Цифровий інструментарій як засіб досягнення комунікативної мети навчання

Про матеріал
Матеріал присвячено використанню цифрових інструментів на уроках іноземної мови
Перегляд файлу

Цифровий інструментарій

imageimageяк засіб досягнення комунікативної мети навчання

image

Антонова Т.В. , учитель англ йської мови

image«цифрові технології» – це будь-який продукт, за допомогою якого можна створювати, переглядати,

imageрозповсюджувати, змінювати, зберігати, вибирати, передавати і отримувати

imageimageінформацію електронними засобами у

цифровій формі (комп'ютерні мережі та будь-які онлайн-сервіси, що

забезпечуються ними, програмне та

апаратне забезпечення, цифровий контент, в

т.ч. файли, інформація, дані).

imageimageКритерії вибору інструментів

imageimageвідповідність поставленим методичним цілям, тобто те, наскільки певний сервіс чи ресурс уможливлює досягнення очікуваних результатів навчання в дистанційному форматі; універсальність;

– можливість використовувати одну й ту ж платформу

для всіх типів занять;

imageimageВикористання інтернетресурсів на уроках

іноземної мови

imageліквідація прогалин у знаннях, уміннях і навичках; включення матеріалів мережі в зміст уроку (їх інтеграція у програму

навчання);

imageсамостійний пошук учнями інформації в рамках роботи над проєктом; самостійне поглиблення вивчення іноземної мови;

image

Платформи для розміщення imageдомашнього завдання та

                                                                                                                                        взаємодії з учнями            image

imageGoogle Classroom

                                                                                                                                                                                      Padlet                image image

Платформа Moodle

image

imageІнструменти гейміфікації

imageimage
imageKahoot Genially

LearningApps

imageпереваги використання цифрових технологій на уроках іноземної мови

Кращий рівень мотивації учнів. Діти легше навчаються і засвоюють матеріал, коли урок протікає в ігровій, цікавій формі.

Для ефективного проведення навчальних занять – офлайн і онлайн – особливо корисним є своєчасний зворотний зв'язок.

Учні вчаться вчитися, а не отримувати оцінку.

Формується критичного мислення.

Поліпшення якості викладання. Впровадження засобів цифрових технологій сприяє більш глибокому розумінню досліджуваного матеріалу.

Дозволяють індивідуалізувати навчання.


image

pdf
Додано
3 грудня
Переглядів
44
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку