Використання ігор на уроці англійської мови

Про матеріал
моєю метою роботи є підбір найбільш ефективних та особистісно - орієнтованих інтерактивних вправ для дітей молодшого шкільного віку, систематизованих за тематичним матеріалом та віковим складом учнів, які б сприяли вихованню креативної особистості та підготували її до умов сучасного життя.
Перегляд файлу

                       Гра «Слідопит»

Учнів об´єднують у 2-3 команди. У класі заховано кілька предметів. Представник кожної команди за інструкцією вчителя (для кожного    учасника індивідуальна інструкція для пошуку іншого предмета ) упродовж 1 – 1,5 хв повинен знайти якомога більше предметів. Приклади інструкції: in the left corner of the room, on the window, near the door, under the last desk, on the chair. Перемагає команда, представники якої знайшли усі предмети згідно з інструкцією учителя.

19 сентября - День рождения Смайлика. Обсуждение на LiveInternet - Российский Сервис Онлайн-Дневников

 

                   Пісня в смужку

Клас об´єднують у 2 – 3 команди.

Кожна команда отримує набір смужок паперу,

на яких написано по рядку пісні.

Учні двічі прослуховують пісню. З набору смужок вони повинні скласти пісню і проспівати її. Виграє команда , яка швидше впоралася з завданням.

 

 

http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=15d3c614ae2739d317faf11c638dbe99-21-144&n=21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Роби це»

На столі вчителя розкладені різні предмети. Двоє учнів з класу підраховують бали. До дошки викликають 2 – 3 учнів. Учитель дає їм розпорядження, що стосуються предметів, які знаходяться на столі.

Наприклад : Візьми синю ручку! Поклади червону ручку в пенал! Читай книгу! Дай мені книгу!

http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=dbd917705e4afed9678faf1b966ee0e6-94-144&n=21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Хто має ручку?»

У ході гри опрацьовуються подані структури для тренування вживання їх у мовленні.

Одного з учнів обирають ведучим. Він виходить з класу на 1 хвилину. За цей час решта учасників гри ховають будь-який предмет під парту одного учня. Ведучий заходить до класу і протягом обумовленого часу ( 1-2 хв ) повинен знайти цей предмет, запитуючи: “Have you got a pen, Ann?” якщо ж ведучий не відгадає слово за цей час, він говорить: “ I am tired. Who has got a pen?” Тоді один з учнів говорить: “ I have. Look! This is a pen”. Цей учень стає новим ведучим.

 

Смайлик, улыбка, ручки, краски обои, фото, картинки.

 

 

 

 

 

Гра «Хто більше?»

Учитель називає слово ( наприклад: a bookcase ) і кидає м´яча будь-кому з учнів. Учень повинен спіймати м´яч, придумати речення з цим словом і кинути м´яч назад вчителеві. Коли всі гравці придумають і назвуть речення з цим словом, учитель називає інше слово, і гра продовжується. Учень який не зміг придумати речення чи допустив помилку, вибуває з гри.

Консультирует Ресурсный центр г.о. Новокуйбышевск Играем с м…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Гра «Як тебе звати?»

Учень-ведучий сидить на стільці спиною до класу. Вчитель вказує на одного учня і запитує: “What is your name?” Учень відповідає: “My name is…”, і називає своє ім´я, чи ім´я іншого учня. Вчитель запитує ведучого:

“Is it …?” Він відповідає: “Yes, it is” або “No, it is not” якщо відповідь правильна,

то ведучий залишається на своєму місці, якщо ні – міняється з учнем, якому вдалося його перехитрити. Учням дозволено змінювати голос.

 

Бесплатные фото Смайл (Страница 1) - MyStockPhoto.com

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Програй мільйон»

Учнів об´єднують у 2-3 команди. Учитель заздалегідь пропонує тему гри. Учні вдома готуються до неї. Щоб перемогти, команда повинна позбутися

1 000 000 $.

Кожна команда отримує комплект карток з назвами тем, які мають певну вартість. Сума усіх карток – 1 мільйон. Теми на картках не повторюються. Якщо учень розповість тему, вказану на картці, то від суми 1 мільйон віднімають суму, зазначену на картці. Після розповіді картку можна подарувати команді-суперниці. Якщо картка обійшла усі команди, її анулюють. Перемагає команда , яка першою позбудеться мільйону.

Clipart 3d Golden Dollar Symbol USD - Royalty Free CGI Illustration by BNP Design Studio #1092878

 

 

 

 

 

                                     Гра «Мішечок»

Учням по черзі зав´язують очі. Просовуючи руку в мішечок, вони беруть один предмет і , не витягуючи руки, повинні описати його і відгадати, що це. Можна використовувати пластмасові іграшки.

 

 

Форум-форумок Осенние дракончики 2012

 

 

 

 

Гра «Що з цим можна робити?»

Учитель пише на дошці назви предметів, наприклад: paper bag, a hammer, a mirror, a table, a pencil-box. Замість цього можна використати малюнки предметів. Учитель ставить класу запитання: What can you do with a paper bag?

Pupil 1: We can put things in it.

Pupil 2: We can light fire with it.

Pupil 3: We can blow in it and then make a bang.

Учневі, який останній придумав, що ще можна робити з цим предметом, записується очко. В такий спосіб говорять про інший предмет, пред´явлений учителем.

 

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=26cb9b66ad2e1b7f4157003d85001984-102-144&n=21

 

                                    Гра «Луна»

Учитель промовляє правильні дієслова,

 а учні добавляють закінчення    –  ed, називають їх другу форму ( минулий час ). Якщо вчитель називає неправильне дієслово, учні повинні промовчати. Той, хто помилково додасть до неправильного дієслова закінчення –  ed, вибуває. Перемагає той, хто залишився у грі.

 

 

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=77c1a9e69e82fbafd0a2301bf0fca51d-119-144&n=21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гра «Продовж речення»

Смайлики - cceba9202c95 на SibnetУчитель пропонує тему. Один учень промовляє перше слово речення. Наступний – друге слово, яке продовжує речення. Гра триває, доки хтось не промовить слово, що граматично чи синтаксично недоречне. Клас обговорює помилку. Якщо повне речення утворене без помилок, наступний гравець каже «period» і починає нове речення новим словом . Гра триває у швидкому темпі. Гра також допомагає тренувати лексичний запас учнів.

http://www.party-boom.ru/lessons/yazik2.png

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

          « Mозковий штурм »

Учні об’єднуються у дві команди. Учитель викликає по одному гравцю від кожної команди й називає їм якийсь овоч або фрукт. Представники команд повинні назвати слова, що з ним асоціюються так, щоб гравці їхньої команди могли здогадатися, що це за овоч або фрукт.

 

docx
Додано
30 жовтня 2023
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку