Заняття "У пошуках зими"

Про матеріал
Узагальнити знання дітей про зиму, розширювати знання про зимові розваги; активізувати словник, добирати прикметники. збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля.Вчити відповідати на запитання: «Яка?». Удосконалювати вміння дітей самостійно, виразно та осмислено промовляти знайомі вірші за допомогою мнемотаблиці, відповідати на запитання за його змістом.Формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг; Розвивати поетичний слух, бажання виразно читати вірш напам'ять, мовлення. Розвивати пам’ять, увагу і пізнавальні інтереси дітей. Виховувати любов до природи, інтерес до природних явищ.
Перегляд файлу

Тема:У пошуках Зими.

Мета: узагальнити знання дітей про зиму, розширювати знання про зимові розваги; активізувати словник, добирати прикметники. збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля.Вчити відповідати на запитання:  «Яка?».

Удосконалювати вміння дітей самостійно, виразно та осмислено промовляти знайомі вірші за допомогою мнемотаблиці, відповідати на запитання за його змістом.Формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час зимових розваг; Розвивати поетичний слух, бажання виразно читати вірш напам'ять, мовлення. Розвивати пам’ять, увагу і пізнавальні інтереси дітей.

Виховувати любов до природи, інтерес до природних явищ.

Наочність:Мнемотаблиці,картинки пір року ,мішечок, сніжки,круг, птах,лист,перстень,чарівнапаличка,корона,сніжинки,накидка,відерце,шапка мороза.

                                           Хід заняття

Діти: Добрий день, добрий день

Раді ми казати.

Добрий день, добрий день,

Мову будемо вивчати!

Вихователь:

Ось послухайте загадку:

Стало біло навкруги –                         

Я розтрушую, сніги

Наганяю холоди,

В дружбі з дітьми я всіма

Здогадались? Я – … (Зима).

  • Вірно діти це зима.
  • Діти,  а яка в нас пора року ?

 - Сьогодні зранку на підвіконня поставила тарілочку з насінням,та до нас прилетіла пташка посмакувати,а хто знає що це за птаха?Вона зимуюча?

  • А що це вона з собою принесла?Лист якийсь,напевно нам,зараз я його вам прочитаю.

«Добрий день діти, я Зима. Коли я гуляла лісом ,почалась сильна заметіль,я розгубила всі свої речі,допоможіть їх відшукати.»

Вихователь:Дітки треба допомогти зимі.Збирайтеся в дорогу, ми вирушаємо до лісу. Одягаємо рукавички,чобітки,беремо лижі та поїхали.

Пісенька «Підемо у двір гуляти» (виконуємо рухи відповідно до слів пісні)
Підемо у двір гуляти,
Тра-ля-ля, ля-ля-ля,
Зиму піснею вітати,
Тра-ля-ля, ля-ля-ля

Ми доріжки промели.
Тра-ля-ля, ля-ля-ля.
(імітують підмітання)
Стільки снігу намели,
Тра-ля-ля, ля-ля-ля

Завдання 1. Гра «Сніжки» .(кожна дитина бере сніжку, кидає в коло і називає яка зима).

  • Діти, подивіться  сніжки лежать , це напевно зима нам залишила а давайте  скажемо  яка наша зима?(холодна, морозна, сніжна, весела, святкова, білолиця, казкова, чарівна, дивовижна, гарна, біла).
  •   Молодці діти, багато  слів назвали. Ой а що це блищить.Це, напевно , слова перетворилися на кришталеву корону,а чия ж вона може бути? Я корони не одягаю,а ти ?Та це ж корона  цариці Зими,візьмемо її з собою.

Завдання 2.Розповідь за картиною.

  • Ми вже сказали яка наша зима,а зараз давайте розповідь за картиною складемо.

 (Це пора року зима.Сніг вкрив все навколо.Повітря чисте та холодне.Діти граються,Миколка з Дмитриком ліплять сніговика,Софійка катається на санчатах.Діти весело проводять зимовий день.)

- Гарну розповідь склали,навіть Морозу сподобалось і він хоче з вами погратися.Ходімо швидше до нього.

Грієм ніжки,грієм ручки та крокуєм по доріжці.

3.Гра“Вухо – ніс – щічки”

Я буду морозом,стаємо в коло.

Зима ходить ,снігом посипає

В лісі тиша та мороз гуляє

Заморожу ,пощипаю  ваші……

- Я не зміг вас заморозить,наче вам Зима допомагає ,сніжною накидкою вкриває. Ось вона. Візьміть її з собою.

Гра «Снігова накидка»

  • Діти ,мені лісові звірята на вушко шепнули,що в них є лісова школа,давайте до неї завітаємо ?Допоможемо їм у навчанні.
  • Подивіться нам звірята рукавичку знайшли,це напевно Мороз загубив,а в середині каблучка Зими.Кладемо її в корзинку.
  • Завдання 4. «Знайди пару» (Робота дітей за столами,кожний працює зі своєю карточкою)

- Молодці , виконали правильно.

 Завдання 5. «Мнемотаблиці» (декламування вірша вихователем;повторне читання з опорою на мнемотаблицю;питання за змістом твору;пояснення значення незрозумілих слів;повторне читання з показом на відповідне зображення;Самостійне читання вірша з опорою на мнемосхему.)

- Ой куди нам іти далі? Ой я бачу снігові замети ,може там знайдемо зимові речі.(різні види ходьби)

 - Є багато віршів та пісень про зиму і зараз ми декілька вивчемо.

Я знаю як його швидко запамятати ,я придумала підказки,ось такі картинки.

1.Усі деревава в  інею,у синьому,у білому.

Ростуть дими над хатами стовпцями волохатими.

 - Про що розповідається в цьому вірші?

2.За вікном летять сніжинки,і сідають на вікні.

Ми танцюєм круг ялинки ,і співаємо пісні.

- Молодці,а подивіться щось віглядає з снігового замету,та це ж чарівна паличка цариці Зими. Давайте станемо  в коло ,закриємо оченята  та загадаємо бажання,щоб скоріше прийшла до нас Зима.

 Зима: - Добрий день дітки,я зима,я на вас довго чекала,ви відшукали мої речі?

- Ми так раді що тебе знайшли,тримай ось всі твої речі.(Діти називають що це за предмет.)

Зима: -Я думала що про мене всі забули, що мене ніхто не любить.

Вихователь:- Не хвилюйся Зимонько ,всі на тебе чекали, всі тебе люблять,а за  що ми любимо зимоньку? Діти навіть віршики для тебе підготували.

 (Діти розповідають вірші)

Зима: -Молодці дітки,я знаю дуже веселу гру,зараз ми з вами пограємося .

Рухлива гра «Зліпимо сніговика» (Під музичний супровід)

- Дякую дітки , ви дуже дружні та веселі,я рада що ми з вами познайомилися,я вам хочу подарувати гарненьких янголятків на згадку по мене.

- Дякую,  і тобі Зимонько, нам  теж сподобалось с тобою гратися але нам вже час вирушати до нашого садочку.

-Допобачення

- Діти,кому ми сьогодні допомагали знайти загублені речі?

 -Вам сподобала наша подорож?

- А вам наші гості?

-На цьому наша порож закінчилась,всім дякую.

docx
Додав(-ла)
Петрова Марина
Додано
17 травня 2020
Переглядів
534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку