Цифровий інструментарій
як засіб досягнення комунікативної мети навчання
Антонова Т.В. , учитель англ йської мови
«цифрові технології» – це будь-який продукт, за допомогою якого можна створювати, переглядати,
розповсюджувати, змінювати, зберігати, вибирати, передавати і отримувати
інформацію електронними засобами у
цифровій формі (комп'ютерні мережі та будь-які онлайн-сервіси, що
забезпечуються ними, програмне та
апаратне забезпечення, цифровий контент, в
т.ч. файли, інформація, дані).
відповідність поставленим методичним цілям, тобто те, наскільки певний сервіс чи ресурс уможливлює досягнення очікуваних результатів навчання в дистанційному форматі; універсальність;
– можливість використовувати одну й ту ж платформу
для всіх типів занять;
Використання інтернетресурсів на уроках
іноземної мови
ліквідація прогалин у знаннях, уміннях і навичках; включення матеріалів мережі в зміст уроку (їх інтеграція у програму
навчання);
самостійний пошук учнями інформації в рамках роботи над проєктом; самостійне поглиблення вивчення іноземної мови;
Платформи для розміщення домашнього завдання та
взаємодії з учнями
Google Classroom
Padlet
Платформа Moodle
Інструменти гейміфікації
Kahoot Genially
LearningApps
переваги використання цифрових технологій на уроках іноземної мови
Кращий рівень мотивації учнів. Діти легше навчаються і засвоюють матеріал, коли урок протікає в ігровій, цікавій формі.
Для ефективного проведення навчальних занять – офлайн і онлайн – особливо корисним є своєчасний зворотний зв'язок.
Учні вчаться вчитися, а не отримувати оцінку.
Формується критичного мислення.
Поліпшення якості викладання. Впровадження засобів цифрових технологій сприяє більш глибокому розумінню досліджуваного матеріалу.
Дозволяють індивідуалізувати навчання.