Взаємодія тіл. Сила Конспект уроку

Про матеріал
Тема: Розв'язування задач і вправ з теми « Взаємодія тіл. Сила.» Мета уроку: Узагальнити і систематизувати знання учнів про взаємодію тіл, силу – як міру взаємодії і причину зміни швидкості тілом. Встановити взаємозв’язки між основними поняттями, використавши для цього поняття інертності та деформації. Розвивати навички розв’язувати задачі, застосовуючи формули: для обчислення сил; графічного додавання сил спрямованих вздовж однієї прямо Вміння аналізувати і робити висновки на основі вивченого матеріалу. Логічне мислення і вміння використання одержаних знань при розв’язанні практичних задач. Виховувати культуру фізичного мислення; повагу до національних традицій; вміння працювати в команді задля спільної мети.
Перегляд файлу

 

Урок. Фізика 7 клас.

Вчитель:

Дата уроку:

 

Тема: Розв'язування задач і вправ з теми « Взаємодія тіл. Сила.»

Мета уроку:

Узагальнити і систематизувати знання учнів про взаємодію тіл, силу – як міру взаємодії і причину зміни швидкості тілом.

Встановити взаємозв’язки між основними поняттями, використавши для цього поняття інертності та деформації.

Розвивати навички розв’язувати задачі, застосовуючи  формули:  для обчислення сил;  графічного додавання сил спрямованих вздовж однієї прямо

Вміння аналізувати і  робити висновки на основі вивченого матеріалу.

Логічне мислення і вміння використання одержаних знань при розв’язанні практичних задач.

Виховувати культуру фізичного мислення; повагу до національних традицій;  вміння працювати в команді задля спільної мети.

Ключові компетентності:

      Здатність спілкування державною мовою

      Громадянські та соціальні компетентності розвиваються шляхом залучення учнів до  активності у житті класу

      Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища

      Культурна компетентність здійснюється шляхом залучення до творчості та творчого вираження особистості

      Екологічна компетентність включає розуміння важливості збереження природи для розвитку суспільства

      Компетентності в галузі природничих наук техніки і технологій передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе та навколишній світ шляхом спостереження та дослідження.Розглядання фізичних явищ.

      Інноваційність що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада).

      Математична грамотність розвивати вміння рахувати,розв'язувати задачі,вправи.

      Інфоомаційно- цифрова компетентність передбачає вміння використовує гаджети  та онлайн програми для реалізації дослідницької роботи на уроці.

      Підприємливість.Фінансова грамотність розвивати вміння рахувати витрати,вміння економити,шукати рішення збагачувати капітал.

      Здатність спілкування іноземною мовою.

Тип уроку: узагальнення й систематизації знань.

Форми роботи: фронтальна, групова,  індивідуальна,колективна.

Обладнання: комп’ютер, роздавальні матеріали, картки із завданнями,  презентація,

 

ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент.

Форма роботи:

фронтально – колективна

Компетентності:

• Здатність спілкування іноземною мовою

• Громадянські та соціальні компетентності розвиваються шляхом залучення учнів до  активності у житті класу

    Ми з вами закінчили вивчати першу частину теми: « ВЗАЄМОДІЯ ТІЛ» і на сьогоднішньому уроці спробуємо  узагальнити вивчений матеріал і встановити взаємозв’язки між вивченими поняттями і показати необхідність одержаних знань в нашому повсякденному життя та підготуватися до написання контрольної роботи.

-          Діти,а ви знаєте яке сьогодні свято???

-          Так,сьогодні День Святого Валентина.

-          А що це за свято?

-          Сьогодні на уроці нам буде допомагати один відомий вчений фізик. Ми будемо розв'язувати задачі і вправи,щоб дізнати кого ж він кохав все своє доросле життя.

-          Цікаво?

-          Тоді гайда разом досліджувати.

За активну участь на уроці ви будете отримувати «Валентинки»,які згодом обміняємо на бали. Кожне сердечко у нас коштує 2 бали.
Згодні?
Тоді вперед. Я у вас вірю.

 ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Форма роботи:

 парна та фронтально-колективна

Компетентності:

• Громадянські та соціальні компетентності розвиваються шляхом залучення учнів до  активності у житті класу

• Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Компетентності

      Здатність спілкування державною мовою

      Громадянські та соціальні компетентності розвиваються шляхом залучення учнів до  активності у житті класу

      Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища.

          Перед початком нашої з вами роботи я пропоную вам дві задачі, розв’язок яких ми повинні будемо знайти в ході узагальнення навчального матеріалу вивченої теми вказавши на застосування тих чи інших фізичних положень і закономірностей.

         1.Чому у правилах дорожнього руху у розділі 31  « Технічний стан транспортних засобів та їх обладнання» п. 31.4.5.  забороняється експлуатація транспортних засобів, якщо залишкова висота малюнка протектора менша:

1,6 мм -  для легкового автомобіля;

1,0 мм – для вантажного;

2,0 мм – для автобуса;

0,8 мм – для мотоциклів і мопедів?

       2.  Чому, п.4.14. тих же правил забороняє  пішоходам  перебігати проїжчу частину дороги перед близько рухаючимся транспортом?

      ІІІ. Узагальнення і систематизація знань.  

Форма роботи: фронтально-колективна

Компетентності:

 • Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища

 • Культурна компетентність здійснюється шляхом залучення до творчості та творчого вираження особистості

       Узагальнення  і систематизація навчального матеріалу здійснюється у формі фронтальної бесіди з поетапним переходом до повторення формул в ігровому вигляді та розв'язування задач.

ІV. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І УМІНЬ УЧНІВ

Форма роботи: фронтально-колективна,групова,робота в парах

Компетентності:

  • Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища
  • Культурна компетентність здійснюється шляхом залучення до творчості та творчого вираження особистості
  • Компетентності в галузі природничих наук техніки і технологій передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе та навколишній світ шляхом спостереження та дослідження.Розглядання фізичних явищ.
  • Інноваційність що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада).
  • Математична грамотність розвивати вміння рахувати,розв'язувати задачі,вправи.
  • Інфоомаційно- цифрова компетентність передбачає вміння використовує гаджети  та онлайн програми для реалізації дослідницької роботи на уроці.
  • Підприємливість.Фінансова грамотність розвивати вміння рахувати витрати,вміння економити,шукати рішення збагачувати капітал.

         Учням пропонується пов’язати зміст кожної з задач з  положеннями і закономірностями навчального матеріалу вивченого в даній темі

Вправа Дай відповіді на запитання. (колективна робота)

Вправа Склади пазли. ( групова робота)

Вправа Дослідження. ( Індивідуальна робота робота)

Вправа  Розв'яжемо задачі  ( Колективна робота)

  1. Мій дім моя фортеця

Як відомо панцер черепахи «Шифу» є її фортецею. Пташка нащебетала Піфу, що черепаха ще та модниця. От і він взяв з собою в подорож будиночок. Ніхто йому не повідомив що він не віслюк і не здатен довго нести свою фортецю. Яка ж вага його ноші, якщо маса будиночка 20кг,  а спритної пташки 20 г ? Прийміть g=10.

2. Чомучка розглядав цвях. На капелюшку була насічка у вигляді сіточки, а під нею, на верхній частині стрижня, - кілька поперечних рисок. «Для чого це?» - запитав він тата, який будував сарай.

3. Маса листочка, що падає з берези, - 0,1 г, а маса кота Яшки, що мріяв про пташок і впав із тієї самої берези, - 10 кг. У скільки разів сила тяжіння,

 що діє на листочок,менша, ніж сила тяжіння, що діє на кота, коли він падав?(100 000).

V . Фізкультхвилинка

VІІ.  Рефлексія  

  Компетентності

  • Здатність спілкування державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності розвиваються шляхом залучення учнів до  активності у житті класу
  • Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища
  • Здатність спілкування іноземною мовою              

VІІІ Підведення підсумку уроку.

Компетентності:

  Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища.

     На даному уроці ми узагальнили і систематизували основні поняття , положення і закономірності , які вивчалися протягом даної теми і встановили взаємозв’язки між ними.

     В ході розв’язання запропонованих задач показали необхідність засвоєних знань у нашому повсякденному житті.

     За роботу на уроці активним учням і учням які розв’язували задачі виставляються оцінки.

IХ. Завдання додому.

Компетентності:

  Навчання впродовж життя допомагає опанувати вміння та навички для подальшого навчання, організацію власного навчального середовища.

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

doc
Додав(-ла)
Осадча Надія
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
Додано
14 березня
Переглядів
59
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку