Урок з предмету: «Я досліджую світ» у 1 класі

Про матеріал
Урок з предмету: «Я досліджую світ» у 1 класі на тему "Які звички потрібні для здоров’я?"
Перегляд файлу

Учитель початкових класів Чернігівської загальноосвітньої

І-ІІІ ступенів школи №10

 

Каїка Наталія Григорівна

 

Урок з предмету: «Я досліджую світ»

 

1 клас

 

Тема уроку. Які звички потрібні для здоров’я?

 

Обладнання: зображення дерев на столах; світлофорики з червоними і зеленими кольорами чи лего; мультфільм; полоски паперу різних кольорів; cтікери-листочки двох кольорів, макет дерева, кошик.

 

Хід уроку

1 Ранкове коло.

– Запрошую всіх стати в наше ранкове коло.

 

Вчитель. Треба всім нам привітатись:

Добрий день!

Дружно, весело сказати:

Добрий день!

Вліво-вправо повернемось,

Туди-сюди усміхнемось:

Добрий, добрий, добрий день!

 

(Звертаючись до дитини, що поруч)

 

– Добрий день, Толю. Я рада тебе бачити в школі. Я бажаю тобі здоров’я.

 

(Діти по колу вітаються)

 

– А ще сьогодні нас вітає який день тижня?

– Якого місяця?

– Якої пори року?

 

(Заповнення календарика погоди і календарика настрою)

 

– Пограємо в гру «Я – … (а інше слово відгадайте)

– Перший склад, як перший склад слова «деталі»

– Другій склад, як перший склад слова «ремонт»

– Третій склад, як перший склад слова «ворота»

– Так, гра «Я – дерево»

 

– Дерево дихає, п’є водичку, росте, взимку відпочиває, а весною починається рух соку по стовбуру. Уявіть себе весняним деревом. Закрийте очі. Ваші ніжки – це коріння у благодатній землі. Ваше тіло – міцний, стрункий стовбур. А ваші ручки – це гілки дерев. Ви набираєте сили з землі, тягнетеся до неба, сонця. Ви відчуваєте тепло сонечка, легкий подих вітру, вас вмиває дощик.

– Потягніться вгору, відкрийте очі. Ви набралися життєвої енергії сонечка, вітерцю, дощику.

– Діти, хто яким деревом себе уявляв?

– Розрахуємось словами: дуб, береза, каштан, ялина, сосна (можна показати картинки). Сідайте за ті столи, де зображення цих дерев.

 

2 Повідомлення теми уроку

– Сьогодні ми знову поговоримо про здоров’я і звички.

– На минулому уроці ми познайомились із правилом:

«Здоров’я запорука – чистота і рухи»

– Чи не забували ви робити ранкову гімнастику? Хто не забував, покажіть зелений колір світлофорика, а хто забував – червоний.

– Чи не забували ви двічі на день чистити зуби? Покажіть.

– Чи не забували ви грати на свіжому повітрі? Покажіть.

 

– Тоді ви молодці.

 

3 Актуалізація знань

– Що для людини є найдорожчим?

– Який вигляд має здорова людина?

– Від чого залежить здоров’я? (від спадковості, від стану навколишнього середовища, від способу життя людини, від правильного повноцінного харчування).

– А що таке здоровий спосіб життя?

 

4 Новий матеріал

Робота з підручником ст. 32 – 33.

– Які звички ви вже маєте?

– Чи варто їх змінювати?

Знайомство з поняттям «Гігієна».

Гігієна – наука, що навчає, як вести здоровий спосіб життя й уникати хвороб.

Розгляд пазлів «Правила гігієни» і встановлення їх доречності.

 

Фізкультхвилинка

Маю вуха – ними чую,

А ногами чимчикую,

Рот, язик – поїм смачне,

Ніс почує запашне.

 

Руки – брата обнімаю,

Очі – все це споглядаю.

Я за ними доглядаю

І здоровим виростаю.

 

5 Закріплення

Слухання вірша ст. 33 і придумування речень зі словами: гігієнічно і негігієнічно.

Відповіді на запитання панни Кульбабки ст. 33

 

6 Робота в групах

Дослідження трикутника здоров’я. ст. 33

Створення своїх трикутників здоров’я.

 

  • Пограємо в гру «Так чи ні?»

 

(Після запитання треба встати і відповідь показати кольорами світлофорика чи лего і сказати слова:

 

«Так» – зелений колір показати;

«Ні» – червоний колір показати)

 

– Чи сприяє зміцненню здоров’я:

  1. лінь;
  2. правильне харчування;
  3. свіже повітря;
  4. сидіння біля телевізора;
  5. гарний настрій;
  6. чистота тіла;
  7. шкідливі звички;
  8. гризти нігті;
  9. загартування;
  10. фізичні вправи?

 

– Пропоную подивитись дуже корисні «Мудрі поради тітоньки Сови»

Мультфільм «Про замазуру» (36 серія)

 

7 Підсумок уроку. Релаксація

– Ми багато говорили про корисні і шкідливі звички. У вас на столах лежать стікери-листочки. Для корисних звичок – зелені, для шкідливих – коричневі. Назвіть свою корисну звичку і прикріпіть на дерево зелений листочок.

– А шкідливі звички називати не будемо, а їх позбавимось, викинувши коричневий листочок у кошик і пошепки назвіть їх.

 

(Виконують)

 

– Які звички будемо набувати?

– Яких звичок будемо збуватися?

– Бажаю всім здоров’я!

1

 

doc
Пов’язані теми
Людина і світ, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 січня 2020
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку