2024
Тема: Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Периметр квадрата. Творча робота над задачами.
Мета:
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
Ранкове коло
Гість прийшов сьогодні в клас,
Щоб послухати всіх нас,
Як умієм рахувати,
Віднімати й додавати.
Тільки гість у нас незвичний ,
Він у нас козацько - математичний.
ІІ. Вправа «Очікування»
Що ви очікуєте дізнатися сьогодні на уроці?
Звучить уривок з пісні «Гей, там на горі, Січ Іде»
– Яка пісня прозвучала? (Козацька)
– Хто такі козаки? (Козаки – це вільні люди, воїни, які боронили українські землі та український народ від татар, турків, поляків)
– Хто міг стати козаком? (Сильний, сміливий, винахідливий, мужній, відважний, розумний, кмітливий)
– Де жило козацьке військо? (на Січі)
– Яка зброя була у козаків-запорожців? (Шабля, рушниця, гармати)
– Яка основна зброя учнів? (Знання)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні ми побуваємо у ролі козаків і вправлятимемося в математичних обчисленнях на Козацькій Січі.Свою Січ ми назвемо «Математичною».
Щоб досягали козаки великих успіхів перед боєм вони робили розминки , а в нас математична розминка.
А) Повторення таблиці множення на 9.
2*9= 18 Діти добре вчаться.
3*9=27 І табличку знають всі.
4*9= 36 А це незнайкам на злість.
5*9=45 Вже й вони табличку вчать.
6*9=54 Всі завдання поробили.
7*9=63 Як Знайко, роби йти.
8*9=72 І не болітиме голова.
9*9=81 І не сидітимеш кілька годин.
9*10 =90 І все вийде легко й просто.
Всю табличку знаємо роботу починаємо.
Роботу починаємо.
ІV. Повідомлення теми і мети уроку
А) Усний рахунок
Гра» Знайди коня».
345 + 40 385
600+200 800
290+10 300
450-50 400
500+500 1000
900-50 850
260-60 200
VІ. Математичний диктант.
1.Написати числами 3сот7дес9од;
2. Написати сусідів числа 468;
3.Зменшуване 600 від’ємник 60 написати різницю.
4. Числа при додаванні називають:
А) зменшуване, від’ємник, сума
Б) доданок, від’ємник, сума
В) доданок, доданок, сума
А) зменшуване, від’ємник, різниця
Б) різниця, від’ємник, сума
В) зменшуване, від’ємник, дільник
379
467 468 469
540
В
А
Б). Робота на карточках. Розвиток дитини.
Числова піраміда .
В)Гра « Фруктово – ягідна математика».
Щоб козаки були сильними мужніми вони повинні їсти багато фруктів і ми зараз дізнаємось цікаві факти , а факти не прості , а математичні.
Яблуко , виноград, смородина, полуниця, малина, вишня, слива, кавун.
V.Фізхвилинка про козаків.
А)Робота над задачею .
У середу загін козаків з’їла 102 кг гречаної каші,у четвер – на 35кг більше, ніж у середу, а у пятницю – на 64 кг менше ніж у четвер. Скільки кілограмів каші з’їв загін за три дні.
1.102+35=137кг ( з’їв загін у четвер)
2. 137-64 = 73кг ( з’їв загін у п’ятницю)
3.102+137+73=312кг
Аналіз умови задачі. Складання і запис на дошці короткої умови задачі.
Умова задачі:
Середа – 102 кг
Четвер - ?, на 35 кг більше
Пятниця - ? , на 64 кг менше
Б)Гра «Намет» робота парами за кюеркодом
1-пара
Периметр квадрата 36м .
Обчисліть довжину його сторони?
2-пара 16 м.
3- пара 32м.
В) Наші козаки теж вміли відпочивати , а відпочиваючи вони розгадували ребуси.
VІ. Підсумок уроку.
Рефлексія
Піца вражень.
Наші славні козаки любили паляниці , а ми є сучасні козаки і козачки любимо піци.
Оберіть інгредієнти, які тобі підходять за допомогою LEGO.
Оцінювання учнів
ВСЕ МЕНІ БУЛО ЦІКАВО!
Дізнався дещо нове!
БУЛО ЦІКАВО!
ЦЯ ІНФОРМАЦІЯ БУЛА МЕНІ КОРИСНОЮ!
ХОТІВ РОЗКРИТИ ЦЮ ТЕМУ ДЛЯ СЕБЕ БІЛЬШЕ.
МАЮ ПИТАННЯ ПО ТЕМІ!
VІІ. Домашнє завдання
За QR - код