Усний журнал з елементами ерудит-вікторини «Безпека на дорозі – безпека життя»

Про матеріал
З метою привернення уваги до надскладної ситуації з безпеки дорожнього руху в Україні, сприяння вихованню дорожньої культури та об’єднання зусиль суспільства задля зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, активізації роботи із запобігання дитячому дорожньо-транспортному травматизму, формуванню навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах для вихованців училища в рамках Тижня безпеки дорожнього руху була проведена тематична виховна година у формі усного журналу з елементами ерудит-вікторини «Безпека на дорозі – безпека життя».
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

ХАРКІВСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ № 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка

відкритого виховного заходу

«Безпека на дорозі – безпека життя»

(усний журнал з елементами ерудит-вікторини)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконала:

Амеліна Зоя Іллівна,

вихователь

 

 

 

 

 

Харків

2018-2019

Мета:

  • систематизувати та поглибити знання учнів про правила дорожнього руху;
  • повторити основні правила пішоходів, велосипедистів, мотоциклістів, пасажирів, водіїв;
  •  ознайомити учнів з правилами переходу дороги за несприятливих умов;
  • сприяти розвитку навичок свідомого дотримання правил дорожнього руху та дисциплінованої поведінки на дорозі;
  • виховувати спостережливість, дисциплінованість, відповідальність за збереження власного життя та життя оточуючих;
  • формувати соціальну і здоров’язберігаючу компетенцію.

 

 

Обладнання:

  • мультимедійний проектор;
  • ноутбук;
  • презентації: «Безпека на дорозі», «Дорожньо-транспортні пригоди»;
  • анімація на тему «Я у безпеці на дорозі»;
  •  соціальний відеоролик «Діти на дорозі»;
  • виставка малюнків «Руху правила єдині – поважати їх повинні»;
  • стіннівка «Правила дорожнього руху.»
  • фотомонтаж «Правила поведінки під час дорожньо-транспортних пригод.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Епіграф до виховного заходу:

«Кожна людина повинна знати

Дорожні правила в житті.

Усі виконувати і не забувати,

Своє життя уберегти…»

 

 

 

 

 

Дата проведення: 08 березня 2019 року

Місце проведення: навчальний кабінет географії

Анотація

 

З метою привернення уваги до надскладної ситуації з безпеки дорожнього руху в Україні, сприяння вихованню дорожньої культури та об’єднання зусиль суспільства задля зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод, активізації роботи із запобігання дитячому дорожньо-транспортному травматизму, формуванню навичок безпечної поведінки на вулицях і дорогах для вихованців училища в рамках Тижня безпеки дорожнього руху була проведена тематична виховна година у формі усного журналу з елементами ерудит-вікторини «Безпека на дорозі – безпека життя».

Уміло скомпонований сценарій виховного заходу та підібраний відеоматеріал сприяли усвідомленню учнями необхідності дотримання основних Правил дорожнього руху, використання світло відбиваючих елементів на одязі в темну пору доби, закріпленню знань вихованців з обов’язків пішоходів, пасажирів, велосипедистів та водіїв транспортних засобів.

Соціальний відеоролик «Діти на дорозі», анімація на тему «Я у безпеці на дорозі» спонукали учнів до осмислення причин дорожньо-транспортних пригод та шляхів їх подолання. Проведена ерудит-вікторина сприяла засвоєнню вихованцями важливої істини, що на дорозі потрібно бути максимально уважними, обережними та дотримуватись правил дорожнього руху.

Запропонована розробка дозволяє активізувати і закріпити в учнів знання про ПДР, сприяє розвитку навичок свідомого дотримання правил дорожнього руху, розвиває пізнавальні інтереси дітей, формує навички свідомої та дисциплінованої поведінки на вулиці, виховує відповідальність за своє життя та життя оточуючих.

Сценарій виховного заходу може використовуватись вихователями та класними керівниками під час підготовки та проведення заходів до тижня безпеки дорожнього руху.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь. Ми не можемо уявити свого життя без транспорту, без доріг, пішохідних переходів.

Здавалося б, транспорт – наш вірний друг! Але, забуваючи про власну безпеку, нехтуючи правилами дорожнього руху, люди можуть стати жертвою своєї необдуманої поведінки. Адже транспорт може бути небезпечним, якщо не знаєш правил дорожнього руху.

Сучасний світ дуже складний і в ньому багато небезпечних ситуацій. Адже статистика дорожньо-транспортних пригод невтішна: в світи щогодини гине 9 дітей. В Україні нараховується понад 10 млн. автомобілів, майже 2/3 дітей, які потрапили під колеса автомобілів, знехтували правилами дорожнього руху.

Тож, давайте будемо максимально уважними і, хто знає – повторить ПДР, а хто не знає – вивчить разом з нами!

 

Перша сторінка. Історична довідка

Вихователь. Проблема безпеки дорожнього руху виникла із появою колеса та створенням транспортних засобів, які перевозили людей та вантажі. Розкопки міста Помпеї показали, що чотири тисячі років тому вже використовувались правила дорожнього руху: збереглися дорожні знаки та дорожня розмітка. З того часу всі зрозуміли про необхідність створення «Абетки безпеки на дорозі»(перегляд відеофільму).

Ведучий 1. Дорожньо-транспортний травматизм відноситься до числа трьох найпоширеніших причин загибелі осіб у віці від 5 до 44 років. У разі відсутності невідкладних та дієвих кроків дорожньо-транспортний травматизм стане, за прогнозами фахівців, п’ятою з найпоширеніших причин смерті в світі, яка щорічно забиратиме 2,4 млн. людських життів.

Ведучий 2. Все це дало поштовх до того, що в березні 2010 року в резолюції Генеральної Асамблеї Організації Об’єднаних Націй 2011-2020 рр. було оголошено Десятиліттям дій з безпеки дорожнього руху з метою стабілізації, а потім і скорочення прогнозованого рівня смертності від ДТП в усьому світі.

Вихователь. Життя людини має дуже велику цінність. А безпека на дорозі – це і є, насамперед, безпека життя. Саме це ствердження є темою нашого заходу.

Учень 1.

Рух – це життя, сказав філософ древній.

Це шлях до того, щоб пізнати світ.

Дорожній рух – це складова прогресу,

Що формувався довгі сотні літ.

Учень 2.

Дорожній рух – це швидкість в плині часу.

Дорожній рух – це зручність для людини.

Без правил строгих він є небезпечним

І пам’ятати слід про це що днини.

Учень 3.

Знайте всі: дорослі й діти

найважливіші на світі

строгі правила дорожні,

бо без них прожити не можна!

Ведучий 1. З появою автомобілів, виникло питання, як забезпечити безпеку їх руху та безпеку пішоходів. Для цього були створені правила дорожнього руху, які обов'язкові для виконання всіма учасниками дорожнього руху. Вони встановлюють єдиний порядок руху на всій території України. Виконання цих правил – запорука у збереженні свого життя на дорозі.

Хто ж бере участь у дорожньому русі? Учасники дорожнього руху – це пішохід, водій, пасажир.

Ведучий 2. Чи знаєте ви, що будь-яке місто розмовляє з транспортом і пішоходами? І водії транспорту, і пішоходи бачать мову вулиці. Ця мова виражена за допомогою Дорожніх знаків.

Ми не можемо уявити свого життя без транспорту, без доріг, пішохідних переходів.

Вихователь. Тож, давайте будемо максимально уважними і, хто знає – повторить правила дорожнього руху (ПДР) для всіх учасників руху, а хто не знає – вивчить разом з нами!

 

(перегляд презентації «Безпека на дорозі»)

 

Друга сторінка. Права та обов’язки пішоходів

(Виступ групи пішоходів)

              Учень 1. Пішоходи повинні ходити тротуарами або пішохідними доріжками, а за їх відсутності - велосипедними доріжками або в один ряд по узбіччю дороги, назустріч руху транспортних засобів. При цьому необхідно бути особливо обережним та не створювати перешкод іншим учасникам руху.

              Учень 2. На дорогах, які мають розділову смугу, а також на дорогах поза населеними пунктами, можна рухатися по зовнішньому краю проїжджої частини назустріч руху транспортних засобів

Учень 3. Відповідно до Закону України про дорожній рух та Правил дорожнього руху пішохід має перевагу перед транспортними засобами при переході проїжджої частини визначеними пішохідними переходами, що не регулюються, а також тими переходами, що регулюються, за наявності відповідного сигналу світлофора або регулювальника.

Учень 1. Пішоходи повинні переходити проїжджу частину вулиці по пішохідних переходах. Переходи бувають наземні, підземні, надземні.

Наземні – це ділянка проїжджої частини. Надземні – це перехід над проїжджою частиною. Підземні – перехід під проїжджою частиною.

Якщо в зоні нема переходу, дозволяється переходити дорогу під прямим кутом у місцях, де дорогу добре видно в обидва боки.

Учень 2. Пішоходи, які не встигли закінчити перехід, повинні перебувати на острівці безпеки або лінії, що розділяє транспортні потоки протилежних напрямків, і можуть продовжити перехід лише тоді, коли переконаються в безпеці подальшого руху.

Учень 3. Якщо є світлофор, треба керуватися його сигналами.

Переходячи вулицю, треба подивитися ліворуч, а потім, дійшовши до середини, - праворуч.

Але ж у нас немає світлофорів. Ми їх бачимо лише на малюнках. Як же без допомоги світлофора перейти вулицю?

А тут нам стане в пригоді всім відома зебра, або, як її ще звуть, - наземний перехід.

Учень 1. За межами населених пунктів пішоходи, що пересуваються по узбіччю чи краю проїзної частини, повинні йти назустріч руху транспортних засобів.

Особливо уважним треба бути, проходячи повз провулок чи ворота, звідки в будь-який момент може виїхати транспорт.

Якщо вулиця з одностороннім рухом, дивись або ліворуч або праворуч, бо транспорт їде в одному напрямку.

Вихователь А тепер давайте, любі друзі, розкажемо нашим слухачам про особливості руху пішоходів за складних дорожніх умов. Що ми можемо віднести до несприятливих умов? Звісно, це туман, опади, ожеледь, темрява.

Учень 1. Так, на слизькій чи мокрій дорозі значно погіршується гальмовий шлях будь-якого із транспортних засобів, це може призвести до наїзду на пішоходів. Окрім того, пішоходів може засліпити світло фар автомобілів.

Учень 2. Щоб уникнути травмування, необхідно:

  • Переходити тільки тоді, коли впевнений, що транспорт знаходиться на достатній відстані;
  • Не можна переходити дорогу в місцях, де вона має круті повороти;
  • У темний час потурбуватися, щоб виділити себе на проїжджій частині чи узбіччі (блискучі предмети, предмети білого кольору).

Учень 3. При переході дороги в умовах недостатньої видимості необхідно оцінити дорожню ситуацію ліворуч і праворуч. І тільки, переконавшись у безпеці, переходити дорогу.

(перегляд анімації «Я у безпеці на дорозі»)

Третя сторінка. Права та обов’язки велосипедистів

(Виступ групи велосипедистів)

Учень 1. Під час їзди на велосипеді не варто дуже сильно триматися за кермо, дивитися треба не на колесо, а метрів на 5-6 уперед.

Рухатись на дорозі на велосипеді дозволяється особам, які досягли 14-річного віку. Велосипеди мають бути обладнані звуковим сигналом і світловідбивачами. Для руху затемна – включати ліхтар (фару). Водії велосипедів, рухаючись групами, повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам руху.

 Учень 2. Велосипедистам забороняється:

  • Керувати велосипедом з несправним гальмом;
  • Рухатись по дорогах для автомобілів, якщо поруч є велосипедна доріжка;
  • Рухатись по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7и років під наглядом дорослих);
  • Їздити, не тримаючись за кермо, знімати ноги з педалей.

Четверта сторінка. Права та обов’язки мотоциклістів

(Виступ групи мотоциклістів)

Учень 3. До управління мотоциклом допускаються особи, які досягли 16-річного віку й мають посвідчення на право управління мотоциклом. Особі, яка навчається управлінню мотоциклом, повинно виповнитись не менше 14 років.

Учень 1. Правила для мотоциклістів:

  • Перед виїздом перевірити гальма, звукову та світлову сигналізацію.
  • Дотримуватися правил дорожнього руху.
  • При русі затемна необхідно включати фари, стежити, щоб світловідбиваючі деталі були чистими.
  • Знижувати швидкість на дорозі, укритій піском, льодом чи снігом, на спуску, якщо не зрозуміла поведінка іншого водія.

 

П’ята сторінка. Права та обов’язки пасажирів

(Виступ групи пасажирів)

 

Учень 1. Очікувати транспорт треба у призначеному місці. Якщо ж його немає, слід очікувати на тротуарі чи на узбіччі. Не можна стояти спиною до транспорту, що наближається. Небезпечно стояти в першому ряді: коли до зупинки підходить транспорт, юрба може виштовхнути під колеса. Не можна намагатись увійти у транспорт, що вже відходить.

Учень 2. Після виходу з транспорту не слід поспішати відразу переходити на другий бік вулиці, краще зачекати, доки транспорт від'їде.

Посадку й висадку пасажирам дозволяється здійснювати після зупинки транспортного засобу.

Учень 3. Входити у транспортний засіб можна тільки в тому випадку, якщо він остаточно зупинився, і тільки з того боку тротуару чи узбіччя проїжджої частини. Протягом темного часу доби слід уникати порожніх зупинок. Очікувати транспорт краще в багатолюдних місцях, на добре освітленій зупинці.

Учень 1. У салоні передбачено все необхідне. Є аварійні та запасні виходи, вогнегасники, аптечка. Стоячи у транспорті, необхідно надійно триматися за поручні чи спеціальні ручки. Це допоможе не впасти під час гальмування. Стояти в салоні краще обличчям у бік руху.
 У громадському транспорті можуть бути злодії. Щоб не стати їх жертвою, треба тримати на очах свій портфель чи сумку, треба бути уважним, особливо при виході.

 

Шоста сторінка. Причини дорожньо-транспортних пригод

Вихователь. Згідно зі статистикою, яка в Україні, до речі, зовсім невтішна, практично всі автолюбителі роблять одні й ті ж помилки, внаслідок чого відбуваються аварії, або ДТП. Тому пропонуємо розглянути основні з них. Цілком імовірно, що цей матеріал допоможе вам їх уникнути.

(Виступ групи експертів)

Учень 1. Невиправдано ризикована поведінка і усвідомлене порушення правил дорожнього руху - мабуть, найпоширеніша причина ДТП. Сюди можна віднести ігнорування дорожніх знаків і сигналів світлофора, зміну смуги руху без включеного “поворотника”, підрізання і т.п.

Учень 2. Водіння в нетверезому вигляді

На жаль, у більшості країн колишнього СНГ управління автомобілем у стані алкогольного сп’яніння вважається мало не нормою. Саме водіння в нетверезому вигляді призводить до найтяжчих наслідків. Через алкоголь в крові водій схильний до втрати контролю над своїми вчинками. Крім того, в більшості випадків з’являється невиправдана самовпевненість, сповільнюється реакція, притупляється увага і погіршується здатність аналізувати відбувається навколо ситуацію.

Учень 3. Перевищення швидкості

На жаль, багато водіїв люблять поганяти, при цьому не беруть до уваги дорожню обстановку. Вибирати швидкість потрібно залежно від дорожніх умов (зокрема, виду, стану і ухилу дороги), видимості і оглядовості, технічного стану авто і т.д.

Учень 1. Неуважне водіння

У цю категорію входить неуважне ставлення автолюбителів до інших учасників дорожнього руху, зокрема пішоходам, а також поверхневе спостереження за дорожньою ситуацією. Крім того, розмови по телефону, вживання їжі за кермом, та й банальні розмови з пасажирами (особливо це стосується водіїв з невеликим стажем) – теж можуть стати причиною ДТП.

Учень 2. Неадекватна поведінка в екстремальних ситуаціях

Найбільшу небезпеку тут представляють автомобілісти-початківці або ті, хто дуже рідко виїжджають на дорогу, так звані “дачники”, оскільки вміння уникати аварій приходить тільки з досвідом. Найголовніше в таких ситуаціях – не панікувати, зібратися з думками і сконцентруватися на машині й тому що відбувається навколо .

Учень 3. Недотримання дистанції

Таке порушення може призвести до наїзду на попереду рухомий транспортний засіб. У населених пунктах необхідно дотримуватися дистанції з розрахунку 0,5 м на 1 км / год швидкості, поза населеними пунктами – 1 м на 1 км / год. Проте дані величини стосуються тих випадків, коли дорога рівна і суха. В інших умовах дистанцію потрібно вибирати так, щоб у разі раптової зупинки ТЗ що рухається попереду можна було вчасно зупинити свій автомобіль.

Учень 1. Порушення правил обгону

Обгін – один з найбільш відповідальних і частих маневрів, пов’язаний з підвищеною швидкістю і обмеженою оглядовістю. Часто наслідком неправильного обгону стає лобове зіткнення. При цьому маневрі необхідно точно розраховувати безпечну дистанцію між машинами і обов’язково включати відповідний попереджувальний сигнал. Обганяти можна тільки в тому випадку, якщо є можливість перевищити швидкість транспортного засобу, який обганяють не менше ніж на 15 км / год, а його водій не збирається змінювати напрямок руху (тому дуже важливо заздалегідь знати наміри водія транспортного засобу, який обганяють).

(перегляд презентації «Дорожньо-транспортні пригоди»)

Вихователь. Втім, винуватцями ДТП стають не тільки водії. Недисциплінованість пішоходів – ще одна причина багатьох аварій. В Україні саме через безтурботність пішоходів відбувається кожне третє ДТП (перехід дороги в недозволеному місці, несподіваний вихід на проїжджу частину і т.д.).

Наостанок зазначимо, всі вищевказані причини аварій безперервно несуть за собою колосальні наслідки і втрати. У нашій країні кожну добу відбувається близько 500 дорожньо-транспортних пригод, в яких в середньому гине 10 чоловік і 100 отримують травми різного ступеня тяжкості.

Ось ми і перегорнули останню сторінку нашого усного журналу. Щоб зрозуміти , наскільки ви засвоїли правила дорожнього руху, пропоную провести вікторину.

Ерудит-вікторина

Учні поділені на дві команди. Кожній команді по черзі пропонується 10 запитань, які передбачають коротку відповідь. Члени команди повинні відповідати досить швидко, оскільки часу на роздуми немає. Відповідає той, хто знає відповідь.

Запитання для команд:

 І команда.

1. Частина дороги, призначена для руху пішоходів через проїжджу частину… (пішохідний перехід).

2. Особа, яка керує транспортним засобом…(водій).

3. Написи та лінії на проїжджій частині…(дорожня розмітка).

4. Пристрій для регулювання руху в певних напрямках… (світлофор).

5. Дорожня розмітка може бути двох видів, а саме: горизонтальна та…(вертикальна).

6. Для введення обмежень в русі застосовують …(заборонні дорожні знаки).

7. Пішохідний світлофор, на відміну від звичайного, має тільки …(два сигнали червоний та зелений).

8. Загальною ознакою попереджувальних дорожніх знаків є …(трикутник з червоною облямівкою та білим фоном).

9. Працівник ДАІ, який регулює дорожній рух…(регулювальник).

10. Транспорт, який стоїть обходити тільки…(позаду).

 ІІ команда.

1. Нормативний документ, який встановлює порядок дорожнього руху на всій території України…(правила дорожнього руху).

2. Учасниками дорожнього руху є: водій, пішохід та…(пасажир).

3. Чорні та білі лінії та смуги, нанесені на стовпи та огорожі …(вертикальна дорожня розмітка).

4. Світлофор з символами людини…(пішохідний світлофор).

5. Інформують про розміщення об’єктів сервісу…(знаки сервісу).

6. Звичайний світлофор має три сигнали, а саме: червоний…(жовтий та зелений).

7. Дорожня розмітка може бути двох видів, а саме вертикальна та …(горизонтальна).

8. Загальною ознакою заборонних знаків є…(коло з червоною облямівкою та білим фоном).

9. За розташуванням розрізняють два види світлофорів, а саме: горизонтальні та …(вертикальні).

10. Особа, яка перебуває у транспорті, проте, не керує ним…(пасажир).

(Підведення підсумків, нагородження переможців)

Вихователь. Ну що ж закінчилася наша вікторина. Хочу сказати велике дякую всім, хто приймав в ній участь. Ви показали досить глибокі знання з правил дорожнього руху. Гадаю, що всі ці теоретичні знання ви зможете використати на практиці, у повсякденному житті. Своє ставлення до проблеми безпечного руху ви відобразили у малюнках. Пропоную кожному захистити свою роботу.

 

(Учні по черзі демонструють свої малюнки)

 

Заключне слово вихователя.

Ось ми і повторили з вами основні правила дорожнього руху. Завданням заходу було нагадати вам про необхідність спільних дій у сфері дорожньої безпеки, привернути увагу до проблем травматизму та смертності на дорогах і поліпшення дорожньої безпеки. Ви показали, наскільки важливо сьогодні дотримуватися правил дорожнього руху, берегти себе та оточуючих.

Сподіваємось, що всі ви будете дотримуватися цих правил, бо вони є запорукою нашого подальшого благополуччя, бо наша безпека на дорозі – безпека нашого життя. А щоб ви їх не забували, кожен отримає «Пам’ятку про дорожній рух».

 

Учень 1.

Любіть себе та інших поважайте,

Своє життя й здоров'я бережіть.

І правильну дорогу вибирайте,

Якщо до старості бажаєте дожити.

Щоб не спізнитись - ви не поспішайте.

Раніше вийдіть, щоб спокійно йти.

А по дорозі рот не роззявляйте,

Щоб і життя, й здоров'я зберегти.

Учень 2.

Бо їде транспорт, всюди перехожі.

Хтось на роботу, хтось з роботи йде.

Чи сіє дощ, чи дні стоять погожі,

А рух не зупиняється ніде.

Летять машини, швидкість в них висока.

Миттєво транспорт цей не зупинить.

І хоч дорога, може, й не широка,

Та через неї, діти, не біжіть.

 

Учень 3.

Спіткнутись можна чи перечепитись...

Летять машини, вам несила встати.

Автомобіль не може зупинитись,

Страшне нещастя може вас спіткати.

Дорогу виберіть дорідної вам школи,

Щоб світлою й безпечною була.

І навпростець теж не ходіть ніколи,

Собі й нікому не бажайте зла.

 

 

Пам’ятка безпеки для учнів

Перебуваючи на вулиці й ставши учасником дорожньо-транспортного руху, варто чітко виконувати правила дорожнього руху:

  •      рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках, притримуючись правого боку;
  •      за межами населених пунктів, рухаючись узбіччям чи краєм проїжджої частини, йти назустріч руху транспортних засобів;
  •      переходити проїжджу частину тільки по пішохідних переходах, зокрема, підземних і наземних, а у разі їх відсутності – на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч;
  •      у місцях із регульованими рухами, варто керуватися тільки сигналами регулювальника чи світлофора;
  •      виходити на проїжджу частину із-за транспортних засобів, упевнившись, що не наближаються інші транспортні засоби;
  •      чекати на транспортний засіб тільки на посадкових майданчиках (зупинках), тротуарах, узбіччях, не створюючи перешкод для дорожнього руху;
  •      на трамвайних зупинках, не обладнаних посадковими майданчиками, можна виходити на проїжджу частину лише з боку дверей і тільки після зупинки трамвая;
  •      у разі наближення транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком червоного або синього кольору, чи спеціальним звуковим сигналом, треба утриматися від переходу проїжджої частини або негайно залишити її;
  •      категорично заборонено вибігати на проїжджу частину, влаштовувати на ній або поблизу неї ігри, переходити проїжджу частину поза пішохідним переходом або встановленими місцями;
  •      по проїжджій дорозі на велосипеді рухатися можна тільки дітям, які досягли 16-ти років; мопеди й велосипеди мають бути обладнанні звуковим сигналом та світлоповертачами: попереду – білого кольору, по боках – оранжевого, позаду – червоного; на голові у водія має бути захисний шолом; слід чітко дотримуватися правил дорожнього руху;
  •      водіям мопедів і велосипедів заборонено: керувати транспортом із несправним гальмом і звуковим сигналом, у темну пору доби; рухатися по автомагістралях, коли поряд є велосипедна доріжка; рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках; їздити не тримаючись за кермо та знімати ноги з педалей; перевозити пасажирів; буксирувати інші транспортні засоби;
  •      заборонено виїжджати на проїжджу частину на інших засобах для катання (скейтборд, самокат, ролики тощо), обирати місце для катання слід на дитячих майданчиках;
  •      учні повинні виконувати зазначені правила, а також інші Правила дорожнього руху України, із якими вони ознайомилися на уроках основ здоров’я, виховних годинах, інших навчальних спеціалізованих установах, предметних уроках;
  •      дітям заборонено перебувати поблизу залізничних колій без супроводу дорослих;
  •      учні, користуючись транспортним засобом, повинні сидіти або стояти тільки в призначених для цього місцях, тримаючись за поручні або інші пристосування.
doc
Додано
12 січня 2021
Переглядів
1453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку