Виховний захід ,,Ми - п'ятикласники''

Про матеріал

Дана розробка містить сценарій до свята . У сценарії є конкурси , слова ведучих.

Перегляд файлу

Ведучий 1. Вітаю вас, дорогі учні, шановні батьки, вчителі, гості та просто друзі нашого класу! Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити урочисту подію посвятити наших дітей в п’ятикласники. В житті кожної людини бувають важливі переломні моменти, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості.

 

Ведучий 2. Ось і сьогодні у велику шкільну родину середньої та старшої школи вливається ще один колектив - тепер уже учнів 5 класу. Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Я вірю, що в цих дітей попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків. А ми, вчителі, разом з батьками, рідними та друзями-школярами маємо в цьому допомогти, бо і самі колись були п’ятикласниками.

 

Ведучий 1. Слухайте! Слухайте всі!

Наша промова готова.

Сьогодні у школі свято.

Про вас, п’ятикласники, слово!

 

Ведучий 2. Зашуми великий зале,

Більше оплесків давай.

П’ятикласників сьогодні

Рідна школа привітай!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під музичний супровід і оплески глядачів по черзі заходять п’ятикласники.

Ведучі представляють кожного з п’ятикласників.

 

Вед. 1. Гарна, щира українка, співуча з діда-прадіда Якимець Софія.

 

Вед. 2. Здібний, культурний, товариський, надійний Фартух Михайло.

 

Вед. 1. Добра, старанна, совісна, справжня господиня Сабат Ярина.

 

Вед. 2. Скромна, загадкова, щира, відкрита до спілкування Марко Софія.

 

Вед. 1. Доброзичливий, щедрий, добрий, скромний Гресько Сергій.

 

Вед. 2. Запальна, талановита, винахідлива, кмітлива Никіль Ярина.

 

Вед. 1. Товариська, рухлива, самостійна, здібна Проців Оля.

 

Вед. 2. Щирий, непередбачуваний, акуратний, вдумливий Корпесьо Руслан.

 

Вед. 1. Доброзичлива, спокійна, слухняна, самостійна Базилевич Надія.

 

 

 

 

 

 

Вед. 2. Дорогі діти, прошу вас зайняти свої місця.

Вед. 1. Подивіться на учнів, які зібралися сьогодні тут. Це вже не ті першачки, яких батьки за руку приводили до школи. Правда ж ніби вчора це було.

Вед. 2. Пропонуємо вашій увазі переглянути відеопрезентацію з життя наших п’ятикласників “Які ми були і якими стали”.

 Перегляд відеопрезентації.

 Привітання першої вчительки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вед. 1. Дорогі друзі. У нас сьогодні свято. Віднині розпочнеться нова сторінка у житті наших школярів.

Вед. 2. Перша ланка шкільного життя позаду, а сьогодні ви - п’ятикласники. У вас нові вчителі, новий кабінет, нові предмети - загалом вражень вистачає.

Вед. 1. Давайте сьогоднішній день вважати днем народження вашогоґ

 

 

 

 

 

 класу.

Вед. 2. А день народження- це завжди свято.

Вед. 1. А зараз діти хочуть представити свій клас.

 Вірші п’ятикласників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вед. 2. Я думаю, що наші п’ятикласники будуть старанно вчитися, поводитися чемно та гав під час  урокув не будуть ловити.

Вед. 1. Вони доведуть усім, що гідні носити звання людини, долатимуть труднощі на шляху до знань.

Ведучий 2:

Мабуть , наші п'ятикласники відчули на собі весь тягар навчального процесу. І вирішили вони написати офіційного листа у Міністерство освіти.

Ведучий 1:

Якого листа.

Ведучий 2:

Ти картину “Козаки пишуть листа турецькому султанові” бачила?

Ведучий 1:

Бачила, то й що?

Ведучий 2:

От і вони хочуть написати листа міністру освіти.

 

Сценка ,,Лист до Міністерства освіти ‘’

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вед. 1. Життя часто дарує нам яскраві та непередбачувані моменти. І саме посвятам відводиться дуже незвичайна роль.

Вед. 2. А бувають вони найрізноманітніші. Колись існувала посвята в лицарі.

Вед. 1. У нас же сьогодні подія урочиста - посвята в п’ятикласники.

Вед. 2. Щоб довести свою готовність до навчання в основній школі та стати п’ятикласниками  вам потрібно пройти  випробування. Готові?

Вед. 1. У вас багато мрій, надій і сподівань.

Чудово, що живете ви в країні знань.

Ви сильні та завзяті і всім ви обіцяєте -

Сьогодні перепони обов’язково всі здолаєте.

Вед. 2. Отже розпочинаємо конкурс розминка.

 Конкурс “Розминка”

  1. Столиця України… ( Київ)
  2. Прапор, герб, гімн… (Державні символи України)
  3. Скільки кольорів має веселка… ( Сім)
  4. Після весни настає… ( Літо)
  5. Який кущ є символом України… (Калина)
  6. Як поселення українських козаків… (Січ)
  7. Знаки якими записують музику… (Ноти)
  8. Які пісні виконують на різдво… (Колядки)
  9. За яким номером викликають швидку допомогу… (103)
  10.                    Орган слуху… (Вухо)
  11.                    Вироби з тіста з грибною, м'ясною чт фруктовою начинкою… (Пироги)

 

 

 

 

 

 

 

Вед. 1. 5 клас - незвичайний для вас усіх, тому що у вас з’явилися

Вед. 2. нові предмети, де для вас усе нове, а замість однієї вчительки з’явилося багато нових педагогів.

Вед. 1. Їх потрібно запам’ятати і знати.

Вед. 2. Для того щоб ви пригадали імена та по-батькові вчителів та їхні предмети пропоную виконати завдання.

 Перегляд презентації “Впізнай вчителя”.

Вед. 1. Молодці! Справилися достойно.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вед. 2. За допомогою інтелектуального конкурсу перевіримо як ви засвоїли матеріал вивчений у першій чверті.

Вед. 1. Отож слухаємо уважно.

 Завдання інтелектуального конкурсу.

Вед. 2. Зменшуване 77, від’ємник 17, різниця (50).

Вед. 1. Що важче: 1 кг пуху чи 1 кг моркви.

Вед. 2. 5 картоплин варяться 20 хв. Скільки хв вариться 1 картоплина?

Вед. 1. Розставити букви в алфавітному порядку (з, а, к, я, п, ь, у, в, і). Відповідь (а, в, з, і, к, п, у, ь)

Вед. 2. Дібрати синонім до слова спритний.

Вед. 1. З поданих слів утворити нове

 Нора, маки (Макарони)

 Код, лоша (Шоколад)

Вед. 2. Літає часто він довкола,

Дерев немало поламав,

Але ніде, ніхто й ніколи

Його не бачив не тримав

Вед. 1. Тверда речовина, яскраво горить, виділяє багато тепла (кам’яне вугілля)

Вед. 2. Що без леза і без зуба розітне міцного дуба (блискавка)

Вед. 1. Хто є засновником Києва?

Вед. 2. За часів правління якого князя було побудовано золоті ворота? (Ярослав Мудрий)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вед. 1. Ця  рухлива гра допоможе нам дізнатися один про одного те, чого ви ще, може, і не знаєте, і побачити, наскільки ви уважні.

Діти, зараз я попрошу стати усіх в коло і уважно слухати мої  запитання:

         Зробіть крок уперед, хто любить подорожувати

         Підніміть праву руку, у кого є домашня тварина.

         Присідають  ті, хто любить грати у футбол.

         Плескаємо у долоні ті, у кого восени день народження.

         Піднімаємо руки вперед, у кого багато друзів у класі.

         Руки за спину ті, у кого є братик і сестричка

         Підніміть ліву руку вперед ті, у кого улюблений урок математика

         Підстрибніть ті учні, хто любить теніс

         Плесніть у долоні ті, хто п’ятикласники!

Молодці . Дякую за те, що ви були дуже уважні, кожен з вас, напевно, дізнався щось нове про своїх однокласників.

А ми продовжуємо наше свято.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вед. 2. А ще наші п’ятикласники вміють жартувати.

Вед. 1. Пропонуємо вашій увазі хвилинки-жартівлинки.

 Сценки-смішинки.

Сценка 1:

Якимець С., Никіль Я.

Сценка 2:

Фартух М., Гресько С.

Сценка 3:

Ведуча 1:

На уроці вчителька каже - Марко С., Проців О.

Сценка 4:

Якимець С., Никіль Я.

Сценка 5:

Ведуча 2:

Вчителька запитала учнів

Гресько, Корпесьо, Проців, Фартух.

Сценка 6:

Ведуча 1:

Михайлик повернувся зі школи і каже матері

Фартух, Якимець.

Сценка 7:

Ведуча 2:

Після закінчення навчального року Яринка прибігла додому і радісно вигукнула

Гресько, Якимець, Никіль.

Сценка 8:

Ведучий 1:

Учням дали завдання написати твір “Моя улюблена тварина”. Роздаючи зошити, вчителька запитала

Проців, Сабат.

Сценка 9:

Ведучий 3:

Учень повернувся зі школи і батько запитав

Фартух, Корпесьо.

 

 Сценка “Думки учнів”

Вед. 1. Що думає відмінник, який отримав погану оцінку.

Вед. 2. Учень, який списав контрольну роботу.

Вед. 1. Що каже учень, коли його викликали до дошки, а він не готовий.

Вед. 2. Реакція учнів, коли класного керівника немає у школі.

Вед. 1. Учень, у якого на контрольній роботі забрали шпаргалку.

Вед. 2. Учень-п’ятикласник, який не хоче йти на останній урок.

Вед. 1. Хлопці п’ятого класу, коли вчитель погрожує зателефонувати батькам про невиконане домашнє завдання.

Вед. 2. Що відповість учень, який без поважної причини пропустив заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий 1: Дякуємо нашим Збройним силам України, незламним воїнам за можливість провести свято у школі. Ви робите все можливе, щоб ми мали можливість жити в мирній, заможній, вільні і по-справжньому європейській країні.

Ведучий 2:

Ми дякуємо вам за те, що ви захищаєте нас, наших рідних та близьких, нашу рідну Україну, її цілісність та недоторканість, її гідність. Ви даєте нам надію, що настануть кращі часи для нашої неньки України. Адже для кожного з нас Україна понад усе.

 

(Танець ,,Україна понад усе ‘’

docx
Додано
31 січня
Переглядів
53
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку