Звіт про організацію дистанційного навчання з фізики та астрономії під час карантину

Про матеріал
Звіт про організацію дистанційного навчання з фізики та астрономії під час карантину містить перелік навчальних платформ, сервісів та додатків задіяних під час навчання.
Перегляд файлу

Звіт

про організацію дистанційного навчання з фізики та астрономії

під час карантину

 

Для організації дистанційного навчання з  фізики та астрономії застосувала єдиний підхід  в усіх класах: використання особистих блогів (у Blogger) для учнів 7 – 11 класів «Фізика навколо нас» (7 – 9 класи), «Вивчаємо фізику» (10 – 11 класи) та «Астрономія» (11 клас) , на які є посилання на сайті школи

https://fschool7.blogspot.com/;

https://fschool7b.blogspot.com/;  

https://fschool7e.blogspot.com/;

https://fastivs7k10.blogspot.com/;

https://fastivs7k11.blogspot.com;

https://fschool7astr.blogspot.com/ .

На них систематично згідно розкладу оновлювалася інформація для учнів: основні питання теми уроку, домашні завдання, відео, презентації, посилання на тестові завдання та інтерактивні вправи, запрошення на онлайн-урок у ZOOM. Такий підхід дає можливість  учням і батькам (особливо тим сім'ям, у яких декілька дітей навчаються у різних класах) швидше навчитися та налаштуватися на роботу під час карантину.

 Навчання відбувалося офлайн і онлайн з використанням

освітніх платформ «На Урок» та «Всеосвіта» (створення і використання онлайн-тестів);

сервісів Google (гугл-диск, гугл-форми, гугл-презентації, гугл-таблиці, You Tube);

онлайнового сервісу LearningApps.org  (створення і використання інтерактивних вправ);

додатку  ZOOM  для відеозустіч з учнями (опитування учнів, пояснення нового матеріалу та окремих завдань, індивідуальні  та групові  консультації, відео уроки, конференції для захисту навчальних проектів, демонстрація презентацій, навчальних відео, дослідів, схем, таблиць);

соціальних мереж Facebook  і Viber;

електронної пошти та телефону.

Зворотний зв’язок відбувався через електронну пошту, телефон  та чати у Viber та Messenger. Учні мали можливість поставити запитання і отримати відповідь індивідуально чи під час групових консультацій.

18 учнів взяли участь в інтернет-олімпіаді «На Урок» з фізики. З них 3 учні (11, 11, 7 класи) отримали дипломи ІІ ступеня.

 Під час дистанційного навчання учні виконували різні види завдань:

  • робота з підручником;
  • відповіді на запитання після параграфа;
  • розв'язування задач;
  • перегляд відео з наступним обговоренням;
  • виконання лабораторних та експериментальних робіт;
  • підготовка та захист навчальних проектів.

Тематичне оцінювання учнів відбувалося за результатами поточного та формувального оцінювання, враховуючи опанування учнями матеріалу теми впродовж її вивчення з урахуванням поточних оцінок, різних видів навчальних робіт (лабораторних, самостійних, творчих, контрольних робіт) та навчальної активності школярів. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сабура Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
29 травня 2020
Переглядів
1908
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку