Діагностична робота з теми "Числівник. Займенник''

Про матеріал

Завдання з української мови, які можна використати для закріплення матеріалу, для самостійної роботи, для діагностичної роботи з теми ,,Числівник. Займенник'' за підручником К. Пономарьової, Л. Гайової ,,Українська мова та читання'' 4 клас.

Перегляд файлу

4 клас

Діагностична роботи з теми ,,Числівник.Займенник’’

за підручником К. Пономарьової, Л. Гайової ,,Українська мова та читання 4 клас

Прізвище ім’я учня _____________________________________________

  1. Числівники вказують на:

а) особу;

б) кількість предметів або їх порядок при лічбі.

2. Заповни табличку особових займенників.

Особа

Число

однина

множина

1 - ша

 

 

2 – га

 

 

  1.         - тя

 

 

  1. Підкресли займенники, надпиши особу.

Мені на день народження

Батьки щеня купили,

Пухнасте і гарненьке

І, як сніжинка, біле.

Ми з ним постійно граємось,

По вулиці блукаєм,

У вільний час ми бавимось,

І маму зустрічаєм.

Він будить зранку нас щодня

І бігає по хаті.

Таке кумедне в нас щеня —

Веселе і кудлате.

Ми з песиком іще малі.

Малята! — каже мати.

Ми будемо разом рости

Й дорослими ставати.

Мирослава Данилко

  1. Запиши арифметичні дії словами.

7+9=16 _______________________________________________________

14+10=24 _____________________________________________________

8+7=15 _______________________________________________________

  1. Переписуючи текст, запиши числа словами. Добери заголовок.

_________________________

Бджоли – найдавніші мешканці нашої планети. Людина розрізняє майже 60 різних кольорів, а бджола - лише 6. Уже на 3 день після свого народження бджоли починають працювати. У віці від 12 до 16 днів вони самостійно будують з власного воску стільники. Для того, щоб зібрати 1 кілограм меду, комасі необхідно відвідати 10 мільйонів квітів. Живе робоча бджола близько 60 днів. Причина такого короткого життя – важка робота.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Підкресли займенники. Визнач і запиши відмінок кожного займенника.

Золоті стрічки

 

Ростуть над ставом дві берези. Стрункі, високі, білокорі. Опустили берези зелене віття. Віє вітер, розчісує коси. Тихо шепоче листя беріз. Це вони про щось розмовляють.

Однієї ночі стало холодно. На траві заблищали білі кристалики льоду. Прийшла до беріз осінь. Принесла їм золоті стрічки. Вплели вони їх у зелені коси. Зійшло сонце. Розтопило кристалики льоду. Подивилося сонце на берези й не впізнало їх – у зелених косах золоті стрічки. Сміється сонечко, а берези сумують.

(Василь Сухомлинський)

  1. Склади і запиши казку ,,Чарівна подорож краплини води’’ (8-10 речень)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Використані джерела інформації:

  1. https://pidruchnyk.com.ua/1576-ukrmova-4-klas-ponomarova.html
  2. https://vseosvita.ua/library/embed/010006xs-ef5a.doc.html
  3. https://vsimosvita.com/trenuvalni-vpravy-chyslivnyk-4-klas/
  4. https://naurok.com.ua/kartki-zavdannya-z-ukra-nsko-movi-na-osnovi-tvoriv-v-o-suhomlinskogo-344419.html

 

 

 

 

                     

docx
Додано
11 січня
Переглядів
303
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку