Виховний захід ''Прощавай, Букварику!''

Про матеріал

Виховний захід для учнів 1 класу. Багате музичне оформлення - 14 пісень. Учасники - учні-літери, Червона Шапочка, Дика Кішка, Лисиця, Зайчик, Ведмідь, Ворона, Вовк, Помилка, Букварик, Читанка, Українська мова, Математика, учні 5 класу, ведучі. Тривалість заходу - 1 година 30 хвилин.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій виховного заходу

 

 

 

«Прощавай, Букварику!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Підготувала

 вчитель  1-А

Корж Н. М.

 

 

 

                                       2018


 

Мета: Вчити дітей виразно декламувати вірші, формувати інтерес до читання.

            Розвивати акторські здібності, уяву, вміння фантазувати.

            Виховувати у дітей любов до книги, дружні стосунки, родинні почуття.

На сцену виходять ведучі.

Ведуча 1.
Зібрались дружно ми на свято

 Сьогодні тут в весняний час,

 Щоб наших учнів привітати

 І провести у другий клас.


ПІСНЯ “БУКВАРИК”

 Ведуча 2.
На веснянім видноколі

 Зайнялась зоря

 Свято в школі! Свято в школі!

 Свято Букваря!

1 учень: До школи хто щодня спішить?

2 учень: Хто старанно уроки вчить?

3 учень:Хто хоче все на світі знати?

4 учень:Хто сам уміє вже читати?

5 учень:Хто радує і тат, і мам?

6 учень:Хто кожне діло робить сам?

7 учень:Хто дружно й весело співає?

8 учень:Хто дім весь щастям зігріває?

9 учень:Усі їх завжди пізнають.

10 учень: Скажіть-но, як цих діток звуть?

Всі: Школярі!

 

ПІСНЯ “МИ ПЕРШОКЛАСНИКИ”

Ведуча  Що ж, вітайте! Це ось наш,

Веселий, дружній перший клас!

Усі зібрались у цьому залі,

Бо нині свято Букваря.

Вам трішки сумно зараз стало –

Прощання надійшла пора.

Букварик все на світі знає,

Порадник перший школяра.

Його шанує й поважає

Уся весела дітвора.

 

 

3. Є книг багато — радісних, печальних,

 Товстих, тонких, барвистих, наче жар.

 Але одна — книжкам усім начальник,

 І звуть її по-простому — Буквар!

 

ПІСНЯ  ПРО  БУКВАР

 

Ми Букварик почали

Восени вивчати.

А тепер вже на 12

Вміємо читати.
 

Літера перша і перше слово,

З книгою перша серйозна розмова.

Перша сторінка, наступна сторінка,

Успіхи перші, і перші сльозинки.
 

А як важко було нам

Палички писати.

Ставити їх по порядку,

Мов солдатів на зарядку.

 

Ох за них нам попадало,

Бо ставали як попало.

Не вірили ні вчителька, ні мама,

Як важко було ставити їх прямо.
 

Такі муки ми терпіли,

Доки склад числа той вчили.

Зате тепер усі ми

Обчислюємо на високий рівень.
 

Ой було мороки з нами

 Вчительці багато.

 Як слова ми за хвилину

 Вчилися читати.


Згадайте, люба вчителько,

Матусі, татусі,

Як «бекали » і «мекали»

Спочатку ми усі.
 

А нині любо слухати,

Як добре ми читаємо.

Подякуєм Букварику

І разом попрощаємось.

ПІСНЯ  ПРО БУКВАР ( “На свято букваря”)
 

Про труднощі пережиті,

Про те, як їх ми долали

Можна стільки говорити,

Та часу замало.

 

Любі гості, мами й тата,

В нас букварикові свято.
Добре, що прийшли до нас
На гостину в перший клас.

 

Свято гарним вийти зможе,

Якщо кожен допоможе.

Від пісень і жартів, звісно,

Хай сьогодні буде тісно!
 

ПІСНЯ  “ТАТА І МАМИ”

(Стук і двері. Заходить Червона Шапочка).

Червона Шапочка: Це 1 клас? Я йшла до своєї бабусі, несла їй гостинці, а ж бачу, на дорозі лежить конверт із написом “ Для 1 класу”А чи у вас сьогодні свято? Тоді отримайте листа. Якщо дозволите, то і я побуду у вас на святі.

Учень читає листа:

«Дорогі мої друзі, я в полоні. Мене викрав злий вовк. Я зможу повернутися, якщо ви пройдете всі випробування, які послав вам вовк через лісових звірів. Покладаю на вас надію З нетерпінням чекаю визволення.

Ваш Букварик.»

Ведуча: Щоб врятувати Букварика, потрібно скласти «Чарівне сонечко», а промінчики цього сонечка у посланців злого вовка. Кожен промінчик – це завдання, яке потрібно неодмінно виконати. То що ж маємо робити? Допоможемо Букварику? Тоді заплющуємо очі і чекаємо до тих пір, доки буде лунати музика.

(Лунає «чарівна» музика , а коли діти розплющують очі, перед ними танцює Дика кішка).

Дика кішка: А ви хто такі?

Учень : Ми першокласники.

Дика кішка: Я принесла вам перше завдання.

Треба зробити так, щоб ішов дощ і було весело.


ПІСНЯ  “КАП-КАП-КАП”

Дика кішка: потішили.

Учень: Віддавай промінчик.

(віддає дітям промінчик. Знову звучить музика і з’являється Лисиця).

Лисиця: Привіт, малявки! Щоби такого зробити поганого? Не віддати вам промінчик чи що? Гаразд не плачте. Якщо ви правильно будете відповідати, то станете моїми друзями і отримаєте свою пелюстку.

  1.            У що перетворилася карета Попелюшки? (В гарбуз)
  2.            Який колір волосся у Мальвіни? (Блакитний)
  3.            Хто був господарем в будинку в селі Простоквашино? (Дядько Федір)
  4.            Що отримав від черепахи Буратіно? (Золотий ключик)
  5.            У кого була нога 45 розміру? (Дядя Стьопа)
  6.            Як називається казка, в якій кіт носив взуття? (Кіт у чоботях)
  7.            Як звали курочку, яка знесла золоте яйце? (Ряба)
  8.            Хто виріс в джунглях? (Маунглі)
  9.            Друг крокодила Гени? (Чебурашка)
  10.        Який казковий персонаж з’їв Колобка? (Лисиця)
  11.        Самий «кращий в світі літун»? (Карлсон)
  12.        Назвіть ім’я дівчинки, якій бабуся подарувала червону шапочку? (Червона Шапочка)
  13.        Скільки було гномів у Білосніжки? (сім)
  14.        Сама страшний і підступний герой казок? (Баба Яга)


(ЗАСУМУВАЛА ) –Ви такі гарненькі, розумненькі, мабуть, багато книжок читаєте, вас так багато. Ви справжня шкільна родина, ви друзі, а в мене немає нікого. Будьте моїми друзями, будь-ласка.

ПІСНЯ ПРО ДРУЖБУ
 

Дякую вам, беріть свій промінчик.

(Знову звучить музика і з’являється Зайчик).

Зайчик: я такий маленький, я всіх боюся, у мене немає друзів. Мені завжди сумно. Я постійно пла-а-а-ачу. Якщо зумієте підняти мені настрій гарною піснею – промінчик ваш.


ПІСНЯ ПРО ВЕСЕЛКУ
 

Зайчик: Ой, як мені добре! Забирайте промінчик, але за однієї умови: я залишаюся з вами.

(З’являється Ведмідь).

Ведмідь: А це що за публіка зібралася? Противні першокласники. Промінчик потрібний? Ха- ха ха! Спочатку мої завданнячка виконайте, а тоді подивимось.  Ну що згода?  Відгадайте з якої це казки? .(Зачитує: я по закутку метений, я на яйцях спечений. Я від баби втік, я від діда втік…). Ну добре, а от частівок ви і не знаєте.

 

ЧАСТІВКИ

Добре, переконали, забирайте свій промінчик.

(З’являється Ворона).

Ворона: Я весела ворона, безтурботна і безвідповідальна. У мене немає ніяких проблем. Навчання мене цікавить менше за все. Люблю нашкодити, пожартувати над кимось, посміятись. Сподіваюсь, що ви такі самі і школа вам не потрібна. Якщо доведете, що я не права, віддам промінчик.

 

ПІСНЯ  “ВЧАТЬ У ШКОЛІ”
 

Ворона: здається ви мене переконали. Промінчик ваш. А я піду до школи записуватись. Як ви гадаєте, візьмуть?

(Виходить Помилка).

Помилка: Я Помилка лукава,

                   Погана в мене слава.

                   Букви плутаю, бува,

                   Перекручую слова.

                   Ну що , розумні первачки?

                   Мої знайдете помилки?

                   Якщо промінчик ви бажаєте,

                   Попрацювати добре маєте.

(Показує дітям картки, на яких записані слова з помилками. Діти їх виправляють).

З’являється Вовк і звертається до присутніх.

Вовк: Бачу ви кмітливі, винахідливі , розумні діти. Всі мої завдання виконали. Я навіть подобрішав. Але я злий вовк і так просто не здамся. У мене є ще одна умова. Якщо вона буде виконана, то вернеться ваш Букварик цілим і неушкодженим, а якщо ні, то пропало ваше свято. Моя умова в цьому конверті. А я зникаю. Мене не шукайте. Запам’ятайте: не виконаєте умову не вернеться Букварик! (Віддає ведучому конверт і зникає).

Ведучий: Ну й налякав нас цей Вовк. Але ми теж не здамося. Подивимось, що тут.

(У конверті завдання для батьків).

- Скласти приказку з розкиданих слів.

Ведучий: молодці наші батьки, не підвели. Заробили останню пелюсточку.


ПІСНЯ  “РОДИНА”

 

 Наше сонечко ожило, засяяло яскраво. То де ж наш Букварик?

(Заходить Букварик).

Букварик: Я мандрую по країнах,

                    Я з абеткою дружу.

                     І малечу як зустріну

                     Грамоті одразу вчу.

                     Я щасливий дуже,

                     І тому радію,

                     Що всі діти в вашім класі

                     Читати вже вміють.

                     Всі літери вже вивчені,

                     Усіх їх тридцять три.

                     Вони сьогодні зі мною

                     У гості до вас прийшли.

(Виходять літери)

Ці – літери відомі,

І кожному знайомі.

Але про кожну літеру

Ви знаєте не все.

Ці – літери незвичні,

І дуже симпатичні.

Багато цікавинок

Кожна з нас несе..

 


Декламування віршів.


Нас 33, ми—сімя веселих, дружних,
ось ми всі – від А до Я!

Всім відомо: буква А
Алфавіту голова!

Буква Б — як бегемотик:
отакий товстий животик!

Наче окуляри — В,
Ходить завжди в галіфе!

Буква Г—як кочерга,
в неї теж одна нога!

Гуси голосно ґелґочуть:
Букву Ґ учити хочуть.

Буква Д, немов на лавці,
На твердій стоїть підставці.

Залишилось три зубці
У моєму гребінці.
Подивись на диво це.
Упізнав? Це ж буква Е!

Язичок у мене є! —
Похвалялась буква Є.

Сніжинка не розтане вже,
Бо ця сніжинка — буква Ж!

Наче рідні дві сестри
Буква 3 і цифра 3.

Буква І — як одиниця,
Гостронога, ніби спиця!

Намалюю палки три,
От і вийде буква И.

Це чиї крапки? — Мої! —
Закричала буква ї.

И у шапочці своїй
Перетворитьтся на ий.

Як півбукви Ж — така
Ця кумедна буква К.

Лев, лисиця, і орел
Дуже люблять букву Л.
Люблять букву Л і діти.
Бо вона — початок літа.

Буква М — як дві гори,
Що стоять, мов дві сестри.

Нам знайома буква ця —
Ніби планка на стовпцях.

М’яч летить, ловіть його!
Я не м’яч, я буква О!

На хокеї, на футболі
буква П — ворота в полі!

Тигреня весь день ричало,
Букву Р воно вивчало.

Придивіться вночі до небес:
світить місяць там буквою С.

Буква Т—як сироїжка:
Є і шапочка, і ніжка.

Сказав горобчик: «Букви У
Боюсь я дуже, татку».
Татусь питає: «А чому?» —
«У схоже на рогатку!»

Що це? Ключик від замка?
Ні, це буква Ф така!

Хрюша хрестики малює,
Ну й художник! Ха-ха-ха!
— Це не хрестик, — каже Хрюша, —
Я вивчаю букву X!


Буква Ц — внизу гачок,
Наче з краником бачок.

Буква Ч, на що ти схожа?

Схожа на четвірку, може?

Буква Е перевернулась —
На Ш відразу обернулась!
Це ті самі три зубці.
Що лишились в гребінці!

 Букву Щ впізнає кожен,
Щ на щітку трохи схожа.

Відростив собі животик
Знак м’який — м’який, як котик

Буква Ю — вона така:
Бублик став коло кілка.

Я, ти, він, вона

Разом ми сім’я шкільна.

І мета у нас єдина,

Щоб процвітала Україна.

 


 

ПІСНЯ  “Я НАМАЛЮЮ УКРАЇНУ”

 

Буквар: У мене для вас є ще один сюрприз. Це підручники нові для навчання дітворі.

(Виходять Читанка, Рідна мова, Математика)

Читанка: Я ваша перша читанка,

                   Красива в мене свитонька.

                   Цікаві сторінки, є вірші і казки.

                   Покажу вам сто земель

                   І космічний корабель.

                   Даруватиму щодня

                   І забави, і знання.

Українська мова:Як найчарівніша колискова

                    Плекає вас з дитинства рідна мова.

                    То піснею злине, то гарною казкою,

                    То словом догани, то доброю ласкою. 

                     Під мамине слово ви виросли нишком.

                     Шануйте, друзі, цю гарну книжку.

Математика: Один, два, три, чотири, п’ять!

                      Вміють діти рахувать.

                      Дуже точна я наука

                      І мене всі люди вчать.

                      Я потрібна всім – це знайте,

                      Математику вивчайте!

(Виходять п’ятикласники).

  1. Ми навчаємось у школі вже п’ять років. Тому шкільні будні нам звичні й приємні, хоча бувало, і ми потрапляли у різні історії.
  2. А щоб з вами такого не сталося , ми вам дамо кілька порад.
  3. Щоб не дивитись похмуро і скоса,

Ніколи не вчіться писати носом!

  1. Щоб не гнітили вас горе і біди

До кінця з’їдайте сніданки й обіди.

Нещастя женіть, наче воду крізь сито!

Найкраще вчасно перекусити!

  1. А трапиться двійка, гірка, мов цибуля,

Хоч як вона клята пече вас і муля,

Сльози видушує й кислу міну.

Миріться й приймайте як вітаміни.

  1. Хай кожен із вас буде готовий

Покуштувати гірчиці і хрону.

  1. Зате, хоч і буде в навчанні важко –

Дванадцятки цвістимуть в журналі як ромашки.

(Роздають першокласникам паперові ромашки з 12).

Першокласники:


Багато доброго, нового

Життя відкриє ще для нас.

Як перша сходинка до нього

Для всіх нас став наш перший клас.
 

Все починається в житті з малого:

З зернини - хліб, з промінчика – зоря.

А люди всі свою дорогу

Починають з Букваря.

 

      Добрий , Букварику,

Перша книжко!

Хочеться навіть плакати трішки.

 

Жаль розлучатися, хоч і треба.

Ми не забудем ніколи про тебе.

      Спасибі тобі за добру науку.

За паличку першу і першу букву.
 

      Ми памятатимем довгі роки

Добрі і мудрі твої уроки.

         Прощавай, Букварику,

Наш найперший друже!


Всі:   Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже!

  ПІСНЯ “ПРОЩАЙ, БУКВАРИКУ”

 

Вчитель: Вже час закінчувати свято

           І хочу я всім побажати:

           Хай Бог охороняє вас від злого,

           Хай світить сонце і колосяться жита,

           Щоб всі були здорові і щасливі

           На многії  і благії літа.

 

   ПІСНЯ  “МИ ЩАСЛИВІ ДІТИ”                  

 


 

doc
Додано
27 липня 2018
Переглядів
513
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку