Узагальнюючий урок "Країни Західної Європи"

Про матеріал

Повторити, закріпити, узагальнити матеріал з теми; характеризувати причини, суть та наслідки основних подій; визначати закономірність й особливості розвитку держав після Другої світової війни до сьогодення; порівнювати історичні події, діяльність видатних історичних осіб, робити висновки; здійснити узагальнююче оцінювання знать і навичок учнів. Виховувати в учнів почуття патріотизму, толерантності.

Перегляд файлу

Всесвітня історія. 11 клас
Конспект узагальнюючого  уроку з теми «Країни Західної Європи»

Вчитель Сидоренко І.В.

Мета уроку: Повторити, закріпити, узагальнити матеріал з теми; характеризувати причини, суть та наслідки основних подій; визначати закономірність й особливості розвитку держав після Другої світової війни до сьогодення; порівнювати історичні події, діяльність видатних історичних осіб, робити висновки; здійснити узагальнююче оцінювання знать і навичок учнів. Виховувати в учнів почуття патріотизму, толерантності

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Обладнання: підручник, хрестоматія, стінна карта «Країни Західної Європи», атлас

ХІД УРОКУ

І. Організаційна частина уроку

Методичні рекомендації

Урок проходить у вигляді змагання двох команд. Клас заздалегідь об’єднується у дві команди, кожна обирає собі капітана.

Правила гри
1.  На уроці учні будуть працювати в групах, урок проходитиме у вигляді змагання між ними.

  1. Командам буде запропоновано чотири конкурсних завдань, за які будуть нараховуватися бали. За кожне завдання – певна кількість балів.
  2. За «мертві душі» - учнів, які не працювали впродовж уроку,  команди будуть зніматися бали (один учень – один бал).
  3. За кожне порушення правил гри з команди знімається бал.
  4. За кожне доповнення команда отримує додатковий бал.
  5.  Учні з команди – переможниці отримують наприкінці уроку оцінки, на один бал вищі від зароблених.
  6. Перемагає та команда, яка отримує більшу кількість балів.   

II. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні підводимо підсумок по вивченій темі.
Ми вивчили найважливіші події післявоєнної Європи, а зараз ваше завдання – зробити висновки, які уроки може винести для себе Україна із досвіду європейських країн.

III. Основна частина

Завдання 1. Історичний марафон.

Кожен учасник команди витягує по черзі термін або поняття та пояснює його.

Правильна відповідь – 1 бал. Наприклад:

Денаціоналізація – повернення державою націоналізованих підприємств або майна колишнім власникам. Інша назва реприватизація.

Демілітаризація – роззброєння; встановлена міжнародним договором заборона якійсь державі тримати на певній території збройні сили, будувати військові укріплення, мати оборонну промисловість.

«Економічне диво»,  репатріація,  центризм, лейборизм, неолейборизм, патерналізм, тероризм, радикалізм, денацифікація, «атлантична солідарність»
Завдання 2. «Влучний постріл» 1 бал

 

1

2

3

А

?

?

?

Б

?

?

?

В

?

?

?

Г

?

?

?

 

Проводиться про принципу «Морський бій». Учасники команд по черзі називають координати пострілу, за ними стоїть питання.

А1 – Укажіть у чому суть «Ольстерської проблеми»?
А2 – Назвіть основні складові «тетчеризму».

А3 – Назвіть не менше чотирьох причин «Італійського економічного дива».
Б1 – Назвіть результати революції 1989р. в НДР.
Б2 – Охарактеризуйте державний устрій ФРН у 1949 – 1990 рр.
Б3 – Назвіть основну мету політики президента Шарля де Голля.

В1 – Охарактеризуйте економічне становище післявоєнної Франції.

В2 – Охарактеризуйте політичні партії Великої Британії.
В3 – Назвіть результати політики М. Тетчер.
Г1 – Охарактеризуйте державний устрій Франції за конституцією 1958.
Г2 – Охарактеризуйте Німецьке економічне диво.
Г3 – Які передумови та наслідки об’єднання Німеччини.

Завдання 3 «Словесний теніс»

Цей вид змагання передбачає обмін запитаннями з тем між командами. Відповідати треба не пізніше чим через 30 секунд після поставлених запитань. Максимальна оцінка за цей конкурс – 6 балів.

Завдання 4 «Асоціації»

Вчитель пише на дошці назву країни. А команди по черзі говорять терміни, поняття, реалії, події – асоціації, пов’язані з даною країною. В кого більше асоціацій той і переміг. Одна асоціація – 1 бал. Наприклад:
Франція: Шарль де Голль, п’ята республіка, автозавод «Рено» тощо.
Завдання 5 Робота з картою
Показати на карті. Максимальний бал – 3 бали

1-а команда: зони окупації Німеччини, ФРН та ДНР
2-а команда: кордони об’єднаної Німеччини, трансформацію Британської та Французької колоніальних імперій.
IV. Підбиття підсумків. Оголошення результатів.

Капітани команд виставляють оцінки членам своїх команд. Оцінки узгоджуються з вчителем.

V. Домашнє завдання

Випереджальне завдання: Підготувати повідомлення про Й. Сталіна, Л. Берію, М. Хрущова.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Ладиченко Т.В.)
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку