Виховна година "Подорож до зимового лісу." 1 клас

Про матеріал
Розробка виховної години для учнів з особливими освітніми потребами, проведена у першому класі (глухі учні)
Перегляд файлу

Виховна година у 1 класі (глухі учні): Подорож до  зимового лісу.

Провела: вчитель 1 класу Ховдій Н.М.

 

Тема: Подорож до  зимового лісу.

Мета: Розширювати і закріплювати знання дітей про диких тварин, що живуть у даній місцевості, про їх зимівлю в лісі. Розширювати словниковий запас , повторити раніше вивчені віршики, лічилки. Виховувати добре ставлення до всього живого, бережно ставитися до природи. Виховувати в дітей   взаємодопомогу.

Обладнання: макет «Зимовий ліс», до складу якого входить: дерева, тварини, повітряні кульки і невелика корзина; ліхтарик; малюнок «Вгадай яка тварина заметена снігом»; маска вовка і зайця; лист в конверті; три «сніжки».

Хід занятия: Доброго дня, діти!

(Мозковий штурм)

Яка  пора року настала?

Зима.

Що ж відбувається зимою в природі?

Річка замерзає, земля вкривається снігом.

 Скажіть, а хто живе в лісі?

 

     

 

   

 

 Як одним словом можна назвати лисицю, вовка, ведмедя?

Тварини.

Сьогодні я пропоную вам поговорити про лісових тварин. А знаєте  як називається житло тварин: у ведмедя – барліг, у вовка – лігво, у лисиці, зайця – нора, у білки – дупло.

 

     

 

         

 

 

Хто з тварин міняє взимку шубку? Заєць, білка.

У нас у класі теж є свій чарівний ліс, давайте подивимось. Ой, куди ж ділись всі звірі нашого лісу. Ви не бачили куди вони поділись? Ніхто їх не ображав?

 / тут влітає лист на повітряних кульках /

 

                             

 

 

                                           

Діти, подивіться, що це до нас прилетіло, якийсь  лист.

Зміст листа: Дорогі діти, допоможіть!

                                      Нема життя у лісі від витівок Завірюхи.

 

                           

                                      Тільки ви, друзі, можете подолати злі чари.

                                      Будьте тільки обережні, щоб у пастки не потрапити.

                                      Треба чарівний ліхтарик взяти.

Допоможем нашим друзям? Вони нас дуже чекають і надіются на нас. Відправляємось у дорогу.… Стійте,  ми можем змерзнути в одних платтях і сорочках. Що ж нам робити? Правильно, треба одягтись тепліше. Ми ідем у чарівний ліс, і одягтись нам треба по – чарівному.

 

   

 

              

/йде імітація процесу одягання з називанням одягу/(фізхвилинка)

Ось тепер я бачу, що всі ми готові відправлятись у дорогу. Візьмем чарівний  ліхтарик,

 

                                      

він буде показувати нам шлях. Ліхтар світить, і наштовхуємся на «сніжну» кулю. Подивіться на нашому шляху «сніжні» кулі, мабуть, це витівки Завірюхи.

 

/ всередині куль знаходим завдання - загадки/

Діти, тут сказано, що нема нам шляху, поки не відгадаєм загадки Завірюхи. Слухайте, уважно:    

1. Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа – 
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…
(Лисиця)

 

2. Я веселенький звірок,
Плиг з ялинки на дубок.
(Білка)

 

3. Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...
(Їжачок)

 

4. Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг.
Бачив чи не бачив сни,
А проспав аж до весни.
(Ведмідь)

 

5. Сірий, ікластий,
Хоче вівцю вкрасти.
(Вовк)

Молодці, діти, справились, і ліхтарик засвітився знову. Йдем і знову на шляху «сніжна» куля.

 

                             

 

  Подивіться уважно і тут завдання:  

Хто в заметі під сосною, сидить в полоні у Завірюхи злої?

/ показую малюнок «Відгадай яка тварина заметена снігом»/

 

           

 

 

 

   

 

 Молодці, Діти. Але в заметі звірі нас не чують, треба їх позвати на звіриній мові: вовк   виє – у-у-у; лисиця тявкає – тяв, тяв. А зайчик у нас усіх боїться, ми тихенько побарабаним, так щоб не налякать його і він вийде. А ведмедика ми  звать будем? Як ви думаєте? Ні, ми ведмедика не будем будить, зимою він спить. / витягаєм звірів із заметів/

Вони нам дякують і хочуть трошки з нами погратись, перед тим , як попасти у свій чарівний ліс. Звірі навчать нас нової гри  «Вовк і зайці»  /лічилкою вибираєм вовка/.

 

Тікав заєць через міст. 
Довгі вуха, куций хвіст,
А ти далі не тікай,
рахувати починай,
раз, два,три - вийди ти.

 

               

Нам пора повертатись, а потрапити в наш клас допоможе вірш. Я його буду читать, а ви робіть так, як говориться у вірші:

У нас гарна осанка, ми гарні хлопчики й дівчатка.                  

Ми ходим на носках, а потім на пятках.

Підем мягко, як лисята,

І як ведмідь косолапий.

І як  хижий сірий вовк .

Ось звернувсь  в клубок їжак,

Потім встав і потягнувся, до сонечка посміхнувся.

/ діти імітують рухи звірят/

Поставте звірів у чарівний ліс так, щоб всім  було зручно : ведмідь спить, зайку далі від вовка і лисиці. Хай звірі живуть у нашому лісі і радіють.

 

Аналіз: Ось ми , діти і в класі . Злякалась нас Завірюха і сховалась у лісі. Ми врятували звірів і повернули їх у чарівний ліс.

/коротка бесіда про охорону звірів і природи/.

 

docx
Додано
31 липня 2020
Переглядів
1210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку