«Від маленької цеглинки – до розумної дитинки» Гра для дітей – це спосіб пізнання світу. Діти, які розвиваються через ігровий досвід, мають добре розвинені навички спілкування, командної роботи, вміння генерувати нові ідеї, проявляти ініціативу, критично мислити та оперувати інформацією. У навчанні через гру ключовим є «як» вони навчаються, яким чином набувають нових навичок та у який спосіб розвивають уміння. Гра - це іскра , що запалює вогник допитливості і любові до знань. В. Сухомлинський
LEGO - є інструментом, що розкриває потенційні можливості кожної дитини. Дозволяє педагогові поєднувати навчання, виховання і розвиток дітей в режимі гри. Конструювання – один з найважливіших видів продуктивної діяльності учнів початкової школи, адже саме під час конструктивних ігор діти мають необмежену можливість вигадувати і створювати свої побудови, конструкції. Вони на власному досвіді пізнають конструктивні властивості окремих деталей, можливості їх з'єднання, комбінування, оформлення.
Поява цього конструктора сягає своїм корінням в далекий 1932 рік. Олі Кірк Крістіенсен, який був столяром за професією і жив в данському селі, вирішив випускати прасувальні дошки, драбини та іграшки з дерева. Через два роки, в 1934 його компанія домоглася великого успіху, і їй було придумано назву «Lego», що в перекладі з данської означало «грати з задоволенням». «З чого все починалось?»
Цікаві факти про ЛЕГОВипущених кубиків ЛЕГО вистачило б, щоб кожен, хто живе на планеті отримав 64 деталі. Діти всього світу проводять приблизно п’ять мільйонів годин на рік, граючи з кубиками ЛЕГО. З шести кубиків ЛЕГО 2х4 можна зібрати 915 мільйонів різних комбінацій. Близько 7 коробок ЛЕГО продається кожну секунду. Щорічне виробництво цеглинок ЛЕГО сягає 20 мільярдів цегли в рік, тобто кожну секунду виробляється близько 600 цеглинок ЛЕГО. Якщо скласти всі елементи ЛЕГО, які продавалися протягом року, один до одного, то цей ланцюжок 10 разів обігне планету Земля. З 40 мільярдів поставлених один на одного кубиків ЛЕГО можна зібрати вежу, яка дотягнеться до Місяця. Найвища вежа з ЛЕГО в Бразилії. У ході будівництва знадобилося більше 5 млн. деталей і чотири дні роботи. Основна маса учасників проекту – діти. Для зведення вежі був задіяний баштовий кран і кілька тисяч людей.
Розвиток дрібної моторики рук;Отримання тематичних знань;Навчання правильному і швидкому орієнтуванню в просторі;Отримання математичних знань;Розширення своїх уявлень про навколишній світ, архітектуру, транспорт, ландшафт;Розвиток уваги, здатності зосередитися, пам'яті, мислення;Навчання уяві, творчому мисленню;Уміння розділити предмет на складові частини і зібрати з частин ціле;Розвиток логічного мислення, порівняння, аналізу, узагальнення інформації, вміння добирати необхідні для реалізації ігрового задуму засоби, бачити переваги та недоліки власної конструкції чи ідеї, удосконалювати її;Навчання спілкуванню один з одним, повага своєї і чужої праці;Головною метою конструктора «Lego» - є:
Використання ігор з конструктором LEGO “Згрупуй за кольором”Матеріал: цеглинки ЛЕГО всіх кольорів. Правило: діти по команді ведучого розкладають цеглинки ЛЕГО по шаблонах. Діти в іграх більш самостійні. Роль ведучого беруть на себе самі. В іграх розвиваємо колективізм, пам'ять, мислення, вчимося займатися за картками.
Вправа «Чарівна скринька» (блоки конструктора ЛЕГО)Кожен учасник гри бере один блок ЛЕГО із скриньки 1. Назвіть слово-асоціацію: зелений блок – іменник, білий блок – прикметник, червоний блок – дієслово.2. На уроках української мови: скласти речення за зразком, де на кожній цеглинці записане слово.