Звіт з виробничої практики учениці 13 групи 1 курсу 2018-2019 навчального року за професією «Діловод. Адміністратор. Касир» КНЯЗЕВОЇ ІРИНИ ЮРІЄВНИ

Про матеріал
ЗВІТ з виробничої практики учениці 13 групи 1 курсу ВПУ № 25 м.Хмельницького за 2018-2019 навчального року за професією «Діловод. Адміністратор. Касир» КНЯЗЕВОЇ ІРИНИ ЮРІЄВНИ
Перегляд файлу

1

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВИЩЕ  ПРОФЕСІЙНЕ  УЧИЛИЩЕ  №25 м. Хмельницького

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗВІТ

з виробничої практики

учениці 13 групи І курсу

професії «ДІЛОВОД»

КНЯЗЕВОЇ ІРИНИ ЮРІЇВНИ

 

 

 

 

 

Керівник практики

від підприємства

____________(підпис)

___________________

М.П.




ЗМІСТ

РОЗДІЛ I. МОЯ ВИЗИТІВКА

1.1 Власне резюме......................................

1.2 Автобіографія......................................

1.3 Мої життєві плани...................................

 

РОЗДІЛ II. ХАРАКТЕРИСТИКА МІСЦЯ ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ

2.1 Опис підприємства...................................

2.2 Робоче місце діловода................................

 

РОЗДІЛ III. ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ ОБЛІКОВО-ФІНАНСОВИХ ДОКУМЕНТІВ

3.1 Правила складання та оформлення ОФД:

3.1.1 Розписка

3.1.2 Відомість

3.1.3 Накладна

3.1.4 Доручення

3.1.5 Посвідчення про відрядження

3.1.6 Гарантійний лист

3.1.7 Відмова від акцепту

3.1.8 Квитанція

3.2 Характеристика проходження практики....................

3.3 Документи з практики................................


 

1.1 ВЛАСНЕ РЕЗЮМЕ

Князева Ірина Юріївна

Контактна інформація: тел. 380961128948

Посада: Діловод

Загальний досвід під час практики: Складання документів, архівування

Досвід роботи: Відсутній

Освіта: 2018-2019 ВПУ25 Курс «Діловод»

Додаткова освіта: 2017-2019 Курси англійської мови.

Іноземні мови: Англійська, польська мови – розмовний рівень, українська.

Додаткова інформація:

Вік - 16 років

Сімейний стан – не одружена, дітей немає

Наявність закордонного паспорту – не має

 

 

19.06.2019 І.Ю. Князева


1.2 АВТОБІОГРАФІЯ

 

Я, Князева Ірина Юріївна народилась 5 листопада 2002 року в місті Хмельницькому.

У 2009 році вступив до першого класу СЗОШ №8.

У 2018 закінчила 9 класів СЗОШ №8 в місті Хмельницькому.

У 2018 вступила до Вищого професійного училища № 25 на професію «Діловод. Адміністратор. Касир».

Іноземною мовою володію на середньому рівні(англійська, німецька)

На даний час за сімейним станом є незаміжня, дітей немає.

Мої найближчі родичі:

Мати – Князева Таїсія Миколаївна, народилась 18 лютого 1973 року в місті Хмельницькому.

Мати працює сортувальником на Центральному поштампі.

Батько – Кисельов Юрії Юрійович, народився 9 серпня 1969 року в місті Хмельницькому. Він працює охоронником.

Я, та мої найближчі родичі під слідством не перебували та не були засуджені.

 

19.06.2019 І.Ю.Князева

 


1.3 МОЇ ЖИТТЄВІ ПЛАНИ

 

Мої плани до кінця 2-го курсу покращити середній бал з усіх предметів і в кінцевому результаті отримати диплом з відзнакою.

На наступний рік планую відмінно здати ЗНО.

Закінчивши навчання у Вищому професійному училищі № 25, продовжити навчання у вищому навчальному закладі за спеціальністю «психолог» та здобути повну освіту.

Знайти престижну роботу з високим заробітком.

Впевнено крокувати кар’єрними сходинками.

Також я планую в майбутньому багато подорожувати

Без названия.jpg

 


 

2.1 ОПИС ПІДПРИЄМСТВА

 

У школі навчаються до 1000 учнів. Навчають їх 73 вчителя.

Педагогічний колектив складають: вчителі-методисти - 7, вчителі із званням "Старший вчитель" - 22, вчителі із вищою кваліфікаційною категорією - 34, вчителі із першою кваліфікаційною категорією - 11, вчителі із другою кваліфікаційною категорією - 9, вчителі із кваліфікаційною категорією спеціаліст - 13, вчителі із кваліфікаційною категорією спеціаліст 13 - 15 розряду - 6.

Школа спеціалізується на поглибленому вивченні окремих предметів та курсів. Протягом останніх 20 років створюються класи з поглибленим вивченням англійської мови. В школі працювали педагоги з Англії, США.

У навчальному закладі створено багато змістовних, зі смаком оформлених кабінетів, навчальних майстерень, залів для навчання: кабінети математики, кабінети української мови та літератури, кабінет народознавства, кабінети історії, кабінет хімії, кабінети фізики, кабінети обслуговуючої праці, майстерня по обробці деревини, майстерня по обробці металу, великі і малі спортивні зали, актові зали, музей бойової слави гвардійського бомбардувального авіаційного полку, медичні кабінети, кабінети психолога, кабінет логопеда, басейн.

Український фонд соціальних інвестицій з метою підтримки найменш соціально захищених верств населення в межах реалізації Проекту світового банку "Фонд соціальних інвестицій", підтримав ініціативу Хмельницької СЗОШ № 8, яка в результаті виграла тендер на впровадження на базі школи мікропроекту "Інтеграція дітей з особливими потребами в СЗОШ № 8 східного району м. Хмельницького" та реалізації гранту Українського фонду соціальних інвестицій в сумі до 500 тис. грн. в школі.

Про результати роботи читайте на сторінці "Центр реабілітації".

У 2016 р. новий грант - на створення сучасних комп'ютерних класів з мультимедійною технікою.

6 травня 1985 р. в школі був відкритий музей 36-го гвардійського орденів Суворова та Кутузова Берлінського бомбардувального авіаційного полку. 30 років поспіль музей є центром виховання патріотизму.

Адресу школи змінено. Вулицю Гайдара переіменовано на вулицю Якова Гальчевського.

 

2.2 РОБОЧЕ МІСЦЕ

 

Моє робоче місце розташоване поруч із кабінетом директора школи.

У приміщені знаходились тільки ті предмети, що потрібні для роботи: канцелярське приладдя та периферійні пристрої, що знаходились на робочому столі: комп’ютер, принтер, сканер, телефон.

mebel1.jpgБіля робочого столу знаходилась: міні АТС, шафа для паперів

3.1 ПРАВИЛА СКЛАДАННЯ ОФД

3.1.1 РОЗПИСКА

Розписка – це документ, який фіксує взаємовідносини між двома або більшою кількістю осіб в будь-якій сфері. Найчастіше вона посвідчує позику грошових коштів. Правильно складений документ може бути прийнятий в суді як доказ. Однак потрібно розуміти, що юридична сила розписки повністю залежить від її грамотного складання.

За призначенням вони поділяються на кілька основних видів:

  •                  розписка про отримання коштів;
  •                  про отримання документів;
  •                  про відсутність претензій;
  •                  про отримання аліментів.

Як писати розписку про отримання коштів

Що робити, коли у вас просять гроші в борг? Кращою страховкою для вас в такому випадку буде розписка про отримання коштів.

Але слід пам’ятати, що надання грошей під розписку не є панацеєю від недобросовісних боржників. Тільки ваша грамотність і передбачливість при їх передачі зможе вам допомогти.

Чи є розписка юридичним документом

За своєю суттю це письмове підтвердження передачі грошей від однієї особи до іншої. Більш того, при правильному складанні розписка також посвідчує особистість боржника, суму переданих коштів, зобов’язання їх повернути, строк і відповідальність за невиконання зобов’язання.

Тому, якщо вам не повертають гроші та ви бажаєте відновити справедливість шляхом звернення до суду, цей документ вам стане у нагоді.

Як стягнути борг на підставі розписки, які основні вимоги до написання боргової розписки встановлені в судовій практиці ви можете ознайомитися на нашому сайті в статті «Як правильно оформити договір позики».

Як грамотно написати розписку про отримання грошей

У цій статті ми лише доповнимо перелік наданих нами рекомендацій.

  1. Перше, що необхідно запам’ятати – бажано, щоб цей документ був написаний власноруч. Для чого нам потрібен саме рукописний текст? Юридичну силу матимуть обидва варіанти – хоч рукописний, хоч машинописний. Законодавством не встановлено правила написання. При зверненні до суду, для того, щоб однозначно ідентифікувати людину, необхідними є не тільки прізвище, ім’я, по батькові та паспортні дані, але і зразок підпису, а іноді і почерку людини. В такому випадку розписка, оформлена рукописним текстом, – повноцінна гарантія того, що боржник не зможе посилатися на те, що він не брав грошей під розписку.
  2.     Розписку в отриманні грошових коштів краще залишити у себе для підтвердження надання грошей в борг.
  3.     У розписці неприпустимими є виправлення і закреслення. У тексті документа краще залишити все як є, а внизу написати «виправленому вірити» і поставити підпис. Але рекомендуємо переписати все начисто.
  4.     Суму грошей, які були передані в борг, слід вказати цифрами та прописом, а також вказати валюту, в якій передаються гроші.
  5.     Необхідно вказати мету позики, щоб в подальшому боржник не посилався на те, що це був подарунок.
  6.     Рекомендуємо давати гроші в борг під розписку при свідках, які надалі зможуть підтвердити факт передачі вами грошей боржнику. Тому бажано вказати дані, які допоможуть ідентифікувати їх надалі, і підпис.
  7.     Існує думка, що потрібно давати гроші в борг під розписку через нотаріуса. Чинне законодавство не встановлює такого обов’язку. Звичайно, за таку процедуру доведеться заплатити певну суму, але в підсумку ми отримаємо суттєві переваги, а саме:
  •         Нотаріус може перевірити наскільки правомірною є ця угода.
  •         У разі необхідності він завжди зможе підтвердити, що цей документ був оформлений конкретною людиною.
  •         У суді у боржника вже не буде можливості відмовитися від своїх обов’язків.

Розписка про отримання грошей (зразок)

РОЗПИСКА

10.02.2018 м. Одеса

Я, Литвяк Іван Іванович, 10 грудня 1986 року народження, паспорт серії КМ №505177, виданий Суворовським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області 23.05.2002 р., зареєстрований за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, б. 45, кв. 87, проживаю за тією ж адресою, 10 лютого 2018 року одержав в борг від Пащенко Ігоря Петровича, 29 квітня 1982 року народження, паспорт серії СМ №442945, виданий Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області 11.08.1998 р., зареєстрований за адресою: м. Одеса, проспект Глушко, б. 12, кв. 3, проживає за тією ж адресою, грошові кошти в сумі 3600 грн 00 коп. (три тисячі шістсот гривень 00 копійок) для сплати відсотків по кредиту. Зобов’язуюся повернути гроші в повному обсязі своєчасно до 15 травня 2018 року. У разі недотримання цього зобов’язуюсь виплатити пеню в розмірі одного відсотка від суми за кожен день прострочення.

10 лютого 2018 року                              Підпис                                                                       І.І.Літвяк

Розписка написана в присутності Борзило Ганни Миколаївни (паспорт серії ЕЕ № 244224 виданий Круглівським РВ ХМУ УМВС України в Харківській області 23 липня 2002 року, яка мешкає за адресою: Україна, м. Харків, пр. Заводський, будинок 10, кв.33), яка підтверджує факт передачі грошей.

Підпис  Г. М. Борзило

Як написати розписку про отримання документів

Ви передаєте свої документи іншій особі. І як би ви не довіряли їй, кращою гарантією їх збереження буде складання розписки про отримання документів. На цей час подібна практика не дуже поширена, не зважаючи на те, що має незаперечну перевагу, – у разі втрати документів можна покласти обов’язок їх відновлення на одержувача.

Для того, щоб вона мала юридичну силу, необхідно грамотно її написати.

Розписка про передачу документів оформлюється в простій письмовій формі в довільній формі на звичайному аркуші паперу або на фірмовому уніфікованому бланку (якщо ви звертаєтеся до державної або комерційної організації).

В тексті розписки необхідно обов’язково вказати інформацію, яка є необхідною для ідентифікації вас і одержувача.

Обов’язково необхідно перерахувати всі документи, які ви плануєте передавати іншій особі, вказати дату передачі, а також строк для їх повернення власнику. Текст обов’язково повинен містити фразу про те, що документи були отримані. Чим детальніше ви їх опишете, тим буде краще. Найчастіше практикується складання таблиць, де вказують вид документа, орган, який його видав, дата видачі, реєстраційний номер, кількість сторінок.

Цей вид розписки також краще складати від руки – при виникненні суперечок так буде легше довести факт передачі – отримання.

Якщо одержувачем є фізична особа, то в кінці розписки він повинен поставити свій підпис і вказати П.І.Б., якщо ж одержувачем є організація, то такому документу може бути присвоєно реєстраційний номер або ж він завіряється штампом (печаткою) або ж підписом співробітника.

Розписка про отримання документів (зразок написання)

РОЗПИСКА

10.02.2018 м. Одеса

Я, Литвяк Іван Іванович 10 грудня 1986 року народження, паспорт серії КМ №505177, виданий Суворовським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області 23.05.2002 р., зареєстрований за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, б. 45, кв. 87, проживаю за тією ж адресою, 10 лютого 2018 року одержав від Пащенко Ігоря Петровича, 29 квітня 1982 року народження, паспорт серії СМ №442945, виданий Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області 11.08.1998 р., зареєстрований за адресою: м. Одеса, проспект Глушко, б. 12, кв. 3, проживає за тією ж адресою, наступні документи для надання їх в державні установи, а саме:

  1.     Договір купівлі-продажу квартири (копія, завірена нотаріально) від 04 липня 2013 року на 2-х аркушах.
  2.     Технічний паспорт на квартиру (оригінал) від 23 травня 2008 року, реєстровий номер 503П-2578-523, на 4-х аркушах.

Всього було прийнято два документи на шести аркушах.

Документи передав: ______________ / Пащенко І.П. 10 лютого 2018 року

Документи прийняв: _____________ / Литвяк І.І. 10 лютого 2018 року

Як скласти розписку про відсутність претензій

Розписка про відсутність претензій – це документ, що підтверджує факт відсутності будь-якого роду претензій однієї фізичної або юридичної особи до іншої.

В багатьох випадках вона може виявитися дуже корисною, наприклад, при невеликих ДТП, коли сторона, яка завдала шкоди, відразу ж її компенсувала.

Єдиної форми її написання не існує. Але написати її дуже просто. Знову ж рекомендуємо оформлювати її рукописним текстом, оскільки надалі можуть виникнути різні ситуації, а результатом почеркознавчої експертизи за наявності тільки підпису може стати неможливість встановити приналежність почерку.

Обов’язково повинні бути вказані П.І.Б., паспортні дані та адреси проживання/реєстрації кожної сторони. Текст розписки повинен вказувати на відсутність претензій до іншої сторони. Завершують цей документ підпис і П.І.Б. сторони, що складала цю розписку, і дата його складання.

У разі ДТП також варто описати ситуацію, що склалася, відомості про учасників аварії, включаючи дані їх паспортів та місць проживання, обставини події, факт відсутності претензій щодо відшкодування матеріальної та моральної шкоди, характеристики транспортних засобів і отримана сума для відшкодування збитку.

Розписка про відсутність претензій (приклад)

РОЗПИСКА

10.02.2018 м. Харків

Я, Литвяк Іван Іванович (10 грудня 1986 року народження, паспорт серії КМ №505177, виданий Суворовським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області 23.05.2002 р., зареєстрований за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, б. 45, кв. 87, проживаю за тією ж адресою, 10 лютого 2018 року отримав від Пащенко Ігоря Петровича (29 квітня 1982 року народження, паспорт серії СМ №442945, виданий Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області 11.08.1998 р., зареєстрованого за адресою: м. Одеса, проспект Глушко, б. 12, кв. 3, проживає за тією ж адресою) грошові кошти в розмірі 10 000 грн 00 коп. (десять тисяч гривень 00 копійок). Гроші були отримані як компенсація матеріальної та моральної шкоди, завданої мені та моєму автомобілю (марка, модель, держ. реєстраційний номер, VIN, № двигуна, № кузова, № шасі, колір, ПТС, свідоцтво про реєстрацію, перебуває на обліку) в результаті ДТП, яке сталося 10 лютого 2018 року в м.Харкові, вул. Пушкінська, б. 77. з вини водія автомобіля (марка, модель, держ. реєстраційний номер, VIN, № двигуна, № кузова, № шасі, колір, ПТС, свідоцтво про реєстрацію, перебуває на обліку). Були отримані наступні пошкодження: ______________.

Ніяких претензій до Пащенко Ігоря Петровича не маю. Матеріальні збитки та моральну шкоду відшкодовано повністю. Зобов’язуюсь не пред’являти надалі до Пащенко Ігоря Петровича будь-яких претензій майнового характеру в зв’язку з зазначеним ДТП.

Ця розписка складена при ясному розумі та здоровій пам’яті, без морального і фізичного тиску.

10 лютого 2018 року

Підпис І.І. Литвяк

Розписка написана в присутності Борзило Ганни Миколаївни (паспорт серії ЕЕ № 244224 виданий Круглівським РВ ХМУ УМВС України в Харківській області 23 липня 2002 року, яка мешкає за адресою: Україна, м. Харків, пр. Заводський, будинок 10, кв.33), яка підтверджує факт передачі грошей і відсутності претензій Литвяк І.І. до Пащенко І.П.

Підпис  Г. М. Борзило

Як скласти розписку про отримання аліментів

Грамотно складена розписка є своєрідним юридичним гарантом оплати аліментів і допоможе уникнути неприємних ситуацій, якщо одна зі сторін раптом оголосить про свою непричетність до її складання. Такий документ досить часто використовується при передачі грошових коштів із рук в руки колишнім подружжям.

Презюмується, що сторони довіряють один одному, але все ж їм потрібно знайти якесь фактичне підтвердження передачі фінансових коштів. Цим і є розписка про отримання аліментів.

Знову ж, рекомендуємо розписку оформлювати власноруч у вільній формі, це допоможе надалі уникнути неприємних ситуацій.

Обов’язковими реквізитами розписки є:

  •         відомості про одержувача і платника: прізвище, ім’я та по батькові, повні паспортні дані, адреси прописки і проживання, номери телефонів, інша інформація;
  •         місце і час складання документа;
  •         мета передачі грошей – виплата аліментів;
  •         підстави для виплати (найменування акта, згідно з яким відбувається стягнення – як правило, рішення суду);
  •         сума переданих грошей – числом і прописом, а також період, за який здійснюється виплата;
  •         інформація про дитину, на утримання якого передаються гроші;
  •         підписи сторін із зазначенням ПІБ.

Почерк повинен бути розбірливим, щоб уникнути двозначних тлумачень написаного, без будь-яких виправлень. При цьому рекомендуємо складати такий документ у двох примірниках для спокою кожної сторони.

Не варто забувати, що розписка про отримання аліментів в Україні не потребує посвідчення нотаріуса і залучення свідків.

Розписка про отримання аліментів (зразок)

РОЗПИСКА

10.02.2018  м. Одеса

Я, Литвяк Ірина Іванівна (10 грудня 1986 року народження, паспорт серії КМ №505177, виданий Суворовським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області 23.05.2002 р., зареєстрована за адресою: м. Одеса, вул. Марсельська, б. 45, кв. 87, проживаю за тією ж адресою, 10 лютого 2018 року отримала від Пащенко Ігоря Петровича (29 квітня 1982 року народження, паспорт серії СМ №442945, виданий Київським РВ ОМУ ГУМВС України в Одеській області 11.08.1998 р., зареєстрованого за адресою: м. Одеса, проспект Глушко, б. 12, кв. 3, проживає за тією ж адресою) грошові кошти в розмірі 5000 грн 00 коп. (п’ять тисяч гривень 00 копійок) в рахунок аліментів на дитину Пащенко Івана Ігоровича, 15.07.2010 року народження за лютий 2018 року (виплати проводяться на підставі рішення суду від ________ № __________).

Претензій щодо суми не маю.

10.02.2018                      підпис                                                        І.І Литвяк

підпис   І.П.Пащенко

Підбиваючи підсумки на тему як правильно писати в Україні розписку, відзначимо:

  1.     Необхідність в оформленні розписки може виникнути не тільки при передачі грошей, але також і в інших ситуаціях, коли необхідно зафіксувати будь-який факт в стислій формі.
  2.     Складання розписки допоможе зафіксувати передачу грошей, передачу документів, сплату аліментів, відсутність претензій тощо.
  3.     Як написати в Україні розписку: зразок і правила написанняРозписка має юридичну силу в тому випадку, якщо це грамотно складений документ. Тільки розписка, що має необхідні реквізити, може бути прийнята судом як доказ.

 

3.1.2 ВІДОМІСТЬ

Відомість — це різновид документа, який найчастіше використовується в бухгалтерській справі, в банківській системі та ін.

Відомості бувають платіжні, накопичувальні, на виплату пенсій, заробітної плати тощо.

Наводимо деякі зразки відомостей:

 

зразки відомостей

 

зразки відомостей

 

Відомість на виплату пенсій працюючим пенсіонерам за рахунок засобів державного соціального страхування

 

3.1.3 НАКЛАДНА

 Постачальник _________________________

Накладна

 Адреса ________________________________

 

 Р/рахунок _____________________________

N

 

 

 

 в _____________________________________

 

 ____________________ МФО_____________

від

 "___" ____________________ р.

 

 ЄДРПОУ ______________________________

 

 Тел./ф. _______________________________

 

 

Одержувач

 

 

назва, адреса, банківські реквізити

Платник

 

 

назва, адреса, банківські реквізити

Підстава

 

 

N договору, наряду тощо

Через кого

 

 

ініціали, прізвище, N та дата видачі довіреності

 

N

Найменування товару

Одиниця виміру

Кількість

Ціна

Сума

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього з ПДВ (прописом) _________________________

Разом

 

________________________________________________

ПДВ 20%

 

________________________________________________

Всього з ПДВ

 

Місце складання _______________________

Відвантажив(ла): _______________________          Отримав(ла):_________________________

 


3.1.4 ДОРУЧЕННЯ

 

Доручення (довіреність) — це письмове повноваження, яке видається установою, організацією чи підприємством або окремою особою іншій особі для офіційного пред'явлення при здійсненні юридичних дій, одержанні грошей чи матеріальних цінностей.

Доручення буває особисте і службове.

Особисті доручення найчастіше складаються на одержання грошей. Підпис довірителя має бути завірений керівником установи, організації чи підприємства, де він вчиться або працює. Текст пишеться довільно. Обов'язковими є реквізити: прізвище, ім'я та по батькові довірителя, а також особи, якій видається доручення; зміст дій; назва установи, де виконуються операції; підпис довірителя; дата написання документа та дата засвідчення підпису; кругла печатка.

Наводимо зразки особистого доручення:

 

зразки особистого доручення

 

зразки особистого доручення

 

Запам'ятайте: прізвища Прокопенко, Іваненко, Максимов, Савенко пишуться відповідно до усталених норм правопису. У прізвищі Луговський пишеться ь, тому що в усіх слов'янських прізвищах, незалежно від походження, у суфіксі -ськ- пишеться ь; слово ім'я пишеться з апострофом; слова професійно-технічного, виробничо-технологічного пишуться через дефіс; слово іншомовного походження сума пишеться з одним м згідно з українським правописом; у словах доручення, управління пишеться два н.

Службові доручення видаються здебільшого на одержання грошових і товарно-матеріальних цінностей, здійснення господарських, транспортних операцій тощо. Наводимо зразок службового доручення єдиного зразка (на водяному папері):

 

зразок службового доручення єдиного зразка

 


3.1.5 ПОСВІДЧЕННЯ ПРО ВІДРЯДЖЕННЯ

З повагою
Державний секретар Павло Полянський


3.1.6 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ

Гарантійний лист – це особливий діловий некомерційний лист, який містить в собі гарантію, іншими словами підтвердження виконання яких-небудь дій, оплати або дотримання певних умов: термінів і факту оплати за виконані роботи, поставлену продукцію, надані послуги, гарантію якості та інше. Гарантійний лист є способом забезпечення виконання зобов’язання стороною угоди.

Гарантійний лист потрібно оформити на фірмовому бланку та завірити “мокрою” печаткою. Бланк гарантійного листа повинен містити такі реквізити:

  •                   номер і дата вихідного документа;
  •                   кому направлено гарантійного листа (адресат) – назва організації та ПІБ посадової особи, якій воно адресоване. Зазвичай гарантійний лист складається на ім’я керівника компанії;
  •                   найменування документа – заголовок «Гарантійний лист» писати необов’язково, можна просто вказати тему листа;
  •                   текст листа – тут вказують, які зобов’язання, в якому обсязі і в які терміни організація зобов’язується виконати. Текст гарантійного листа може містити такі формулювання:

– Гарантуємо … – Цим листом гарантуємо …– Компанія “Х” гарантує …– Своєчасну і повну оплату гарантуємо …

– Справжнім гарантуємо …

Також в тексті листа адресант вказує свої банківські реквізити, може розмістити посилання на договір, прописати розмір штрафу при порушенні зобов’язань; підпис – посада, підпис і розшифровка підпису (ініціали та прізвище) укладача гарантійного листа.

Приклад

зображення трезуба

Україна
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХХХХХХХХХ-СЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ХХХХХХХХХХ-кого району, ХХХХХХХХХХХХ-кої області
вулиця ХХХХХХХХХ 7, село ХХХХХХХ, ХХХХХХ-кий район, ХХХХХХХХХ-ка область, індекс,

e-mail: ХХХХХХХХ@meta.ua, тел. Х-ХХ-ХХ, Х-ХХ-ХХ, факс Х-ХХ-ХХ

« 10 » січня 2017 року № 62                                                                  Мережа сайтів сільських рад

 

ХХХХХХХ-ська сільська рада ХХХХХХХХ-кого району ХХХХХХХХХ-ької області просить надіслати нам оригінал договору для подальшої роботи щодо створення сайту ХХХХХХХ- сільської ради. Оплату згідно з договором №ХХХ від _ ___ 2017 р. гарантуємо після підписання акту виконаних робіт.

Додаток 1: реквізити ХХХХХХХХХ-ської сільської ради

Сільський голова _______________

Головний бухгалтер _____________

3.1.7 ВІДМОВА ВІД АКЦЕПТУ

Акцепт - згода платника на оплату грошових і товарних документів. Така форма застосовується в розрахунках за товари, послуги і виконані роботи. При акцептній формі розрахунків оплата установою банку платіжних документів постачальника може виконуватися лише за згодою (за акцептом) платника.

Покупець має право відмовитися від акцепту платіжної вимоги повністю або частково, про що має обов'язково повідомити банк і постачальника із зазначенням причин відмови.

Платник має право відмовитися від акцепту-вимоги повністю у разі:

  •                  - подання платіжних вимог за незаконні або ж не передбачені договором товари і послуги;
  •         - відвантаження товару на неправильну адресу і переадресування товару постачальником у дорозі;
  •         - дострокового постачання товару без згоди покупця (замовника);
  •         - документально установленої до закінчення терміну для акцепту неякісності, некомплектності всього товару;
  •         - не затвердженої або не погодженої в установленому порядку ціни на оплату товарів і послуг;
  •         - подання постачальником безтоварних рахунків (на продукцію, фактично не відвантажену, і на послуги, ще не надані).

Платник має право відмовитися від акцепту-вимоги частково у разі:

  •         - перевищення у платіжних документах встановлених цін на товари, послуги, тару і т. ін.;
  •         - відвантаження товару в кількості, що перевищує замовлену, або відвантаження поряд із замовленими незамовлених товарів;
  •         - арифметичних помилок у платіжних документах;
  •         - документально встановлених до закінчення терміну її акцепту неякісності, некомплектності або невідповідності вимогам стандартів, технічним умовам частини товарів, а також у разі зниженої сортності товарів порівняно із сортністю, зазначеною в рахунку;
  •         - відсутності затвердженої і погодженої в установленому порядку ціни на частину товарів і послуг.

Наведений перелік повної або часткової відмови від акцепту не є вичерпним. Платник також має право відмовитися від акцепту повністю або частково і тоді, коли це передбачено діючим законодавством, особливими умовами постачання або договором.

Листи про відмову від акцепту містять такі реквізити:

1) назву банку, який обслуговує покупця (платника);

2) назву банку, який обслуговує постачальника (якщо покупець і постачальник обслуговуються однією установою банку, то перші два реквізити об'єднуються);

3) назву постачальника (місцевого або іногороднього);

4) текст листа;

5) підпис від імені банку, який обслуговує покупця;

6) дату відправлення листа, індекс та інші реквізити, відображені у бланку;

7) підписи осіб, які мають право першого І другого

підписів,

Зразок

Кам'янець-Подільський
Кам'янець-Подільський приладобудівний завод
відділення Промбудбанку 205014 Волоконському

Кам'янець-Подільське відділення Промбудбанку Хмельницької обл. Волоконському

Вул. Перемоги, 23 електромеханічному заводові

16.06.98 № 341  Про повну відмову від акцепту

Платіжну вимогу № 48 на суму 575 гр. 46 коп. терміном до 17 червня 1998 р. акцептувати відмовляємося.

Мотиви відмови від акцепту: документально встановлена поставка неякісної продукції.

Директор заводу (підпис) СІ. Гаврилюк

Головний бухгалтер (підпис) Л.В. Калинко

(За місцевим розрахунком)

Телеграми складаються не від імені платника, а від установи байку, що його обслуговує, у чотирьох примірниках, три з яких скеровуються до банку покупця. При цьому другий примірник підписується особами, котрі мають право першого і другого підписів, і скріплюється печатками. Четвертий примірник залишається в організації. Якщо відмова від акцепту приймається банком від покупця (платника), то другий за своїм підписом надсилає перший примірник телеграми до відділення зв'язку для відправлення до банку постачальника телеграфом.

3.1.8 КВИТАНЦІЯ

Розрахункова квитанція — це розрахунковий документ, бланк якого виготовлений друкарським способом, а окремі реквізити заповнюються від руки або шляхом проштамповування при реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) або при видачі коштів покупцеві у разі повернення товару, рекомпенсації послуги, прийняття цінностей під заставу та в інших випадках. Форма № РК-1 розрахункової квитанції наведена в додатку 3.

Розрахункова квитанція складається з двох частин — корінця та відривної частини. Відривна частина розрахункової квитанції повинна містити обов’язкові реквізити:

  •        напис «РОЗРАХУНКОВА КВИТАНЦІЯ», серію (чотири літери) та номер (шість цифр), нанесені при виготовленні бланка квитанції;
  •        назву СГ;
  •        ідентифікаційний код за ЄДРПОУ юридичної особи або ідентифікаційний номер за ДРФО фізичної особи, перед яким написані (надруковані) великі літери «ІД»;
  •        для СГ, що зареєстровані як платники ПДВ, — індивідуальний податковий номер платника ПДВ, який надається згідно із Законом України «Про податок на додану вартість»; перед номером написані (надруковані) великі літери «ПН»; за наявності на розрахунковій квитанції податкового номера дозволяється не вказувати ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (номер за ДРФО);
  •        назви окремих реквізитів, які стосуються даних про товар (послугу), а саме: написи «Найменування товару (послуги)», «Вартість о.в.» (вартість одиниці виміру), «ПДВ(%)», «Вартість»;
  •        рядки для записування даних про товар (послугу) або про операцію виплати: найменування товару (послуги, назви операції виплати), вартості одиниці виміру товару (суми коштів по одній операції виплати), ставки ПДВ у відсотках, вартості товару (суми коштів по здійснених операціях виплати), а в разі продажу алкогольних напоїв або тютюнових виробів — найменування товару та його вартість;
  •        напис «Сума розрахунку (грн.,коп.)» та загальну вартість усіх товарів (послуг), оплачених за однією розрахунковою квитанцією (загальну суму виданих коштів);
  •        напис «Розрахунок провів», рядок для підпису особи, що здійснює розрахунки;
  •        дату (день, місяць, рік) проведення розрахунків.

Корінець розрахункової квитанції повинен містити обов’язкові реквізити:

  •        серію та номер, які нанесені при виготовленні бланка квитанції та збігаються з серією та номером відривної частини;
  •        напис «Сума розрахунку (грн.,коп.), усього» та загальну суму отриманих за товар або послугу (виданих покупцеві) коштів;
  •        напис «у т. ч. за ставкою ПДВ 20 %», суму коштів, отриманих за товари чи послуги, продаж яких оподатковується ПДВ за ставкою 20%, або суму виданих покупцеві коштів, якщо видана сума зменшує податкові зобов’язання платника ПДВ;
  •        рядки для записування даних про товари (послуги), а в разі продажу алкогольних напоїв або тютюнових виробів — найменування товару та його вартість;
  •        дату (день, місяць, рік) проведення розрахунків.

При виготовленні бланка розрахункової квитанції додатково до серії та номера можуть наноситися друкарським способом інші обов’язкові реквізити.

 


3.2 ХАРАКТЕРИСТИКА

 

учениці ВПУ №25 м. Хмельницького
група 13 за професією «Діловод. Адміністратор. Касир»
Князевої Ірини Юріївни

 

Князева Ірина Юріївна під час проходження виробничої практики в  СЗОШ№8  фактично працювала з 10.05.2019 по 26.06.2019 виконувала роботу діловода.

До виконання своїх обов’язків відносилась добросовісно. На належному рівні  виконувала діяльність діловода. Працювала і виконувала всі необхідні роботи за комп’ютером і також працював у програмі Excel, над введенням даних у таблиці, у програмі Publisher, над розробленням нових рекламних буклетів, встановлював пакет офісних програм.

На достатньому професійному рівні виявила знання технологічного процесу, достатньо обізнаний з обладнанням робочого місця, дотримувався охорони праці, має  досвід роботи з ПК.

 

Керіник практики  підпис

дата


Мої роботи, виконані під час практики:

  1.     Акти.
  2.     Накази.
  3.     Доповідні записки.
  4.     Номенклатура справ.
  5.     Архівація документів початкової школи.
  6.     Сортування вхідної і вихідної документації.
  7.     Складання журналів з техніки безпеки.


АКТ

передачі матеріальних цінностей однією

матеріальною особою іншій

12.10.2006                               м.Київ                                            №7

 

Підстава: наказ по університету від 01.06.2006 № 62

Складений комісією:

Голова комісії – начальник кафедри Ткачук О.Ф.

члени комісії – старший лаборант кафедри Міщенко К.К

викладачі – Олежко О.О., Зайчук Р. .Л. Присутні: начальник Господарчої служби Королюк В.М.

12.09.2006 комісія перевірила наявність матеріальних цінностей у кабінеті № 414 й передала лаборанту кафедри адміністративної діяльності Дацюк К.О. такі матеріальні цінності:

– комп'ютер – один, 

– принтер – один,

– стільці – чотири,

– столи – два.

Акт складено у трьох примірниках: перший – бухгалтерії; другий – для кафедри; третій - для факультету.

 

Голова комісії 

                                                                        О.Ф.Ткачук

Члени комісії:

                                                                         Р.Л.Зайч

                                                                         О.О.Олежко

                                                                          К.К.Міщенко

Завдання з виробничої практики

 

Вимоги до оформлення документів. Загальні правила оформлення документів

Важливе місце в діловодстві посідають правила оформлення службових документів, які для сфери державного управління були започатковані ще на початку XIX ст. російськими дослідниками М. Варадіновим і В.Вельбрехтом, котрі систематизували офіційну документацію, розподілили її по групам й закріпили законодавчими актами.

Згідно з чинними правилами документ повинен:

  •        - надходити від установи чи юридичної особи, які мають на це право;
  •        - бути юридично правильно оформленим;
  •        - бути достовірним, надавати об'єктивні відомості;
  •        - базуватися на фактах і містити конкретні пропозиції або вказівки;
  •        - бути максимально стислим, але не за рахунок зменшення інформації;
  •        - мати послідовність викладу, без повторень та вживання слів і зворотів, які не несуть змістовне навантаження;
  •        - бути переконливим, грамотним і зрозумілим кожному, хто його читає;
  •        - бути нормативним;
  •        - відповідати прийнятим в суспільстві етичним нормам;
  •        - бути бездоганно відредагованим, мати копії та чернетки;
  •        - складатися на відповідних носіях стандартного формату;
  •        - оформлятися за встановленою формою згідно з реквізитами.

Для друкування текстів службових документів використовується гарнітура Times New Roman, шрифт розміром 12-14 друкарських пунктів. Дозволяється використовувати шрифт розміром 8-12 друкарських пунктів для друкування реквізиту "Прізвище виконавця і номер його телефону", виносок, пояснювальних написів до окремих елементи" тексту документа або його реквізитів тощо.

Під час друкування заголовків дозволяється використовувати напівжирний шрифт (прямий або курсив).

Текст документів на папері формату А4 (210 х 297 міліметрів) рекомендовано друкувати через 1-1,5 міжрядкового інтервалу, а формату А5 (148 х 210 міліметрів) - через 1 міжрядковий інтервал.

Текст документа, що подається для державної реєстрації до Мін'юсту, друкується на папері формату А4 (210 х 297 міліметрів) з використанням гарнітури Times New Roman та шрифту розміром 14 друкарських пунктів, через 1,5 пункту міжрядкового інтервалу.

Зовнішній вигляд документа має важливе значення, оскільки він унаочнює стиль роботи апарату управління, та особисту культуру його працівників. Якщо документ оформлений неохайно, значить в установі низька культура праці і це викликатиме недовіру до організації.

Розміщення заголовкової частини бланка

Бланки кожного виду документів повинні виготовлятися на основі кутового або поздовжнього розміщення реквізити". Реквізити заголовкової частини розміщуються центрованим (початок і кінець кожного рядка реквізиту однаково віддалені від меж площі) або прапоровим (кожний рядок реквізиту починається від межі площі) способом.

Центрований варіант розташування реквізитів використовується при друкарському способі виготовлення бланки". Прапоровий варіант використовується на чистому аркуші паперу безпосередньо при підготовці конкретного документу. Такий підхід досить розповсюджений в практиці документування при складанні внутрішньої документації (наказів, розпоряджень, протоколів, актів).

Розмір шрифтів вибирають в залежності від кількості друкованих знаків в реквізиті. Більшим шрифтом виділяється найменування організації і вид документу. При цьому необхідно дотримуватись наступних правил: просте і зручне розташування, дотримання пропорцій між товщиною ліній друкарського набору і комп'ютерного тексту.

Друкуються бланки у друкарні на білому папері світлих тонів фарбами насиченого кольору, що забезпечують неутомлююче читання тексту за задовільних умов освітлення і отримання якісних копій документів за допомогою копіювальної техніки.

Особливі вимоги до виготовлення, обліку, використання і зберігання гербових бланків, які виготовлюються лише друкарськими підприємствами, що мають відповідні ліцензії й сертифікати на відповідний вид діяльності про наявність технічних можливостей для виготовлення вказаного виду продукції на відповідному якісному рівні.

Деякі внутрішні документи (окремі службові довідки тощо) та документи, що створюються від імені двох або кількох організацій, оформляються на звичайних аркушах паперу.

1. Обов'язковою умовою здійснення фінансово-розрахункових операцій є їх документування. Жодна фінансова операція не проводиться без підтвердження її відповідними документами. Це робиться, щоб забезпечити:

- повну схоронність грошей та інших цінностей;

- точне виконання фінансових, банківських та інших операцій;

- своєчасне відображення виробничих операцій;

- запобігання фінансовим порушенням і зловживанням;

- можливість документального обґрунтування відповідальності службових осіб;

- складання бухгалтерської та іншої звітності;

- право здійснення грошово-розрахункових операцій у фінансових і банківських установах.

Фінансово-розрахункова і податкова документація відзначається високим рівнем стандартизації. Застосування уніфікованих документів дозволяє значно скоротити витрати часу і праці на їх заповнення й оформлення, знижує можливість помилок і полегшує візуальне сприйняття документів. Це створює передумову для механізації і автоматизації процесів створення даної документації.

До обліково-фінансових документів відносять: таблицю, список, перелік, накладну, акт, відомість, відмову від акцепту, гарантійний лист, заяву-зобов'язання, заявку, квитанцію, оформлення відкриття рахунка в банку, платіжне доручення, оформлення документів користувачами чекових книжок (чеків). Текст належить до основних реквізитів документа. Він має бути стислим, конкретним, об’єктивним, юридично бездоганним. Текст ОРД оформлюють у вигляді: складного тексту, анкети, таблиці, поєднання цих форм. Текст поділяють на абзаци – пов’язані за змістом частини тексту від одного відступу до іншого. Доцільно, щоб кількість речень в абзацах ОРД не перевищувала двох-чотирьох.

Бажано, щоб тексти службових документів складалися з двох частин: вступної та основної. У вступній частині викладають підстави для виготовлення документа, в основній – рішення, розпорядження, висновки, пропозиції, прохання. Такий самий порядок викладання має зберігатися й у тому разі, коли текст документа складається з однієї фрази.

Якщо документ створюється на підставі іншого документа, то це зазначають, наприклад, так: «Відповідно до Указу … від … №… «Про …».

Якщо текст документа має великий обсяг або містить кілька рішень, висновків, то його слід поділяти на розділи, підрозділи, пункти, підпункти, які нумерують арабськими цифрами. Крапка між номером і назвою, а також у кінці назви не ставиться, наприклад:

1 Назва розділу

1.1 Назва підрозділу

1.1.1 Назва пункту

1.1.1.1 Назва підпункту

Абзаци всередині пунктів не нумерують.

Текст, який становить зразок, що його надто часто наслідують, оформлюють у вигляді трафарету. В трафаретних документах постійну частину тексту виготовляють друкарським способом або за допомогою ПК, а змінну від руки або вдруковують. Для наочності й зручності зіставлення показників цифровий матеріал, як правило, оформлюють у вигляді таблиць. Оформлення табличних форм має відповідати вимогам чинних нормативних документів. Нумерують таблиці арабськими цифрами. Назва таблиці визначає її тему й зміст і має бути точною, виразною, короткою й відповідати змісту таблиці. Її слід друкувати малими літерами (перша літера назви – велика) над таблицею після номера без крапки в кінці. Заголовки граф наводять переважно в називному відмінку однини без довільного скорочення слів. Якщо таблиця переноситься на інші сторінки, то там назву не повторюють, а пишуть: «Продовження табл. 1» або «Закінчення табл. 1».. У продовженні таблиці на наступних сторінках допускається заміна заголовків граф їх нумерацією арабськими цифрами.

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
20 січня 2020
Переглядів
1449
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку