Діагностувальна робота №2 з української мови 3 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота №2 з української мови для 3 класу. Зміст діагногстувальної роботи спрямовано на розвиток компетентностей учнів початкових класів.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №2

з української мови

уч__________  3 – Б класу

Агрономічненського ліцею

Агрономічної сільської ради

 

                    ________________________________________________

 

1.Прочитай текст.

Хай будуть і Соловей, і Жук

 В саду співає Соловей. Його пісня була прекрасна. Він знав, що його пісню люблять люди, і тому з гордістю дивився на квітучий сад, на синє небо, на маленьку дівчинку, яка сиділа в садку і слухала його пісню.

Поруч із Солов’єм літав великий рогатий Жук. Він літав і гудів. Соловей перестав співати і з досадою говорить до Жука:

  •        Припини своє гудіння. Ти не даєш мені співати. Твоє гудіння нікому не потрібне, і взагалі краще було б, коли б тебе, Жука, взагалі не було.

Жук із гідністю відповів:

  •        Ні, Соловей, без мене, Жука, світ такий же неможливий, як і без тебе, Солов’я.
  •        Оце так мудрість! – засміявся Соловей. – Значить, ти також потрібен людям? Ось запитаємо у Дівчинки, вона скаже, хто потрібен людям і хто не потрібен.

Полетіли Соловей і Жук до Дівчинки, питають:

  •        Скажи, Дівчинко, кого треба залишити на світі – Солов’я чи Жука?
  •        Хай будуть і Соловей і Жук, - відповіла Дівчинка. І, подумавши, додала: - як же можна без Жука?

                                                                      (155 слів, В.Сухомлинський)

 

2.Обери правильну відповідь.

1. Яка пташка співала в саду?

А  зозуля;

Б  соловей;

В  шпак.

2. Яким був Жук?

А  маленький, чорний;

Б  товстий, колючий;

В  великий, рогатий.

  1. Як поводився Соловей по відношенню до Жука?

А  заздрив йому;

Б не звертав уваги на нього;

В не хотів, щоб він гудів.

  1. До кого полетіли Жук  і Соловей просити поради? 

А  до дівчинки;

Б   до сови;

В  до дерева.

3. Як по-іншому можна назвати оповідання?

___________________________________________________________

 

4. Володіння знанням, розумінням, досвідом, обачністю та інтуїтивним розумінням включно зі здатністю також вживати ці якості – це….

А) нісенітниця      Б)  мудрість     В) рослина

 

5. Віднови послідовність події в тексті.

  •    Ось запитаємо у Дівчинки, вона скаже, хто потрібен людям і хто не потрібен.
  •    Хай будуть і Соловей і Жук, - відповіла Дівчинка. І, подумавши, додала: - як же можна без Жука?
  •    - Припини своє гудіння.
  •    В саду співає Соловей.
  •    Поруч із Солов’єм літав великий рогатий Жук.

 

6. Прочитай слова. Випиши іменники у три стовпчики, розподіливши їх за родами.

Клен, море, автомобіль, місто, коза, фабрика, іній, ластівка, дощ, веселка, метелик, небо, музей, світло, озеро, вербичка.

 

Чоловічий рід

Жіночий рід

Середній рід

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Зміни іменники однини на іменники множини.

Крило - ………………………………………………

Дерево - …………………………………………….

Гриб - …………………………………………………

Тиждень - ………………………………………………

8. Склади текст-розповідь за серією малюнків.

Українська мова 2 клас Складання тексту за серією малюнків

Фон косая линейка - Zefirka.club фото и картинки

 

Фон косая линейка - Zefirka.club фото и картинки

Фон косая линейка - Zefirka.club фото и картинки

 

9. Рефлексія

Найкраще мені вдалося………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………….

Я ще маю попрацювати над ………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………..

 

    Діагностувальна робота № 3 ЯДС 3 клас   

 

 

Коментар вчителя ……………………………………………………………………..

 

 

 

 

docx
Додано
13 грудня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку