2 клас. Математика. Тема. Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів та розв’язування задач (№№ 622-628).

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 4; формувати вміння застосовувати таблицю під час знаходження значень виразів і розв’язування задач; розвивати увагу, пам’ять, мовлення; виховувати почуття дружби, взаємодопомогу.
Перегляд файлу

2 клас. Математика

Тема Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів та розв’язування задач (№№ 622-628).

Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 4; формувати вміння застосовувати таблицю під час знаходження значень виразів і розв’язування задач; розвивати увагу, пам’ять, мовлення; виховувати почуття дружби, взаємодопомогу.

Тип уроку. Урок формування знань, умінь та навичок

Обладнання підручники, завдання для додаткової та індивідуальної роботи, таблиці відповідно  до теми уроку, відеопрезентація (фізкультхвилинка), плакат із записом цифр від 1 до 90.

                                                              Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.СТВОРЕННЯ ВІДПОВІДНОЇ ЕМОЦІЙНОЇ АТМОСФЕРИ. ПЕРЕВІРКА ГОТОВНОСТІ УЧНІВ ДО УРОКУ.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1.Перевірка домашнього завдання ( с. 95) завдання 620,621.                       Метод «Ланцюжковий контроль»

 Завдання 620(с.95)

  1. Скільки всього кущів троянд посадили учні?              3х4 = 12 (т) Відповідь : 12 троянд

Завдання 621 (с.95)

  1. Скільки зібрали кг полуниць ?                                       5х4 = 20 (кг)
  2. На скільки більше господарка зібрала полуниць, ніж смородини?  20 -10 = 10 (кг)

                            Відповідь:  на 10 кг більше господарка зібрала полуниць

2. Математична розминка

1) Гра «Не помилися»! На плакаті написані числа від 1 до 90. Завдання: назвати та показати числа, які зустрічаються в таблиці множення на 4.

2) Усне розв’язування задач.

  • На віконці три кішки, у кожної кішки — чотири ніжки. Скільки ніжок  y у трьох кішок?  3х4= 12 (н)
  • Біля віконця чотири діжечки, в кожній діжечці — по три жаби. Скільки  y жаб у чотирьох діжечках?
  • У 3 наметах жили туристи, по 4 в кожному. Скільки туристів було?

3. Хвилинка каліграфії — Яке число «зайве» і чому? 23; 43; 58; 73; 93.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

— Сьогодні на уроці ми складемо таблицю ділення на 4.

IV. ВИВЧЕННЯ МАТЕРІАЛУ УРОКУ.

 1. Робота за підручником (с. 96)

Завдання 622 (с.96) Колективне опрацювання матеріалу Учні читають таблицю множення числа 4 і пояснюють, як склали таблицю ділення на 4.

Завдання 623 (с.96) Учні «ланцюжком» розв’язують приклади, користуючись таблицею ділення на 4.

                                                                             Взаємоперевірка 14,28,21

Завдання 624.(с.96) Колективне розв’язання задач

  1. Скільки вийшло частин ?                                                             20: 4 = 5 (частин)
  2. Яка довжина однієї частини ?                                                      20: 4 = 5 (м)

Завдання 625 (с.96). Самостійне виконання завдання                            Самоперевірка : 9,28,7,20,5,12,3,4,4,9.

Завдання 626*(с.96)  Після колективного ознайомлення зі змістом задачі учні складають план розв’язання задачі:

1) Яка ширина прямокутника?                                          6-2 = 4 (см)                              

2)Який периметр прямокутника?  Р = 6+6+4+4 = 20 (см)

                                                                                       Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ

 1.Колективне розв’язування задачі

Зрізали — 20 гол. і 16 гол. Розклали — по ? гол. 4 кор.

— Що треба дізнатися спочатку? Якою дією? Чому? — Якою дією треба відповісти на питання задачі? Чому?

  1. Обчислення значень виразів

6 · 4 – 14    8 : 4 + 40     16 : 4 – 4       4 · (17 – 10)    4 · 5 + 16        3 · 4 – 6       4 · 9 + 40        (13 – 5) · 4

  1. Розв’язування логічної задачі
  2. Михайлик, Дмитрик і Павлик гуляли на вулиці. Біля них гралося кошеня. Підійшла до хлопчиків Тетянка і запитала, чиє це кошеня. Хлопчики відповіли так: Михайлик: «Це моє кошеня». Дмитрик: «Це кошеня не Павлика». Чиє ж насправді було кошеня, якщо одне з цих тверджень істинне, а одне — хибне? Відповідь. Кошеня — Дмитрика.

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  с. 96, завдання 627; 628.  Вивчити таблицю ділення на 4.

 

docx
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
1369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку