2 клас. Математика
Тема Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів та розв’язування задач (№№ 622-628).
Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 4; формувати вміння застосовувати таблицю під час знаходження значень виразів і розв’язування задач; розвивати увагу, пам’ять, мовлення; виховувати почуття дружби, взаємодопомогу.
Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок
Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка), плакат із записом цифр від 1 до 90.
Хід уроку
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.Перевірка домашнього завдання ( с. 95) завдання 620,621. Метод «Ланцюжковий контроль»
Завдання 620(с.95)
Завдання 621 (с.95)
Відповідь: на 10 кг більше господарка зібрала полуниць
2. Математична розминка
1) Гра «Не помилися»! На плакаті написані числа від 1 до 90. Завдання: назвати та показати числа, які зустрічаються в таблиці множення на 4.
2) Усне розв’язування задач.
3. Хвилинка каліграфії — Яке число «зайве» і чому? 23; 43; 58; 73; 93.
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
— Сьогодні на уроці ми складемо таблицю ділення на 4.
IV. ВИВЧЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.
1. Робота за підручником (с. 96)
Завдання 622 (с.96) Колективне опрацювання матеріалу Учні читають таблицю множення числа 4 і пояснюють, як склали таблицю ділення на 4.
Завдання 623 (с.96) Учні «ланцюжком» розв’язують приклади, користуючись таблицею ділення на 4.
Взаємоперевірка 14,28,21
Завдання 624.(с.96) Колективне розв’язання задач
Завдання 625 (с.96). Самостійне виконання завдання Самоперевірка : 9,28,7,20,5,12,3,4,4,9.
Завдання 626*(с.96) Після колективного ознайомлення зі змістом задачі учні складають план розв’язання задачі:
1) Яка ширина прямокутника? 6-2 = 4 (см)
2)Який периметр прямокутника? Р = 6+6+4+4 = 20 (см)
Фізкультхвилинка
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ
1.Колективне розв’язування задачі
Зрізали — 20 гол. і 16 гол. Розклали — по ? гол. 4 кор.
— Що треба дізнатися спочатку? Якою дією? Чому? — Якою дією треба відповісти на питання задачі? Чому?
6 · 4 – 14 8 : 4 + 40 16 : 4 – 4 4 · (17 – 10) 4 · 5 + 16 3 · 4 – 6 4 · 9 + 40 (13 – 5) · 4
VІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ с. 96, завдання 627; 628. Вивчити таблицю ділення на 4.