Відкритий урок з інформатики. Комп'ютерні презентації та публікації

Про матеріал

закріпити навички роботи з програмою для створення мультимедійних презентацій та публікацій;

активувати діяльність кожного учня безпосередньо самооцінкою своєї роботи;

розвиток самостійності, ініціативи та уміння співвідносити самостійну роботу з прийомами самонавчання та самоперевірки;

аналіз результатів діяльності;

виховання компетентностей особистості, та відчуття збереження українських звичаїв та традицій.

Перегляд файлу

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ

  1. Завантажити програму Місrosoft РоwerРоіnt.
  2. Створити слайд: меню Вставка/ команда Создать слайд.
  3. Меню Формат/ команда Разметка слайда.
  4. Вибрати Пустой слайд.
  5. Створити слайд, використавши піктограму Добавить объект WordArt  і написати  потрібний текст.
  6. Фон можна вибрати серед вже готових шаблонів: меню Формат/ команда Оформление слайда або створити самостійно командою меню Формат/ Фон.
  7. Створити наступний слайд: меню Вставка/ команда Создать слайд.
  8. До слайда вставити малюнок (меню Вставка/ Рисунок).
  9. До кожного об’єкта додати ефекти анімації (меню Показ презентации/ Настройка анимации, Добавить эффект/ Вход, Выход, Вылет тощо.
  10.  До першого слайда вставити  (меню Вставка/ Фильмы и звуки, Фильм из коллекции картинок). Випробувати різні варіанти.
  11.  Переглянути створену презентацію (меню Показ слайдов/ Начать показ).
  12.  Збережіть створену презентацію (меню Файл/ Сохранить как...) і вийдіть з програми.

 

 

 

 

Розділ

Критерії

Оцінка

Зміст

Питання розкрите  (відповідає темі)

 

Ідеї подано у логічній послідовності

 

Робота містить сучасні та достовірні дані

 

Вказані посилання на використані ресурси, вони відповідно оформлені

 

4

ВСЬОГО ЗА ЗМІСТ

Грамот-

ність

Дотримання  мовного стилю презентації,  який відповідає віку виконавців, змісту сторінок.

 

Включено лише необхідну інформацію

 

Немає орфографічних та граматичних помилок

 

3

ВСЬОГО ЗА ГРАМОТНІСТЬ

Оформлення

Презентація приваблива, цікава, цілісна

 

Фон, текст, кольори допомагають розкривати тему, не відволікають від сприйняття презентації

 

Малюнки, фото,  анімації – у кількості, виправданій змістом презентації, дотримано правил посилання

 

Діаграми, таблиці використано за потребою

 

Створено доречні переходи між слайдами

 

5

ВСЬОГО ЗА ОФОРМЛЕННЯ

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

систематизувати та закріпити знання з теми “Ком’пютерні презентації та публікації”; збагатити знання про традиції українського народу; аналіз результатів діяльності; оцінити знання та вміння з даної теми, а також естетичні смаки та творчість; виховувати компетентність особистості, відчуття пречетності до збереження звичаїв , традицій, обрядів та шанобливе ставлення до них.

Номер слайду 3

«Що важливіше – нагодувати з ложки дитину чи навчити її їсти?» А.С. Виготський

Номер слайду 4

Номер слайду 5

А) панелі інструментів Б) панель інструментів Об’єкти В) головне меню Г) бірки з номерами сторінок Д) область завдань з командами для створення публікацій Е) робоча область(Монтажний стіл) Є) горизонтальна і вертикальна лінійки Ж) рядок заголовку програми З) смуги прокрутки А) панелі інструментів ______ Б) область нотаток ______ В) ескізи слайдів_______ Г) рядок заголовка ____ Д) рядок меню ______ Е) горизонтальна і вертикальна лінійки _______ Є) вкладки слайди і структура______ Ж) рядок стану ________ З) слайд

Номер слайду 6

А) панелі інструментів 3 Б) панель інструментів Об’єкти 5 В) головне меню 2 Г) бірки з номерами сторінок 9 Д) область завдань з командами для створення публікацій 4 Е) робоча область(Монтажний стіл) 8 Є) горизонтальна і вертикальна лінійки 6 Ж) рядок заголовку програми 1 З) смуги прокрутки 7 Ж) рядок стану ________ А) панелі інструментів ___3___ Б) область нотаток ____8__ В) ескізи слайдів____7___ Г) рядок заголовка __1___ Д) рядок меню ___2___ Е) горизонтальна і вертикальна лінійки __4_____ Є) вкладки слайди іструктура__9_____ Ж) рядок стану___5_____ З) слайд 6

Номер слайду 7

№ Твердження Так або ні 1 Створити нову презентацію можна за допомогою майстра автовмісту, шаблону або пустої презентації. 2 Колекція графічних елементів пакету Microsoft Office не дозволяє додати до слайда презентації не тільки малюнки та інші зображення, а також звуки та відеофрагменти. 3 Публікації, що здійснені з використанням комп'ютерних технологій, називають комп'ютерними публікаціями. 4 Використовувати графічні об’єкти на слайдах не можна за допомогою пункту меню «Вставка» 5. Буклет - публікація, виготовлена на одному аркуші та складена згинанням у кілька сторінок. 6. Мультимедіа – це поєднання в одному файлі даних одного формату. № Твердження Так або ні 1 Щоб завантажити програму PowerPoint потрібно виконати таку послідовність команд: Пуск → Усі програми → Стандартні→ Microsoft Office PowerPoin 2 Публікаціями (лат. publico - оголошувати публічно) називають процес видання певного твору.  3 Майстер автовмісту використовує у своїй роботі ті самі макети, які доступні при створенні презентації на основі шаблонів оформлення. 4 Файли, створені програмою MS PowerPoint, мають стандартне розширення .ppt. 5 Неможливо змінити параметри елементів діаграми на слайді. 6 Бюлетень - коротке офіційне повідомлення, яке містить повідомлення з певного кола питань..

Номер слайду 8

№ Твердження Так або ні 1 Створити нову презентацію можна за допомогою майстра автовмісту, шаблону або пустої презентації. Так 2 Колекція графічних елементів пакету Microsoft Office не дозволяє додати до слайда презентації не тільки малюнки та інші зображення, а також звуки та відеофрагменти. Ні 3 Публікації, що здійснені з використанням комп'ютерних технологій, називають комп'ютерними публікаціями. Так 4 Використовувати графічні об’єкти на слайдах не можна за допомогою пункту меню «Вставка» Ні 5. Буклет - публікація, виготовлена на одному аркуші та складена згинанням у кілька сторінок Так 6. Мультимедіа – це поєднання в одному файлі даних одного формату. Ні № Твердження Так або ні 1 Щоб завантажити програму PowerPoint потрібно виконати таку послідовність команд: Пуск → Усі програми → Стандартні→ Microsoft Office PowerPoin Ні 2 Публікаціями (лат. publico - оголошувати публічно) називають процес видання певного твору. Так 3 Майстер автовмісту використовує у своїй роботі ті самі макети, які доступні при створенні презентації на основі шаблонів оформлення. Ні 4 Файли, створені програмою MS PowerPoint, мають стандартне розширення .ppt. Так 5 Неможливо змінити параметри елементів діаграми на слайді. Ні 6 Бюлетень - коротке офіційне повідомлення, яке містить повідомлення з певного кола питань.. Так

Номер слайду 9

Знання та вміння: Я дізнався… Я навчився… Важливість: Урок важливий, тому що … Я буду використовувати отримані знання… Настрій, емоції: Мені сподобалося Мій настрій

Номер слайду 10

Перегляд файлу

3бали

Прізвище ім’я                              

                                                                        Варіант 1.

 

 

А) панелі інструментів _____                  

Б) область нотаток ______

В) ескізи слайдів_______                  

Г) рядок заголовка _____

Д) рядок меню _____

Е) лінійка_____

Є)  вкладки слайди і структура______

Ж) рядок стану_______

З) слайд           

 

 

Оцінка     

 

 

 

3 бали

Прізвище ім’я                              

                                                                        Варіант 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

А) Панелі інструментів        

Б) Панель інструментів Об’єкти       

В) Головне меню       

Г) Бірки з номерами сторінок         

Д) Область завдань з командами для створення публікацій        

Е) Робоча область(Монтажний стіл)         

Є) Горизонтальна і вертикальна лінійки      

Ж) Рядок заголовку програми        

З) Смуги прокрутки      

 

Оцінка     

 

Перегляд файлу

Урок №

Тема: Підсумковий урок. Комп'ютерні презентації та публікації.

Мета:

  •                   закріпити навички роботи з програмою для створення   мультимедійних презентацій та публікацій;
  •                   активувати діяльність кожного учня безпосередньо самооцінкою своєї  роботи;
  •                   розвиток самостійності, ініціативи та уміння співвідносити самостійну роботу з прийомами самонавчання та самоперевірки;
  •                   аналіз результатів діяльності;
  •                   виховання компетентностей особистості, та відчуття збереження українських звичаїв та традицій.

Тип уроку: підсумковий урок.

 

Обладнання і матеріали: проектор, програма  Power Point,  роздатковий  матеріал.

Дидактичне забезпечення: опитувальні картки, опорні конспекти, презентації, інтерактивна вправа "Так або ні", набір різнокольорових капелюшків, виготовлених з паперу.

 

 

Хід уроку.

 

І. Організаційна частина.

Сьогодні в нас узагальнюючий урок з теми “Компютерні презентації та публікації”. Ви будете представляти власні проекти на тему “Зимові свята”, створені з використанням вивчених програм.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Епіграф до уроку:

«Що важливіше – нагодувати з ложки дитину чи навчити її їсти?»

А.С. Виготський

Багатьом відома така притча. Звернувся до монаха бідняк, зі словами: «Дай мені рибу, я голодний!». Монах мовчки віддав вудку.

Повчальний характер притчі зрозумілий: треба давати не тільки їжу, скільки засіб її добування. Цей висновок стосується цілей і завдань, що ставить перед собою використання і створення  проектів і самої проектної діяльності. 

 

Проект  - є результатна дія, він дозволяє перевірити та закріпити  на практиці теоретичні знання.

 

     Але перш ніж приступити до захисту проектів, над якими ви працювали впродовж вивчення всієї теми, ми трішки пригадаємо теорію. Першим нашим завданням буде розгадати ребус.

Тож приступимо? Ви готові?

 

 

 

 

 

 

(Презентація)

 

F:\10 клас\ребус\56.jpegF:\10 клас\ребус\images2.jpegF:\10 клас\ребус\images.jpegF:\10 клас\ребус\4003_РЕБУС.JPG

(Публікація)

Добре. Справились із завданням. А зараз приступимо до більш серйозних завдань.

          Вчитель.

           За допомогою ребуса ми пригадали яку тему вивчали впродовж деякого часу.  А зараз пригадаємо з чого саме складається вікно програми. У вас буде робота в групах. Перед вами вікна програми, ви повинні у відповідність букві поставити цифру.

До роботи. У вас 3 хвилини.

А) панелі інструментів ___3___                  

Б) область нотаток ____8__

В) ескізи слайдів____7___                  

Г) рядок заголовка __1___

Д) рядок меню ___2___

Е) лінійка__4_____

Є)  вкладки слайди іструктура__9_____

Ж) рядок стану___5_____

З) слайд 6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А3. Панелі інструментів.

Б5. Панель інструментів Об’єкти.

В2. Головне меню.

Г9. Бірки з номерами сторінок.

Д4. Область завдань з командами для створення публікацій.

Е8. Робоча область(Монтажний стіл).

Є6. Горизонтальна і вертикальна лінійки.

Ж1. Рядок заголовку програми.

З7. Смуги прокрутки.

 

Перед вами таблички з розміщеними на них твердженнями. Вам потрібно навпроти твердження, з яким ви погоджуєтесь, написати «Так», навпроти твердження, з яким не погоджуєтесь, написати «Ні». На виконання даного завдання вам дається час – 5 хв.

 Інтерактивна вправа «Так або ні».

Варіант 1.

 

Твердження

Так або ні

1

Створити нову презентацію можна за допомогою майстра автовмісту, шаблону або пустої презентації.

Так

2

Колекція графічних елементів пакету Microsoft Office не дозволяє додати до слайда презентації не тільки малюнки та інші зображення, а також звуки та відеофрагменти.

Ні

3

Публікації, що здійснені з використанням комп'ютерних технологій, називають комп'ютерними публікаціями.

Так

4

Використовувати графічні об’єкти на слайдах не можна за допомогою пункту меню «Вставка»

Ні

5.

Буклет - публікація, виготовлена на одному аркуші та складена згинанням у кілька сторінок.

Так

6.

Мультимедіа – це поєднання в одному файлі даних одного формату.

Ні.

 

                                                               Варіант 2

Твердження

 

Так або ні

1

Щоб завантажити програму PowerPoint потрібно виконати

таку послідовність команд: Пуск → Усі програми → Стандартні→ Microsoft Office PowerPoin

Ні

2

Публікаціями (лат. publico - оголошувати публічно) називають процес видання певного твору. 

Так

3

Майстер автовмісту використовує у своїй роботі ті самі макети, які доступні при створенні презентації на основі шаблонів оформлення.

Ні

4.

Файли, створені програмою MS PowerPoint, мають стандартне розширення .ppt.

Так

5

Неможливо змінити параметри елементів діаграми на слайді.

Ні

6

Бюлетень - коротке офіційне повідомлення, яке містить повідомлення з певного кола питань.

Так

 

 

 

Вчитель.

А зараз кожен оцінить свої знання.

Увага! На екрані правильні відповіді.

Добре, молодці!

 

Є край, де найкращі у світі пісні

І цвітом чарує калина,

Де сонечко вперше всміхнулось мені,

Де дім мій – моя Україна.

Щасливі ми, що народилися і живемо на такій чудовій землі – багатій і мальовничій Україні. Кожна нація, кожен народ мають свої звичаї, що виробились протягом багатьох століть і освячені віками. Звичаї розрізняють і об'єднують людей в один народ, одну націю. І зараз наші учні спробують розказати нам про деякі традиції та звичаї зимових свят за допомогою проектів над якими вони працювали на протязі вивчення теми.

Отже, приступимо до захисту проектів і перевіримо ваші знання з інформатики та побачимо як ви знаєте українські традиції.

Перше свято  яке ви готували це - 13 ГРУДНЯ - ДЕНЬ СВЯТОГО АНДРІЯ ПЕРВОЗВАННОГО. З усіх свят річного календарного циклу день Андрія Первозваного є одним із найтаємничіших, найцікавіших, цього дня відбуваються заклинання й угадування майбутнього. Прошу до захисту.

 Учнівська презентація

Наступне свято - 19 ГРУДНЯ - ДЕНЬ МИКОЛИ. Зазвичай 17, 18, 19 грудня справляли так звані Миколині святки. У ці дні варили кутю та узвар, щоб наступного року був урожай на плоди й на ячмінь. (Захист проекту “Свято Миколая”)

 Учнівська презентація

А зараз ми поговоримо про Новий рік. Нови́й рік — свято, яке відзначають багато народів відповідно до прийнятого календаря. Свято наступає в момент переходу останнього дня року в перший день наступного року. А детальніше зараз ми почуємо від учнів. Та не забудьте, українці святкують Новий Рік двічі.

 Учнівська презентація

Різдвяні свята починалися зі Свят-вечора, або ж Багатої куті, або ж «Вілії» (6 січня). За святковим столом збирається вся родина, щоб протягом року  трималися вкупі. Не можна спізнюватись до святкового столу, бо будеш весь рік блукати.  

ГОЛОДНА КУТЯ. 18 січня православні християни відзначають переддень останнього різдвяного свята Хрещення Господня – Водохресний Свят-вечір. Цього дня треба дотримувати суворого посту  до першої зірки, як і в Різдвяний Свят-вечір – не дозволяється їсти м’ясо, молочні продукти, яйця і навіть рибу. До трапези необхідно було провести генеральне прибирання і повимітати бруд навіть з найдальших кутків.

 Учнівська презентація

7 січня святкували перший день Різдва Христового: годилося відзначати три дні 7.01, 08.01 та  9.01. Різдво Христове - це свято любові, яка святкується на п’ятнадцятий день після найдовшої ночі. У давніх словян – це Свято зимового сонцестояння – КОЛЯДА. Під Різдво й досі запалюють гуцули «живий вогонь», а вуглини від тієї ватри вважають помічниками від усіх хвороб.

 Учнівська презентація

Всі молодці, гарно попрацювали. Давайте підведемо підсумок уроку.

VI. Підсумок уроку.

Ми завершили вивчати тему “Комп'ютерні презентації” і зараз ви висловите свої враження як від уроку так і від вивченої теми.

До нас наближається Новий рік і  уже є ялинка, а вашим завданням буде прикрасити її своїми емоціями, враженнями та знаннями. У кожного на столі є сніжинки, якщо переважає жовтий колір — це факти про знання та вміння; синьо-жовта – настрій, емоції, та якщо переважає синій - важливість уроку. Ви оберіть один із них та висловіть свою думку про урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дякую за увагу. До побачення.

Перегляд файлу

3 бали

Прізвище ім’я                                  

 

Інтерактивна вправа «Так або ні».

Варіант 1.

 

Твердження

Так або ні

1

Створити нову презентацію можна за допомогою майстра автовмісту, шаблону або пустої презентації.

Так

2

Колекція графічних елементів пакету Microsoft Office не дозволяє додати до слайда презентації не тільки малюнки та інші зображення, а також звуки та відеофрагменти.

Ні

3

Публікації, що здійснені з використанням комп'ютерних технологій, називають комп'ютерними публікаціями.

Так

4

Використовувати графічні об’єкти на слайдах не можна за допомогою пункту меню «Вставка»

Ні

5.

Буклет - публікація, виготовлена на одному аркуші та складена згинанням у кілька сторінок.

Так

6.

Мультимедіа – це поєднання в одному файлі даних одного формату.

Ні.

 

 

Оцінка           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 бали

Прізвище ім’я                                  

 

Інтерактивна вправа «Так або ні».

Варіант 2

Твердження

 

Так або ні

1

Щоб завантажити програму PowerPoint потрібно виконати

таку послідовність команд: Пуск → Усі програми → Стандартні→ Microsoft Office PowerPoin

Ні

2

Публікаціями (лат. publico - оголошувати публічно) називають процес видання певного твору. 

Так

3

Майстер автовмісту використовує у своїй роботі ті самі макети, які доступні при створенні презентації на основі шаблонів оформлення.

Ні

4.

Файли, створені програмою MS PowerPoint, мають стандартне розширення .ppt.

Так

5

Неможливо змінити параметри елементів діаграми на слайді.

Ні

6

Бюлетень - коротке офіційне повідомлення, яке містить повідомлення з певного кола питань.

Так

 

Оцінка           

 

Перегляд файлу

Буринська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №1

 

 

Узагальнюючий урок з теми

«Комп’ютерні презентації Power Point»

 

Захист проектів

«Професія мого     майбутнього»

 

 

 

Вчитель Невесенко Олена Вікторівна


Мета: відпрацювати навички роботи з програмою для створення мультимедійних презентацій;

активувати діяльність кожного учня безпосередньо самооцінкою своєї роботи;

розвиток самостійності, ініціативи та уміння співвідносити самостійну роботу з прийомами самонавчання та самоперевірки;

аналіз результатів діяльності;

виховання компетентностей особистості.

Тип уроку: узагальнюючий урок.

Обладнання і матеріали: проектор, програма  Power Point, дошка, магніти;

Хід уроку

№ п/п

Етапи

 уроку

Час,

хв

1

Організаційна частина

5

2

Мотивація навчальної діяльності

5

3

Захист проектів

20

4

Практична частина

10

5

Взаємооцінка проектів

3

6

Підбиття підсумків уроків

2

7

Домашнє завдання

2

 

І Організаційна частина

Сьогодні в нас узагальнюючий урок «Захист проектів «Професія мого майбутнього»». Ви будете представляти власні проекти, як свідоцтво засвоєння теми «Комп’ютерні презентації».

 Метою нашої роботи є:

відпрацювання  навичок роботи з програмою для створення мультимедійних презентацій;

активувати діяльність безпосередньо самооцінкою своєї роботи;

розвиток самостійності, ініціативи та уміння співвідносити самостійну роботу з прийомами самоперевірки;

виховання компетентностей особистості;

аналіз результатів діяльності.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Епіграф до уроку

«Що найважливіше – нагодувати

 з ложки дитину чи навчити її їсти?»

А.С. Виготський

Багатьом відома така притча. Звернувся до монаха бідняк: «Дай мені рибу. Я голодний». Монах мовчки віддав вудку.

 

Повчальний характер притчі зрозумілий: треба давати не тільки їжу, скільки засіб її добування. Цей висновок стосується цілей і завдань, що ставить перед собою використання і створенні  проектів і самої проектної діяльності. 

 

Проект  - є результатна дія,

 він дозволяє перевірити та

закріпити  на практиці теоретичні знання

Що нам дає проект це:

  • Вміння брати на себе відповідальність за вибір.
  • Самостійно критично мислити.
  • Вміння міркувати спираючись на знання фактів.
  • Роботи обґрунтовані висновки.
  • Приймати самостійні рішення.

 

ІІІ. Захист проектів

Тепер безпосередньо перейдемо до демонстрації ваших проектів.

  • На захист проекту надається 3 хвилини.
  • Оцінюватимемо проект за такою схемою, спираючись на

Загальні рекомендації щодо оформлення  презентації

  • Кожен слайд має відображати одну думку.
  • Заголовки мають бути короткими, привертати увагу аудиторії та узагальнювати головну думку.
  • Текст пояснень повинен бути коротким і складеним із простих речень.
  • Слайди не мають бути занадто яскравими.
  • Фон має бути нейтральним, щоб домінував зміст слайда.
  • Підписи до ілюстрацій  доцільно розміщувати внизу.
  • Усі слайди презентації мають бути витримані в одному стилі.

Загальні критерії оцінювання презентації

ЗМІСТ

  • Презентація чітко спланована, доступна, цікава.
  • Наскільки достовірно подані відомості.
  • Грамотно викладені відомості презентації.
  • Наведені висновки та рекомендації.

ДИЗАЙН

  • Вибір шрифтів та їхнього розмір сприяє легкості читання та сприйняття, відповідність змісту презентації.
  • Чи підкреслює зміст запропонований фон, чи є він самобутнім та психологічно комфортним.
  • Використання зображень у презентації.
  • Доповнення змісту використаних зображень.
  • Доцільність  використання діаграм, графіків, схем у презентації.
  • Анімація.

 

 

  • Використовуючи таблицю оцінювання:

Таблиця 1

 

Підлягає оцінюванню

Кількість балів

Науковість, чіткість, логічність в обґрунтуванні обрання теми

10 балів

Повнота висвітлення

20 балів

Актуальність та  доцільність практичного застосування

10 балів

Вміння чітко, логічно, коротко охарактеризувати проектну роботу

20 балів

Елементи творчості, оригінальність виконання

20 балів

Якість підготовки проекту, стиль та грамотність

20 балів

Захист

20 балів

Таблиця 2

Кількість набраних балів

Оцінювання за 12-бальною шкалою

110 і більше

12

100-109

11

90-99

10

80-82

9

70-79

8

60-69

7

50-59

6

40-49

5

30-39

4

 

 

  • Враховуючи загальні критерії, рекомендації до оформлення, виставляємо оцінки за проекти в таблицю.

Прізвище ім’я

п/п

Прізвище ім’я по батькові

Бали

Самооцінка

Оцінка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Практична частина

 

Інструкційна картка

 «Анімація у презентаціях»

 

  1. C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0222017.wmfЗавантажити програму Power Point 2007.
  2. Вставити малюнок (вставка клипначать искатьвставити картинку).
  3. Надати анімація  (анімаціянастройка анімаціїдобавить ефектвиходколесо).
  4. Вставити другий слайд
  5. Розгрупувати малюнок (контекстне меню на малюнку групировать разгрупировать )
  6. Роз’єднати частинки малюнка в різні частини екрану 
  7. Надати  анімацію двом частинкам (анімаціянастройка анімаціїдобавить ефектвходвилет).
  8. Вставити третій слайд.
  9. Третій слайд повинен бути таким самим як другий слайд тільки без анімації.
  10. Малюнку (1) надати анімацію  (анімаціянастройка анімаціїдобавить ефектпути перемещениянарисовать пользовательский путь  лінія), (скорость повинна бути повільною).
  11. C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\j0222017.wmfЕфект повинен бути немов би мал. 1 входить в мал. 2 і відповідає малюнку.
  12. Зберегти презентацію в папці 10А(Б) клас під  назвою Анімація_Прізвище.

 

V.  Взаємооцінка проектів 

 

VІ. Підбиття підсумків.

 

VІI. Домашнє  завдання

Продовжити проект, вивчаючи тему «Мультимедіа».

Завдання. Створити власний блог із вмістом «Хочу стати»

 

zip
Додано
7 вересня 2018
Переглядів
3773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку