Діагностувальна робота №2
з української мови
уч__________ 3 – Б класу
Агрономічненського ліцею
Агрономічної сільської ради
________________________________________________
1.Прочитай текст.
Хай будуть і Соловей, і Жук
В саду співає Соловей. Його пісня була прекрасна. Він знав, що його пісню люблять люди, і тому з гордістю дивився на квітучий сад, на синє небо, на маленьку дівчинку, яка сиділа в садку і слухала його пісню.
Поруч із Солов’єм літав великий рогатий Жук. Він літав і гудів. Соловей перестав співати і з досадою говорить до Жука:
Жук із гідністю відповів:
Полетіли Соловей і Жук до Дівчинки, питають:
(155 слів, В.Сухомлинський)
2.Обери правильну відповідь.
1. Яка пташка співала в саду?
А зозуля;
Б соловей;
В шпак.
2. Яким був Жук?
А маленький, чорний;
Б товстий, колючий;
В великий, рогатий.
А заздрив йому;
Б не звертав уваги на нього;
В не хотів, щоб він гудів.
А до дівчинки;
Б до сови;
В до дерева.
3. Як по-іншому можна назвати оповідання?
___________________________________________________________
4. Володіння знанням, розумінням, досвідом, обачністю та інтуїтивним розумінням включно зі здатністю також вживати ці якості – це….
А) нісенітниця Б) мудрість В) рослина
5. Віднови послідовність події в тексті.
6. Прочитай слова. Випиши іменники у три стовпчики, розподіливши їх за родами.
Клен, море, автомобіль, місто, коза, фабрика, іній, ластівка, дощ, веселка, метелик, небо, музей, світло, озеро, вербичка.
Чоловічий рід |
Жіночий рід |
Середній рід |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Зміни іменники однини на іменники множини.
Крило - ………………………………………………
Дерево - …………………………………………….
Гриб - …………………………………………………
Тиждень - ………………………………………………
8. Склади текст-розповідь за серією малюнків.
9. Рефлексія
Найкраще мені вдалося………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………….
Я ще маю попрацювати над ………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………..
Коментар вчителя ……………………………………………………………………..