Використання психологічних вправ на уроках

Про матеріал
На уроках української мови та я досліджую світ застосовую вправи психологічного супроводу освітнього процесу в умовах воєнного й післявоєнного часу та посилення заходів безпеки життєдіяльності
Перегляд файлу

Національно-патріотичне виховання

Психологічний супровід освітнього процесу в умовах воєнного й післявоєнного часу

 

Посилення заходів безпеки життєдіяльності, зокрема просвіта щодо цивільного захисту

 

Тема: Власні та загальні іменники. Написання власних іменників з великої букви. ( Українська мова)

Тема: Зігріємо метелика (доцільніше виконувати таку вправу на Українській мові ( читання)).

 

Тема:«Обережно міни!»

 

Мета:виховувати любов до рідної мови,до рідного краю.

Мета: Покажіть на долоні уявного метелика, розкажіть, що він замерз і не може злетіти. Запропонуйте зігріти його своїм подихом. Діти складають долоньки разом, уявивши на своїх долоньках метелика, і дихають на долоні (дихальна вправа: відкрити рота і вимовити тривалий звук «А»). Метелик зігрівся і його треба здути з долоні. Діти роблять глибокий вдих через ніс і видих через рот (на видиху треба витягнути губи трубочкою, вимовити довгий звук «У»).

Мета:розповісти дітям про вибухонебезпечні предмети, про їх небезпеку життю та здоров'ю; обговорити основні види небезпек та навчити візуально розрізняти потенційно небезпечні предмети; навчити дітей бути обережними, згадати правила поводження з вибухонебезпечними предметами.

Тема: Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення (Українська мова)

Тема:Пальчикова гімнастика.(можна використовувати на будь – якому уроці, але бажано на письмовому)

 

Тема:Правила поведінки під час надзвичайних ситуацій

Мета:виховувати любов до рідної мови, Батьківщини та  повагу до національних традицій і символів українського народу

Мета:Вчитель пропонує за допомогою пальчиків показати, як руки «стрибають», «радіють»,  «штовхаються»,      «кусаються»,      «тремтять»,      «бояться», «перемагають».

Мета:пізнавальна:  поглибити знання студентів про надзвичайні ситуації; сформувати уявлення про причини їх виникнення, наслідки, права та обов'язки людини під час НС та в період ліквідації їх наслідків; навчити студентів правилам поведінки та діям у екстремальних умовах НС;

виховна:виховувати дисциплінованість та бережливе ставлення до власного здоров'я;

розвиваюча: розвивати навички самозахисту та взаємодопомоги

Тема:Ми -  громадяни України. (ЯДС)

 

Тема:Вправа «Сніговик». ( найкраще цю вправу виконувати на уроках ЯДС)

 

Тема:Домедична допомога.

 

Мета:виховання в учнів почуття патріотизму, національної гідності, любові та поваги до рідної історії; виховувати почуття патріотизму й національної свідомості, виховувати толерантне ставлення до соціокультурних надбань різних європейських народів; уміння поважати точку зору інших, формувати цікавість до вивчення історії й культури народів.

Мета:Діти перетворюються на сніговиків: встають, розводять руки в сторони, надувають щоки і протягом 10 секунд утримують таку позу. Вчитель каже: «А тепер визирнуло сонечко, його теплі промені торкнулися сніговика і він почав танути». Діти поступово розслабляються, присідають навпочіпки та лягають на підлогу.

Мета:вчити правильно надавати першу  допомогу  в незвичайних ситуаціях;

- розвивати вміння активно діяти , не губитися; 

-виховувати самостійність , стійкість.

 

docx
Додано
15 січня
Переглядів
107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку