Тема уроку:
"Геометричні фігури в декоративно-ужитковому мистецтві: виготовлення абстрактної картини-орнаменту з геометричних форм"
Підготувала: Наталія Кудрявцева
Мета уроку:
Математика:
Трудове навчання (декоративно-ужиткове мистецтво):
Тип уроку:
Інтегрований, комбінований, з елементами гри, практичної роботи.
Обладнання:
Хід уроку:
1. Організаційний момент (3 хв.)
Метод: "Подаруй настрій":
Учень обирає і ставить смайлик або показує картинку, що передає його настрій на початок уроку і обирає смайлик, який би хотів подарувати наступному учню з побажаннями.
2. Актуалізація знань (5 хв.)
Завдання: знайти аналогічні фігури серед підготовлених на інтерактивній дошці.
Вчитель каже: "Знайди трикутник!" — учні шукають схожу фігуру у себе в кімнаті або показують її на слайді.
Вчитель показує набір фігур на слайді, потім одну чи дві "ховає".
Учні мають сказати, які фігури зникли.
3. Теоретична частина (10 хв.)
Учні з допомогою рук і ніг «будують» трикутник, прямокутник, багатокутник.
Разом з вчителем обводять фігуру пальцем у повітрі, рахують сторони, хором говорять формулу.
Вчитель разом з учнями обчислює:
P = 4 × 3 см
S = 3 × 3 см
Учні рахують у себе в зошитах.
На слайді з орнаментом учні шукають задану фігуру: «Знайди всі трикутники! Порахуй скільки їх! »
демонстрація слайду з прикладами.