Діагностувальна робота за розділом «У пошуках пригод і чудес»
В-І
ГР 2. Працюємо з текстом.
А) казка
Б) повість-казка
В) оповідання.
А) Васі Богданця
Б) від автора
В) Ромки Черняка.
А) в школі
Б) вдома
В) цирку.
А) вчителем
Б) істориком
В) археологом.
А) колодязь
Б) льох
В) провалля.
А) у школі
Б) Кам’янець-Подільській фортеці
В) на заправці.
1. Цирк А) Іван Іванович Шукайло
2. Театр юного глядача Б) Козак Гулька
3. Синє Потойбіччя В) Маргарита Степанівна
4. Довідкове бюро Надзвичайних подій Г) Рудик Руденко.
1. Зав’язка А) Миршавий віддає шаблю Наталчиній мамі
2. Розвиток дії Б) Подорож від замку до замку в пошуках
шаблі
3. Кульмінація В) Сім’я Руснаків вирушає на пошуки
реліквії після спілкування з патріотично настроєним привидом
4. Розв’язка Г) Зустріч усіх героїв у Хотинській фортеці.
ГР 3. Письмово взаємодіє
Діагностувальна робота за розділом «У пошуках пригод і чудес»
В-ІІ
ГР 2. Працюємо з текстом.
А) Берестечка
Б) Києва
В) Хмельницького.
А) Сашкою
Б) Машкою
В) Марічкою.
А) 50 тисяч
Б) 100 тисяч
В) 150 тисяч.
А) повість-казка
Б) роман
В) повість.
А) вчителі
Б) бізнесмени
В) бухгалтері.
А) 100 років
Б) 412 років
В) 150 років.
1. Ромка А) «Книжка – то вчорашній день».
2. Вася Б) «Недарма я книжки читаю і прочитане
уявляю».
3. Телебаба Яга В) «Хто читає книжки, розвиває свою уяву,
фантазію, бо зримо уявляє собі прочитане».
4. Тато Васі Г) «Ніколи не вішай носа, ріж ухо мій
дорогий!»
Д) «Моє телебачення має велике значення у
вихованні злості».
1. Северин А) «Він розважливий і рішучий, і цей
словесний поєдинок він безперечно виграє».
2. Привид Б) «Був супермодний і прилизаний, а на
ногу і тепер накульгував».
3. Антип В) «Звичайний автомобіль-легковик
вітчизняного виробництва».
4. Машка Г) «Дуже патріотично настроєний».
ГР 3. Письмово взаємодіє