Додаток до відкритого уроку. ‘Математична подорож Україною’
Слайд 3, Надрукуйте для кожного учня картку самоцінювання
Слайд 4, добавте фото свого домашнього завдання, щоб учні могли на уроці звірити правильні відповіді і поставити собі оцінку в бланк самооцінювання
Слайд 10, Координатна пряма вже побудована на дошці до уроку, учні по черзі розставляють на ній числа
Слайд 14, учні почерзі розв’язують приклади, учень що закінчив приклад, шукає на дошці правильну відповідь ( попередньо на дошці прикріплені листкии з різними числами). Після того як всі 4 приклади розвязані, потрібно ці числа на листках розставити в порядку зростання. Після цього перевернути кожен листок з числом, ззаді якого буде декілька слів, які в правильнрому порядку складуть Прислів’я.
Двохсторонній друк.
-25,5 (1сторона) Людина без (2 сторона)
-25 (1сторона) рідної землі, (2 сторона)
-1,5 (1сторона) як соловей (2 сторона)
3 (1сторона) без гнізда! (2 сторона)
Слайд 16. Добавляєте своє домашнє завдання
м