ВИХОВНА ГОДИНА «Шкільний булінг»

Про матеріал
було проведено виховну годину на тему: «Шкільний булінг», метою якої було ознайомити дітей з актуальністю проблеми насильства у шкільному середовищі, навчити їх розрізняти види насильства та розробити відповідну стратегію поведінки в ситуаціях ризику, аргументувати свої дії з попередження насильства на основі власної відповідальності.
Перегляд файлу

ВИХОВНА ГОДИНА «Шкільний  булінг»

10 грудня 2018 р. в КЗ «Кам’янсько – Дніпровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат» ЗОР  у 6-Б класі було проведено виховну годину на тему: «Шкільний  булінг», метою якої було  ознайомити  дітей з актуальністю   проблеми насильства у  шкільному середовищі, навчити їх розрізняти види насильства та розробити відповідну стратегію поведінки  в ситуаціях ризику, аргументувати свої дії з попередження насильства на основі власної відповідальності.

Як відомо, що булінг (від англ. bully— хуліган, залякувати) – це форма психічного насильства в вигляді травлі, бойкоту, насмішок, дезінформації, псування особистих речей, фізичної розправи тощо. Одним із різновидів булінгу є шкільний.  Існують певні ознаки, за якими можна розпізнати булінг:

  когось затискають в кутку приміщення ;

  коли дорослий підходить до групки дітей, вони замовкають, розбігаються, різко змінюють діяльність ( можуть обійняти «жертву», начебто все в порядку);

• один з учнів не обирається іншими ( в ізоляції);

• весь клас сміється над одним і тим же учнем;

• прізвиська дуже образливі;

• по обличчю одного з учнів: блідий, червоний (у плямах ), в сльозах, наляканий, ознаки насильства на тілі;

• молодші школярі бояться зайти в туалет;

• школярі після уроків не розходяться, когось чекають біля школи .

Наслідки булінгу є досить серйозними: ізоляція  чи погіршення успішності у навчанні і, навіть, суїцид. Класний керівник  намагався донести інформацію  дітям про те, щоб  у подальшому шкільному житті вони не були ініціаторами агресивної та неправомірної поведінки по відношенню до інших учнів школи. При перегляді презентації про булінг було подані цитати відомих людей, у яких дітям було запропоновано альтернативну до булінгу поведінку у щкільних відносинах: доброзичливу, співчутливу, милосердну.  Зокрема, цитата української письменниці Ліни Костенко дуже гарно охарактеризовує бажану поведінку дітей у школі: «Віддай людині крихітку себе. За це душа поповнюється світлом.»

Діти брали активну участь в обговоренні теми насильства серед однолітків.

Завершився виховний захід  читанням вірша:

Мій улюблений світ –

Без насильства.

Без жорстокості, болю, зла.

Тут народом складена  пісня

Містить тільки хороші слова.

Мій улюблений світ –

Без насильства,

Де немає страждання й війни,

Де розквітла калина барвиста

І пісень не почуєш сумних.

Мій улюблений світ – це не казка,

А реально щасливе життя.

Бо звільнивши наш світ без насильства,

Можна сміло іти в майбуття.

 

 

Класний керівник 6-б класу Бут Євгенія Миколаївна.

docx
Додав(-ла)
Бут Євгенія
Додано
15 травня 2019
Переглядів
689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку