Мета:
Розвивальна: розвивати пам'ять учнів, уяву, слухову і зорову пам'ять, розвивати навички аудіювання, говоріння.
Освітня: закріпити вивчену лексику й активізувати її, ознайомити з ступеннями порівняння прикметників, навчити діяти в нестандартних ситуаціях.
Практична: підвищити інтерес до вивчення англійської мови та природознавства, практично використовувати набуті знання для досягнення перемоги , розширити кругозір учнів.
Виховна: прищеплювати любов до природи, виховувати в учнів мовну культуру, інтерес до іноземної мови , навички роботи в парах.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: роздавальний матеріал – тексти для читання, тематичні малюнки, граматичні схеми , підручник, малюнки пір року, роздавальний матеріал, картки для прогнозу погоди
Тема: The world of nature.
Мета:
Розвивальна: розвивати пам’ять учнів, уяву, слухову і зорову пам’ять, розвивати навички аудіювання, говоріння.
Освітня: закріпити вивчену лексику й активізувати її, ознайомити з ступеннями порівняння прикметників, навчити діяти в нестандартних ситуаціях.
Практична: підвищити інтерес до вивчення англійської мови та природознавства, практично використовувати набуті знання для досягнення перемоги , розширити кругозір учнів.
Виховна: прищеплювати любов до природи, виховувати в учнів мовну культуру, інтерес до іноземної мови , навички роботи в парах.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: роздавальний матеріал – тексти для читання, тематичні малюнки, граматичні схеми , підручник, малюнки пір року, роздавальний матеріал, картки для прогнозу погоди
Хід уроку:
І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання.
T: Good morning, boys and girls.
Ps: Good morning, teacher!
T: How are you?
Ps: We are fine, thank you!
T: That’s nice. You’re in a good mood and we can start our lesson.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
T: Today as you see we are going to speak about the seasons, the months and the weather. Let’s see what you know about seasons and the weather.
Let’s start our lesson!
3. Перевірка домашнього завдання
T: Your hometask for today was to сomplete weather words in the copybook . Зараз ми разом перевіримо, чи правильно ви вставили пропущені букви.
ІІ Уведення в іншомовну атмосферу.
1. Фонетична розминка.
Повторення вірша «Пори року»
T: At first let’s remember the poem about seasons.
Spring is green Autumn is yellow
Summer is bright Winter is white.
2. Мовна вправа Weather Report
T: Dear pupils, answer on questions please.
- What season is it now?
- What is the weather like today?
- How many seasons have a year?
- Name all seasons.
- What are winter months?
- What are spring months?
- What are summer months?
- What are autumn months?
3. Словникова робота
3.1 Повторення слів. Гра карти https://wordwall.net/uk/resource/60145076
3.2 гра Бінго
3.3. гра Wordwall https://wordwall.net/uk/resource/69216174
3.4. гра «Асоціація». Робота в парах
Teacher: And now you let’s revise what can you tell me when you hear the word “weather”.
The pupils write all the words connected with the weather.
cold winter sunny fine
cool thunder
bad nasty fog snowfall
air heat
ІІІ Основна частина уроку.
Фізкультхвилинка
T: Open you copy –book and write a date , look to the blackboard and make a sentences.
Впр.2 усно,3 біля дошки с.90 підручник
Друкований зошит с.73 впр.1
IV Заключна частина уроку.
1. Homework
T: Open your day-books. Write your homework.
Впр.2,3 с.73 друкований зошит
2. Самооцінювання
3. Summary. Дерево успіху
T: Everyone are well done.
-Thank you for the lesson
- Goodbye pupils! Have a good day.