Урок Здібності тварин

Про матеріал
Активізувати та закріпити вивчений лексико-граматичний матеріал,удосконалювати вміння та навички аудіювання,читання,письма,усного мовлення. Формувати в учнів комунікативну компетенцію.Виховувати бережливе ставлення до тварин та природи навколо нас.
Перегляд файлу

                         Розробка уроку  у 2 класі на тему “Тварини”

 

Мета: активізувати лексику теми та тренувати у вмінні описувати тварин, складати запитання та надавати короткі відповіді. Тренувати у вживанні прикметників big, small, long, short,вміти розповідати про тварин.Повторити вивчені букви, частини тіла, кольори. Формувати навички аудіювання, читання, письма, говоріння. Розвивати увагу, мислення, пам'ять.Закріпити

граматичні структури I can see a crocodile. It has got a big mouth. It can swim and run. It is green. Сприяти вихованню бережливого ставлення до природи, прищеплювати любов до тварин та навколишнього середовища.

 

Обладнання: флеш картки по темі “Тварини”, “Алфавіт, кольорові олівці, папір А4, комп’ютер .

Тип уроку: урок-подорож

 

Хід уроку.

Початок уроку.

1. Підготовка до сприйняття іншомовного матеріалу

Teacher: Good morning, children! Nice to see you! How are you?

 

Основна частина уроку.

 

1. Повідомлення теми та мети уроку

Teacher: Today, children, we are going to have an interesting travelling-to the zoo.

Сьогодні, діти, на нас чекає цікава подорож до зоопарку. In is an unusual zoo and to get there is not easy. Це незвичайний зоопарк і відкриється він для нас, якщо ми виконаємо багато завдань.

Teacher: O key,  can you show us the way to the zoo?

Form: Yes, we can

Teacher: Тож зараз, діти, ми сядемо у потяг і вирушимо у подорож, під час якої на нас будуть чекати зупинки з завданнями. Ready? Let's go! (Діти займають свої місця за партами)

 

2. Повторення алфавіту Перша зупинка «Алфавіт»

Teacher: Our first station is Alphabet.  Do you know letters?

Teacher: Діти, а давайте пригадаємо букви, які ми вже з вами вивчили (Опитування Учитель -Клас, використання магнітної дошки, де учні розміщують букви в алфавітному порядку)

 Well done! Go to the zoo!

 

 

 

3. Тренування у вживанні кольорів Зупинка «Кольори»

Teacher: А зараз ми вирушаємо до другої зупинки. Наш потяг зупинився на станції Colours, кольори. Давайте станемо у коло і пригадаємо кольори. А допоможуть нам у цьому картки з написами кольорів.( Діти читають назви

кольорів).

Teacher: Very nice! Now take your seats, please, and do the next task (Учні розфарбовують тварин, малюнки яких вчитель поклав на парту учнів).

Teacher: Well done! You are real artists! Are you tired? Let's have a rest.

Good! Repeat after me, please: head, shoulders, arms, legs, etc.

4. Фізкультхвилинка

Teacher: Stand up, please, and repeat after me  (Вчитель промовляє слова і демонструє їх рухами: up-down, big-small, long-short, fly, swim, run,jump . Діти повторюють рухи)

Good! Repeat after me, please: head, shoulders, arms, legs, etc.

5.Повторення частин тіла.Наступна зупинка « Insects»

Гра Inseсts (Вчитель каже, де комахи, а діти їх струшують)

Teacher: Insects are on your head! (shoulders, arms, legs, etc)

O key! It's time to take your seats again. The animals are waiting for us!

6.Тренування у вживанні лексики на тему « Тварини»

Наступна зупинка “Reading”and “Writing”

Teacher: Do you know the names of animals? Let's repeat them.

Teacher: Fine! Can you read ? А давайте ми зараз спробуємо почитати! Я буду  біля дошки, а ви в підручнику знаходите на малюнку тваринку про яку іде мова.(Вчитель читає про папугу, який  намалюваний у вправі) Who is it?

Pupils: It is a parrot.

Teacher: Let's write down- P-A-R-R-O-T. Excellent! Look there! The zoo is open!

7.Наступна зупинка « Гра”What’s your name?”

Teacher: Whom do you have?

Pupil 1: I have got a dog. It has got brown eyes and white and brown ears.

Pupil 2: I have got a bear. It has got brown eyes and brown hair.

Pupil 3: I have got a duck. It has got blue eyes and yellow hair.

Pupil4: I have got a snake. It has got green eyes and yellow and black hair.

Pupil5 :I have got a monkey. It has got brown hair and big ears.

Pupil6: I have got a lion. It has got yellow hair and big head.

Teacher: O key, lets play the game What's your name ?(Один учень ходить з іграшкою за колом, повторюючи: I play the game what's your name   і непомітно кладе іграшку іншому учню, який називає цю тварину і стає далі ведучим)

Teacher: Nice! Now, children, take your seats and tell us about your animals.

What your animals can do: fly,swim,run,jump,climb,talk.

Open your textbooks on page53and name the animals. Let’s count them.Open your workbooks on page 34 and do exercise 2.

 8. Повторення числівників.Наступна зупинка «Числівники»

Teacher:Давайте згадаємо числівники у нашому віршику.

Разом з учителем учні повторюють віршик про зоопарк.

One, two let’s go to the zoo. Three,four-open the door. Five,six-lions do tricks.

Seven, eight-monkeys are great! Nine,ten- go  home again!

Let’s play! How many animals can you see? Do exercise 3 page 53.

Сьогодні на уроці ми з вами побували у гостях у тваринок.

9. Учні переглядають відеофільм про тварин у зоопарку.( Учитель демонструє на прикладах з відеофільму можливості тварин:що вміють робити тварини,а що не вміють робити).

10.Teacher:Уявіть,що ви працюєте у зоопарку і вас просять розповісти про свою тваринку.Проєктна робота- ( Кожен учень готує розповідь про свою улюблену тваринку).

 

Закінчення уроку

  1. Підведення підсумків уроку, рефлексія

Teacher: Наша подорож на цьому закінчується. Let's take places in our train.

Учні займають місця за партами і слухають учителя.

-Діти, що вам сподобалось сьогодні на нашому уроці?                                        Що найбільш запам’ яталось? Thank you very much for the lesson! Good bye!

 

 

docx
Додано
25 листопада 2019
Переглядів
1350
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку