Державний стандарт початкової освіти
(постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018)
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 класи), розроблена під керівництвом О.Я.Савченко
(наказ МОН України від 21.03.2018 №268)
Освітня програма початкової школи.
Освітня технологія «Росток» (цикл I, 1-2 класи)
(Лист Інституту модернізації змісту освіти від 26.06.2018 № 22.1/12-Г-431)
Розклад уроків
№ уроку |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
Розклад канікул
Канікули |
Початок |
Кінець |
Осінні |
|
|
Зимові |
|
|
Весняні |
|
|
Графік діагностувальних робіт
1 |
Українська мова |
|
2 |
Українська мова(читання) |
|
3 |
Матаматика |
|
4 |
Навколишній світ |
|
Українська мова
Підручник М. І. Чабайовська, М. І. Кальчук
(за програмою ТОВ НВП «Росток А.В.Т.»)
Підручник:Українська мова та читання. 3 клас. 2 частина /О. В.Вашуленко, – К.:Видавничий дім «Освіта», 2020
3,5 годин на тиждень
ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Ко рек ція |
Пого дже но |
При міт ки |
115 |
|
Вступ до розділу «Легенди рідного краю». Гарна дівчина як маків цвіт. Народна легенда «Дністер». «Легенда про мак» (легенда Наддніпрянщини) с. 90-91 |
|
|
|
116 |
|
Повторення вивченого про частини мови |
|
|
|
117 |
|
Квіти землі окраса. Народна легенда «Легенда про сон-траву» ( с. 92-94) |
|
|
|
118 |
|
Повторення вивченого про частини мови |
|
|
|
119 |
|
За добро добром віддячать. Ф. Мамчур «Бузина» ( с. 94-96) |
|
|
|
120 |
|
Іменник. Загальне значення іменника. |
|
|
|
121 |
|
Власні й загальні іменники. |
|
|
|
122 |
|
Де козак, там і слава. Народна легенда «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького» (с. 96-97) |
|
|
|
123 |
|
Власні й загальні іменники. |
|
|
|
124 |
|
Узагальнення і систематизація знань за розділом «Легенди рідного краю». Наші проєкти. (с. 97)
|
|
|
|
125 |
|
Поняття про рід іменників. |
|
|
|
126 |
|
Вступ до розділу «Читаю байку для науки». Байка навчає, на розум навертає. Навчальне аудіювання: байка «Пастух-жартівник» 9 с. 98)
|
|
|
|
127 |
|
Рід іменників. |
|
|
|
128 |
|
Робота з дитячою книжкою. Дитячі газети та журнали. |
|
|
|
129 |
|
У лиху годину пізнаєш вірну людину. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» (98-100) |
|
|
|
130 |
|
Діагностувальна перевірна робота. Письмовий переказ. |
|
|
|
131 |
|
У хаті гульки, а на городі – ні цибульки. Л. Глібов «Коник-стрибунець» (100-101) |
|
|
|
132 |
|
Рід іменників |
|
|
|
133 |
|
Не копай іншому ями, бо сам упадеш. П. Глазовий «Жолудь». ( с. 102-103)
|
|
|
|
134 |
|
Поняття про число іменників. |
|
|
|
135 |
|
Змінювання іменників за числами.
|
|
|
|
136 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю байку для науки». Наші проєкти. ( с. 103)
|
|
|
|
137 |
|
Дослідження ролі іменників у реченні. |
|
|
|
138 |
|
Вступ до розділу «Квітує радісно весна». Буває, що й березень морозом хвалиться. С. Черкасенко « Зима і весна» ( напам’ять) ( с.104) |
|
|
|
139 |
|
Роль іменників у реченні. Підсумковий урок за темою «Іменник». |
|
|
|
140 |
|
Весна днем красна. Навчальне аудіювання: А. Назаренко «Який це місяць?». |
|
|
|
141 |
|
Діагностувальна перевірна робота. Диктант із завданням. |
|
|
|
142 |
|
С. Мацюцький «У гостях у весни» ( с. 105-106) |
|
|
|
143 |
|
Зацвіла весна- настала весна. Л. Костенко «Вербові сережки», ( с.107) |
|
|
|
144 |
|
Аналіз діагностувальної перевірної роботи та робота над помилками. Повторення вивченого. |
|
|
|
145 |
|
Л. Костенко «Берізки по коліна у воді» (с.108) |
|
|
|
146 |
|
Прикметник. Загальне значення прикметника. |
|
|
|
147 |
|
Зв’язок іменників з прикметниками. |
|
|
|
148 |
|
Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. В. Скомаровський «Місяць – квітникар» (с.109) |
|
|
|
149 |
|
Дослідження змінювання прикметників. Змінювання прикметників за числами. |
|
|
|
150 |
|
Збережи первоцвіт- хай красивим буде світ. Н. Козленко «Не зривайте первоцвіти»(с.110) |
|
|
|
151 |
|
Дослідження змінювання прикметників. Змінювання прикметників за родами. |
|
|
|
152 |
|
Травень літо в гості чекає. О. Копиленко «Найвеселіший місяць»( с. 111-112) |
|
|
|
153 |
|
Дослідження змінювання прикметників. Змінювання прикметників за родами. |
|
|
|
154 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Квітує радісно весна». Наші проєкти. (с.112) |
|
|
|
155 |
|
Різноманітність прикметників. |
|
|
|
156 |
|
Робота з дитячою книжкою. «Квітує радісно весна». Поезія про весну. |
|
|
|
157 |
|
Вступ до розділу «Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає». За усмішкою часто сльоза прихована. Л. Українка «Як дитиною бувало…» (напам’ять) (с.113)
|
|
|
|
158 |
|
Підсумковий урок з теми «Прикметник». Дослідження ролі прикметників у тексті. |
|
|
|
159 |
|
Шевченків заповіт облетів увесь світ |
|
|
|
160 |
|
Діагностувальна перевірна робота «Частини мови. Іменник, прикметник» . |
|
|
|
161 |
|
Аналіз діагностувальної роботи та робота над помилками. Повторення та закріплення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
162 |
|
Т. Шевченко «Зацвіла в долині…» (напам’ять) (с.115) |
|
|
|
163 |
|
Дієслово. Загальне значення дієслова. |
|
|
|
164 |
|
Терпіння – то велика сила. Л. Українка «Вишеньки» (с.114)
|
|
|
|
165 |
|
Зв’язок дієслів з іменниками. |
|
|
|
166 |
|
Дослідження змінювання дієслів. Змінювання дієслів за часами. |
|
|
|
167 |
|
Українська душа промовляє з «Кобзаря». Т. Шевченко «Тече вода з-під явора…» (с.116) |
|
|
|
168 |
|
Дослідження змінювання дієслів. Змінювання дієслів за часами. |
|
|
|
169 |
|
Робота з дитячою книжкою. Поезії Т.Шевченка для дітей. |
|
|
|
170 |
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором . |
|
|
|
171 |
|
Найтепліше людині – в дитинстві. О. Олесь «Степ» ( с.117-118) |
|
|
|
172 |
|
Змінювання дієслів за часами. |
|
|
|
173 |
|
Веселинки розважають і життя навчають.Г. Бойко «Провалився по коліна» |
|
|
|
174 |
|
Змінювання дієслів за часами. |
|
|
|
175 |
|
Веселинки розважають і життя навчають. Г. Бойко «Де Іванко?»(с. 119-120) |
|
|
|
176 |
|
Правопис НЕ з дієсловами. |
|
|
|
177 |
|
Правопис НЕ з дієсловами. |
|
|
|
178 |
|
Веселинки розважають і життя навчають. Г. Бойко «Мій зореліт». Навчальне аудіювання «Планети Сонячної системи» (с.119-121) |
|
|
|
179 |
|
Правопис НЕ з дієсловами. |
|
|
|
180 |
|
Вживання дієслів у мовленні. Дієслова-синоніми, антоніми, з переносним значенням. |
|
|
|
181 |
|
Дітям і зорі всміхаються. С. Дерманський «Кого беруть у космонавти» (с.122) |
|
|
|
182-183 |
|
Робота з дитячою книжкою. Енциклопедична література.
|
|
|
|
184 |
|
Авторські загадки. В. Кириленко. «Випливає з-за гори…»(с.122) |
|
|
|
184 |
|
Сонце для всіх однаково світить. Загадки. Акровірш. Л. Глібов «Хто вона?», «Хто баба?» (с.123-124) |
|
|
|
185 |
|
Вживання дієслів у мовленні. Дієслова-синоніми, антоніми, з переносним значенням. |
|
|
|
186 |
|
Підсумковий урок з теми «Дієслово». |
|
|
|
187 |
|
Не хвалися силою, а хвалися вмінням. А. Костецький «Новенька» (с. 124-125) |
|
|
|
188 |
|
Числівник. Загальне значення числівника. |
|
|
|
189 |
|
Числівник. Загальне значення числівника. |
|
|
|
190 |
|
У людини є все, щоб здійснити свою мрію. А. Костецький. «Як захочеш – буде все!» (с.126) |
|
|
|
191 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає». Наші проєкти. (с. 128) |
|
|
|
192 |
|
Числівник. Читання й запис числівників. |
|
|
|
193 |
|
Числівник.Утворення й запис числівників. |
|
|
|
194 |
|
Робота з дитячою книжкою. Електронні версії книг. |
|
|
|
195 |
|
Повторення вивченого про дієслово та числівник. |
|
|
|
196 |
|
Вступ до розділу «Читаю оповідання про дітей». Читай про інших, а дбай про себе. А. Григорук «Льодохід» (с.129-130)
|
|
|
|
197 |
|
Спершу треба розсудити, а тоді робити. А. Григорук «Гра в шашки» (с.131-132) |
|
|
|
198 |
|
Підготовка до діагностувальної роботи. |
|
|
|
199 |
|
Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям. А. Григорук «Гра в шашки» (продовження) (с.132-133) |
|
|
|
200 |
|
Діагностувальна перевірна робота з теми «Дієслово. Числівник». |
|
|
|
201 |
|
Аналіз діагностувальної роботи та робота над помилками. Повторення та закріплення вивченого. |
|
|
|
202 |
|
Нічого не руйнуй – братів менших шануй. Навчальне аудіювання: М. Магери «Он як буває» (с.134) |
|
|
|
203 |
|
Всяка пташка своє гніздо любить. В. Чухліб «Дикі каченята» (с.134-135) |
|
|
|
204 |
|
Правди не приховаєш. В. Чухліб «Дикі каченята» (продовження) (с.135-136) |
|
|
|
205 |
|
Повторення вивченого про речення. |
|
|
|
206 |
|
Робота з дитячою книжкою. Час поезії. Читання, складання віршів. |
|
|
|
207 |
|
Характеристика речень |
|
|
|
208 |
|
Дружби цяцьками не купиш. А. Туз «Новий планшет» (с. 136-137) |
|
|
|
209 |
|
Діагностувальна перевірна робота. Аудіювання. |
|
|
|
210 |
|
Характеристика речень |
|
|
|
211 |
|
Основа речення. Непоширені речення. |
|
|
|
212 |
|
Чесному всюди честь. А. Туз «Новий планшет» (продовження) (с.137-138) |
|
|
|
213 |
|
Встановлення зв’язків між головними членами речення. |
|
|
|
215 |
|
Знаєш, як битися, навчись, як миритися. Дженніфер Мур-Малінос «Вирішуємо конфлікти» (с.139-141) |
|
|
|
215 |
|
Поширені речення. Другорядні члени речення. |
|
|
|
216 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей». Наші проєкти. |
|
|
|
217 |
|
Другорядні члени речення.Встановлення зв’язків між ними. |
|
|
|
218 |
|
Робота з дитячою книжкою. Періодичні видання. |
|
|
|
219 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей». Наші проєкти. (с. 141)
|
|
|
|
220 |
|
Види речень за метою висловлювання. Розділові знаки в кінці речення. Інтонування речень.
|
|
|
|
221 |
|
Вступ до розділу «Україна – це я, це ти, це ми». Рідний край – земний рай. М. Савка «Україна» (с.142) |
|
|
|
222 |
|
Види речень за інтонаційним оформленням. Інтонування речень за вираженням почуттів. Розділові знаки в кінці речення. |
|
|
|
223 |
|
Моя слава- українська держава. Є. Гуменко «Наша країна– Україна» (с.143) |
|
|
|
224 |
|
Речення зі звертанням. Інтонування і записування речень із звертанням |
|
|
|
225 |
|
Розділові знаки при звертанні. Побудова і записування речень із звертанням. Побудова і записування вивчених видів речень |
|
|
|
226 |
|
Кожному мила своя сторона. «Простори рідної землі» та «Родючі землі» (с. 144-145) |
|
|
|
227 |
|
Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається. За М. Магерою «Чубчик» (с.146-148) |
|
|
|
228 |
|
Повторення вивченого про текст. Будова тексту. Роль абзаців. |
|
|
|
229 |
|
Діагностувальна перевірна робота. Читання вголос |
|
|
|
230 |
|
Тема і мета тексту. Заголовок. Спостереження за будовою текстів та їх утворення. Типи текстів: розповідь, опис, міркування, ессе. |
|
|
|
231 |
|
Мова- душа народу. Г. Павлишин «Економія слів» (с.149-150) |
|
|
|
232 |
|
Майстра славить його творчість. З. Мезантюк «Квіти з Петриківки» (с. 151) (уривок напам’ять) |
|
|
|
233 |
|
Діагностувальна перевірна робота. Списування із завданням. |
|
|
|
234 |
|
Живопис – поезія, яку бачать. Науково-художній текст.Х. Мельник «Життя Марії Приймаченко в десяти фактах» (с.153-154) |
|
|
|
235 |
|
Характерні ознаки художніх, науково-популярних та ділових текстів. |
|
|
|
236 |
|
Текст-розповідь. Складання плану тексту. |
|
|
|
237 |
|
Текст-опис. Складання плану тексту. |
|
|
|
238 |
|
Текст-міркування. Складання плану тексту. |
|
|
|
239 |
|
Література в колі мистецтва (с.154) |
|
|
|
240 |
|
Текст-есе. Характерні ознаки тексту-есе. Зіставлення тексту есе з іншими текстами. |
|
|
|
241 |
|
Людину кличе небо. За О. Ємченком «Перший космонавт незалежної України» (с.155) |
|
|
|
242 |
|
Діагностувальна перевірна робота. Читання мовчки. |
|
|
|
243 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Україна – це я, це ти, це ми». Наші проєкти. (с. 156) |
|
|
|
244 |
|
Повторення вивченого за семестр.. |
|
|
|
245 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
246 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
МАТЕМАТИКА
Програма з математики 3-4 класи за педагогічною технологією «Росток».
Підручник Л.Г. Петерсон
5 годин на тиждень
ІІсеместр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Ко рек ція |
Пого дже но |
При міт ки |
Міри часу. Рівняння. |
|||||
82 |
|
Досліджуємо міри часу. Календар. Міри часу. Календар |
|
|
|
83 |
|
Досліджуємо міри часу. Тиждень. ( С-20) |
|
|
|
84 |
|
Досліджуємо таблицю мір часу. |
|
|
|
85 |
|
Розв’язування прикладів і задач. |
|
|
|
86 |
|
Годинник. |
|
|
|
87 |
|
Таблиця мір часу. Годинник. ( С-21) |
|
|
|
88 |
|
Досліджуємо порівняння, додавання і віднімання одиниць часу. |
|
|
|
89 |
|
Порівняння, додавання і віднімання одиниць часу. (С-22) |
|
|
|
90 |
|
Уявлення про змінну. |
|
|
|
91 |
|
Змінна |
|
|
|
92 |
|
Вираз зі змінною |
|
|
|
93 |
|
Розв’язування рівнянь на знаходження невідомих компонентів. |
|
|
|
94 |
|
Правильно і неправильно. Завжди та інколи. |
|
|
|
95 |
|
Правильно і неправильно. Завжди та інколи. (С-23) |
|
|
|
96 |
|
Уявлення про рівність і нерівність. |
|
|
|
97 |
|
Розв’язування рівнянь на знаходження невідомих компонентів. |
|
|
|
98 |
|
Досліджуємо рівняння. Корінь рівняння. |
|
|
|
99 |
|
Рівняння. Корінь рівняння. ( С-24) |
|
|
|
100 |
|
Спрощення рівнянь |
|
|
|
101 |
|
Розв’язування рівнянь на знаходження невідомих компонентів. |
|
|
|
102 |
|
Досліджуємо правило розв’язування складних рівнянь. |
|
|
|
103 |
|
Розв’язування складних рівнянь. ( С-25) |
|
|
|
104 |
|
Діагностувальна перевірна робота за темою «Міри часу. Рівняння» |
|
|
|
105 |
|
Аналіз перевірної роботи.Корекційні вправи з теми «Міри часу. Рівняння». Розв’язування складних рівнянь. |
|
|
|
Формули. Задачі на рух. Задачі на продуктивність праці. |
|||||
106 |
|
Формули Досліджуємо формулу площі і периметра прямокутника :S = a·b, P = (a+b) ·2 |
|
|
|
107 |
|
Досліджуємо формулу об’єму прямокутного паралелепіпеда. V = a·b·c Формула об’єму прямокутного паралелепіпеда |
|
|
|
108 |
|
Формули площі і периметра прямокутника, об’єму прямокутного паралелепіпеда. ( С-26) |
|
|
|
109 |
|
Досліджуємо формулу ділення з остачею:a=b·c+ r, r<b. |
|
|
|
110 |
|
Розв’язування прикладів і задач за формулою. |
|
|
|
111 |
|
Формула ділення з остачею. ( С-27) |
|
|
|
112 |
|
Уявлення про швидкість, час, відстань. |
|
|
|
113 |
|
Швидкість. Час. Відстань. |
|
|
|
114 |
|
Досліджуємо формулу шляху: s = v·t |
|
|
|
115 |
|
Розв’язування задач за формулою шляху. |
|
|
|
116 |
|
Формула шляху .( С-28) |
|
|
|
117 |
|
Досліджуємо розв’язування задач на рух. |
|
|
|
118 |
|
Розв’язування задач на рух |
|
|
|
119 |
|
Розв’язування прикладів і задач. |
|
|
|
120 |
|
Розв’язування задач на рух ( С-29) |
|
|
|
121 |
|
Розв’язування складних задач на рух. |
|
|
|
122 |
|
Розв’язування складних задач на рух. |
|
|
|
123 |
|
Знаходження швидкості, часу, відстані, користуючись формулою шляху. |
|
|
|
124 |
|
Знаходження швидкості, часу, відстані, користуючись формулою шляху. |
|
|
|
125 |
|
КРВ(Розв’язування складних рівнянь). Розв’язування складних задач на рух. |
|
|
|
126 |
|
Розв’язування складних задач на рух.( С-30) |
|
|
|
127 |
|
КРВ(Формули площі і периметра прямокутника.) Знаходження швидкості, часу, відстані, користуючись формулою шляху. |
|
|
|
128 |
|
Діагностувальна робота за темою «Формули. Задачі на рух». |
|
|
|
129 |
|
Аналіз перевірної роботи. Корекційні вправи з теми «Формули. Задачі на рух». Розв’язування прикладів і задач. |
|
|
|
130 |
|
Знаходження швидкості, часу, відстані, користуючись формулою шляху. |
|
|
|
131 |
|
Розв’язування складних задач на рух.( С-31) |
|
|
|
132 |
|
Досліджуємо правило множення на двоцифрове число. |
|
|
|
133 |
|
Множення на двоцифрове число. |
|
|
|
134 |
|
Досліджуємо формулу вартості: С= a·n |
|
|
|
135 |
|
Формула вартості |
|
|
|
136 |
|
Досліджуємо розв’язування задач за допомогою формули вартості. ( С-32) |
|
|
|
137 |
|
Досліджуємо правило множення багатоцифрових чисел на багатоцифрове число з нулями |
|
|
|
138 |
|
Розв’язування прикладів і задач. |
|
|
|
139 |
|
Множення багатоцифрових чисел на багатоцифрове число з нулями. ( С-33) |
|
|
|
140 |
|
Досліджуємо правило множення на трицифрове число |
|
|
|
141 |
|
Множення на трицифрове число |
|
|
|
142 |
|
Множення на трицифрове число, якщо в розряді десятків стоїть 0 |
|
|
|
143 |
|
Розв’язування прикладів і задач (С-34) |
|
|
|
144 |
|
Досліджуємо поняття . Робота. Продуктивність. Час. Формула роботи: А= v·t |
|
|
|
145 |
|
Робота. Продуктивність. Час. Формула роботи. |
|
|
|
146 |
|
Досліджуємо розв’язування задач на порівняння продуктивності праці. |
|
|
|
147 |
|
Розв’язування задач на порівняння продуктивності праці. ( С-35) |
|
|
|
148 |
|
Діагностувальна робота за темою «Розв’язування задач за допомогою формул вартості і роботи». |
|
|
|
149 |
|
Аналіз перевірної роботи. Корекційні вправи з теми «Розв’язування задач за допомогою формул вартості і роботи» |
|
|
|
150 |
|
Досліджуємо формулу добутку: а= b·c |
|
|
|
151 |
|
Формула добутку. |
|
|
|
152 |
|
Досліджуємо розв’язування задач за допомогою формули добутку . |
|
|
|
153 |
|
Розв’язування задач за допомогою формули добутку |
|
|
|
154 |
|
Розв’язування задач за допомогою формули добутку. |
|
|
|
155 |
|
Розв’язування прикладів і задач. ( С-36) |
|
|
|
156 |
|
Множення круглих чисел на трицифрове число |
|
|
|
157 |
|
Множення багатоцифрових чисел. |
|
|
|
158 |
|
Множення багатоцифрових чисел. ( С-37) |
|
|
|
Повторення |
|||||
159 |
|
Множини та операції над ними |
|
|
|
160 |
|
Додавання та віднімання багатоцифрових чисел. |
|
|
|
161 |
|
Додавання та віднімання багатоцифрових чисел. |
|
|
|
162 |
|
Множення та ділення на одноцифрове число. |
|
|
|
163 |
|
Множення та ділення на одноцифрове число. |
|
|
|
164 |
|
Підсумкова діагностувальна перевірна робота |
|
|
|
165 |
|
Аналіз перевірної роботи.Корекційні вправи за результатами діагностичної роботи. Множення та ділення на багатоцифрове число. |
|
|
|
166 |
|
Перетворення фігур.. |
|
|
|
167 |
|
Симетричні фігури, їх побудова |
|
|
|
168 |
|
Множення та ділення на багатоцифрове число |
|
|
|
169 |
|
Розв’язування рівнянь усіх вивчених видів. |
|
|
|
170 |
|
Розв’язування рівнянь усіх вивчених видів. |
|
|
|
171 |
|
Розв’язування задач за допомогою формул шляху, вартості, роботи, добутку |
|
|
|
172 |
|
КРВ (Множення на двоцифрове число.) Розв’язування задач за допомогою формул шляху, вартості, роботи, добутку. |
|
|
|
173 |
|
КРВ(Формула вартості) Розв’язування задач за допомогою формул шляху, вартості, роботи, добутку. |
|
|
|
174 |
|
КРВ(Робота. Продуктивність. Час. Формула роботи.) |
|
|
|
175 |
|
Дії з іменованими числами. |
|
|
|
176 |
|
КРВ (Формула добутку.) Підсумковий урок. |
|
|
|
НАВКОЛИШНІЙ СВІТ
Підручник Т.О.Пушкарьова
за програмою ТОВ НВП «Росток А.В.Т.»
4 години на тиждень
ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Ко рек ція |
Пого дже но |
При міт ки |
Тематичний місяць «Світ невідомий» Тематичний тиждень «"Світ невідомий навколо тебе» Людина та її організм |
|||||
66 |
|
Ч им відрізняється людина від інших живих істот? Людина - частина природи. Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми «Кульбабка» |
|
|
|
67 |
|
Таємниця народження дитини. БЖД Бесіда «Життя в тебе одне – бережи його!» |
|
|
|
68 |
|
Організм людини та основи його будови. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. Практична робота. Ознайомлення з розташуванням внутрішніх органів. |
|
|
|
69 |
|
Опорно-рухова система. Будова кістяка людини. |
|
|
|
Тематичний тиждень «Як сприймати невідоме?»
|
|||||
70 |
|
М'язи, їх значення для організму. Тренування м'язів. Практична робота. Розробка комплексу вправ ранкової гімнастики. |
|
|
|
71 |
|
Перша допомога при ушкодженнях м’язів та кісток. Поради лікаря. |
|
|
|
72 |
|
Постава. Профілактика захворювань опорно-рухової системи. БЖД Бесіда «Правильна постава та її значення для здоров’я людини» |
|
|
|
73 |
|
К ровоносна система. Кров, її значення для організму. |
|
|
|
Тематичний тиждень «Таємниці невідомого світу»
|
|||||
74 |
|
Кровообіг. Кровоносні судини. Перша допомога при кровотечах. Поради лікаря. |
|
|
|
75 |
|
Робота серця. Пульс. Профілактика серцевих захворювань. Спостереження за пульсом. БЖД Бесіда «Здоровий спосіб життя». |
|
|
|
76 |
|
Дихальна система. Дихання. |
|
|
|
77 |
|
Будова органів дихання. Легені. |
|
|
|
Тематичний місяць «Світ невидимий» Тематичний тиждень «Як побачити невидимий світ?»
|
|||||
78 |
|
Вплив паління на органи дихання. Найбільш небезпечні захворювання органів дихання та їх профілактика. БЖД Бесіда «Вплив нікотину на здоров’я людини». |
|
|
|
79 |
|
Травна система. Органи травлення. |
|
|
|
80 |
|
Травлення і харчування. Правила здорового харчування. Шкідливий вплив алкоголю на організм. БЖД Бесіда «Причини та наслідки вживання алкоголю на організм» |
|
|
|
81 |
|
Профілактика шлунково - кишкових захворювань. Практична робота. Складання меню з урахуванням порад правильного харчування. БЖД Бесіда «Гігієна харчування». |
|
|
|
82 |
|
Діагностувальна перевірна робота з теми «Людина та її організм» . |
|
|
|
Тематичний тиждень «Які невидимі зв’язки є у природі?» |
|||||
83 |
|
Виведення із організму відходів і шкідливих речовин. Зовнішня та внутрішня будова нирок. |
|
|
|
84 |
|
Шкіра, її властивості, будова та значення для організму. |
|
|
|
85 |
|
Гігієна шкіри. БЖД Бесіда «Особиста гігієна школяра». |
|
|
|
86 |
|
Перша допомога при опіках і обмороженні. Практична робота. Ознайомлення зі способами обробки ран; перша допомога при опіках та обмороженні. |
|
|
|
Тематичний тиждень «Як невидиме може стати видимим?»
|
|||||
87 |
|
Загартовування. Способи загартовування. БЖД Бесіда «як загартувати себе». |
|
|
|
88 |
|
Органи чуття. Гігієна органів чуття. Профілактика їх захворювань |
|
|
|
89 |
|
Органи чуття. Гігієна органів чуття. Профілактика їх захворювань |
|
|
|
90 |
|
Очі – орган зору. |
|
|
|
Тематичний тиждень «Якою інформацією можна ділитися?»
|
|||||
91 |
|
Наше вухо - орган слуху. |
|
|
|
92 |
|
Ніс- орган нюху. |
|
|
|
93 |
|
Язик – орган смаку. |
|
|
|
94 |
|
Роль органів чуття у сприйманні навколишнього світу. Спостереження за роботою органів чуття. |
|
|
|
Тематичний місяць»Приховані можливочті речей» Тематичний тиждень «Що приховує довкілля?»
|
|||||
95 |
|
Діагностувальна перевірна робота з теми «Органи чуття» . |
|
|
|
96 |
|
Аналіз перевірної роботи.Мозок та мислення. Макетування виробів з деталей конструктора. |
|
|
|
97 |
|
Пам'ять, увага, уява, їх розвиток |
|
|
|
98 |
|
Пам'ять, увага, уява, їх розвиток |
|
|
|
Тематичний тиждень «Які пам’ятки культури є в рідному краї?» |
|||||
99 |
|
Здоров'я - найцінніше багатство. Здоровий спосіб життя. |
|
|
|
100 |
|
Навчальний міні-проект. Складання маленької «Енциклопедії здоров'я». |
|
|
|
101 |
|
Я людина – частина суспільства. Відносини людей у суспільстві. |
|
|
|
Тематичний тиждень «Як правильно розв’язати конфлікт?»
|
|||||
102 |
|
Моє оточення. Способи декорування. Орнамент, виготовлення рамочки для сімейного фото. |
|
|
|
103 |
|
Особистий простір людини. Родина. Друзі. Знайомі. Люди професіонали. Незнайомці. |
|
|
|
104 |
|
Діагностувальна перевірна робота «Мислення. Суспільство» . |
|
|
|
105 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Практична робота. Розв’язання прогностичних задач « Що буде, якщо …» |
|
|
|
Тематичний тиждень «Які об’єкти приховують небезпеку?»
|
|||||
106 |
|
Ми українці, ми європейці. Україна на карті Європи. Європейський союз.БЖД Бесіда «Здоров’я нації – здоров’я країни». |
|
|
|
107 |
|
Які якості потрібні для досягнення мети? |
|
|
|
108 |
|
Пробудження природи. Перші ознаки весни. Весняні зміни, які відбуваються в природі від одного весняного місяця до іншого. |
|
|
|
Тематичний місяць «Погода» Тематичний тиждень «Що таке погода?»
|
|||||
109 |
|
Екскурсія до парку. Спостереження за весняними явищами природи. Вивчення порід дерев. |
|
|
|
110 |
|
БЖД Бесіда «Правила поведінки у лісі та парку» |
|
|
|
111 |
|
Весна іде. Весняні зміни. Виготовлення виробів технікою квілінг «Човник-мандрівник». |
|
|
|
112 |
|
Весна іде. Весняні зміни. Виготовлення виробів технікою квілінг «Човник-мандрівник». |
|
|
|
Тематичний тиждень «Живі барометри». |
|||||
113 |
|
Наші спостереження. «Перші кроки весни» |
|
|
|
114 |
|
Весняні перетворення в рослинному світі. |
|
|
|
115 |
|
Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Практична робота. Виготовлення альбому квіток (малювання, аплікації). Тестова сторінка. |
|
|
|
116 |
|
Березень. Прикмети березня. Виготовлення виробів технікою квілінг «Гілочка верби» |
|
|
|
Тематичний тиждень.«Від чого залежить настрій людини?»
|
|||||
117 |
|
Весняні народні прикмети березня. БЖД Бесіда «Сам собі допоможу – своє здоров’я збережу!» . Екскурсія «У гості до березня». Спостереження за бруньками різних дерев. |
|
|
|
118 |
|
Екскурсія «У гості до березня». Спостереження за бруньками різних дерев. |
|
|
|
119 |
|
Весняні зміни у тваринному світі. Свійські та дикі птахи. |
|
|
|
120 |
|
Весняні сторінки Червоної книги. |
|
|
|
Тематичний тиждень «Природні явища, що становлять небезпеку»
|
|||||
121 |
|
Квітень. Прикмети квітня. |
|
|
|
122 |
|
Весняний святковий календар (квітень). |
|
|
|
123 |
|
Весняне пробудження дерев. Сокорух. Життєвий цикл дерева. Практична робота. Розпізнавання дерев.. |
|
|
|
124 |
|
Лабораторна робота. Будова гілки дерева. Практична робота. Визначення віку дерева. |
|
|
|
Тематичний місяць «Я – людина». Тематичний тиждень «У чому моя неповторність?»
|
|||||
125 |
|
Діагностувальна перевірна робота з теми «Весна» . |
|
|
|
126 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
|
127 |
|
Дерево в житті і діяльності людей. Практична робота. Складання рецептів вітамінних відварів з плодів рослин, весняних салатів. |
|
|
|
128 |
|
Ліс і дерево у віруваннях різних народів, народній творчості, літературі, мистецтві. |
|
|
|
Тематичний тиждень «Що таке гідність?»
|
|||||
129 |
|
Охорона дерев. Дерево в місті. Турбота про ліси. |
|
|
|
130 |
|
Тестова сторінка. |
|
|
|
131 |
|
Травень – тріумф весни. |
|
|
|
132 |
|
Весняні зміни в житті птахів. Турбота про потомство. Виготовлення листівки в техніці оригамі «Курчатко з сюрпризом». |
|
|
|
Тематичний тиждень «Що я знаю про культурну спадщину свого народу?»
|
|||||
133 |
|
Весняні зміни в тваринному світі. Розмноження. Піклування про потомство. |
|
|
|
134 |
|
Навчальний міні-проект. «Як тварини дбають про своє потомство?» |
|
|
|
135 |
|
Екскурсія до зоопарку. Весняні зміни в житті тварин. БЖД Бесіда «Правила поведінки у зоопарку». |
|
|
|
136 |
|
Весняний день рік годує. Праця людей навесні. Вплив людської діяльності на зміни в природі й природні процеси. |
|
|
|
Тематичний тиждень «Що є щастям для людини?» |
|||||
137 |
|
Діагностувальна перевірна робота з теми «Весняні місяці» . |
|
|
|
138 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
|
139 |
|
Тестова сторінка .Незабаром літо. Створення мозаїки з природних та штучних матеріалів «Квіти». |
|
|
|
Тематичний тиждень «Секрети успіху» |
|||||
140 |
|
Екологічна гра. Навчальний міні-проект. «Книга скарг природи». |
|
|
|
141 |
|
Узагальнюючий урок. Повторення і закріплення вивченого. |
|
|
|
142 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
3 години на тиждень
ІІ семестр
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Корекція |
Погоджено |
При мітки |
Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем (23 год) |
|||||
49 |
|
Основні правила загартування. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
|
50 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
|
51 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем |
|
|
|
52 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
|
|
53 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
|
54 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах, трійках. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
|
|
55 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
|
56 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Передав – сідай!» |
|
|
|
57 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
|
58 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою», «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Ловіння м'яча після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» |
|
|
|
59 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
|
60 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках. Рухлива гра «Передав – сідай!» |
|
|
|
61 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
|
62 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
|
|
63 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
|
64 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, обведення стійок, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну та верти-кальну ціль. Естафети з м’ячами |
|
|
|
65 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з м’ячами |
|
|
|
66 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з м’ячами |
|
|
|
67 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
|
|
68 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Естафети з м’ячами |
|
|
|
69 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
|
|
70 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Естафети з м’ячами |
|
|
|
71 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!» |
|
|
|
72 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
|
Стрибкові вправи (20 год) |
|||||
73 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
|
74 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Естафети з м’ячами |
|
|
|
75 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
|
76 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
|
77 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
|
|
78 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
|
|
79 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
|
80 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця. Естафети з м’ячами |
|
|
|
81 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
|
82 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
|
|
83 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Пень». |
|
|
|
84 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
|
85 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Гречка». |
|
|
|
86 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця. Естафети з м’ячами |
|
|
|
87 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
|
88 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку». |
|
|
|
89 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
|
|
90 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою. Естафети з м’ячами |
|
|
|
91 |
|
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики зі скакалкою. Ходьба: «змійкою». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця. |
|
|
|
92 |
|
Організуючі вправи: перешикування. Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячами. Ходьба: «протиходом». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця. |
|
|
|
Вправи для оволодіння навичками пересувань ( 14 год) |
|||||
93 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімна-стичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
|
|
94 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімна-стичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
|
|
95 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком. Естафети з м’ячами |
|
|
|
96 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда швидконогих» |
|
|
|
97 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Ямки» |
|
|
|
98 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки – «припадання», притупування. Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
|
|
99 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. «Човниковий» біг 4х9 м. Танцювальні кроки – «припадання», притупування. Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Естафети з м’ячами |
|
|
|
100 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком. Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
|
|
101 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда швидконогих» |
|
|
|
102 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки – «полька» на місці, притупування. Лазіння по канату. Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
|
|
103 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м. |
|
|
|
104 |
|
Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу.Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м. |
|
|
|
105 |
|
Підсумок за рік. |
|
|
|
Мистецтво
Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 3 класу/Т.Є. Рубля, І. Л. Мед, Т. Л. Щеглова.– Харків: Вид-во «Ранок»,2020)
1 година на тиждень
ІІ семестр
№ уро ку |
Дата |
Тема уроку |
Корек ція |
Пого дже но |
При мітки |
18 |
|
Новорічні та різдвяні свята. Новорічні свята. Виконання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю» (с. 60-61). |
|
|
|
19 |
|
Новорічні та різдвяні свята.Виготовлення ялинкової іграшки. |
|
|
|
20 |
|
Ранкова прогулянка. Тричастинна форма. Слухання: Петро Чайковський «Зимовий ранок». Виконання: в ансамблі пісні «Зимовий мотив» та «Зимовий сон»» (с. 64). |
|
|
|
21 |
|
Ранкова прогулянка. Сюжетна композиція. |
|
|
|
22 |
|
Вечір. Вечірня музика. Двочастинна форма. Слухання: Петро Чайковський «Солодка мрія» з «Дитячого альбому». Виконання: «Мрії збуваються» Ю. Рибчинський, В. Полянський (с. 68-69) |
|
|
|
23 |
|
Вечір. Вечірня музика. Малювання силуетної композиції. |
|
|
|
24 |
|
Дитячі колисанки. Слухання: колискові пісні у виконанні Ніни Матвієнко та Квітки Цісик. Виконання: укр. нар. пісня «Котику сіренький» (с. 72-73). |
|
|
|
25 |
|
Схематична будова людини. |
|
|
|
26 |
|
Портрет у мистецтві. Засоби музичної виразності.Слухання: Д. Кабалевський у п’єсі «Три подружки» створив портрети дівчаток: Плакси, Злюки, Пустунки. Виконання: «Мрії збуваються» (с.76-77). |
|
|
|
27 |
|
Портрет у мистецтві. Малювання портрета близької людини. |
|
|
|
28 |
|
Ігри та іграшки. Кек-уок – веселий танець, що виконується під супровід банджо, гітари чи мандоліни. Слухання: перегляд фрагментів мультфільму «Дитячий альбом», в якому звучать п’єси П. Чайковського «Гра в конячки» та «Марш олов’яних солдатиків»; Клод Дебюссі п’єса «Ляльковий кек-уок». Виконання: Н. Свойкіна, Н. Антоник «Іграшка» (с. 81-82). |
|
|
|
29 |
|
Ігри та іграшки. Виготовлення іграшок з різних матеріалів. |
|
|
|
30 |
|
Як зима з весною зустрічається.Виконання: скласти ритмічну вправу «Пісенька бурульок»; виконати в групах пісню «Масляна» (с. 84-85). |
|
|
|
31 |
|
Як зима з весною зустрічається. Створення протилежних за характером, настроєм образів Зими та Літа (чому не Весни?? авт.) (с.86). |
|
|
|
32 |
|
Афіша й плакат. Афіша. Симфонія. Слухання: Л. Ревуцький використав «А ми просо сіяли, сіяли» у своїй симфонії (уривок). Виконання: пісня «А ми просо сіяли, сіяли» (с. 87-88). |
|
|
|
33 |
|
Театр ляльок. Театр ляльок. Слухання: перегляд вистави «Друг зі знаком якості» в мережі Інтернет. Виконання: вивчені пісні (с. 90-91). |
|
|
|
34 |
|
На гостини до театру. Опера. Опера. Лібрето. Слухання: фрагмент опери «Коза-Дереза» М. Лисенка. Виконання: «Пісня Лисички», яка звучала в опері (с. 93-94). На гостини до театру. Балет. Виконати ескізи театральних костюмів своїх улюблених персонажів (с. 98-99). |
|
|
|
35 |
|
Витоки народного мистецтва. Створення ескізу вишивки для серветки (аркуш у клітинку)(с. 113-115) |
|
|
|
36 |
|
Літо зустрічаймо! Картина «Літо» (с. 124-125). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформатика
Інформатика. 3 клас. 1 частина / Пушкарьова Т.О., Рибалко О.О. – С.: ТОВ НВП «Росток А.В.Т.», 2021.
2 години на тиждень
ІІ семестр
№ уро ку |
Дата |
Тема уроку |
Корек ція |
Пого дже но |
При мітки |
33 |
|
Текст. Текстові редактори. |
|
|
|
34 |
|
Правила введення тексту. Робота за комп’ютером. |
|
|
|
35 |
|
Текстові процесори. Робоче вікно текстового процесора. |
|
|
|
36 |
|
Робота за комп’ютером. |
|
|
|
37 |
|
Основні об’єкти текстового процесора. |
|
|
|
38 |
|
Редагування тексту. Робота за комп’ютером |
|
|
|
39 |
|
Форматування текстів |
|
|
|
40 |
|
Робота за комп’ютером. |
|
|
|
41 |
|
Форматування символів, абзаців, сторінки |
|
|
|
42 |
|
Робота за комп’ютером. |
|
|
|
43 |
|
Доповнення текстів графічними об’єктами |
|
|
|
44 |
|
Робота за комп’ютером. |
|
|
|
45 |
|
Доповнення текстів графічними об’єктами. Робота за комп’ютером |
|
|
|
46 |
|
Таблиці в тексті |
|
|
|
47 |
|
Робота за комп’ютером. Створення таблиці в тексті |
|
|
|
48 |
|
Робота за комп’ютером. Створення таблиці в тексті |
|
|
|
49 |
|
Створення маркованих та нумерованих списків. |
|
|
|
50 |
|
Робота за комп’ютером. Створення маркованих та нумерованих списків |
|
|
|
51 |
|
Робота за комп’ютером. Створення маркованих та нумерованих списків |
|
|
|
52 |
|
Робота за комп’ютером. Створення маркованих та нумерованих списків |
|
|
|
53 |
|
Робота за комп’ютером. Створення слайдів |
|
|
|
54 |
|
Властивості слайда. Операції над слайдами. Об’єкти слайда. Текстові об’єкти слайда |
|
|
|
55 |
|
Робота за комп’ютером |
|
|
|
56 |
|
Властивості слайда. Операції над слайдами. Об’єкти слайда. Текстові об’єкти слайда |
|
|
|
57 |
|
Робота за комп’ютером. |
|
|
|
58 |
|
Графічні об’єкти слайда |
|
|
|
59 |
|
Робота за комп’ютером. |
|
|
|
60 |
|
Перенесення інформації з однієї програми в іншу. Вставка фігур та обїєктів WordArtу презентацію. Демонстрація презентації. |
|
|
|
61 |
|
Робота за комп’ютером. |
|
|
|
62 |
|
Вставка фільмів, звуку і таблиці в презентацію. |
|
|
|
63 |
|
Робота за комп’ютером. |
|
|
|
64 |
|
Налаштування ефектів анімації |
|
|
|
65 |
|
Робота за комп’ютером. Налаштування ефектів анімації. |
|
|
|
66 |
|
Налаштування ефектів анімації. |
|
|
|
67 |
|
Робота за комп’ютером. Налаштування ефектів анімації. |
|
|
|
68 |
|
Створення власної комп’ютерної презентації |
|
|
|
69 |
|
Створення власної комп’ютерної презентації |
|
|
|
70 |
|
Презентація власних комп’ютерних презентацій. |
|
|
|