14.09.2024 СьогодніПрийом «Відкритий мікрофон»Що потрібно робити для того, щоб зміст речення був зрозумілим?Як називаються в реченні слова, найважливіші для розуміння його змісту? Як їх вимовляють? З якою інтонацією читаємо речення, у кінці якого стоїть знак питання? Яке слово виділяємо голосом?
Номер слайду 4
14.09.2024 СьогодніПовідомлення теми і завдань уроку. Ми продовжуємо виробляти навички, виразного читання.
Номер слайду 5
14.09.2024 СьогодніПрочитайте виразно. Поясніть, чому на те саме запитання хлопчик відповів по-різному. Зробіть висновок. Підручник. Сторінка16
Номер слайду 6
14.09.2024 СьогодніРухлива вправа
Номер слайду 7
14.09.2024 СьогодніПрочитайте виразно. Поясніть, чому на те саме запитання хлопчик відповів по-різному. Зробіть висновок. Підручник. Сторінка16 Чому на те саме запитання хлопчик відповів по-різному?Висновок. У питальному реченні виділяємо голосом те слово, про що хочемо дізнатися. Зверніть увагу, що між хлопчиком і дівчинкою відбувається розмова. Це називається діалогом.
Номер слайду 8
14.09.2024 СьогодніСловничок. Діалог — це розмова двох або кількох осіб.
Номер слайду 9
14.09.2024 СьогодніПрочитайте вірш, визначте місця пауз і ключові слова. Цукор допоміг Я рецепт узнав такий, і корисний, і простий: Що від цукру і води буде пам’ять хоч куди! Не беріть мене на сміх, — цукор справді допоміг. Як збиравсь до школи зранку, то розвів я цукру склянку І, лиш губи в нім змочив, — зразу пам’ять просвітліла, Зразу пам’ять проясніла: я ж уроки не учив! Грицько Бойко
Номер слайду 10
14.09.2024 СьогодніРобота над віршем. Про що розповідається у вірші? З яким настроєм ви читали вірш? На що хотів звернути нашу увагу автор? Чого навчає цей вірш? Чи подобається вам навчатися? Як потрібно тренувати пам’ять? Чи потрібно голосом виділяти ключові слова у тексті? Навіщо?
Номер слайду 11
14.09.2024 СьогодніПояснення домашнього завдання. С. 16 Вправа 4 Виразно читати.
Номер слайду 12
Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего.14.09.2024 Сьогодні