Завдання з української мови, які можна використати для закріплення матеріалу, для самостійної роботи, для діагностичної роботи з теми ,,Дізнаюся більше про прикметник'' за підручником К.Пономарьової, Л.Гайової ,,Українська мова та читання'' 4 клас.
Діагностична робота з української мови 4 клас з теми ,,Дізнаюся більше про прикмктник’’ за підручником К. Пономарьової, Л. Гайової ,,Українська мова та читання’’
Прізвище ім’я учня: _____________________________________________
а) за числпми та відмінками;
б) за родами, числами, відмінками.
2. Прочитай текст. Підкресли в ньому прикметники. Випиши десять сполучень слів прикметник + іменник. Визнач їх число та рід.
Мальви
Палахкотять біля вікон животрепетним вогнем розвихрені мальви, пломеніють червоними язиками багаття під самісіньку стріху, того й гляди, від їхнього полум’я загориться хата…
До пишного розмаїття мальв усі давно звикли, і стали вони невід’ємною частиною родини. Щороку ранньою весною з-під землі з’являлося зелене пагіння, за кілька ночей воно виростало вище призьби, привітно заглядало у вікна. На високих стеблах в’язалися десятки бутонів, які в кінці весни зацвітали червоними, світло-рожевими та темно-пурпуровими квітами. Здавалося, то й не квіти, а якийсь чарівник розвішав на пружних високих пагіннях малинові, жовтогарячі, сріблясті дзвоники. Вечорами тихими, коли спадала літня спека, мальви стояли урочисті з-посеред золотого надвечір’я, тихо граючи чарівну пісню на своїх чутливих трубках.
І тоді стара хата ставала незвичайною, бо стояла вся в прекрасному живому вінку, у центрі пелюсткового багаття. І ніякі казкові кришталеві палаци не могли зрівнятися з чарівним видовищем простої селянської оселі серед буйноти барвистих мальв. Іншим ставало подвір’я, і трохи похилі дощані ворота, і плетений тин, який уростав у рожеву гущавину. Дівчата любили вогнисті рожі, бо й самі нагадували чимось ці квіти.
За І. Цюпою
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Н.в. червоний, червона, давній, давня
Р.в. __________________________________
Д.в. __________________________________
З.в. __________________________________
О.в. __________________________________
М.в. __________________________________
4. До вказаних іменників добрати кілька кілька прикметників, які б характеризували предмет з різних сторін.
Мова - _______________________________________________________
Погода - ______________________________________________________
Учень - _______________________________________________________
Хустка - ______________________________________________________
Завдання - ____________________________________________________
З початком холодн ____ пори гладк _____ борсуки засинають на ціл____ зиму. Куняє їжак у тепл____ ямці, укритий сух____ листям.
Тонкий - ______________
Тихий - _______________
Ясний - _______________
Прямий - ______________
Дзвінкий - _____________
Це було зимового вечора. З’явився жовтий місяць, замерехтіли зорі в нічному небі. Стало тихо – тихо.
Джерела інформації: