Узагальнюючий урок з теми «Моя сім’я та друзі. My family and friends».

Про матеріал
Узагальнюючий урок з теми «Моя сім’я та друзі. My family and friends» за підручником Smart Junior 2
Перегляд файлу

23.12.21р.    2-Б клас    Тема:Узагальнюючий урок з теми «Моя сім’я та друзі. My family and friends».

Мета: повторити, закріпити, узагальнити та систематизувати знання, вміння та навички з вивченого матеріалу з теми “My family and friends”; пригадати та активізувати вивчені мовленнєві структури теми; розвивати пам'ять, логічне мислення, усне та писемне мовлення; навички читання та сприймання мовлення на слух; виховувати культуру спілкування, привчати учнів до порядку.

Очікуваний результат: на кінець уроку учні вміють розповідати про членів родини  та друзів; вміють використовувати вивчені мовленнєві структури теми .

Тип уроку: узагальнюючий урок-подорож .

Обладнання: ноутбук, презентація до уроку, картки , робочі аркуші, друковані зошити (workbooks Smart Junior 2).

Етапи

Час

Прийоми і методи

І Вступ

5хв

Коментар учителя, фонетична зарядка , створення сприятливого емоційного настрою .

ІІ Постанова навчальної проблеми. Узагальнення та закріплення вивченого матеріалу.

30 хв

Коментар учителя, зашифровані картинки, складання пазлів, вибір правильної відповіді, заповнення пропусків у словах та тексті.

ІІІ Підведення підсумків уроку.

5 хв

Коментарі учителя й учнів

Procedure

I . Beginning of the lesson.

1. Greeting.

T.: Hello, my friends! Nice to see you again! Today we have a magic lesson. And our guests will take part in too.

T.: Let's say hello to our guests. Do you remember our “Hello song”? Let's sing a song "Hello!"   

https://youtu.be/kejJ2bjbkRo

Ps sing a song. Then answer the question “How are you?”- учні відповідають , показуючи відповідний смайлик.

2. Checking  hometask.

WB Ex. 2 p.29. (Ps read the sentences about Anna and Molly).

II. Main body.

1. Warming up. T.: Super! What can we see here? Look! What is it?

- It is a snowman.(Слайд 1)

Сьогодні у нас незвичайний урок. До мене звернувся сніговик   Snowman і попросив про допомогу. Йому необхідно віднести лист з замовленнями дітей Діду Морозу. Але дорога не проста і  складається з випробувань. Допоможемо сніговику пройти всі випробування? 

T.:  Своєю піснею ми розбудили ведмедя, він cпросоння розкидав всі свої іграшки та не може тепер заснути , поки не знайде їх в снігу.  (Іграшки заховані під сніжинками, діти повинні натискати на кожну сніжинку до тих пір поки не вгадають, що то за іграшка). Help me! Find my toys. (Слайди 2-6)

2.Vocabulary practice.

T.: Наступну на своєму шляху сніговик  Snowman зустрів лисичку. Вона дуже хитра і хотіла забрати листа у сніговика та отримати всі подарунки. Тому задала сніговикові завдання з впевненістю, що він його не виконає. Але ж ми йому допоможемо.

Лисичка просить назвати членів сім’ї та прикрасити ялинку: Tell me about your family. This is my (mother, father, sister, brother…).Then decorate the Christmas Family Tree, fill in the missing letters.  (Слайд 7-9).

T.: Далі Snowman зайшов в ліс і там зустрів сову, яка погодилася йому допомогти лише після виконання завдання: Do a jigsaw puzzle. (Слайди 10-16)

3. Speaking.

T.: Наш сніговик Snowman  зустрів по дорозі вовка, який попросив його дати відповіді на запитання.

Read and answer the questions. (Слайди 17-25)

4. Physical activity.

T. Our snowman asks us to move. Let’s move: (Слайд 26)

https://youtu.be/ro320aiyesc

6. Reading and writing.

T.: Наш сніговик  зустрів по дорозі свою подругу, яка сказала йому, що залишилося останнє завдання. Read the text and do the task. Write the missing words. (Слайд 27-28)

T.:  Ось і дістався сніговик до Діда Мороза.(Слайд 29)

III The end of the lesson.

Summary.

Answer the questions:

1)Діти, чи сподобався вам урок? Чи було вам легко та цікаво? Підніміть відповідний смайлик.

Homework.

Revise the words. Повторіть слова з теми «Моя сім’я та друзі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку