Цикл інтегрованих уроків з англійської мови тема "Масс медіа" та курсу "Медіа грамотності" 9 клас Урок 5

Про матеріал

Урок 5 із цикла інтегрованих уроків з англійської мови та курсу "Медіа грамотності" дозволить учням не тільки освоїти тему "Масс медіа", але й отримати базова знання з медіа грамотності.

Перегляд файлу

План-конспект інтегрованого уроку з англійської мови та курсу «Медіа грамотності» з використанням ІКТ у 9 класі №5

Тема: «Мас-медіа»

Підтема «Твій віртуальний товариш. Традиційні та соціальні медіа ресурси»

Мета уроку (як намір учителя)

 Сприяти розвитку в учнів уміння ввічливо висловлювати власні переконання, думки, згоду й незгоду, демонструє основи медіа грамотності, визначає достовірність інформації використовуючи для цього вивчений лексико-граматичний інвентар відповідно до чинної програми та інтегрованої змістової лінії «Громадянська відповідальність».

Очікувані результати (як досягнення учнів)

На кінець уроку учні вмітимуть ввічливо висловлювати власні переконання, що до теми уроку, закріплять лексико-граматичний матеріал, закріпити знання з умовних речень, навчаться швидко виділяти головну ідею та знаходити потрібну інформацію у медіа повідомленнях, навчаться класифікувати традиційні та соціальні медіа ресурси.  

   Хід уроку:

  1. Привітання. Організаційний момент.

Hello, pupils. Im very glad to see you all. How are you? Today we’ll have an unusual lesson.

  1. Фонетична зарядка (налаштування учнів на сприйняття іншомовного матеріалу).

https://www.youtube.com/watch?v=Mj-dg2Inp4M

  1. Повідомлення теми та мети уроку. Мотивація учнів.

Today we continue our theme “mass media” and we find out what traditional and social media is.  (слайд 1) 

  1. Актуалізація вивченого ЛМ. Let’s remember words from previous lesson. (слайд 2-4)
  2. Today you work in groups of four. And you first task is to revise definite relative clause and do ex. 5 p.76 orally.
  3. Розвиток комунікативних навичок. In your groups ask each other questions from ex.1 p.77 and I’ll come and listen.
  4. Now you’ll watch videos about traditional and social media. Your task is to make a scheme one of them and then each group will present.  (слайд 5-8)
  5. Закріплення знань про традиційні та соціальні медіа ресурси. Now you will have a small test. You need to choose – traditional or social media. (слайд 9-17)
  6. Повторення вивченого матеріалу.  At home you had to find any article and make questions. Now interchange them with others groups. Each group does one article.
  7. Рефлексія. What is the difference between social and traditional media, between skimming and scanning?
  8. Домашнє завдання. Revise all material and write a paragraph (60-70 words) “Why do we need to learn about media literacy? How can we become media literate?

 

Використані джерела:

  1. https://www.coursera.org  курс «English for Media Literacy» від автор: Пенсильванский университет

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

New wordsexcitementnetworktoolconnectdownloadsurfhumannativerelated

Номер слайду 3

New wordscriteriadignityreliabilityavoidjudgesubstitutedesperateshallowspiritual

Номер слайду 4

New wordsaddictexpertfindingcontraryviewto conduct a survey

Номер слайду 5

Traditional media. Types of media that have been used since before the Internet and mobile phone technology were developed

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Social media. Websites and applications (apps) that allow you to create and share media messages with other people.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Game : Categorize each Media Example with Its Type (Traditional or Social)

Номер слайду 10

Traditional media

Номер слайду 11

Traditional media

Номер слайду 12

Social media

Номер слайду 13

Traditional media

Номер слайду 14

Social media

Номер слайду 15

Traditional media

Номер слайду 16

Traditional media

Номер слайду 17

Social media

zip
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
1173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку