Виховний захід з хімії "Хімічні змагання"

Про матеріал
Конкурс цікавої хімії, мета якого зміцнити теоретичні знання учнів з питань, що стосуються хімічних реакцій; перевірити вміння учнів використовувати набуті знання у нестандартних ситуаціях; поглибити інтерес учнів до хімії, розвивати вміння виступати з повідомленнями і демонструвати досліди; формувати в учнів науковий світогляд, розвивати пізнавальну активність та логічне мислення в ході гри, виховувати культуру спілкування.
Перегляд файлу

КОНКУРС  ЦІКАВОЇ  ХІМІЇ  ДЛЯ  УЧНІВ

 

 

 

 

Хімічні змагання

C:\Users\Юля\Desktop\Без названия.jpg

Підготувала

вчитель хімії

Горбачова Юлія Валеріївна


Мета: зміцнити теоретичні знання учнів з питань, що стосуються хімічних реакцій; перевірити вміння учнів використову­вати набуті знання у нестандартних ситуаціях; поглибити інтерес учнів до хімії, розвивати вмін­ня виступати з повідомленнями і демонструвати досліди; формувати в учнів науковий світогляд, розвивати пізнавальну активність та логічне мислення в ході гри, виховувати культуру спілкування.

Обладнання: умови гри, призи, періодична система хімічних елементів, дидактичні ігри, мультимедійне забезпечення.

 Форма проведення: гра - змагання.

  Оформлення кабінету: плакати з висловлюваннями про хімію.

Усі ми пов'язуємо з хімічною наукою подальший прогрес у пізнанні навколишнього світу, нові методи його перебудови та вдосконалення. І не може бути в наші дні спеціаліста, який спромігся б обійтися без знання хімії. (М. Семенов).

Широко простягає хімія руки свої в справи людські. (М. В. Ломоносов).

ХІД ВЕЧОРА

Добрий день, шановні друзі, вчителі, гості! Сьогодні ми зі­бралися для проведення  конкурсу цікавої хімії  «Хімічні змагання». Друзі! Ви маєте змогу показати свої знання з хімії. Хімія — чарівний і захоплюючий світ метаморфоз.

З’явилася хімія давненько –

За декілька тисячоліть

Та рухалася помаленьку

Тепер — ракетою летить.

Золоті правила поведінки у  сьогоднішній грі :

   Бути:

Позитивними.    Тут і зараз.

Точними.    Точність - увічливість королів.

Толерантними.   Толерантність - це повага, у першу чергу, до самого себе.

Зібраними.   Оскільки найдорогоцінніше, що є у нас, - це час.

 

Девізом нашої заходу пропоную взяти слова американського політика Теодора Рузвельта: «Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там, де ви є».

 

Сьогодні ми проведемо конкурс цікавої хі­мії.

Етапи гри

І. Відбірковий тур – Аукціон знань.

Головна умова  :

Думати – колективно,

 Діяти – оперативно,

Сперечатись- доказово.

Це для всіх обов`язково

Приймають участь всі учні.   8 учнів, які дали найбільшу кількість правильних  відповідей стають учасниками другого туру.


Завдання – назвати речовину за її формулою.


  1. NaCl
  2. H2O
  3. CO2
  4. HCl
  5. CO
  6. SO2
  7. H2
  8. H2SO4

  1. H2SO3

  1. CaO
  2. N2
  3. NaOH
  4. H2S
  5. C
  6. H3PO4
  7. Ca(OH)2
  8. S
  9. O2
  10. NH3
  11. KMnO4
  12. H2O2
  13. NaHCO3
  14. KCl
  15. H2CO3
  16. BaSO4

Отже, до другого туру виходять 8 учасників…Вітаємо їх.

 ІІ тур –Розминка.

Приймають участь 8 учнів – переможці першого туру. За правильні відповідь отримують «уарумчики».  Один «аурумчик» - один бал.  За підсумками другого туру гру залишають два учні, які набрали найменшу кількість балів.

ВІКТОРИ НА

1. Явища, при яких відбуваються перетворення?      (хімічні)

  1. Складні речовини, які складаються з двох елементів, один з яких  Оксиген?  (оксиди)
  2. Метал, який за звичайних умов рідкий? ( ртуть)
  3. Найлегший газ? (водень)

5.Автор періодичного закону? (Д.І.Менделєєв)

  1. Речовини, що прискорюють хімічну реакцію? (каталізатори)
  2. Газ, який підтримує горіння і дихання? (кисень)
  3. Сполука Сульфура з Гідрогеном? (сірководень)
  4. Який елемент має бактерицидні властивості? (Аргентум)
  5.    Вода у твердому стані? (лід)
  1. Хімічна назва крейди? (кальцій карбонат)

12.На які дві групи поділяються прості речовини (метали й неметали)

13.Речовина, що складається з кількох елементів (складна)

14. З чого виготовляють папір?  (Целюлози)

15. Якого газу в повітрі найбільше? (Азоту) 

16. Гризе, кусає, метал роз’їдає. (Корозія)

17.Який метал використовують у виробництві дзеркал? (срібло)

18.Назвіть метал, який має магнітні властивості (залізо)

19.Метал, що викликає лихоманку. (золото)

20.«Вінегрет» з металів. (сплав)

21.Метал та двадцятип’ятирічний ювілей весілля. (срібло).

22.«Окрошка» з точки зору складу. (суміш)

Отже, до третього туру виходять 6 учасників…Вітаємо їх.

Хімічна пауза – рейд на виробництво (виробництво КрАЗ)

ІІІ тур – гра Дешифровщик

За підсумками третього туру гру залишають два учні, які найдовше виконували завдання.

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

г

н

о

н

р

н

м

а

і

м

н

а

в

у

н

у

в

я

 

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

о

ч

к

ч

и

с

к

у

н

у

е

к

р

п

р

я

п

 

 

 

 

 

 

 

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

о

р

к

р

с

р

м

о

и

м

о

д

и

н

а

а

н

н

 

 

 

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

я

к

я

а

я

т

а

п

л

п

і

з

с

а

с

т

о

р

 

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

р

е

о

е

з

е

в

к

а

л

а

в

а

т

т

л

д

л

 

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

с

п

о

и

л

и

о

у

о

ч

е

н

н

ї

т

я

т

ї

 

Відповіді:

  1. горіння, 2- окиснення, 3- оксиди, 4- каталізатор, 5- розклад, 6- сполучення.

Отже, до четвертого туру виходять 4 учасників…Вітаємо їх.

Хімічна пауза – рейд на виробництво (виробництво цукру)

ІV тур – Конкурс «Конструктор»

За підсумками четвертого туру гру залишають два учні, які найдовше виконували завдання.. Скласти назви хімічних елементів із запропонованих букв :

О, Г, Л, М, К,С, И, Е, Н, І, Й, Р, А, У, Ф, Т.

(ОКСИГЕН, ЛІТІЙ, НАТРІЙ, КАЛІЙ, ФЕРУМ, ФЛУОР, МАГНІЙ, МАНГАН, АРГЕНТУМ)

Отже, до фіналу виходять 2 учасники…Вітаємо їх.

Хімічна пауза – рейд на виробництво (виробництво морозива)

V тур –    Найрозумніший

У фіналі беруть участь два учасники.

Конкурс «Перекладачі»

Перекладіть з хімічної мови загальноприйняті вислови.

1.Ферумний характер (залізний характер)

2.Аурумні руки (золоті руки)

3.Оксигенова подушка (киснева подушка)

4.Не все те Аурум, що блищить (не все те золото, що блищить)

5.Слово-Аргентум, а мовчання-Аурум (слово –срібло, а мовчання-золото)            6.Крилатий метал? (алюміній) .                                                                                                             7.Хімічний хамелеон.(індикатор)                                                                                                                      8.Щоб друга пізнати, треба з ним пуд натрій хлориду з’їсти. (щоб друга пізнати треба з ним пуд солі  з’їсти)                                                                                                                                                            9.Багато аш-два-о утекло з тих пір. (води)                                                                                                              10. Купрумний вік (мідний вік)

Хімічна пауза – рейд на виробництво (музей Coca - Cola)

Підведення підсумків. Нагородження переможця.

Починали ми свій захід словами Теодора Рузвельта, тож дозвольте і його словами прокоментувати результати У битвах життя не завжди перемагає найсильніший і найрозумніший. Але рано чи пізно перемагає той, хто вважав себе здатним на перемогу».

Звичайно, це ж на кожнім кроці й повсякчас.

Хімічні явища підстерігають нас.

 І щоб не вскочити в халепу,

Й не соромитись незнанням,

Частіше треба заглядати в підручник хімії —

Шукатйте відповіді там.

Флешмоб

  • Якщо ви переконані у необхідності ощадливого поводження з водою,

                                сплесніть у долоні.

  • Якщо ви закриваєте тюбик зубної пасти щоразу, коли чистите зуби,

                                сплесніть у долоні над головою.

  • Якщо ви не кидаєте пластикові вироби на вулиці,

                                        змахніть руками.

  • Якщо ви переконані, що кожен повинен піклуватись про збереження навколишнього середовища,

                                   простягніть обидві руки своїм сусідам.

  • Розгляньте це як вияв єдності у прагненні зберегти наше довкілля.

 

Список використаних джерел

1. Боєва Т.М., Корчагіна В.В. Хімічне свято в сільській школі:

бенкет на весь світ / / Хімія в школі. - 2005. - № 5. - С. 28.

2. Васильєва Т. К. Гра-залік. «Знання – сила» / / Хімія в школі. -

2005. - № 5.

3. Кононова В., Фононова Т.Ф. Фізико-хімічний КВК / / Хімія в

школі. - 2005. - № 4. - С. 39.

5. Олійникова І.І., Буржинський Т.Г. хімічної до десант у тилу

хемофобіі / / Хімія в школі. - 2005. - № 9. - С. 73.

6. Позакласні заходи з хімії\ Уклад. К.М. Задорожний. – Х.: Вид. група «Основа», 2010

7. Туріщева Л. В. Енциклопедія хімічних розваг. - Х.: Вид. група «Основа», 2003

8. Шахова О.Ю. Бліц-КВК «Метали і неметали» / / Хімія в школі. -

2005. - № 9. - С. 70.

9. Інтернет – джерела

https://naurok.com.ua/

http://navigator.rv.ua

https://naurok.com.ua/

https://super.urok-ua.com


  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

г

н

о

н

р

н

м

а

і

м

н

а

в

у

н

у

в

я

 

 

 

 

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

о

ч

к

ч

и

с

к

у

н

у

е

к

р

п

р

я

п

 

 

 

 

 

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

о

р

к

р

с

р

м

о

и

м

о

д

и

н

а

а

н

н

 

 

 

 

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

я

к

я

а

я

т

а

п

л

п

і

з

с

а

с

т

о

р

 

 

 

 

 

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

р

е

о

е

з

е

в

к

а

л

а

в

а

т

т

л

д

л

 

 

 

 

 

  1. Для читання шифрограми використовуйте тільки ті літери, які в рядку зустрічаються один раз.

 

с

п

о

и

л

и

о

у

о

ч

е

н

н

ї

т

я

т

ї

 

 

 

 

Конкурс «Конструктор»

Скласти назви хімічних елементів із запропонованих букв :

О, Г, Л, М, К,С, И, Е, Н, І, Й, Р, А, У, Ф, Т.

 

 

 

 

 

Конкурс «Конструктор»

Скласти назви хімічних елементів із запропонованих букв :

О, Г, Л, М, К,С, И, Е, Н, І, Й, Р, А, У, Ф, Т.

 

 

 

 

Конкурс «Конструктор»

Скласти назви хімічних елементів із запропонованих букв :

О, Г, Л, М, К,С, И, Е, Н, І, Й, Р, А, У, Ф, Т.

 

 

 

 

Конкурс «Конструктор»

Скласти назви хімічних елементів із запропонованих букв :

О, Г, Л, М, К,С, И, Е, Н, І, Й, Р, А, У, Ф, Т.

 


Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

Au

 

docx
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
1654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку