Дієприкметник (завдання для формувального оцінювання), 7 клас

Про матеріал
Запропоновані завдання дозволять учителю діагностувати, як семикласники засвоїли знання про дієпркметник як форму дієслова.
Перегляд файлу

 

Прізвище та ім’я учня ___________________________________________________

 

Активні та пасивні дієприкметники

1. У якому рядку всі слова – дієприкметники?

А  митий, ріжучий, очищений

Б  смажити, зібраний, засіяний

В  збудований, закутий, пошкоджено

Г  відроджений, засміявся, розквітлий

 

2. У якому рядку всі дієприкметники активного стану?

А  пом’якшуючий, зачарований, засохлий

Б  сяючий, почервонілий, палаючий

 

В  виплетений, вишитий, перемолотий

Г  миючий, прочитаний, дозрілий

 

3. Редагування НЕ ПОТРЕБУЄ словосполучення

А  вимірюючий прилад

Б  лідируюча команда

В  бажаючі відвідати концерт

Г  приваблива пропозиція

 

 

4.Увідповідни.

1. Пасивний стан, минулий час.

2. Активний стан, минулий час

3. Активний стан, теперішній час

А зарослий бур’яном

Б напоєна медом

В сивіюче волосся

 

А

Б

В

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

5. У поданих речення знайди дієприкметник, випиши цей дієприкметник та охарактеризуй його, указавши стан (активний чи пасивний), час (минулий, теперішній), вид (недоконаний чи доконаний).

  • Дарованому коню в зуби не заглядають (народна творчість).

____________________________________________________________

 

  • І став пожовклий папір оживати (С.Васильченко).

____________________________________________________________

 

  • Переді мною виникає, мов на екрані, палаючий текст (Олесь Бердник).

____________________________________________________________

 

6. Від поданих дієслів утвори активні дієприкметники теперішнього часу недоконаного виду

Блукати – ___________________________________________

Лежати – ____________________________________________

 

7. Від поданих дієслів утвори активні дієприкметники минулого часу доконаного виду

Дозріти – ____________________________________________

Застигнути __________________________________________

 

8. Відредагуй запропоновані словосполучення, правильні варіанти запиши.

Дизінфікуючий засіб – _________________________________

Наступаюче свято – ___________________________________

Вимірюючі прилади – __________________________________

Оточуюче середовище - ________________________________

 

9.  Обери словосполучення, яке НЕ ПОТРЕБУЄ РЕДАГУВАННЯ. Склади з ним речення.

Миючий засіб, діючий закон, переконливі слова.                                                

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Корнас Руслана Зеновіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 січня
Переглядів
248
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку