Урок закріплення знань, умінь і навичок додавання та віднімання чисел вивчених видів (50-24, 37+8)

Про матеріал
Урок закріплення знань, умінь і навичок додавання та віднімання чисел вивчених видів. Додавання до двоцифрового числа одноцифрового з переходом через десяток та віднімання одноцифрового числа з переходом через десяток. Повторення задач на периметр.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок закріплення знань, умінь і навичок додавання та віднімання чисел вивчених видів.

Номер слайду 2

Організація класу. Всі сідайте діти тихо,Домовляймось не шуміти. На уроці не дрімати,А старанно працювати.

Номер слайду 3

Усний рахунок25155525451542850204080605070

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Графічний диктант. Від точки накресли простим олівцем ламану:2 см униз; тоді 4 см праворуч; 2 см униз; 8 см ліворуч.2) Сполучи останню точку ламаної з початковою точкою.3) Виміряй довжину останнього відрізка. Його довжина - см. Обчисли периметр отриманої фігури.6 Р = 2 + 4 + 2 + 8 + 6 = 22 (см)

Номер слайду 6

23 яблука8 груш17 слив. На скільки більше яблук, ніж груш. На скільки менше груш, ніж слив. Скільки всього фруктів?23 – 8 = 15 17 – 8 = 923 + 17 + 8 = 48 Дай відповіді на запитання

Номер слайду 7

Знайди значення виразів6+47=25–12=13–7=40–15=53–13=40–24=16–9=80–43=80–54=37–14=30–5=2540–20–4=164080–40–3=3716–6–3=7«Невеликий прогрес щодня дає великі результати»2380–50–4=2613653

Номер слайду 8

Мар’янка зробила 13 стрибків, Діма — на 7 стрибків більше, ніж Мар’янка, а Тимур — стільки ж, як Мар’янка і Діма разом. Скільки стрибків зробив Тимур? «Успішні люди не обдаровані більше за вас. Вони просто наполегливо працюють, а потім наперекір усім досягають успіху»Розв’яжи задачу

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Знайди периметр прямокутника, якщо одна сторона має довжину 20 см, а інша на 14 см менша.20 см6 см. Р = 20 + 6 + 20 + 6 = 52(см)20 – 14 = 6(см) – друга сторона. Продовжуй! Усе, що потрібно, прийде до тебе в потрібний час.

Номер слайду 11

Периметр трикутника – 37 см. Одна сторона має довжину – 17 см, друга – на 7 см менша. Знайди довжину третьої сторони трикутника. Р= 3 7 см1 с.– 1 7 см2 с.- ?, на 7 см м.3 с. - ?1) 17 – 7 = 10 (см) - 2 сторона2) 37 – 17 – 10 = 10 (см)17 см. Відповідь: 10 см третя сторона

Номер слайду 12

Два прямокутника мають однаковий периметр, але різну довжину сторін. Знайди довжини сторін кожного прямокутника, якщо сума двох непротилежних сторін дорівнює 6 см. Підказка!Згадай склад числа 62 см4 см5 см1 см. Р = 2 + 4 + 2 + 4 = 12 (см)Р = 5 + 1 + 5 + 1 = 12 (см)

Номер слайду 13

Я – двоцифрове непарне число. Якщо до мене додати 13, отримаємо 60.60 – 13 = 47 Я – кругле число. Якщо від мене відняти 17, отримаємо 53.53 + 17 = 70 Я – парне двоцифрове число, на 22 більше, ніж 18. Якщо від мене відняти 15, отримаємо 35. Згадай назви компонентів дій додавання і віднімання. Обчисли і запиши22 + 18 = 4035 + 15 = 50

Номер слайду 14

Самостійно знайди значення виразів80 – 32 = 90 – 45 = 60 – 14 = 70 – 37 = Невдахи кидають справу, коли втомлюються. Переможці звільняються, коли виграють.50 – 19 = 70 – 8 = 30 – 9 = 20 – 7 = 55 – 15 = 60 – 4 =

Номер слайду 15

Сьогодні на уроці я навчився/навчилася…На уроція запам’ятав/запам’ятала…Найкраще мені вдалося…Найбільше мені сподобалося…Урок завершую з настроєм…Труднощі виникали…Рефлексія «Загадкові листи»Обери лист, який ти хочеш відкрити(щоби відкрити лист, натисніть на нього)

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 лютого 2023
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку