Виховний захід "Бережи себе. Здоров'я скарб"

Про матеріал
Конспект виховного заходу 2 клас Мета: дати учням поняття про корисну та шкідливу їжу,про енергетичну цінність їжі; поглибити знання дітей про складові компоненти їжі; пояснити необхідність вживання різноманітної їжі, достатньої кількості води; розвивати навички культури і гігієни правильного харчування; виховувати відповідальність за власне здоров’я.
Перегляд файлу

Тема: «Бережи себе. Здоров’я скарб»

Мета: дати учням поняття про корисну та шкідливу їжу,про енергетичну цінність їжі; поглибити знання дітей про складові компоненти їжі; пояснити необхідність вживання різноманітної їжі, достатньої кількості води; розвивати навички культури і гігієни правильного харчування; виховувати відповідальність за власне здоров’я.

 

Хід виховного заняття:

 

  1. Вступна частина.

Ось дзвінок сигнал подав —

До роботи час настав.

Ось і ми часу не гаймо,

А урок свій починаймо.

Сьогодні ми будемо працювати в групах. Ділитися будемо за кольорами. Обирайте колір, який відповідає вашому настрою. Спочатку – краса, а тепер – сила. Оберіть лідера своєї групи.

1. Повторення правил роботи в групах:

  • говорити по черзі, а не всім водночас;
  • не перебивати того, хто говорить;
  • дотримуватись правил «піднятої руки»;
  • поважати всі висловлені думки.

2. Проблемна ситуація.

  • Уявіть собі, що ви пішли шукати скарб і заблукали в густому лісі. І ось перед вами з’явилися три дороги. Кожна може вивести вас із лісу за певних умов. Праворуч підеш – велике багатство знайдеш, але здоров’я втратиш. Ліворуч підеш – половину багатства знайдеш і половину здоров’я втратиш. Прямо підеш – нічого не знайдеш, але здоров’я збережеш.
  • Подумайте і скажіть, яку дорогу ви оберете і чому?

3. Дискусія «Яка дорога є кращою».

  • Я вважаю…..( Відповіді дітей).

 

Вчитель.

У народі говорять:

  • Здоров’я – найдорожчий скарб.
  • Здоров’я – не купиш.
  • Без здоров’я немає щастя.

Пригадайте, як поводиться дитина коли вона здорова?

а) весела;

б) радісна;

в) рухлива;

г) активна;

д) позитивна.

 

Намалюйте два портрети: людина здорова та людина хвора.

http://1.bp.blogspot.com/-hzVOEYuxFqQ/TnLLHT6k8UI/AAAAAAAAAOA/38efJUNOhsQ/s1600/Unhappy+face.jpghttps://c1.staticflickr.com/9/8529/8673547142_ee80080ae5_b.jpg 

 

 

 

 

 

 

  Хто здоровий, той сміється,

  Все йому в житті вдається.

  Він долає всі вершини,

  Це ж чудово для людини!

  • Від чого залежить здоров’я людини?

1) Навколишнє середовище.

2) Рухова активність.

3) Відмова від шкідливих звичок.

4) Сприятливий психологічний клімат у сім’ї, школі, суспільстві.

5) Збалансоване харчування.

 

II Основна частина:

Діти, готуючись до виховної я натрапила на такий цікавий вислів: «Ми живемо не для того, щоб їсти, але їмо для того, щоб жити».

1. Метод «Прес».

  • Як ви розумієте цей вислів?
  • Сьогодні на годині спілкування ми дізнаємося:

   * про головні складові їжі, їхнє значення для організму людини;

   * про основні правила харчування та режим харчування;

   * навчимося правильно споживати їжу;

   * розширимо знання про харчування.

Харчування  – неодмінна умова вашого життя. Без їжі людина не може жити.

 З їжею ми отримуємо поживні речовини, необхідні для роботи мозку, серця, легенів, м’язів.

Від того, яку їжу ви вживаєте, залежить ваше здоров’я. Їжа забезпечує наш організм енергією,

яка міститься в продуктах харчування.

 

Сценка «Суперечка друзів».

  • В одному незвичайному царстві, у казковій державі, жили собі нерозлучні друзі – Білок, Жирок та Вуглеводик.
  • Одного разу друзі посперечалися між собою: хто з них важливіший.
  • Я найважливіший. Я потрібен як будівельний матеріал для організму. Без мене не утворюються нові клітини, а тому немає росту і немає життя.
  • Я теж потрібен організму. Якщо мене немає, організм не отримає тепла, вистигне і помре.
  • А якщо мене не буде, організм не буде рухатися, людина не буде жити!.

Почувши це, Організм і каже:

  • Будинок складається з блоків і перекриттів, цементу і цегли. І якщо не буде хоч однієї деталі, будинок зруйнується. Ось так і я.  Всі ви для мене важливі, всі ви мені потрібні.

Вчитель.

  • То хто важливіший? ( Відповіді дітей).

Висновок. Треба вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм білками, жирами,вуглеводами і вітамінами.

Гра «Сніданок, обід, вечеря».

У вас на партах є набір продуктів з яких ви повинні приготувати страву.

І група – готує сніданок.

ІІ група – готує обід.

ІІІ група – готує вечерю.

 

А зараз я загадаю загадки, відгадки і будуть назвами традиційних українських страв.

  1. Хто ходить по городу і питається свого роду? ( Гарбуз).
  2. Улюблена   національна страва українців? ( Борщ).
  3. Рідке, а не вода, біле, а не сніг? ( Молоко).

Морква, біб і цибулина,

бурячок і капустина,

ще й картопля — шусть у горщик.

Ну й смачний ми зварим ... (борщик).

Довго з тіста їх ліпили,

     у окропі поварили.

     Потім дружно ласували,

     ще й сметанки додавали. (Вареники)

До дітей на кожне свято

просять в гості завітати,

бо солодкий і смачний.

Здогадались, хто такий? (Торт)

 

Їжте більше…

  • свіжих і відварених на парі овочів
  • коренеплодів, бобових
  • свіжих фруктів у їх натуральному вигляді, вони багатіші на клітковину
  • горіхів (волоський, мигдаль), насіння (гарбузу, льону)
  • продуктів з мукою грубого мливу (не шліфований рис, крупи з цільних зерен)
  • дика риба, замість риби з рибних господарств

 

Наше здоров’я залежить не тільки від нашого харчування, а й від звичок, які нам притаманні. (у вас на партах є звички людей, зараз ми сформуємо 2 колонки в 1 будуть позитивні, а в 2 негативні звички)

Куріння

Збалансоване харчування

Режим дня

Загартовування

Вживання алкоголю

Заняття спортом

Неправильне харчування

Малорухливий спосіб життя

Гризти нігті

Недотримання правил гігієни

Відпочинок

Зарядка

ІІІ. Заключна частина.Здоров’я не можна купити ніза які гроші.

 Тому бережіть його. Ваше здоров’я у ваших руках. Нехай ваше життя проходить під гаслом: «Бути здоровим – це модно!»

Здоров’я – це сила!

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров’я

У вас і у нас!

 

 

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
26 листопада 2021
Переглядів
314
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку