Вивчення розвитку класного колективу

Про матеріал
Вивчення розвитку класного колективу Склад класу: • віковий склад; • працездатність та успішність; • зацікавленість суспільними справами, виконання громадських доручень; • відвідування гуртків, секцій.
Перегляд файлу

Вивчення розвитку класного колективу

Склад класу:

 віковий склад;

 працездатність та успішність;

 зацікавленість суспільними справами, виконання громадських доручень;

 відвідування гуртків, секцій.

Згуртованість класу:

 Чи спрямована колективна діяльність на реалізацію важливих суспільних задач та перспектив?

 Чи є групи за діловими інтересами або групи негативного характеру?

 Як учні ставляться один до одного, до справи класу?

 Чи прагнуть учні до спілкування з однолітками?

 Чи дружать хлопчики і дівчата?

 Чи є в класі кругова порука?

 чи переживають учні удачі і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?

Організованість класу:

 чи вміють учні самі організуватися для виконання колективних справ, розподіляти між собою роботу і найбільш раціонально її виконувати?

 чи вміють учні терпляче й уважно вислухувати один одного?

 чи переважають розумні та справедливі вимоги, які приймаються і виконуються кожним?

 чи виконують розпорядження членів учнівського самоврядування?

Громадська думка в класі:

 які вчинки своїх однокласників схвалюють, які — засуджують?

 як і в якій формі виражають своє схвалення і несхвалення?

 чи є розбіжність між тим, що говорять учні, і тим, що вони роблять?

 чи сформована дієва громадська думка?

 чи всі одностайні в ухваленні рішення?

Характер зв’язків у колективі:

 що зв’язує учнів: загальне місце проживання, місце за партою, загальні інтереси тощо?

 де дружать учні (тільки в школі чи поза нею)?

 чи учні один до одного?

 чи намагаються допомагати?

 чи пред’являють вимоги до своїх друзів?

 чи вміють бачити недоліки однокласників?

Актив класу, учнівське самоврядування:

 чи має актив авторитет?

 чи виконують учні рішення органів самоврядування?

 чи є учні, що постійно знаходяться в активі?

 наскільки самостійно діють органи самоврядування?

Зв’язок класного колективу з загальношкільним колективом:

 чи знають у класі про те, що відбувається в школі в цілому та в інших класах?

 чи виконують загальношкільні доручення?

 як клас бере участь у загальношкільних заходах?

Заходи щодо подальшого зміцнення класного колективу:

 які педагогічні заходи варто провести в класі з метою зміцнення й організації класного колективу?

 як залучити класний колектив для виховного впливу на окремих учнів?

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
2 серпня 2019
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку