Узагальнення.Тематичний контроль.Міжнародні відносини 18-19ст.США..Презентація

Про матеріал
Презентація для роботи в класі або індивідуальних занять Включає в себе тести,ввідео посилання,схеми ,таблиці.....
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА (Узагальнення.Тематичний контроль) (Запишіть дату і тему уроку) Картку підготувала Мотенко І.О.

Номер слайду 2

ЗІ СТАТТІ ІММАНУЇЛА КАНТА “ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ: ЩО ТАКЕ ПРОСВІТНИЦТВО” “ПРОСВІТНИЦТВО — ЦЕ ВИХІД ЛЮДИНИ ЗІ СТАНУ СВОГО НЕПОВНОЛІТТЯ, В ЯКОМУ ВОНА ЗНАХОДИТЬСЯ З ВЛАСНОЇ ВИНИ. НЕПОВНОЛІТТЯ Є НЕСПРОМОЖНІСТЮ КОРИСТУВАТИСЯ СВОЇМ РОЗУМОМ БЕЗ СТОРОННЬОГО КЕРІВНИЦТВА. НЕПОВНОЛІТТЯ З ВЛАСНОЇ ВИНИ — ЦЕ ТАКЕ, ПРИЧИНА ЯКОГО ПОЛЯГАЄ НЕ У ВІДСУТНОСТІ РОЗУМУ, А У ВІДСУТНОСТІ РІШУЧОСТІ Й МУЖНОСТІ КОРИСТУВАТИСЯ НИМ БЕЗ СТОРОННЬОГО КЕРІВНИЦТВА. МАЙ МУЖНІСТЬ КОРИСТУВАТИСЯ ВЛАСНИМ РОЗУМОМ! — ТАКИМ Є ГАСЛО ПРОСВІТНИЦТВА... ЯКЩО ЗАПИТАТИ, ЧИ ЖИВЕМО МИ ЗАРАЗ У ПРОСВІЧЕНОМУ СТОЛІТТІ, ТО ВІДПОВІДЬ БУДЕ: НІ, АЛЕ МИ ЖИВЕМО У СТОЛІТТІ ПРОСВІТНИЦТВА. ЩЕ БАГАТО НЕ ВИСТАЧАЄ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ЛЮДИ ЗА ТИХ УМОВ, ЩО СКЛАЛИСЯ В ЦІЛОМУ, БУЛИ ВЖЕ ЗДАТНІ АБО МОГЛИ СТАТИ ЗДАТНИМИ НАДІЙНО І ДОБРЕ КОРИСТУВАТИСЯ ВЛАСНИМ РОЗУМОМ БЕЗ СТОРОННЬОГО ВТРУЧАННЯ. ОДНАК ІСНУЮТЬ ЯВНІ ОЗНАКИ ТОГО, ЩО ДЛЯ НИХ ВІДКРИТО ШЛЯХ ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ В ЦЬОМУ; ПЕРЕПОН НА ШЛЯХУ ДО ПРОСВІТНИЦТВА АБО ВИХОДУ ЗІ СТАНУ НЕПОВНОЛІТТЯ, В ЯКОМУ ЛЮДСТВО ЗНАХОДИТЬСЯ З ВЛАСНОЇ ВИНИ, СТАЄ ДЕДАЛІ МЕНШЕ. У ЦЬОМУ АСПЕКТІ НАШЕ СТОЛІТТЯ Є СТОЛІТТЯМ ПРОСВІТНИЦТВА, АБО СТОЛІТТЯМ ФРІДРІХА”.   ПОМІРКУЙТЕ: ЩО І. КАНТ НАЗИВАЄ “ПРОСВІТНИЦТВОМ” І “СТОЛІТТЯМ ПРОСВІТНИЦТВА”?

Номер слайду 3

Поєднай!

Номер слайду 4

Пригадай

Номер слайду 5

СПРОБУЙ ПРИГАДАЙ ХАРАКТЕРНІ ОЗНАКИ ПРСВІТНИЦТВА Просвітни- цтво

Номер слайду 6

Отже.............!

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Повторіть поняття,особливості епохи,діячів Успіхів!

ppt
Додано
5 липня 2021
Переглядів
618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку