Діагностувальна робота з української мови 5 клас за групами результатів ГР4( письмово взаємодіє та висловлюється/ письмо)

Про матеріал
Із власних розробок Діагностувальна робота з української мови 5 клас за групами результатів ГР4( письмово взаємодіє та висловлюється/ письмо) - 12б. (модельна програма Заболотний О.В., Заболотний В.В.) Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

з української мови 5 клас за групами результатів  ГР4( письмово взаємодіє та висловлюється/ письмо) - 12б.

(модельна програма Заболотний О.В., Заболотний В.В.)

Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення.

 

 

Прізвище____________________                           Клас__________                      Дата______

Варіант 1

Вибери правильну відповідь

1.Словосполученнями є всі поєднання слів у рядку- 1б.

А. літає високо, вітер і сонце, комп’ютерна програма

Б. переді мною, осінній день, співає голосно

В. теплий  дощ, написати листа, моя школа

2.Який з перелічених членів речення є головним -1б.

А. означення

 Б. обставина

 В. присудок  

3. Укажи поширене речення-1б.

А. Настала весна

Б. Надворі  спекотно

.В. Нарциси і тюльпани розцвіли  

4. Запиши тільки словосполучення. Познач головне та залежне слово.-2б.

Золота осінь; осінь розфарбувала; розповісти казку; осіннє сонце; листя опадає; висловити вдячність; говорити щиро; краєчок неба.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 5.Випиши  з поданих речень всі можливі словосполучення, познач головне та залежне слово -2б.

Повітря було чисте, прозоре. Сонце обливало землю рожевим світлом, цілувало тисячами своїх

гарячих іскорок, гріло, пестило теплом свого проміння (за Панасом Мирним).

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Визнач межі кожного речення. Придумай заголовок та запиши текст. Випиши з тексту 3 словосполучення,визнач головне та залежне слово - 2б.

 

Настав погожий ранок зірочки пірнули в синю безодню неба високі трави виблискують срібною росою на луки ліг сивий туман.

 

 

 

7.Пригадай свою прогулку   парком, вулицею. Склади і запиши твір- мініатюру .В одному з речень визнач головні та другорядні члени речення -3б.

 

 

Самооцінювання. Обведи  твердження.  Завдання для мене виявилося:

дуже легким                    Коментар вчителя

легким                          _____________________________________

складним                    ______________________________________

дуже складним           _____________________________________  

 

 

 

 

       

    


Діагностувальна робота

з української мови 5 клас за групами результатів ГР 4 (письмово взаємодіє та висловлюється/ письмо) 12б.

(модельна програма Заболотний О.В.,Заболотний В.В.)

Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення.

 

 

Прізвище____________________                           Клас__________                      Дата______

Варіант 2

Вибери правильну відповідь

1.Словосполученнями є всі поєднання слів у рядку-1б.

 А. попід вікнами, весняна  дорога, новий планшет

Б.  летить високо, дитячий журнал, падає листя

В.  автомобільна дорога, мій зошит, радісно співати.

2. Який з перелічених членів речення є головним-1б.

А.   додаток

 Б.  обставина

 В.  підмет.

3.Укажи поширене речення-1б.

А. Прийшли батько з сином.

Б. Іду до лісу.

В. степ спочиває.

 4. Запиши тільки словосполучення. Познач головне та    залежне слово -2б.

Уривок пісні; гарна мелодія; мелодія звучить; подивитися вдячно; зорі сяють; промені зорі; розпчати розмову; заспівати тихо.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Випиши з поданих речень всі можливі словосполучення, визнач головне і залежне слово 2б.

Після похмурої темної ночі починало світати. Край неба жевріло рожевим огнем. Горіло й миготіло

ясним полум’ям (за Панасом Мирним).

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

6. Визнач межі кожного речення. Придумай заголовок та запиши текст. Випиши 3 словосполучення ,визнач головне та залежне слово 2б.

 

Українці–співучий народ наші предки завжди мали хист до співу вони знали багато пісень над колискою немовляти мама співала колискову.

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Пригадай свою прогулянку осіннім парком. вулицею.Склади і запиши твір- мініатюру «Барви осені».в одному з речень визнач головні та другорядні члени речення- 3б.

­­­

 

Самооцінювання. Обведи  твердження.  Завдання для мене виявилося:

дуже легким                    Коментар вчителя

легким                          _____________________________________

складним                     ______________________________________

дуже складним            _____________________________________             

 

 

 

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

docx
Додано
21 січня
Переглядів
4580
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку