Використання інформаційних технологій на уроках трудового навчання як умова підвищення якості освіти

Про матеріал
Використання інформаційних технологій на уроках трудового навчання як умова підвищення якості освіти
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Інформаційні технології – технології, що забезпечують та підтримують інформаційні процеси з використанням засобів обчислювальної техніки.

Номер слайду 3

АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ: 1.Стрімкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій. 2.Орієнтація освіти на європейські стандарти навчання. 3. Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті. 4.Сумісна робота учителя та учнів.

Номер слайду 4

МЕТА ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ НАД ПРОБЛЕМОЮ: 1.Можливості використання інформаційних технологій у процесі трудового навчання. 2.Вплив інформаційних технологій на формування та розвиток творчих здібностей учнів. 3.Застосування прогресивних технологій навчання (інтерактивні, проектні, проблемні) 4.Створення сприятливих умов для взаємодії учнів та учителя.

Номер слайду 5

Можливості інформаційних технологій Змістовані У проф- орієнтацій-ній роботі В коструюванні В графічний підготовці В підготовці до винахід-ницької діяльності В здійсненні межпредмет-них звєязків Мультімедія Формування технічного мислення В здійсненні проектно- техн. навчанні У вихованні

Номер слайду 6

кожен працює в режимі, який його задовольняє 1 розширення інформаційного і тестового режиму 2 3 Індивідуалізація навчання 4 доступу учнів до «банків інформації» можливість оперативно отримувати необхідні дані в достатньому обсязі 5 об'єктивність перевірки й оцінювання знань, умінь і навичок учнів ПОЗИТИВНІ РИСИ:

Номер слайду 7

нові форми роботи 1 причетність до пріоритетного напряму науково-технічного прогресу 2 Підвищення інтересу й загальної мотивації навчання 4

Номер слайду 8

використання привабливих і швидкозмінних форм подання інформації 1 змагання учнів з машиною та самих із собою 2 3 Активізація навчання прагнення отримати вищу оцінку

Номер слайду 9

Робота з комп'ютером швидко стомлює учнів, може погано впливати на зір або навіть призводити до розладу нервової системи 1 Комп'ютеризоване навчання не розвиває здатності учнів чітко й образно висловлювати свої думки, істотно обмежує можливості усного мовлення 2 НЕГАТИВНІ РИСИ:

Номер слайду 10

Формуються егоїстичні нахили людини, загострюється індивідуалізм, розширюється конкурентність, сповільнюється виховання колективізму 3 Здебільшого інтерес до програм з обмеженою інформативністю швидко згасає 4

Номер слайду 11

Оскільки діалог з машиною синтаксично збіднений, учень нерідко почувається «дурнішим» за комп'ютер, що згодом може стати причиною стійкого негативізму до машини 5

Номер слайду 12

Постановка проблемної ситуації Формулювання цілей проекту за участю учнів Створення проектних груп Вибір тем та збирання матеріалу Оформлення проекту Використання проекту у навчанні Публічний захист проекту СПІЛЬНА РОБОТА УЧИТЕЛЯ ТА УЧНІВ

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

ВИСНОВКИ: Використання можливостей ІТ на уроках дозволяє підвищити ефективність навчання, поліпшити аналіз та оцінювання рівня знань учнів, звільнити більше часу для надання допомоги учням. ІТ надає вчителеві можливість зробити уроки цікавішими, захоплюючими та сучасними. За допомогою ІТ проведення уроків, вправ, контрольних і лабораторних робіт, а також оцінювання успішності стає ефективнішим, а величезний потік інформації – досяжним.

ppt
Додав(-ла)
Солохін Віктор
Пов’язані теми
Трудове навчання, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Інкл
До підручника
Трудове навчання 4 клас (Павич Н. М., Бучківська Г. В.)
Додано
16 січня 2021
Переглядів
829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку