8 клас. Контрольна робота

Про матеріал
Завдання для контрольної роботи з української літератури, 8 клас. Тема - "І. Карпенко-Карий, М.Коцюбинський".. Завдання складені відповідно до різних рівнів навчальних досягнень, містять тестовий та творчий зміст.
Перегляд файлу

8 клас.                           КОНТРОЛЬНА РОБОТА

                           З національної драми. З української прози

                      ( І. К. Карпенко-Карий, М.М.Коцюбинський )

 

I.  Початковий  рівень ( 3 б. )

1. До театру корифеїв НЕ входив

А М. Кропивницький

Б І. Карпенко-Карий

В М. Садовський

Г М. Коцюбинський

2. Калитці потрібно було багато грошей, щоб купити

А землю у Смоквинова

Б худобу у Жолудя

В знаряддя для пошуку

Г усе для весілля сина

3. Герасим не дав жінці коней поїхати до церкви, тому що

А коні були дуже норовисті

Б жалів худобу

В до церкви прийнято було ходити пішки

Г йому потрібно було їхати на станцію

4. Поневолений український народ М. Коцюбинський у творі «Дорогою ціною». порівнює

А з волом

Б з туром

В з конем

5. У плавнях пораненому Остапові довелося змагатися

А з гадюкою

Б з вепром

В з вовком

Г з диким собакою

6. Урятувати пораненого Остапа в плавнях, що горіти, Соломії допомогли

А цигани

Б жандарми

В місцеві селяни

 

II.  Середній рівень                 ( 3 б. )

7. Записати цифровий код логічної послідовності розвитку сюжету повісті «Дорогою ціною» М.М.Коцюбинського

1. Прощання Соломії з косою.

2. Переправа до Туреччини, поранення Остапа.

3. Погроза пана віддати Остапа у некрути.

4. Соломія проводжає Остапа.

5. У циганів.

6. Робота у болгарина.

7. Втікачі у проваллі.

8. Зустріч Соломії з Іваном.

9. Соломія губиться у плавнях.

10. Смерть Соломії.

11. Арешт Остапа.

12 Спогади Остапа.

8. Установіть відповідність

«Персонаж твору – характеристика персонажу»

1. «Був то молодий, безвусий парубок, міцно збудований, у високій сивій кучмі, короткій чугаїнці і з довгим ціпком»

2. «… одіж із щирого срібла-злата, шабля довжелезна. Він оповіда козакам, за віщо пан хотів його оббілувати»

3. «Охоче розповідав про своє життя домашнє; з оповідання того можна було зрозуміти, що втік він не так від панщики, як від лютої жінки»

4. «Він уже старий. І билиці-казки про Січ, козацтво, про боротьбу з панами за волю… будили в дитячій голові химерні мрії, вояцький запал»

А) Козак із  Січі;     Б) Соломія;     В) Остап;     Г) Іван Котигорошок;        Д) Дідусь Остапа

9. Установіть відповідність

«Імена персонажів повісті - висловлювання персонажів повісті» (4 бали)

1. «Не так мені страшно ляха, як злість бере на наших людей; застромив віл шию в ярмо та й байдуже йому… Ех, піду, де воля»

2. «Пропадай воно все пропадом… Піду і я світ за очі… Уже за тобою хоч серцеві легше буде»

3. «Бунтар. Гайдамака! Він мені людей баламутить. З живого шкуру здеру, чисто оббілую… я ж йому пригадаю, гайдамаці, Кодню»

4. «Хіба я боюся смерті? Зроду-віку. Рад умирати – не двічі»

А) Соломія;     Б) Остап;      В) пан;      Г) Іван;      Д) мірошник Яким.

 

III.  Достатній рівень          ( 3 б. )

10. Визначте основні засоби сатиричного змалювання образу Герасима Калитки з твору І. Карпенка-Карого «Сто тисяч».

11.  Продовжте речення.

Трагікомедія — це…

12.  Продовжте речення.

Пригодницька повість -…

IV.   Високий рівень               ( 3 б.. )

 Виконайте одне із завдань.

А Напишіть невеликий твір «Краса глибокого почуття кохання у творі М. Коцюбинського та в сучасному житті».

Б Складіть діалог з уявним опонентом про проблему бездуховності в часи, описані І. Карпенком-Карим, та її актуальність у сучасних умовах.

docx
Додано
18 лютого
Переглядів
1517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку