Бінарний урок "Традиції святкування Halloween"

Про матеріал

Сприяти розвитку в учнів поваги до культури та традицій інших країн, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми та інтегрованої змістової лінії «Громадянська відповідальність».

Продовжити знайомити з властивостями паперу та способами його обробки; вчити виготовляти об'ємні виробів з використанням різних матеріалів; розвивати увагу пам'ять, вміння правильного користування шаблонами, творчу увагу; виховувати акуратність при виконанні роботи.

Перегляд файлу

План – конспект бінарного уроку з англійської мови та трудового навчання з використанням ІКТ у 2 класі  №

Дата:

Тема: « Аплікація з паперу »

Підтема: «  Традиції святкування Halloween. Виготовлення об’ємних виробів до свята Halloween»

Мета уроку (як намір учителя)

 Сприяти розвитку в учнів поваги до культури та традицій інших країн, використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми та інтегрованої змістової лінії «Громадянська відповідальність». 

Продовжити знайомити з властивостями паперу та способами його обробки; вчити виготовляти об’ємні виробів з використанням різних матеріалів; розвивати увагу пам'ять, вміння правильного користування шаблонами, творчу увагу; виховувати акуратність при виконанні роботи.

Очікувані результати (як досягнення учнів)

На кінець уроку учні ознайомляться з традиціями інших країн, вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, щодо теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал; навчяться виготовляти прикраси до свята Halloween.    

                           Хід уроку:

Перша частина уроку присвячена англійські мові. Проводить вчитель англійської мови 

1.     Привітання. Організаційний момент. (слайд 1)

- Good morning, pupils. 

2.     Фонетична зарядка (налаштування учнів на сприйняття іншомовного матеріалу).  “Trick or treats” (відео)

- Зараз ми заспіваємо з вами пісеньку на англійській мові. А ви повинні повторювати її слова, а у кінці здогадатися, про яке свято йде мова.  (учні співають пісню, вгадують свято Halloween)

3.     Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація учнів.

-         Молодці ви здогадалися про яке свято йде мова. Це Halloween. 

(слайд 1)

4.     Робота за темою уроку.

-         Першу половину уроку ми будемо знайомитися з традиціями цього свято. І перше запитання до вас: Чи знаєте ви, що значить це свято?

-         Назва Halloween – це скорочення від фрази All-Hallows-Eve, що перекладається «вечір усіх святих». Вважається, що у цей вечір духи усіх померших можуть повертатися на землю. (слайд 2) - А коли і де відзначається Halloween?

-         Halloween відзначається 31 жовтня. (Слайд 3)Традиційно він відзначається у англомовних країнах. Але неофіційно відзначається і в Японії, Сінгапурі, Австралії, Новій Зеландії. Також ці традиції прийшли і до нашої країни. 

-         Чи відзначаєте це свято ви діти? Яким чином? Чи знаєте ви символи та традиції цього свята?

-         (учні відповідають) У Англії діти ходять від будинку до будинка та випрошують солодощі в обмін на якісь маленькі розваги, чи обіцяють пакощі тим, хто не дає солодощів. При цьому діти повторюють традиційну фразу «Trick-or-treat» - «капость або частування». (слайд4)

-         Традиційною прикрасою є «Ліхтар Джека» - «Jack-o'-lantern ». З ним ходять діти та прикрашають свої дома. (слайд 5)

-         Нещодавній елемент свята – це карнавальні костюми.  Спочатку костюми були у вигляді масок дуже худих та страшних лиць. Тепер є різноманітні костюми, прикраси та грим. (слайд 6)

-         Ще одна традиція відноситься до приготування солодощів. Так як свято припадає на збір врожаю яблук, то із них готують різноманітні страви: яблучну карамель, яблучні іриски, яблука у сиропі. (слайд 7)

-         Також в Ірландії готують традиційний хліб «бармбрек». У тісто ховали горох, дерев'яну тріску, шматок тканини, монету і кільце. Предмет пророкував майбутнє: горох - не чекати швидкого весілля, тріска - неприємності в сімейному житті, шматок тканини - бідність, монета - багатство, кільце - швидке весілля.

-         Ось такі цікаві звичаї існують при святкуванні Halloween. 

5.     Фізкультхвилинкам “Five little monsters”

6.     Вікторина (за кожну правильну відповідь ви будете отримувати тиквочку, хто набере більше – отримає солодкий приз)

1.     Коли святкують Halloween?

2.     У яких країнах почали святкувати Halloween?

3.     У яких країнах зараз  святкують Halloween?

4.     Що традиційно кажуть, коли просять солодощі?

5.     Яка традиційна прикраса на Halloween?

6.     Які були перші костюми?

7.     З яких фруктів традиційно готують солодощі на Halloween?

8.     З якою подією пов’язане приготування солодощів?

9.     Яка ще традиційна страва на Halloween?

Перехід до другої частини уроку – «Трудове навчання», проводить вчитель початкових класів 

7.     Сьогодні ви познайомились з традиціями святкування європейського свята Хеллоуин. Ви дізналися, що в цей день на світ виходять різні істоти нечистої сили. Кого ми відносимо до нечистої сили?

Подивіться на дошку, до нас завітали теж 2 істоти. Хто це?

Із яких матеріалів вони зроблені?

(Диференційне завдання. Поділ на 2 групи за об’ємом і складністю виконання роботи)

8.     Інструктаж до виконання роботи.

9.     Подивіться до кого на парту завітала відьма. З яких деталей вона складається? Які шаблони є для роботи? Які частини треба приготувати самостійно?

До другої групи на парти завітали кажани. З яких деталей вона складається? Які шаблони є для роботи? Які частини треба приготувати самостійно?

10. Техніка безпеки при роботі з ножицями і клеєм.

11. Самостійна робота учнів. Індивідуальна допомога вчителя при виконанні.

12. Рефлексія. 

«Закінчи речення»: Я дізнався, що …. Я навчився робити … . Мені більше всього сподобалось … .

13. Підсумок уроку. «Домалюй гарбуза». 

У кожного з вас на парті лежить гарбузик. Домалюйте очі, які ви побачили на святкових гарбузах. А формою рота оцініть свої враження після уроку. 

 

 

 

pdf
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
531
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку