвивати множення, спостережливість увагу; виховувати любов до праці.

Обладнання:Таблиця множення, малюнки до задач, наочність восьме ніжки.

Трудове навчання:Виготовлення жайворонка із солоного тіста.

Мета Розвивати навички роботи з пластичним матеріалом (солоним тістом).Вчити учнів визначати форму і пластику окремих складових частин виробу, відтворювати їх образи в ліпленні. Учити дітей ліпити виріб з кількох частин, правильно поєднуючи їх в одне ціле. Формувати вміння працювати акуратно.

Обладнання: cолоне тісто,стеки,дощечка,зразок виробу,дві горошини-перця.

Зміст уроку

I. Організація класу.

1. Вступна бесіда

«Весна прийшла!

Тепло знайшла

Кричать дівчатка й хлопчики,

Цвірінь! Цвірінь! –

Журбу покинь!-

Клопочуться горобчики.»

- Чи помітили ви, що кожна пора року має свої особливості? Весна – це пустунець, і зграя крикливих пташок. І справді пробудження весни настає 15 лютого. Це день коли Зима зустрічається з Весною.

II. Оголошення теми і мети уроку. Сьогодні урок незвичайний , ми з вами знаємо багато про весну, та маємо з'ясуємо, які явища у природі вказують на прихід весни, які її головні ознаки, прикмети. А ще й навчитися зображати прихід весни за допомогою художніх технік і матеріалів. ‐ А метою нашого сьогоднішнього уроку є завдання з'ясувати, які явища природи вказують на прихід весни, на її головні ознаки.

- До нас на урок також завітала Весна.

- Принесла вона лагідне сонечко, мрійливі хмарки і впертий весняний вітерець. Погляньте, на кожній із хмаринок зображений етап уроку. Ви виконаєте завдання, повіє вітерець, піде лагідний дощик і виросте весняна сад.

- Сьогодні на уроці ми закріплень таблицю множина числа 2, порівнювати вирази, розв'язувати задачі на множення.

Мотивація навчальної діяльності ‐
ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з підручником (с.82-­84 Яка пора року змінює зиму? Назвіть весняні місяці.

‐ Поміркуйте, чому в народі кажуть: «Весна настає, сонця додає». ‐

робота в групах

1 група Розгляньте фотографію на с. 82. Розкажіть про природу в березні.

‐Поміркуйте, чому в народі кажуть: «Квітень – щука хвостом лід розбиває».

2 група Розгляньте фотографію на с. 83. Розкажіть про природу в квітні.

‐ Поміркуйте, чому в народі кажуть:

Дощ весняний хліби піднімає

3 група ‐ Розгляньте фотографію на с. 84. розкажіть про природу в травні. ‐.

Дощ у травні зайвим не буває.

Квітень – з водою, а травень – з травою.

‐ Що таке проталина? Коли буває грім?

2.Мозковий штурм ‐ Поясніть,чому весну вважають найвеселішою порою року. ‐ Поміркуйте, чому весняні місяці отримали такі назви. І з чим це пов'язано? ‐ Назвіть основні ознаки кожного місяця. Спостерігайте, чи будуть вони повторюватися з року в рік. ‐

III. Усна лічба - 1 – а хмаринка.

24 23 29 П

22 28 25

26 27

IV. Каліграфічна хвилинка – 2 – а хмаринка.

1. Записати результати обчислення таблички множення 2 (добуток) І

Як можна інакше сказати за результат.

V. 3 – а хмаринка. Робота в підручнику №609

1 Завдання по групах.

1. група 24=8 (в) Д

2 група. 2+2+2+2=8 (в)

VI. 4 – а хмаринка №610 (усно).

Діти читають таблицю множення числа 2. С

Пояснення 26=12

VII. 5 – а хмаринка №611.

Робота на дошці (групова робота).

2+2+2‹24

2+2+2+2+2+2‹27 Н

2+2+2 = 23

25‹12

Фізкультхвилинка.

Розповідь про Стрітення.

VIII. 6 – а хмаринка №612 (усно)

1)26=12 (груш) І

2)25=10 (папуг)

IX. 7 – а хмаринка №613 (Колективна)

23=6

27=14 Ж

29=18

X. 8 – а хмаринка (групова робота)

36+43=79

63-38=25Н

25+44=69

52-27=25

XI. 9 – а хмаринка №615

Робота над задачею

- Про що мова в задачі?

- Про кого йдеться в задачі?

- Що відомо про пакувальника?

- Про його учня?

- Скільки пакує за 1 годину пакувальник? И

- Його учень?

- Що запитується в задачі?

- Чи можна зразу дати відповідь?

- Чому не можна?

- Що треба знайти?

П – 24

1год -

У – 17

2год В.,У.-?

1)24+17=41(п.)

2)41+41=82(п.)

Відповідь: 82 набори.

XII. 10 – а хмаринка. Самостійна робота.

1) 3+3+3+3+3+3

5+5+5+5+5 К

43

25

В нас хмаринки були чарівні і на зворотному боці написана назва першої весняної квіточки.

ПРОЛІСОК ПІДСНІЖНИК

Ми дізнались які квіти є вісниками весни.Сьогодні ми з вами будем виготовляти із солоного тіста першого вісника весни жайворонка.А виготовляти будемо із солоного тіста.

Отже , зміни в живій природі навесні пов'язані зі змінами в неживій природі.

Сонце вище, ніж узимку. Дні стали довшими. На вулиці потеплішало. Небо навесні

блакитне, високе. Хмари білі, легкі. Сніг і лід тане. На річках льодохід, повінь . Навесні

в різні місяці йде то сніг, то дощ. У травні гримить перша гроза. Грунт відтає, на деревах з'являються бруньки, а потім клейкі листочки. Зацвітають первоцвіти. З'являються комахи. Повертаються перелітні птахи. Лісові звірі виводять потомство.(усе ілюструється) ‐ Леонардо да Вінчі довів ,що товща повітря, крізь яку ми дивимося вдалечінь, пом'якшує абриси і кольори предметів і додає їм блакитнувато–сірого або синього відтінку. Це явище художники назвали повітряною перспективою.

Закони повітряної перспективи допомагають наповнити повітрям і простором кожний малюнок. Словникова робота Повітряна перспектива –це на значних відстанях зміни в кольорі та чіткості контуру об'єктів. 2.

Фізкультхвилинка

Встало вранці ясне Сонце,

Зазирнуло у віконце

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Нумо дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Встали – сіли!

Встали – сіли!

Бачте, як розвеселили?!

Стало й сонце танцювати,

Нас до кола закликати.

Нумо, разом! Нумо, всі!

Потанцюймо по росі!

2.Робота над темою. Вступна бесіда

V. Узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів 1. Організація сприйняття творів мистецтва Розгляньте репродукції картин,що зображають весну.

Визначте, якими засобами на запропонованих ілюстраціях художники передають відчуття весни.

  1. Практичне завдання. Виконання малюнка за зразком. Намалювати квітучий сад. Звертаю вашу увагу, що чим ближче до нас знаходиться дерево, тим теплішим і яскравішим буде його колір, чим далі – тим холоднішими виглядатимуть фарби. Послідовність виконання роботи Спочатку оберіть композицію. Малюнок потрібно розмістити так, щоб усе помістилося на аркуші та щоб простір, зайнятий малюнком, і порожні місця на папері врівноважували одне одного. Потім помістити висоту дерева і ширину розкинутих гілок, загальну форму крони. Зобразити на малюнку спочатку загальне, а потім деталі.

Після виконання загального ескізу дерева малюють великі гілки, потім дрібніші, а потім повертаються до загальної форми дерева. Слід звернути увагу на те, що стовбур біля землі значно товщий, ніж біля верхівки. Гілки товщі там, де вони кріпляться до стовбура або до інших гілок, а закінчуються точкою – брунькою. Розмір зображення на аркуші буде більшим для дерева, що розташовані ближче до нас. Чим далі від нас розташоване дерево, тим меншим буде його зображення. Індивідуальна робота за творчим завданням Учні виконують роботу під керівництвом учителя

  1. Презентація виконаних робіт

VІ.Підбиття підсумків уроку ­ Назвіть весняні місяці. ­ Які зміни відбуваються в неживій природі навесні? ­ Які зміни відбуваються в живій природі навесні?

VІІ. Домашнє завдання Читати с.82­-84.

Скласти казку про весну в саду

5.

Тісто – на диво пластичний матеріал для ліплення різних фігур і композицій: ніжний, м'який, на відміну від звичайного пластиліну, не забруднює рук.

Здавна відомі пластичні властивості солоного тіста. Наші прабабусі ліпили з нього фігурки різних птиць і тварин, так званих “жайворонків”, з якими зустрічали весну.

3. Викладання нового матеріалу

Птиця – це вісник весни-радості й взагалі вісник сонця. Вона побуває в повітрі, «у небі», й несе людям утіху з неба ж, від сонця.

А в собі носить яєчко – емблему сонця-життя, народження, воскресіння. Тому майже всі птахи надзвичайно цінувались у наших пращурів, та й тепер шануються. Був у давнину звичай тримати всю зиму пташатко в хаті, а на Благовіщення випускати на волю. Завжди ранньою весною прилітних птиць годували, годують й тепер. Птахи завжди були улюбленцями наших предків.

В українській традиції весна була часом пробудження Живи, тобто живого і життєрадісного.

Святкові «лелечини», «сорочини», «ластівки», «Жива», «солов'їний Великдень» мали на меті прикликати пташок з Вирію - тобто країни, де перебувають душі предків. Їх поминали, - а з пташками поверталось тепло і достаток на рідну землю.

В народному календарі Сороки (Сорочини) або Жайворонки - свято, що присвячене птахам. Так називаються і обрядові коржики, весняне печиво у вигляді пташок - «жайворонків», голубків, буслів, бубликів, які печуть в цей день дітям, щоб вони, ходячи вулицями, закликали птахів з вирію. На Сорочини належало роздати сорок бубликів або з'їсти сорок галушок.

Діти бігали з тим печивом по селу, підкидали вгору, імітуючи пташиний політ, і викрикували весняні заклики до птахів:

Пташок викликаю з теплого краю,

Летіть, соловейки, на нашу земельку,

Спішіть, ластівоньки, пасти корівоньки!

Вилинь, вилинь, гоголю! Винеси літо з собою!

Винеси літо, літечко, зеленеє житечко,

Хрещатий барвіночок, запашний васильочок!

Діти вірили, що після таких закликів птахи і весна не забаряться. А щоб пернатим друзям не було сутужно, залишали для них крихти своїх коржиків, а іноді і цілих "жайворонків”, повісивши їх на гілочки дерев.

Ліплення виробів з солоного тіста

В основі виготовлення практично всіх елементів полягає кулька і ковбаска

Сушити вироби можна в електричній духовці; другий варіант – повітряна сушка. Дуже важливо, щоб виріб повністю став сухим. Його готовність визначають по звуку.

Виготовлення вироба

“Жайворонок”

Технологія виготовлення:

1. Виліпити основу фігурки жайворонка з кульки потрібного розміру.

2. Легкими рухами викачати ковбаску.

3. З ковбаски зробити вузол.

4.з одного кінця зробити голову, з іншого хвіст.за допомогою стека зробити піря.

5.Очі зробити з перця горошку.

Фізкультхвилинка

Гра “Пташка у клітці”

Діти ходять навколо “пташки”, що стоїть непорушно із зав'язаними очима, тричі промовляють: “Пташко, пташко, коли з клітки в небо злетиш?” Потім усі зупиняються, і один з гравців запитує: “Пташко, пташко, вгадай, хто відчинить твою клітку?” Дитина, що знаходиться у центрі кола, повинна вгадати, хто це сказав. Далі пташкою стає той, кого вгадали.

4. Практична діяльність учнів.Техніка безпеки.

- Підготовка тіста

- Ліплення виробів із кульки.(див.1)

- Виготовлення з кульки ковбаску (див.1)

- Завязка ковбаски у петельку(див.2)

- Формування з одного кінчика голову,з іншого хвіст(див.3)

- Розфарбовування готових виробів

Оцінювання виробів

5. Підведення підсумку уроку.

ПТАШКИ ГАРНІ МИ ЗЛІПИЛИ.

НАЧЕ ВСІ ВОНИ ОЖИЛИ

КОЖА ГАРНА,КОЖНА МИЛА

БУДЕ РАДУВАТИ МИЛО

БУДЕ ПТАШЕЧКА СПІВАТИ

ВЕСНУ ВІТАТИ.

Домашнє завдання

Перегляд файлу

Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Закріплення вмінь виконувати додавання і віднімання в межах 100.

Мета: Формувати в учнів уміння порівнювати вирази які містять табличні вирази які множення числа 2; вправляти у розв’язанні задач на множення числа 2; закріплювати навички додавання і віднімання чисел в межах 100; розвивати множення, спостережливість увагу; виховувати любов до праці.

Обладнання: Таблиця множення, малюнки до задач, наочність восьме ніжки.

Трудове навчання:Виготовлення жайворонка із солоного тіста.

Мета Розвивати навички роботи з пластичним матеріалом (солоним тістом).Вчити учнів визначати форму і пластику окремих складових частин виробу, відтворювати їх образи в ліпленні. Учити дітей ліпити виріб з кількох частин, правильно поєднуючи їх в одне ціле. Формувати вміння працювати акуратно.

Обладнання: cолоне тісто,стеки,дощечка,зразок виробу,дві горошини-перця.

Зміст уроку

I. Організація класу.

1. Вступна бесіда

«Весна прийшла!

Тепло знайшла

Кричать дівчатка й хлопчики,

Цвірінь! Цвірінь! –

Журбу покинь!-

Клопочуться горобчики.»

-​ Чи помітили ви, що кожна пора року має свої особливості? Весна – це пустунець, і зграя крикливих пташок. І справді пробудження весни настає 15 лютого. Це день коли Зима зустрічається з Весною.

II. Оголошення теми і мети уроку. Сьогодні урок незвичайний , ми з вами знаємо багато про весну, та  маємо з’ясуємо, які     явища у природі вказують на прихід весни, які її  головні ознаки, прикмети. А ще й            навчитися зображати прихід весни за  допомогою художніх технік і матеріалів. А метою нашого сьогоднішнього  уроку є завдання з’ясувати, які явища  природи                вказують на прихід весни, на її головні ознаки.

 

-​ До нас на урок також завітала Весна.

-​ Принесла вона лагідне сонечко, мрійливі хмарки і впертий весняний вітерець. Погляньте, на кожній із хмаринок зображений етап уроку. Ви виконаєте завдання, повіє вітерець, піде лагідний дощик і виросте весняна сад.

-​ Сьогодні на уроці ми закріплень таблицю множина числа 2, порівнювати вирази, розв’язувати задачі на множення.

    Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з підручником (с.82-­84 Яка пора року змінює зиму? Назвіть весняні місяці.   

  Поміркуйте, чому в народі кажуть: «Весна настає, сонця додає».

 

 робота в групах

1 група  Розгляньте фотографію на с. 82. Розкажіть про природу в березні.

 Поміркуйте, чому в народі кажуть: «Квітень  щука хвостом лід  розбиває».

 

2 група    Розгляньте фотографію на с. 83. Розкажіть про природу в квітні.

   Поміркуйте, чому в народі кажуть: 

Дощ весняний хліби піднімає

 

3 група Розгляньте фотографію на с. 84. розкажіть про природу в травні. .

  Дощ  у травні зайвим не буває.

  Квітень  з водою, а травень  з травою.

Що таке проталина? Коли буває грім?

   2.Мозковий штурм Поясніть,чому весну вважають найвеселішою порою року. Поміркуйте, чому весняні місяці отримали такі назви. І з чим це  пов’язано?  Назвіть основні ознаки кожного місяця. Спостерігайте, чи будуть вони  повторюватися з  року в рік.

III. Усна лічба - 1 – а хмаринка.

2·4 2·3 2·9 П

2·2 2·8 2·5

2·6 2·7

IV. Каліграфічна хвилинка – 2 – а хмаринка.

1. Записати результати обчислення таблички множення 2 (добуток) І

Як можна інакше сказати за результат.

V. 3 – а хмаринка. Робота в підручнику №609

1 Завдання по групах.

1. група 2·4=8 (в) Д

2 група. 2+2+2+2=8 (в)

VI. 4 – а хмаринка №610 (усно).

Діти читають таблицю множення числа 2. С

Пояснення 2·6=12

VII. 5 – а хмаринка №611.

Робота на дошці (групова робота).

2+2+2‹2·4

2+2+2+2+2+2‹2·7 Н

2+2+2 = 2·3

2·5‹12

Фізкультхвилинка.

Розповідь про Стрітення.

VIII. 6 – а хмаринка №612 (усно)

1)2·6=12 (груш) І

2)2·5=10 (папуг)

IX. 7 – а хмаринка №613 (Колективна)

2·3=6

2·7=14 Ж

2·9=18

X. 8 – а хмаринка (групова робота)

36+43=79

63-38=25 Н

25+44=69

52-27=25

XI. 9 – а хмаринка №615

Робота над задачею

-​ Про що мова в задачі?

-​ Про кого йдеться в задачі?

-​ Що відомо про пакувальника?

-​ Про його учня?

-​ Скільки пакує за 1 годину пакувальник? И

-​ Його учень?

-​ Що запитується в задачі?

-​ Чи можна зразу дати відповідь?

-​ Чому не можна?

-​ Що треба знайти?

П – 24

1год -

У – 17

2год В.,У.-?

1)24+17=41(п.)

2)41+41=82(п.)

Відповідь: 82 набори.

XII. 10 – а хмаринка. Самостійна робота.

1) 3+3+3+3+3+3

5+5+5+5+5 К

4·3

2·5

В нас хмаринки були чарівні і на зворотному боці написана назва першої весняної квіточки.

ПРОЛІСОК ПІДСНІЖНИК

Ми дізнались які квіти є вісниками весни.Сьогодні ми з вами будем виготовляти із солоного тіста першого вісника весни жайворонка.А виготовляти будемо із солоного тіста.

Отже , зміни  в живій природі навесні пов’язані зі змінами в неживій   природі. 

Сонце вище, ніж узимку. Дні стали довшими. На вулиці  потеплішало. Небо навесні 

блакитне, високе. Хмари білі, легкі. Сніг і лід  тане. На річках льодохід, повінь . Навесні 

в різні місяці йде то сніг, то  дощ. У травні гримить перша гроза. Грунт відтає, на деревах  з’являються бруньки, а потім клейкі листочки. Зацвітають первоцвіти.  З’являються           комахи. Повертаються перелітні птахи. Лісові звірі  виводять потомство.(усе ілюструється) Леонардо да Вінчі довів ,що товща повітря, крізь яку ми дивимося  вдалечінь, пом’якшує абриси і кольори предметів і додає їм  блакитнувато–сірого або синього відтінку. Це явище художники назвали  повітряною перспективою.   

Закони повітряної перспективи допомагають наповнити повітрям і простором  кожний малюнок. Словникова робота Повітряна перспектива –це на значних відстанях зміни  в кольорі та чіткості  контуру об’єктів. 2.

 

Фізкультхвилинка

 

Встало вранці ясне Сонце,

 Зазирнуло у віконце

 Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

 Нумо дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

 Встали  сіли! 

Встали  сіли!

Бачте, як розвеселили?!

 Стало й сонце танцювати,

Нас до кола закликати.

Нумо, разом! Нумо, всі!

Потанцюймо по росі!

 

 

  1. Робота над темою. Вступна бесіда

V. Узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів 1. Організація сприйняття творів мистецтва Розгляньте репродукції картин,що зображають весну.   

        Визначте, якими засобами на запропонованих ілюстраціях художники  передають відчуття весни.

  1. Практичне  завдання. Виконання малюнка за зразком. Намалювати квітучий сад. Звертаю вашу увагу, що чим ближче до нас знаходиться дерево, тим теплішим  і яскравішим буде його колір, чим далі – тим холоднішими виглядатимуть  фарби. Послідовність виконання роботи  Спочатку оберіть композицію. Малюнок потрібно розмістити так,  щоб усе помістилося на  аркуші та щоб простір, зайнятий малюнком,  і порожні місця на   папері врівноважували одне одного.  Потім помістити висоту дерева і ширину розкинутих гілок, загальну  форму крони. Зобразити на малюнку спочатку загальне, а потім  деталі.   

 Після виконання загального ескізу дерева малюють великі гілки,  потім дрібніші, а потім повертаються до загальної форми дерева.  Слід звернути увагу на те, що стовбур біля землі значно товщий, ніж  біля верхівки. Гілки товщі там, де вони кріпляться до стовбура або до  інших гілок, а закінчуються точкою  брунькою.  Розмір зображення на аркуші буде більшим для дерева, що  розташовані ближче до нас. Чим далі від нас розташоване дерево, тим  меншим буде його зображення. Індивідуальна робота за творчим завданням Учні виконують роботу під керівництвом учителя

  1. Презентація виконаних робіт

 VІ.Підбиття підсумків уроку  ­ Назвіть весняні місяці.  ­ Які зміни відбуваються в неживій природі навесні?  ­  Які зміни відбуваються в живій природі навесні?

 VІІ. Домашнє завдання Читати с.82­-84.

 Скласти казку про весну в саду

  1.  

Тісто – на диво пластичний матеріал для ліплення різних фігур і композицій: ніжний, м’який, на відміну від звичайного пластиліну, не забруднює рук.

Здавна відомі пластичні властивості солоного тіста. Наші прабабусі ліпили з нього фігурки різних птиць і тварин, так званих “жайворонків”, з якими зустрічали весну.

3. Викладання нового матеріалу

Птиця – це вісник весни-радості й взагалі вісник сонця. Вона побуває в повітрі, «у небі», й несе людям утіху з неба ж, від сонця.

А в собі носить яєчко – емблему сонця-життя, народження, воскресіння. Тому майже всі птахи надзвичайно цінувались у наших пращурів, та й тепер шануються. Був у давнину звичай тримати всю зиму пташатко в хаті, а на Благовіщення випускати на волю. Завжди ранньою весною прилітних птиць годували, годують й тепер. Птахи завжди були улюбленцями наших предків.

В українській традиції весна була часом пробудження Живи, тобто живого і життєрадісного.

Святкові «лелечини», «сорочини», «ластівки», «Жива», «солов’їний Великдень» мали на меті прикликати пташок з Вирію - тобто країни, де перебувають душі предків. Їх поминали, - а з пташками поверталось тепло і достаток на рідну землю.

В народному календарі Сороки (Сорочини) або Жайворонки - свято, що присвячене птахам. Так називаються і обрядові коржики, весняне печиво у вигляді пташок - «жайворонків», голубків, буслів, бубликів, які печуть в цей день дітям, щоб вони, ходячи вулицями, закликали птахів з вирію. На Сорочини належало роздати сорок бубликів або з’їсти сорок галушок.

Діти бігали з тим печивом по селу, підкидали вгору, імітуючи пташиний політ, і викрикували весняні заклики до птахів:

Пташок викликаю з теплого краю,

Летіть, соловейки, на нашу земельку,

Спішіть, ластівоньки, пасти корівоньки!

Вилинь, вилинь, гоголю! Винеси літо з собою!

Винеси літо, літечко, зеленеє житечко,

Хрещатий барвіночок, запашний васильочок!

Діти вірили, що після таких закликів птахи і весна не забаряться. А щоб пернатим друзям не було сутужно, залишали для них крихти своїх коржиків, а іноді і цілих "жайворонків”, повісивши їх на гілочки дерев.

Ліплення виробів з солоного тіста

В основі виготовлення практично всіх елементів полягає кулька і ковбаска

Сушити вироби можна в електричній духовці; другий варіант – повітряна сушка. Дуже важливо, щоб виріб повністю став сухим. Його готовність визначають по звуку.

Виготовлення вироба

“Жайворонок”

Технологія виготовлення:

1. Виліпити основу фігурки жайворонка з кульки потрібного розміру.

2. Легкими рухами викачати ковбаску.

3. З ковбаски зробити вузол.

4.з одного кінця зробити голову, з іншого хвіст.за допомогою стека зробити піря.

5.Очі зробити з перця горошку.

Фізкультхвилинка

Гра “Пташка у клітці”

Діти ходять навколо “пташки”, що стоїть непорушно із зав’язаними очима, тричі промовляють: “Пташко, пташко, коли з клітки в небо злетиш?” Потім усі зупиняються, і один з гравців запитує: “Пташко, пташко, вгадай, хто відчинить твою клітку?” Дитина, що знаходиться у центрі кола, повинна вгадати, хто це сказав. Далі пташкою стає той, кого вгадали.

4. Практична діяльність учнів.Техніка безпеки.

-​ Підготовка тіста

-​ Ліплення виробів із кульки.(див.1)

-​ Виготовлення з кульки ковбаску (див.1)

-​ Завязка ковбаски у петельку(див.2)

-​ Формування з одного кінчика голову,з іншого хвіст(див.3)

-​ Розфарбовування готових виробів

Оцінювання виробів

5. Підведення підсумку уроку.

ПТАШКИ ГАРНІ МИ ЗЛІПИЛИ.

НАЧЕ ВСІ ВОНИ ОЖИЛИ

КОЖА ГАРНА,КОЖНА МИЛА

БУДЕ РАДУВАТИ МИЛО

БУДЕ ПТАШЕЧКА СПІВАТИ

ВЕСНУ ВІТАТИ.

Домашнє завдання

 

doc
Додано
21 листопада 2018
Переглядів
1102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку