1. Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch - це ...
а) скриптб) сцена
в) командаг) спрайт
2. Що таке алгоритм?
а) послідовність дійб) перелік команд
в) завдання проектуг) конструктор
3. Як можна створити новий персонаж в Scratch?
а) намалюватиб) вставити з буферу обміну
в) вибрати з галереїг) отримати випадковим чином
4. Який алгоритм називається лінійним?
а) алгоритм, що складається з б) алгоритм малювання однозначної послідовності дій
в) алгоритм вибору команд
5. Який алгоритм містить в собі одну або більше умов, і виконується в залежності від цих умов?
а) лінійнийб) розгалужений
в) простийг) складний
6. Які команди завжди використовуються в алгоритмах з розгалуженням?
а) зміни костюмуб) перевірки умови
в) рухуг) виведення
7. Виберіть види логічних операцій, які використовуються в Scratch
а) iб) <=
в) абог) >=
8. Що таке сенсори?
а) команди вибору в програмі
б) елементи, які є достатньо чутливими,
щоб реагувати на зміни навколишніх станів
в) команди, що вибирають колір для олівця в малюванні
9. В яких реченнях з переліченого є цикли?
а) якщо сьогодні будній день, то б) жонглер підкидає по черзі вісім прокинутись о 7.00, почистити зуби, м’ячиків, але якщо він не спіймає хоча з’їсти сніданок. Інакше прокинутись о б один, то починає спочатку
9.00, почистити зуби, з’їсти сніданок, піти на тренування
в) хвилинна стрілка годинника г) щоб човен поїхав, потрібно п’ять разів
обертається 24 рази на добу прокрутити штурвал ліворуч
д) обчислення суми десяти чисел, поступово додаючи їх по одному, доки вони не закінчаться
10. Спортсмен на тренуванні пробігає по стадіону 10 кругів і підраховує загальну кількість кроків.
Виберіть тип циклу, який найбільше підходить для вирішення задачі.
а) цикл з короткою умовою б) цикл з параметром
в) цикл з складною умовою
11. Яке твердження вірне для цикла з параметром?
а) всі твердження вірніб) в циклі установлюється деяка змінна,
що вказує на кількість повторів
в) повторення відбуватиметьсяг) цикл “з параметром” та цикл "з
безперервно, доки не натиснути на “зупинити програму” 12. Про число, що є випадковим, ми можемо знати: |
умовою" - це синоніми |
а) найменше можливе значенняб) точне значення
в) найбільше можливе значенняг) ми не знаємо про нього нічого
1. г (1 балів) |
2. а (1 балів) |
3. а б в (1 балів) |
4. а (1 балів) |
5. б (1 балів) |
6. б (1 балів) |
7. а в (1 балів) |
8. б (1 балів) |
9. б в г д (1 балів) |
10. б (1 балів) |
11. б (1 балів) |
12. а в (1 балів) |