Виховний захід. Інтелектуальна гра «Скарбничка спостережливих і допитливих»

Про матеріал
Мета: вчити дітей брати участь у змаганнях, впевнено демонструвати свої знання; формувати вміння працювати в групі, навички толерантного спілкування; аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми; розвивати творчу уяву, логічне мислення, пізнавальний інтерес, пам’ять, спостережливість, мову, швидку реакцію, вміння аналізувати і робити висновки; спонукати учнів до самоосвіти та самовдосконалення; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги. Обладнання: аудіозапис пісні« Про дружбу»; емблеми команд, картки-емблеми, сюжетні малюнки до казок; конверти зі словами-розсипанками; пазли;; олівці; фломастери, призи - самйлики
Перегляд файлу

Виховний захід. Інтелектуальна гра «Скарбничка спостережливих і допитливих»

Мета: вчити дітей брати участь у змаганнях, впевнено демонструвати свої знання; формувати вміння працювати в групі, навички толерантного спілкування; аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми; розвивати творчу уяву, логічне мислення, пізнавальний інтерес, пам’ять, спостережливість, мову, швидку реакцію, вміння аналізувати і робити висновки; спонукати учнів до самоосвіти та самовдосконалення; виховувати почуття дружби, взаємодопомоги.

Обладнання: аудіозапис пісні« Про дружбу»; емблеми команд, картки-емблеми, сюжетні малюнки до казок; конверти зі словами-розсипанками; пазли;; олівці; фломастери, призи - самйлики

Хід заходу

I організаційна частина.

Вступне слово вихователя про ігри.

1.Умови та правила гри

• У грі беруть участь 3 команди по 6 учасників.

• Головне завдання гравців — як найшвидше дати правильну відповідь.

 Право відповідати має гравець або команда, капітан якої першим підняв емблему команди.

• За правильну відповідь гравець або команда отримують 1 ігровий бал.

• Команди розподіляються методом жеребкування.

2.Обирання капітанів команд.

3. Жеребкування

Капітани із заплющеними очима беруть емблему. На дошку вивішуються картки-емблеми.

II. Розминка

Гра «Так чи ні»

Мета: Створити позитивний настрій у групі, навчити слухати, виховувати повагу до всіх учасників.

Відповідає вся команда, бали не виставляються.

  • Зіграти хочеться мені 

З тобою, друже, в «Так чи ні».

Тобі питання задаю,

Готуй же відповідь свою.

Відповідай, коли мастак,

Єдиним словом «ні» чи «так». 

• Скажи, співає сом пісні?

Не грайся з відповіддю... (Ні). 

• Чи вміє плавати гусак?

Ну, що на це ти скажеш? (Так). 

• Чи може стати у вогні

Вода холодним льодом? (Ні) 

• Скажи мені, червоний мак

В січневу пору квітне? (Ні) 

• А крокодили на сосні

Свої будують гнізда? (Ні)

• Чи може вище гір літак

У вишину злетіти? (Так) 

• Узори пишні на вікні

 Мороз малює взимку? (Так) 

• Скажи, морози крижані

 Страшні для мавп тропічних? (Ні)

• Чи правда, друже мій, що рак,

Коли повзе, то задки. (Так)

• Якщо не їстиме три дні,

Верблюд ходити зможе? (Так)

• До забіяк і розбишак

• Чи є в людей повага? (Ні)

Цікава гра у «Так чи ні»? (Так)

— Молодці! Розім’ялися — починаємо гру!

III. І тур

Конкурс капітанів «Скільки?»

  • Подивимось, чи достойних ви обрали капітанів.

Скільки гномів зустріла Білосніжна? (7)

Скільки звірів зустрілося з Колобком? (4)

Скільки звірів помістилося в рукавичці? (7)

 Бачу, капітани вибрані достойні.

А щоб в команді був дух перемоги, необхідно вибрати девіз.

Гра «Обери девіз»

Мета: Налагоджування дружніх стосунків у своїх командах, навчити слухати свого капітана, виховувати повагу до інших гравців.

Діти складають девіз команди зі слів-розсипанок, запропонованих у конверті.

- Один — за всіх, всі — за одного.

- Товариша підтримуй та перемогу отримуй.

- Коли ми разом — переможемо відразу!

Гра «Улюблені казки»

Мета: Розвивату увагу, слух; навчити швидко відповідати; виховувати цікавість і дух боротьби під час змагань.

Казки дуже просять вас:

Ви впізнайте, діти, нас!

• На городі що за черга?

Дід і баба тут стоять.

Тягнуть щось поперед себе

І не витягнуть ніяк. («Ріпка»)

•Хто кругленький і смачненький

Із віконця скік та скік,

Втік від баби і від діда

До лисички на язик? («Колобок»)

• Чоловічок цей маленький

 Ключ шукає золотий.

Гострий, довгий, дерев’яний —

Всюди ніс встромляє свій. («Пригоди Буратіно, або Золотий ключик»)

Гра «Уважний читач»

Мета: Активізувати знання дітей з художньої літератури

Хто перший знайшов рукавичку? (Мишка)

Хто останнім бачив Колобка? (Лисиця)

У якій казці всі місяці в одну ніч зібралися разом? («12 місяців»)

Гра «Кмітливий Відгадайко»

Мета: розвивати логічне мислення,виховувати доброзичливе ставлення до гравців і капітана, сприяти формуванню бажання перемогти.

4 5 1 2 3                  3 2 1 4 5                 3 4 5 1 2

н а с о с                  п а л к а                  б а н к а

Підбивається підсумок І туру, максимальна кількість балів — 5.

IV. II тур

1.Вікторина «Професії»

Хто лікує людей? (Лікар)

Хто вчить дітей? (Учитель)

Хто працює в магазині? (Продавець)

 

2. Вікторина «Спорт»

Як називається людина, яка займається спортом, бере участь у змаганнях? (Спор¬тсмен)

Гра, у якій м’яч б’ють ногами. (Футбол)

Як називається гравець, який стоїть на воротах? (Воротар)

3. Вікторина «Природа»

Кого називають кораблем пустелі? (Верблюда)

Яку пташку називають лісовим лікарем? (Дятла)

Який гризун будує свій будинок на воді? (Бобер)

4. Вікторина «Моя держава»

У якій державі ви живете? (В Україні)

Яке місто є столицею України? (Київ)

Що є символом держави? (Герб, Гімн, Прапор)

5. Вікторина «Смачненького!»

Національна українська страва, яку подають з пампушками. (Борщ)

Без чого не обходиться іменинний стіл? (Без торта)

Як називається страва з будь-якої крупи? (Каша)

6. Гра «Що це?»

Яблуко, груша, слива — це... (фрукти).

Клен, сосна, липа — це... (дерева).

Ластівка, лелека, дятел — це... (птахи).

 7 . Гра «Веселі задачі»

Мета: Розвивати логічне мислення, навчити уважно слухати і мислити самостійно ,відповідати без підказок.

• На дубі росло 2 яблука, а на сосні 4. Скільки яблук росло на цих деревах?(жодного)

• На гілці сиділо 9 пташок. Одну пташку схопив кіт. Скільки птахів залишилось? (0)

     Півень, стоячи на одній нозі, важить 3 кг. Скільки він важить на 2 ногах? (3)

Кількість балів — 8.

V. III тур

1. Гра «Тренуйте пильність»

 Це завдання зовсім не схоже на попередні! Ми всі подивимось і знайдемо відмінності на картинках.

2. Гра «Пазли»

- Складіть з частинок клоуна. Перемагає той, хто найшвидше це зробить.

3. Гра «Склади  слова»

- З’єднайте стрілочками склади і прочитайте слова. Перемагає той, хто правильно і швидко виконає завдання.

(гора, сіно, зима, літо, село, ріка, буря)

Підсумок ІІІ туру.

Загальна кількість балів – 3.

VI. Заключна частина. Підсумок всієї гри

Оголошуються переможці. Вручаються нагороди(сайлики)

Звучить «Пісня про дружбу».

 

docx
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку