Діагностична робота з теми "Дізнаюся більше про прикметник''

Про матеріал

Завдання з української мови, які можна використати для закріплення матеріалу, для самостійної роботи, для діагностичної роботи з теми ,,Дізнаюся більше про прикметник'' за підручником К.Пономарьової, Л.Гайової ,,Українська мова та читання'' 4 клас.

Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови 4 клас з теми ,,Дізнаюся більше про прикмктник’’ за підручником  К. Пономарьової, Л. Гайової ,,Українська мова та читання’’

Прізвище ім’я учня: _____________________________________________

  1. Прикметник змінюється: 

а) за числпми та відмінками;

б) за родами, числами, відмінками.

2. Прочитай текст. Підкресли в ньому прикметники. Випиши десять сполучень слів прикметник + іменник. Визнач їх число та рід.

Мальви

Палахкотять біля вікон животрепетним вогнем розвихрені мальви, пломеніють червоними язиками багаття під самісіньку стріху, того й гляди, від їхнього полум’я загориться хата…

     До пишного розмаїття мальв усі давно звикли, і стали вони невід’ємною частиною родини. Щороку ранньою весною з-під землі з’являлося зелене пагіння, за кілька ночей воно виростало вище призьби, привітно заглядало у вікна. На високих стеблах в’язалися десятки бутонів, які в кінці весни зацвітали червоними, світло-рожевими та темно-пурпуровими квітами. Здавалося, то й не квіти, а якийсь чарівник розвішав на пружних високих пагіннях малинові, жовтогарячі, сріблясті дзвоники. Вечорами тихими, коли спадала літня спека, мальви стояли урочисті з-посеред золотого надвечір’я, тихо граючи чарівну пісню на своїх чутливих трубках.

       І тоді стара хата ставала незвичайною, бо стояла вся в прекрасному живому вінку, у центрі пелюсткового багаття. І ніякі казкові кришталеві палаци не могли зрівнятися з чарівним видовищем простої селянської оселі серед буйноти барвистих мальв. Іншим ставало подвір’я, і трохи похилі дощані ворота, і плетений тин, який уростав у рожеву гущавину. Дівчата любили вогнисті рожі, бо й самі нагадували чимось ці квіти.

За І. Цюпою

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________   

  1. Подані слова запиши у різних відмінках однини. Познач закінчення.  

Н.в. червоний, червона, давній, давня

Р.в. __________________________________ 

Д.в. __________________________________  

З.в. __________________________________

О.в. __________________________________ 

М.в. __________________________________ 

4. До вказаних іменників добрати кілька кілька прикметників, які б характеризували предмет з різних сторін. 

Мова - _______________________________________________________

Погода - ______________________________________________________

Учень - _______________________________________________________

Хустка - ______________________________________________________

Завдання - ____________________________________________________

  1. Допиши до прикметників закінчення. Визнач відмінки прикметників.

З початком холодн ____ пори гладк _____ борсуки засинають на ціл____ зиму. Куняє їжак у тепл____ ямці, укритий сух____ листям.

  1. До поданих прикметників добери антоніми.

Тонкий - ______________

Тихий - _______________

Ясний - _______________

Прямий - ______________

Дзвінкий - _____________ 

  1. Продовж розповідь. 

Це було зимового вечора. З’явився жовтий місяць, замерехтіли зорі в нічному небі. Стало тихо – тихо.

Джерела інформації:

  1. https://pidruchnyk.com.ua/1576-ukrmova-4-klas-ponomarova.html
  2. https://osvita.ua/school/certification/card/50399/
  3. https://vsimosvita.com/trenuvalni-vpravy-prykmetnyk-4-klas/

 

 

 

docx
Додано
11 січня
Переглядів
180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку