Календарне планування 1 клас
Українська мова
175 год
(5 годин на тиждень)
|
№ № з/п з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
|
|
І семестр Добукварний період (читання, письмо) |
|
|
|
|
1. |
Знайомство з ліцеєм,класом. |
|
|
|
|
2. |
Знайомство з ліцеєм.(ст.3-зошит) |
|
|
|
|
3. |
Письмове приладдя. Постава під час письма.(ст.4-5 -зошит) |
1 |
|
|
|
4. |
Я вивчаю українську мову. Я вітаюсь і знайомлюсь. Орієнтування на сторінці зошита (С.3- 4 – підручник, с.6 – зошит) |
|
|
|
|
5 |
Усне і писемне мовлення. Орієнтування на сторінці зошита Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу. (С. 5, с.7) |
1 |
|
|
|
6. |
Слова – назви предметів, Постава під час письма. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Підготовка руки до написання букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 6, с.8-зошит) |
1 |
|
|
|
7 |
Слова – ознаки предметів, Постава під час письма. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Підготовка руки до написання букв: письмо вертикальної лінії за зразком(ст -9 зошит) |
1 |
|
|
|
8 |
Слова – назви дій. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Міжрядкова лінія (надрядкова, підрядкова). Підготовка руки до написання букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 7, с.10) |
1 |
|
|
|
9 |
Слово і речення. Підготовка руки до написання букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 8, с.11) |
1 |
|
|
|
10. |
Слово і речення. Письмо знаків оклику і знаків питання за зразком. Робота з дитячою книжкою: слухаю вірші про школу (С. 9, с.12) |
1 |
|
|
|
11. |
Поняття про мовні і немовні звуки. Підготовка руки до написаня букв: письмо вертикальної лінії до підрядкової за зразком. Розвиток зв’язного мовлення: інтерв’ю з однокласником «Де ти живеш?» (С. 10, с.13) |
1 |
|
|
|
12. |
Поняття про букви. Підготовка руки до написання букв: письмо вертикальної лінії до надрядкової за зразком (С. 11, с.14) |
1 |
|
|
|
13 |
Поняття про букви. Підготовка руки до написання букв: письмо вертикальної лінії до надрядкової за зразком (С. 11, с.15) |
1 |
|
|
|
14 |
Поняття про букви. Підготовка руки до написання букв: письмо вертикальної лінії до надрядкової за зразком (С. 11, с.16) |
1 |
|
|
|
15 |
Поняття про букви. Підготовка руки до написання букв: письмо вертикальної лінії до надрядкової за зразком (С. 11, с.17) |
|
|
|
|
16
|
Закріплення написання вертикальних ліній. |
|
|
|
|
|
Букварний період |
|
|
|
|
17 |
Звук [а]. Букви А і а. Написання рукописних букв. Службові слова в реченні. (С. 12, с.18) |
1 |
|
|
|
18 |
Звук [А]. Буква А . Написання рукописних букв. Службові слова в реченні. Факти і думки (С. 12, с.19) |
1 |
|
|
|
19 |
Службові слова в реченні. Факти і думки (С. 12, ) |
1 |
|
|
|
20 |
Звук [о]. Букви О і о. Текст. Тема тексту. Написання рукописної малої букв о (С. 13, с.20) |
1 |
|
|
|
21 |
Звук [о]. Букви О і о. Текст. Тема тексту. Написання рукописної великої букви (С. 13, с.21) |
|
|
|
|
22 |
Звук [м]. Букви М і м. Написання малої рукописної букви м, складів, слів (С. 14, с.22) |
1 |
|
|
|
23 |
Звук [м]. Букви М і м. Текст. Тема тексту. Написання рукописної великої букви М, складів, слів (С. 14, с.23) |
|
|
|
|
24 |
Звуки [л], [лʼ]. Букви Л і л. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 16, с.24) |
1 |
|
|
|
25 |
Звуки [л], [лʼ]. Букви Л і л. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 16, с.25) |
|
|
|
|
26 |
Звук [у]. Букви У і у. . Текст. Передбачення. Написання рукописної малої букви у, складів, слів. (С. 18, с.26) |
1 |
|
|
|
27 |
Звук [у]. Букви У і у. . Текст. Передбачення. Написання рукописної великої букви у, складів, слів. (С. 18, с.27) |
|
|
|
|
28 |
Робота з дитячою книжкою: слухаю українські народні казки (С. 19) |
1 |
|
|
|
29 |
Звук [н]. Букви н. Факти і думки. Написання рукописних букв, складів, слів. Розвиток зв’язного мовлення: відповідаю на запитання (С. 20, с.28-29) |
1 |
|
|
|
30 |
Звук [н]. Букви Н . Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 21, с.29) |
1 |
|
|
|
31 |
Звуки [с], [сʼ]. Буква с. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 22, с.32-33) |
1 |
|
|
|
32 |
Звуки [с], [сʼ]. Букви С і с. Текст. Тема тексту. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 23, с.35) |
1 |
|
|
|
33 |
Звуки. Голосні і приголосні (С. 24, с.30) |
1 |
|
|
|
34 |
Звуки. Голосні і приголосні (С. 24, с.31) |
|
|
|
|
35 |
Склад. Поділ слова на склади (С. 25, с.34) |
1 |
|
|
|
36 |
Звук [к]. Букви к. Написання рукописних букв, складів,речень. (С. 26, с.36-370 |
1 |
|
|
|
37 |
Звук [к]. Букви К . Текст. Тема тексту. Заголовок. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 27, с.38) |
1 |
|
|
|
38 |
Наголос. Текст. Тема тексту. Робота з дитячою книжкою: слухаю вірші про осінь (С. 28, с.39) |
1 |
|
|
|
39 |
Звуковий склад слова. Як зробити звуковий аналіз слова. Розвиток зв’язного мовлення: ставлю запитання (С. 29,ст.39) |
1 |
|
|
|
40 |
Звук [и]. Букви и. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 30, с.40) |
1 |
|
|
|
41 |
Звук [и]. Букви И . Текст. Заголовок. Театралізуємо. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 31, с.41) |
1 |
|
|
|
42 |
Один-багато. Закріплення вивчених складів. (с.42-зошит) |
|
|
|
|
43 |
Звуки [р], [рʼ]. Букви р. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 32, с.43) |
1 |
|
|
|
44 |
Звуки [р], [рʼ]. Букви Р . Написання рукописних букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. (С. 33, с.44) |
1 |
|
|
|
45 |
Звук [б]. Букви б. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 34, с.45) |
1 |
|
|
|
46 |
Звук [б]. Букви Б. Послідовність подій. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. (С. 35, с.46) |
1 |
|
|
|
47 |
Звук [в]. Букви в. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 36, с.47-48) |
1 |
|
|
|
48 |
Звук [в]. Букви В. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 37, с.49) |
1 |
|
|
|
49 |
Звуки [д], [дʼ]. Букви д. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою: слухаю тексти про ліс (С. 38, с.50) |
1 |
|
|
|
50 |
Звуки [д], [дʼ]. Букви Д . Службові слова. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. Правопис кличок тварин. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про ліс (С. 39, с.51) |
1 |
|
|
|
51 |
Звук [і]. Букви і. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 40, с.52) |
1 |
|
|
|
52 |
Звук [і]. Букви І. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі (С. 41, с.54) |
1 |
|
|
|
53 |
Тверді та м’які приголосні звуки. Театралізуємо.(С.43,с.53) |
1 |
|
|
|
54 |
Звук [п]. Буква п. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 42, с.55-56) |
1 |
|
|
|
55 |
Звук [п]. Буква П. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Факти і думки. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 43, с.57) |
1 |
|
|
|
56 |
Звуки [т], [тʼ]. Буква т. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 44, с.58-59) |
1 |
|
|
|
57 |
Звуки [т], [тʼ]. Буква Т . Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. Реклама. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 45, с.60) |
1 |
|
|
|
58 |
Звук [г]. Буква г. Написання рукописних букв, складів, слів. П (С. 46, с.61-62) |
1 |
|
|
|
59 |
Звук [г]. Буква Г. Текст. Тема тексту. Заголовок. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. (С. 47, с.62-63) |
1 |
|
|
|
60 |
Звук [ґ]. Буква ґ. Друкування Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 48, с.3-2 частина) |
1 |
|
|
|
61 |
Звук [ґ]. Буква Ґ . Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 49, с.4) |
1 |
|
|
|
62 |
Робота з дитячою книжкою: читаю про тварин (С. 49) |
|
|
|
|
63 |
Звук [е]. Букви Е і е. Написання рукописних букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички. (С. 50, с.5) |
1 |
|
|
|
64 |
Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про тварин(С.50) |
|
|
|
|
65 |
Звук [е]. Букви Е і е. Тверді і м’які приголосні звуки. Факти і думки. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 51, с.7) |
1 |
|
|
|
66 |
Звуки [з], [зʼ]. Букви З і з. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 52, с.8-9) |
1 |
|
|
|
67 |
Звуки [з], [зʼ]. Букви З і з. Послідовність подій. Зачин, головна частина, кінцівка. Театралізуємо. Написання рукописних букв, складів, слів, речень.(С. 53, с.10-11) |
1 |
|
|
|
68 |
Звук [ж]. Буква ж. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 54, с.12) |
1 |
|
|
|
69 |
Звук [ж]. Букви Ж і ж. Тема. Послідовність подій. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 55, с.13-14) |
1 |
|
|
|
70 |
Звук [ш]. Букви Ш і ш. Скоромовка. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 56, с.15-16) |
1 |
|
|
|
71 |
Звук [ш]. Букви Ш і ш. Вірш. Рима. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 57, с.17-18) |
1 |
|
|
|
72 |
Звук [х]. Буква х. Написання рукописних букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала. Робота з дитячою книжкою: читаю про зиму (С. 58, с.19-20) |
1 |
|
|
|
73 |
Звук [х]. Букви Х і х. Текст. Послідовність подій. Головна думка. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про гриби (С. 59, с.44) |
1 |
|
|
|
74 |
Звук [й]. Буква й. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 60, с.23) |
1 |
|
|
|
75 |
М’який приголосний звук [й]. Слова – назви ознак. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 61, с.24-25) |
1 |
|
|
|
76 |
Звук [ч]. Буква ч. Написання рукописних букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 62, с.26) |
1 |
|
|
|
77 |
Звук [ч]. Букви Ч і ч. Текст. Тема тексту. Заголовок. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 63, с.27) |
1 |
|
|
|
78 |
Закріплення написання вивчених букв.(с.28-29) |
1 |
|
|
|
79 |
Буква щ, позначення нею звуку [шч].Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 64, с.30) |
1 |
|
|
|
80 |
Букви Щ і щ. Вірш. Прислів’я. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 65, с.31-32) |
1 |
|
|
|
81 |
Буква я, позначення звуку [йа]. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 66, с.33) |
|
|
|
|
|
||||
|
|
2 семестр |
|
|
|
|
82 |
Повторення вивчених літер, складів, слів. |
1 |
|
|
|
83 |
Вдосконалення навичок написання вивчених літер, складів, слів, речень. |
1 |
|
|
|
84 |
Букви Я і я, позначення звука [а] та пом’якшення попереднього приголосного. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала. Робота з дитячою книжкою: читаю про домашніх улюбленців (С. 67, с.34-35 |
1 |
|
|
|
85 |
Буква ю, позначення звуку [йу]. Послідовність подій. Театралізуємо. Написання рукописних букв, складів, слів. Розвиток зв’язного мовлення: запитую і розповідаю про домашніх улюбленців (С. 68, с.36-37) |
1 |
|
|
|
86 |
Букви Ю і ю, позначення звука [у] та пом’якшення попереднього приголосного. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 69, с.38) |
1 |
|
|
|
87 |
Букви є, позначення звуків [йе]. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 70, с.39-40) |
1 |
|
|
|
88 |
Букви Є , позначення звука [е] та пом’якшення попереднього приголосного. Текст. Тема тексту. Заголовок. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 71, с.52) |
1 |
|
|
|
89 |
Буква ь (знак м’якшення). Загадка. Опис предмета. Написання букв, складів, слів, речень. (С. 72, с.42-43) |
1 |
|
|
|
90 |
Звуки [ц], [цʼ]. Буква ц. Написання рукописних букв, складів, слів. (С. 74, с.44-45) |
1 |
|
|
|
91 |
Звуки [ц], [цʼ]. Буква Ц . Текст. Тема тексту. Передбачення. Театралізуємо. Написання рукописних букв, складів, слів,речень. (С. 75, с.46) |
1 |
|
|
|
92 |
Звук [ф]. Буква ф. . Написання рукописних букв, складів, слів Друкування букв, складів, слів.Робота з дитячою книжкою: читаю про зимові свята (С. 76, с.47-48) |
1 |
|
|
|
93 |
Звук [ф]. Буква Ф . Текст. Головна думка. Передбачення. . Написання рукописних букв, складів, слів,речень. Розвиток зв’язного мовлення: запитую і розповідаю про зимові свята (С. 77, с.49-50) |
1 |
|
|
|
94 |
Буква ї, позначення звуків [йі]. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 73, с.51-52) |
1 |
|
|
|
95 |
Букви Ї та ї, позначення звуків [йі]. Написання рукописних букв, складів, слів, речень. (С. 73, с.53-54) |
1 |
|
|
|
96 |
Буквосполучення [дж]. Текст. Тема тексту. Головна думка. Прислів’я. Робота з дитячою книжкою: читаю оповідання Зоряни Живки (с.55), Хрестоматія – с.26-27) |
1 |
|
|
|
97 |
Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова. Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин (с.56) |
1 |
|
|
|
98 |
Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Текст. Тема тексту Загадки.(с.57-58) |
1 |
|
|
|
99 |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.59-61) |
1 |
|
|
|
100 |
Письмо вивчених слів, речень. Розташування слів за абеткою. Списування тексту (с.61-62) |
1 |
|
|
|
101 |
Знайомство з післябуквариком.Вірш «Чарівна хатинка» (ст.3-5) |
1 |
|
|
|
102 |
Букви С і с .Текст.Заголовок. (ст. 6-7) |
1 |
|
|
|
103 |
Букви С і с .Текст.Заголовок. (ст. 7-8) |
1 |
|
|
|
104 |
Букви О і о. Письмо малої букви о. Слова-омоніми (без називання терміну) (С. 9-10) |
1 |
|
|
|
105 |
Букви О і о. Письмо великої букви О. Текст і малюнки (С.10-11) |
1 |
|
|
|
106 |
Букви А і а. . Послідовність подій. Передбачення. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення за малюнком (С. 12-13) |
1 |
|
|
|
107 |
Букви А і а. . Послідовність подій. Передбачення. Розвиток зв’язного мовлення: складаю речення за малюнком (С. 3-14) |
1 |
|
|
|
108 |
Букви Б і б. Послідовність дій. (С. 15-16) |
1 |
|
|
|
109 |
Букви Б і б. Текст. Зачин, головна частина, кінцівка (С. 16-17) |
1 |
|
|
|
110 |
Букви Л і л. Розрізнення слі, які відповідають на питання Хто? Що? Вірш «Друже мій!» (С. 18-19) |
1 |
|
|
|
111 |
Букви Л і л. План. Опис за планом.. (С.19-20) |
1 |
|
|
|
112 |
Букви М і м. Текст. Тема тексту (С. 21-22) |
1 |
|
|
|
113 |
Букви М і м. Велика буква у словах (С. 22-23) |
1 |
|
|
|
114 |
Букви Я і я. Текст. Головна думка(С. 24-25) |
1 |
|
|
|
115 |
Букви Я і я. Послідовність дій. (С. 25-26) |
1 |
|
|
|
116 |
Букви Ґ і ґ. Текст. Тема. Головна думка. Ключові слова (С.27-28) |
1 |
|
|
|
117 |
Букви Ґ і ґ. Факти і думки (С. 28-29) |
1 |
|
|
|
118 |
Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Текст. Тема тексту (С. 30-31) |
1 |
|
|
|
119 |
Апостроф. Читання та письмо слів з апострофом. Правопис імен. Театралізуємо (С. 31-32) |
1 |
|
|
|
120 |
Букви Н і н. Текст. Тема тексту (С. 33-34) |
1 |
|
|
|
121 |
Букви Н і н. Велика буква у словах. (С. 34-35) |
1 |
|
|
|
122 |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
1 |
|
|
|
123 |
Букви К і к. Речення і малюнок. (С.36-37) |
1 |
|
|
|
124 |
Букви К і к. Вірш. Заголовок. Послідовність подій. (С. 37-38) |
1 |
|
|
|
125 |
Букви І та і. Слова-омоніми (С. 39-40) |
1 |
|
|
|
126 |
Букви І та і.Текст. Зачин, головна частина, кінцівка. Передбачення (С. 40-41) |
1 |
|
|
|
127 |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
1 |
|
|
|
128 |
Букви Ї та ї. Слова, які називають один/багато предметів (С. 42-43) |
1 |
|
|
|
129 |
Букви Ї та ї. Вірш. Головний герой. Послідовність подій (С.43-44) |
1 |
|
|
|
130 |
Букви И та и. Обкладинка та назва книги. Передбачення (С. 45-46) |
1 |
|
|
|
131 |
Букви И та и. Поділ слів на склади.Редагування. (С. 46-47) |
1 |
|
|
|
132 |
Букви Й і й. Пори року.Місяці.(С. 48-49) |
1 |
|
|
|
133 |
Буквосполучення йо. Написання імен та по батькові . (С. 49-50) |
1 |
|
|
|
134 |
Букви Ц і ц. Текст. Тема тексту. Дискусія (С. 51-52) |
1 |
|
|
|
135 |
Букви Ц і ц. Велика буква у словах (С. 52-53) |
1 |
|
|
|
136 |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
1 |
|
|
|
137 |
Букви Ш і ш.Текст .Тема тексту. Передбачення.(С. 54-55) |
1 |
|
|
|
138 |
Букви Ш і ш. Ознака предметів. (С. 55-56) |
1 |
|
|
|
139 |
Букви Щ і щ. Веснянки. Питальні речення (С. 57-58) |
1 |
|
|
|
140 |
Букви Щ і щ. Вірш. Рима. Робота з дитячою книжкою: знайомлюсь з дитячими енциклопедіями (С. 58-59) |
1 |
|
|
|
141 |
Букви Е і е. Текст. Тема тексту. Головна думка (С. 60-61) |
1 |
|
|
|
142 |
Букви Е і е. Поділ слів на склади (С. 61-62) |
1 |
|
|
|
143. |
Букви Є і є. Факти і думки (С. 63-64) |
1 |
|
|
|
144 |
Букви Є і є. Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (С.64-65) |
1 |
|
|
|
145 |
Буква ь. Текст.Тема тексту. (С.66-67) |
1 |
|
|
|
146 |
Буквосполучення ьо.йо. Розрізнення буквосполучень ьо,йо (С. 67-68) |
1 |
|
|
|
147 |
Букви В і в. Текст-розповідь. Головна думка. Театралізуємо (С.69-70) |
1 |
|
|
|
148 |
Букви В і в.. Загадка. (С.70-71) |
1 |
|
|
|
149 |
Букви У і у. Письмо вивчених букв, складів, слів, речень . Розвиток зв’язного мовлення: передбачаю кінцівку твору (С. 72-73) |
1 |
|
|
|
150 |
Букви У і у. Письмо вивчених букв, складів, слів, речень . (С. 73-74) |
1 |
|
|
|
151 |
Букви Д і д. Текст. Заголовок. Головна думка (С. 75-76) |
1 |
|
|
|
152 |
Букви Д і д. Опис предмета за поданим планом (С. 76-77) |
1 |
|
|
|
153 |
Букви З і з. Текст-опис.Текст-розповідь. (С.78-79) |
1 |
|
|
|
154 |
Букви З і з. Дзвінкі і глухі приголосні Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (С.79-80) |
1 |
|
|
|
155 |
Буквосполучення [дз]. Текст. Заголовок. Головна думка. Передбачення (С. 81-82) |
1 |
|
|
|
156 |
Буквосполучення [дз ’]. Текст. Тема тексту. Ключові слова. Робота з дитячою книжкою: читаю казки про тварин (С. 82-83) |
1 |
|
|
|
157 |
Букви Г і г. Досліджуємо медіа: Оголошення (С.84-85) |
1 |
|
|
|
158 |
Букви Г і г. «Протилежні» слова. Розвиток зв’язного мовлення: добираю «протилежні» слова (С.85-86) |
1 |
|
|
|
159 |
Букви П і п. Текст. Тема тексту. Головна думка. Ключові слова (С.87-88) |
1 |
|
|
|
160 |
Букви П і п. Дзвінкі і глухі приголосні. Текст. Послідовність подій (С. 88-89) |
1 |
|
|
|
161 |
Букви Р і р. Текст.Головна думка (С.90-91) |
1 |
|
|
|
162 |
Букви Р і р. Правопис власних назв: річки. Вірш. Послідовність подій (С.91-92) |
1 |
|
|
|
163 |
Букви Т і т. Текст-розповідь. Родинне дерево. Робота з дитячою книжкою. (С.93-94) |
1 |
|
|
|
164 |
Букви Т і т. Слова-ознаки. Текст. Тема тексту. Заголовок. Розвиток зв’язного мовлення: підтримую діалог з другом / подругою (С. 94-95) |
1 |
|
|
|
165 |
Букви Ю та ю. Текст. Головні герої. (С. 96-97) |
1 |
|
|
|
166 |
Букви Ю та ю. Письмо вивчених букв, складів, слів, речень (с.597-98) |
1 |
|
|
|
167 |
Букви Х і х. Текст. Передбачення за початком тексту. Послідовність подій (С. 99-100) |
1 |
|
|
|
168 |
Букви Х і х. Текст. Заголовок. Головна думка (С. 101-102) |
1 |
|
|
|
169 |
Букви Ж і ж. Велика буква у словах (С. 103-104) |
1 |
|
|
|
170 |
Буквосполучення [дж]. Текст. Тема тексту. Головна думка.Заголовок. Робота з дитячою книжкою. (С.105-107) |
1 |
|
|
|
171 |
Букви Ч і ч. Текст. Заголовок. Головний герой (С. 108-110) |
1 |
|
|
|
172 |
Букви Ф і ф. Текст. Тема тексту (С.111-112) |
1 |
|
|
|
173 |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень |
1 |
|
|
|
174 |
Письмо вивчених слів, речень. Розташування слів за абеткою. Списування тексту . |
1 |
|
|
|
175 |
Письмо вивчених букв, складів, слів, речень. Підсумковий урок за рік. |
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
1