Організація навчально-виховного процесу з англійської мови у школах України у відповідності до нових освітніх програм має забезпечити оновлення змісту і технології навчання з метою більш повної орієнтації на потреби учнів, урахування їх інтересів, розвитку особистостей. На мою думку використання автентичних матеріалів сприяє підвищенню ефективності уроків за рахунок залучення учнів до вмотивованих дій, що спираються на реальні потреби у додаткових матеріалах, насамперед автентичних. к Л. І. Драганчук Л. І.
Роль Автентичних МАТЕРІАЛІВ У ДЕМОНСТРАЦІЇ ЗНАНЬ Автентичні матеріали (вірші, оголошення,дорожні знаки,меню або пісні), дають учням можливість побачити мову в її реальній ролі засобу спілкування у відповідній культурі. Якщо автентичні матеріали вживаються на максимально можливому рівні, вони дають учням прямий доступ до культури і допомагають самим автентично вживати мовний матеріал, свідомо спілкуватись у реальній ситуації, радше ніж демонструвати знання граматичного явища або лексичної одиниці. Драганчук Л. І.
Phrasal verbs reading and translation. Handout 1. To pack sth in (informal) - to stop doing sth. To take sth over - to get control of sth. To get out of sth - to avoid doing sth. To get through - to be successful. No doubt (idiom) - to expect sth to happen. Flipping burgers (slang) - used as a mild way of swearing. Gig (informal) - an event where a musician or band is paid to perform. Драганчук Л. І.
Listening: A Song “Daniel” by ELTON JOHN1. Look at the lyrics. Try to guess the missing words. For the final word of each line think about words that rhyme with the previous line, e.g. cry, my. Daniel is travelling______ on a plane. I can see the red tail lights heading for ______Oh and I can see Daniel waving goodbye. God it looks like Daniel, must be the clouds in my _______They say ______ is pretty though I’ve never been. Well Daniel says it’s the best place that he’s ever ______Oh and he should know, he’s been there enough. Lord I miss Daniel, oh I miss him so much. Драганчук Л. І.
Topic : “the media”{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Television Newspapers. The Internet. Presenter. Commercials. Documentary. Newscaster. Reporter. Weather forecast. Editor. Viewers. Circulation. Gossip column. Reporter. Editor. Article. Tabloid. Weather forecast. Small ads. Log on. Web page. Download. Editor. Surf. Surver. Weather forecast. Драганчук Л. І.
ВИСНОВКИ Використання автентичних матеріалів дозволяє учням на будь-якому етапі вивчення мови набувати позитивного досвіду. Учні, працюючи з автентичними матеріалами, підвищують свій інтерес до мови і мають безперечну мотивацію для її вивчення, яка базується на тому, що учні оцінюють позитивний вплив автентичних матеріалів на їх рівень володіння англійською мовою. Автентичні матеріали на уроці англійської мови, так само як і навчальні матеріали в базових підручниках, виконують інформативну функцію (подають відомості про англомовні країни), стимулюючу функцію (розвивають пізнавальну активність та творчість учнів); інтегративну (спираються на знання учнями з інших предметів та їх життєвий досвід), виховну (сприяють розвитку особистості учнів та формуванню інтересу до предмету) та контролюючу функцію (перевіряють знання, навички та вміння учнів). Драганчук Л. І.
Автентичні матеріали можна використовувати у роботі з різними аспектами мови та на різних рівнях навчання. Вони сприяють формуванню мовної та мовленнєвої компетенції учнів. Моя діяльність спрямована на посилення мотивації учнів до навчання, за рахунок використання автентичних матеріалів, які наближені до реальної комунікації. Під час навчального процесу я спостерігаю у дітей живий інтерес до різних видів автентичних матеріалів. Автентичні матеріали допомагають учням подолати психологічний бар’єр у спілкуванні та посилити їх бажання вивчати англійську мову. Драганчук Л. І.
Використана література. Любченко О. С. Автентичні матеріали на уроці //Англійська мова і література. – 2003, №22, 23. Семеняга О. М. Використання автентичних матеріалів для розвитку вмінь мовлення // Англійська мова і література. – 2003, № 22, 23. Дарвина В. Г. Развитие творческих способностей учеников на уроках английского языка // Англійська мова і література. – 2003, №8. Шостак Т. Г. Вірші та римівки // English/ - 2001, № 1. Перець Л. А. Творча робота на тему «Використання віршів на уроках англійської мови для розвитку виразного мовлення» // Англійська мова і література. – 2003, № 17, 18. Шостак Т. Г. Вірші та римування на уроці англійської мови // Іноземні мови. – 2000, № 2. Стом О. Ю. Пісні на уроках англійської мови // Англійська мова і література. – 2004, № 36. Резник Л. С. Английские пословицы на вашем уроке // Іноземні мови. – 2000, № 4. Казачінер О. С. Вивчення прислів’їв та приказок на уроках англійської мови // Англійська мова і література. – 2004, № 12. Скоморохова А. Б. Використання римівок під час навчання граматики та фонетики // Англійська мова та література. – 2004, № 34. Драганчук Л. І.
Resources used. Асtivate ! B2 . Pearson Longman. First Certificate Expert. Pearson Longman. Exam Activator. Pearson Longman. Exam Excellence. Oxford University Press. New Opportunities. Education for life. Upper Intermediate. Pearson Longman. Success Pre-Intermediate. Pearson Longman.http://www.starfall.com/n/twisters.htm.http://thinks.com/words/tonguetwisters.htm.http://www.fun-with-words.com/tong_explain.html.http://www.englishclub.com/pronunciation/tongue-twisters.htm. Драганчук Л. І.