Календарне планування 3 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування розроблено за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ за освітньою технологією "Росток"(науковий керівник Пушкарьова Т.О.)
Перегляд файлу

Державний стандарт початкової освіти

(постанова Кабінету Міністрів України № 87 від 21.02.2018)

 

Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти (1-2 класи), розроблена під керівництвом О.Я.Савченко

(наказ МОН України від 21.03.2018 №268)

 

Освітня програма початкової школи.

Освітня технологія «Росток» (цикл I, 1-2 класи)

(Лист Інституту модернізації змісту освіти від 26.06.2018 № 22.1/12-Г-431)

 

Розклад уроків

№ уроку

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

Розклад канікул

Канікули

Початок

Кінець

Осінні

 

 

Зимові

 

 

Весняні

 

 

 

 

 

 

 

Графік діагностувальних робіт

 

1

Українська мова

 

2

Українська мова(читання)

 

3

Матаматика

 

4

Навколишній світ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова

Підручник М. І. Чабайовська, М. І. Кальчук

(за програмою ТОВ НВП «Росток А.В.Т.»)

Підручник:Українська мова та читання.  3 клас. 2 частина /О. В.Вашуленко, – К.:Видавничий дім «Освіта», 2020

3,5 годин на тиждень

ІІ семестр

 

 

№ з/п

 

Дата

 

Тема уроку

Ко

рек

ція

Пого

дже

но

При міт ки

115

 

Вступ до розділу «Легенди рідного краю». Гарна дівчина як маків цвіт. Народна легенда «Дністер». «Легенда про мак» (легенда Наддніпрянщини) с. 90-91

 

 

 

116

 

 Повторення вивченого про частини мови

 

 

 

117

 

Квіти землі окраса. Народна легенда «Легенда про сон-траву» ( с. 92-94)

 

 

 

118

 

Повторення вивченого про частини мови

 

 

 

119

 

За добро добром віддячать. Ф. Мамчур «Бузина» ( с. 94-96)

 

 

 

120

 

Іменник. Загальне значення іменника.

 

 

 

121

 

 Власні й загальні іменники.

 

 

 

122

 

Де козак, там і слава. Народна легенда «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького» (с. 96-97)

 

 

 

123

 

Власні й загальні іменники.

 

 

 

124

 

Узагальнення і систематизація знань за розділом «Легенди рідного краю». Наші проєкти. (с. 97)

 

 

 

 

125

 

Поняття про рід іменників.

 

 

 

126

 

Вступ до розділу «Читаю байку для науки». Байка навчає, на розум навертає. Навчальне аудіювання: байка «Пастух-жартівник» 9 с. 98)

 

 

 

 

127

 

Рід іменників.

 

 

 

128

 

Робота з дитячою книжкою. Дитячі газети та журнали.

 

 

 

129

 

У лиху годину пізнаєш вірну людину. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» (98-100)

 

 

 

130

 

Діагностувальна перевірна робота. Письмовий переказ.

 

 

 

131

 

У хаті гульки, а на городі – ні цибульки. Л. Глібов «Коник-стрибунець» (100-101)

 

 

 

132

 

Рід іменників

 

 

 

133

 

Не копай іншому ями, бо сам упадеш. П. Глазовий «Жолудь». ( с. 102-103)

 

 

 

 

134

 

Поняття про число іменників.

 

 

 

135

 

Змінювання іменників за числами.

 

 

 

 

136

 

 Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю байку для науки». Наші проєкти. ( с. 103)

 

 

 

 

137

 

Дослідження ролі іменників у реченні.

 

 

 

138

 

Вступ до розділу «Квітує радісно весна». Буває, що й березень морозом хвалиться. С. Черкасенко « Зима і весна» ( напам’ять) ( с.104)

 

 

 

139

 

Роль іменників у реченні. Підсумковий урок за темою «Іменник».

 

 

 

140

 

Весна днем  красна. Навчальне аудіювання: А. Назаренко «Який це місяць?».

 

 

 

141

 

Діагностувальна перевірна робота. Диктант із завданням.

 

 

 

142

 

С. Мацюцький «У гостях у весни» ( с. 105-106)

 

 

 

143

 

Зацвіла весна- настала весна. Л. Костенко «Вербові сережки», ( с.107)

 

 

 

144

 

Аналіз діагностувальної перевірної роботи та робота над помилками. Повторення вивченого.

 

 

 

145

 

 Л. Костенко «Берізки по коліна у воді» (с.108)

 

 

 

146

 

 Прикметник. Загальне значення прикметника.

 

 

 

147

 

Зв’язок іменників з прикметниками.

 

 

 

148

 

Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. В. Скомаровський «Місяць – квітникар» (с.109)

 

 

 

149

 

Дослідження змінювання прикметників. Змінювання прикметників за числами.

 

 

 

150

 

Збережи первоцвіт- хай красивим буде світ. Н. Козленко «Не зривайте первоцвіти»(с.110)

 

 

 

151

 

 Дослідження змінювання прикметників. Змінювання прикметників за родами.

 

 

 

152

 

Травень літо в гості чекає. О. Копиленко «Найвеселіший місяць»( с. 111-112)

 

 

 

153

 

Дослідження змінювання прикметників. Змінювання прикметників за родами.

 

 

 

154

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Квітує радісно весна». Наші проєкти. (с.112)

 

 

 

155

 

Різноманітність прикметників.

 

 

 

156

 

Робота з дитячою книжкою. «Квітує радісно весна». Поезія про весну.

 

 

 

157

 

Вступ до розділу «Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає». За усмішкою часто сльоза прихована. Л. Українка «Як дитиною бувало…» (напам’ять) (с.113)

 

 

 

 

158

 

Підсумковий урок з теми «Прикметник». Дослідження ролі прикметників у тексті.

 

 

 

159

 

Шевченків заповіт облетів увесь світ

 

 

 

160

 

Діагностувальна перевірна робота «Частини мови. Іменник, прикметник» .

 

 

 

161

 

Аналіз діагностувальної роботи та робота над помилками. Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

162

 

Т. Шевченко «Зацвіла в долині…» (напам’ять) (с.115)

 

 

 

163

 

Дієслово. Загальне значення дієслова.

 

 

 

164

 

Терпіння – то велика сила. Л. Українка «Вишеньки» (с.114)

 

 

 

 

165

 

Зв’язок дієслів з іменниками.

 

 

 

166

 

Дослідження змінювання дієслів. Змінювання дієслів за часами.

 

 

 

167

 

Українська душа промовляє з «Кобзаря». Т. Шевченко «Тече вода з-під явора…» (с.116)

 

 

 

168

 

Дослідження змінювання дієслів. Змінювання дієслів за часами.

 

 

 

169

 

Робота з дитячою книжкою. Поезії Т.Шевченка для дітей.

 

 

 

170

 

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором .

 

 

 

171

 

Найтепліше людині – в дитинстві. О. Олесь «Степ» ( с.117-118)

 

 

 

172

 

Змінювання дієслів за часами.

 

 

 

173

 

Веселинки розважають і життя навчають.Г. Бойко «Провалився по коліна»

 

 

 

174

 

Змінювання дієслів за часами.

 

 

 

175

 

Веселинки розважають і життя навчають. Г. Бойко  «Де Іванко?»(с. 119-120)

 

 

 

176

 

Правопис НЕ з дієсловами.

 

 

 

177

 

Правопис НЕ з дієсловами.

 

 

 

178

 

Веселинки розважають і життя навчають. Г. Бойко  «Мій зореліт». Навчальне аудіювання «Планети Сонячної системи» (с.119-121)

 

 

 

179

 

Правопис НЕ з дієсловами.

 

 

 

180

 

Вживання дієслів у мовленні. Дієслова-синоніми, антоніми, з переносним значенням.

 

 

 

181

 

Дітям і зорі всміхаються. С. Дерманський «Кого беруть у космонавти» (с.122)

 

 

 

182-183

 

 Робота з дитячою книжкою. Енциклопедична література.

 

 

 

 

184

 

Авторські загадки. В. Кириленко. «Випливає з-за гори…»(с.122)

 

 

 

184

 

 Сонце для всіх однаково світить. Загадки. Акровірш. Л. Глібов «Хто вона?», «Хто баба?» (с.123-124)

 

 

 

185

 

Вживання дієслів у мовленні. Дієслова-синоніми, антоніми, з переносним значенням.

 

 

 

186

 

Підсумковий урок з теми «Дієслово».

 

 

 

187

 

 Не хвалися силою, а хвалися вмінням. А. Костецький «Новенька» (с. 124-125)

 

 

 

188

 

 Числівник. Загальне значення числівника.

 

 

 

189

 

Числівник. Загальне значення числівника.

 

 

 

190

 

 У людини є все, щоб здійснити свою мрію. А. Костецький. «Як захочеш – буде все!» (с.126)

 

 

 

191

 

 Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Поезія – це сила чарівна, що музикою серце надихає». Наші проєкти. (с. 128)

 

 

 

192

 

 Числівник. Читання й запис числівників.

 

 

 

193

 

Числівник.Утворення й запис числівників.

 

 

 

194

 

Робота з дитячою книжкою. Електронні версії книг.

 

 

 

195

 

Повторення вивченого про дієслово та числівник.

 

 

 

196

 

 Вступ до розділу «Читаю оповідання про дітей». Читай про інших, а дбай про себе. А. Григорук «Льодохід» (с.129-130)

 

 

 

 

197

 

Спершу треба розсудити, а тоді робити. А. Григорук «Гра в шашки» (с.131-132)

 

 

 

198

 

Підготовка до діагностувальної роботи.

 

 

 

199

 

Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям. А. Григорук «Гра в шашки» (продовження) (с.132-133)

 

 

 

200

 

Діагностувальна перевірна робота з теми «Дієслово. Числівник».

 

 

 

201

 

Аналіз діагностувальної роботи та робота над помилками. Повторення та закріплення вивченого.

 

 

 

202

 

 Нічого не руйнуй – братів менших шануй. Навчальне аудіювання: М. Магери «Он як буває» (с.134)

 

 

 

203

 

Всяка пташка своє гніздо любить. В. Чухліб «Дикі каченята» (с.134-135)

 

 

 

204

 

 Правди не приховаєш. В. Чухліб «Дикі каченята»           (продовження) (с.135-136)

 

 

 

205

 

 Повторення вивченого про речення.

 

 

 

206

 

Робота з дитячою книжкою. Час поезії. Читання, складання віршів.

 

 

 

207

 

Характеристика речень

 

 

 

208

 

Дружби цяцьками не купиш. А. Туз «Новий планшет» (с. 136-137)

 

 

 

209

 

Діагностувальна перевірна робота. Аудіювання.

 

 

 

210

 

Характеристика речень

 

 

 

211

 

Основа речення. Непоширені речення.

 

 

 

212

 

Чесному всюди честь. А. Туз «Новий планшет» (продовження)  (с.137-138)

 

 

 

213

 

Встановлення зв’язків між головними членами речення.

 

 

 

215

 

Знаєш, як битися, навчись, як миритися. Дженніфер Мур-Малінос «Вирішуємо конфлікти» (с.139-141)

 

 

 

215

 

 Поширені речення. Другорядні члени речення.

 

 

 

216

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей». Наші проєкти.

 

 

 

217

 

Другорядні члени речення.Встановлення зв’язків між ними.

 

 

 

218

 

Робота з дитячою книжкою. Періодичні видання.

 

 

 

219

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Читаю оповідання про дітей». Наші проєкти. (с. 141)

 

 

 

 

220

 

Види речень за метою висловлювання. Розділові знаки в кінці речення. Інтонування речень.

 

 

 

 

221

 

Вступ до розділу «Україна – це я, це ти, це ми». Рідний край – земний рай. М. Савка «Україна» (с.142)

 

 

 

222

 

Види речень за інтонаційним оформленням. Інтонування речень за вираженням почуттів. Розділові знаки в кінці речення.

 

 

 

223

 

Моя слава- українська держава. Є. Гуменко «Наша країна– Україна» (с.143)

 

 

 

224

 

 Речення зі звертанням. Інтонування і записування речень із звертанням

 

 

 

225

 

Розділові знаки при звертанні. Побудова і записування речень із звертанням. Побудова і записування вивчених видів речень

 

 

 

226

 

Кожному мила своя сторона. «Простори рідної землі» та «Родючі землі» (с. 144-145)

 

 

 

227

 

Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається. За М. Магерою «Чубчик» (с.146-148)

 

 

 

228

 

Повторення вивченого про текст. Будова тексту. Роль абзаців.

 

 

 

229

 

Діагностувальна перевірна робота. Читання вголос

 

 

 

230

 

Тема і мета тексту. Заголовок. Спостереження за будовою текстів та їх утворення. Типи текстів: розповідь, опис, міркування, ессе.

 

 

 

231

 

 Мова- душа народу. Г. Павлишин «Економія слів» (с.149-150)

 

 

 

232

 

Майстра славить його творчість. З. Мезантюк «Квіти з Петриківки» (с. 151)  (уривок напам’ять)

 

 

 

233

 

Діагностувальна перевірна робота. Списування із завданням.

 

 

 

234

 

Живопис – поезія, яку бачать. Науково-художній текст.Х. Мельник «Життя Марії Приймаченко в десяти фактах» (с.153-154)

 

 

 

235

 

Характерні ознаки художніх, науково-популярних та ділових текстів.

 

 

 

236

 

Текст-розповідь. Складання плану тексту.

 

 

 

237

 

 Текст-опис. Складання плану тексту.

 

 

 

238

 

Текст-міркування. Складання плану тексту.

 

 

 

239

 

Література в колі мистецтва (с.154)

 

 

 

240

 

Текст-есе. Характерні ознаки тексту-есе. Зіставлення тексту есе з іншими текстами.

 

 

 

241

 

Людину кличе небо. За О. Ємченком «Перший космонавт незалежної України» (с.155)

 

 

 

242

 

Діагностувальна перевірна робота. Читання мовчки.

 

 

 

243

 

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Україна – це я, це ти, це ми». Наші проєкти. (с. 156)

 

 

 

244

 

Повторення вивченого за семестр..

 

 

 

245

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

246

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

Програма з математики 3-4 класи за педагогічною технологією «Росток».

Підручник Л.Г. Петерсон

5 годин на тиждень

ІІсеместр

 

№ з/п

 

Дата

 

Тема уроку

Ко

рек

ція

Пого

дже

но

При міт ки

Міри часу. Рівняння.

82

 

Досліджуємо міри часу. Календар. Міри часу. Календар

 

 

 

83

 

Досліджуємо міри часу. Тиждень. ( С-20)

 

 

 

84

 

Досліджуємо таблицю мір часу.

 

 

 

85

 

Розв’язування прикладів і задач.

 

 

 

86

 

Годинник.

 

 

 

87

 

Таблиця мір часу. Годинник. ( С-21)

 

 

 

88

 

Досліджуємо порівняння, додавання і віднімання одиниць часу.

 

 

 

89

 

Порівняння, додавання і віднімання одиниць часу. (С-22)

 

 

 

90

 

Уявлення про змінну.

 

 

 

91

 

Змінна

 

 

 

92

 

Вираз зі змінною

 

 

 

93

 

Розв’язування рівнянь на знаходження невідомих компонентів.

 

 

 

94

 

Правильно і неправильно. Завжди та інколи.

 

 

 

95

 

Правильно і неправильно. Завжди та інколи. (С-23)

 

 

 

96

 

Уявлення про рівність і нерівність.

 

 

 

97

 

Розв’язування рівнянь на знаходження невідомих компонентів.

 

 

 

98

 

Досліджуємо рівняння. Корінь рівняння.

 

 

 

99

 

Рівняння. Корінь рівняння. ( С-24)

 

 

 

100

 

Спрощення рівнянь

 

 

 

101

 

Розв’язування рівнянь на знаходження невідомих компонентів.

 

 

 

102

 

Досліджуємо правило розв’язування складних рівнянь.

 

 

 

103

 

Розв’язування складних рівнянь. ( С-25)

 

 

 

104

 

Діагностувальна перевірна  робота за темою «Міри часу. Рівняння»

 

 

 

105

 

 Аналіз перевірної роботи.Корекційні вправи з теми «Міри часу. Рівняння». Розв’язування складних рівнянь.

 

 

 

Формули. Задачі на рух. Задачі на продуктивність праці.

106

 

Формули Досліджуємо формулу площі і периметра прямокутника :S = a·b,   P = (a+b) ·2

 

 

 

107

 

Досліджуємо формулу об’єму прямокутного паралелепіпеда. V = a·b·c  Формула об’єму прямокутного паралелепіпеда

 

 

 

108

 

Формули площі і периметра прямокутника, об’єму прямокутного паралелепіпеда. ( С-26)

 

 

 

109

 

Досліджуємо формулу ділення з остачею:a=b·c+ r, r<b.

 

 

 

110

 

Розв’язування прикладів і задач за формулою.

 

 

 

111

 

Формула ділення з остачею. ( С-27)

 

 

 

112

 

Уявлення про швидкість, час, відстань.

 

 

 

113

 

Швидкість. Час. Відстань.

 

 

 

114

 

Досліджуємо формулу шляху: s = v·t

 

 

 

115

 

Розв’язування задач за формулою шляху.

 

 

 

116

 

Формула шляху .( С-28)

 

 

 

117

 

Досліджуємо розв’язування задач на рух.

 

 

 

118

 

Розв’язування задач на рух

 

 

 

119

 

Розв’язування прикладів і задач.

 

 

 

120

 

Розв’язування задач на рух ( С-29)

 

 

 

121

 

Розв’язування складних задач на рух.

 

 

 

122

 

Розв’язування складних задач на рух.

 

 

 

123

 

Знаходження швидкості, часу, відстані, користуючись формулою шляху.

 

 

 

124

 

 Знаходження швидкості, часу, відстані, користуючись формулою шляху.

 

 

 

125

 

КРВ(Розв’язування складних рівнянь). Розв’язування складних задач на рух.

 

 

 

126

 

Розв’язування складних задач на рух.( С-30)

 

 

 

127

 

КРВ(Формули площі і периметра прямокутника.) Знаходження швидкості, часу, відстані, користуючись формулою шляху.

 

 

 

128

 

Діагностувальна робота  за темою «Формули. Задачі на рух».

 

 

 

129

 

 Аналіз перевірної роботи. Корекційні вправи з теми «Формули. Задачі на рух». Розв’язування прикладів і задач.

 

 

 

130

 

Знаходження швидкості, часу, відстані, користуючись формулою шляху.

 

 

 

131

 

Розв’язування складних задач на рух.( С-31)

 

 

 

132

 

Досліджуємо правило множення на двоцифрове число.

 

 

 

133

 

Множення на двоцифрове число.

 

 

 

134

 

Досліджуємо формулу вартості: С= a·n

 

 

 

135

 

Формула вартості

 

 

 

 

136

 

Досліджуємо розв’язування задач за допомогою формули вартості. ( С-32)

 

 

 

137

 

Досліджуємо правило множення багатоцифрових чисел на багатоцифрове число з нулями

 

 

 

138

 

Розв’язування прикладів і задач.

 

 

 

139

 

Множення багатоцифрових чисел на багатоцифрове число з нулями. ( С-33)

 

 

 

140

 

Досліджуємо правило множення на трицифрове число

 

 

 

141

 

Множення на трицифрове число

 

 

 

142

 

Множення на трицифрове число, якщо в розряді десятків стоїть 0

 

 

 

143

 

Розв’язування прикладів і задач (С-34)

 

 

 

144

 

 Досліджуємо поняття . Робота. Продуктивність. Час. Формула роботи: А= v·t

 

 

 

145

 

Робота. Продуктивність. Час. Формула роботи.

 

 

 

146

 

Досліджуємо розв’язування задач на порівняння продуктивності праці.

 

 

 

147

 

Розв’язування задач на порівняння продуктивності праці. ( С-35)

 

 

 

148

 

Діагностувальна робота за темою «Розв’язування задач за допомогою формул вартості і роботи».

 

 

 

149

 

 Аналіз перевірної роботи. Корекційні вправи з теми «Розв’язування задач за допомогою формул вартості і роботи»

 

 

 

150

 

Досліджуємо формулу добутку: а= b·c

 

 

 

151

 

Формула добутку.

 

 

 

152

 

Досліджуємо розв’язування задач за допомогою формули добутку .

 

 

 

153

 

Розв’язування задач за допомогою формули добутку

 

 

 

154

 

Розв’язування задач за допомогою формули добутку.

 

 

 

155

 

Розв’язування прикладів і задач. ( С-36)

 

 

 

156

 

Множення круглих чисел на трицифрове число

 

 

 

157

 

Множення багатоцифрових чисел.

 

 

 

158

 

Множення багатоцифрових чисел. ( С-37)

 

 

 

Повторення

159

 

Множини та операції над ними

 

 

 

160

 

Додавання та віднімання багатоцифрових чисел.

 

 

 

161

 

Додавання та віднімання багатоцифрових чисел.

 

 

 

162

 

Множення та ділення на одноцифрове число.

 

 

 

163

 

Множення та ділення на одноцифрове число.

 

 

 

164

 

Підсумкова діагностувальна перевірна робота

 

 

 

165

 

 Аналіз перевірної роботи.Корекційні вправи за результатами діагностичної роботи. Множення та ділення на багатоцифрове число.

 

 

 

166

 

Перетворення фігур..

 

 

 

167

 

Симетричні фігури, їх побудова

 

 

 

168

 

Множення та ділення на багатоцифрове число

 

 

 

169

 

Розв’язування рівнянь усіх вивчених видів.

 

 

 

170

 

Розв’язування рівнянь усіх вивчених видів.

 

 

 

171

 

Розв’язування задач за допомогою формул шляху, вартості, роботи, добутку

 

 

 

172

 

КРВ (Множення на двоцифрове число.) Розв’язування задач за допомогою формул шляху, вартості, роботи, добутку. 

 

 

 

173

 

КРВ(Формула вартості) Розв’язування задач за допомогою формул шляху, вартості, роботи, добутку.

 

 

 

174

 

КРВ(Робота. Продуктивність. Час. Формула роботи.)

 

 

 

175

 

Дії з іменованими числами.

 

 

 

176

 

КРВ (Формула добутку.) Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

НАВКОЛИШНІЙ СВІТ

Підручник Т.О.Пушкарьова

за програмою ТОВ НВП «Росток А.В.Т.»

4 години на тиждень

ІІ семестр

 

№ з/п

 

Дата

 

Тема уроку

Ко

рек

ція

Пого

дже

но

При міт ки

Тематичний місяць «Світ невідомий»

Тематичний тиждень «"Світ невідомий навколо тебе»

Людина та її організм

66

 

Ч им відрізняється людина від інших живих істот? Людина - частина природи. Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми «Кульбабка»

 

 

 

67

 

Таємниця народження дитини. БЖД Бесіда «Життя в тебе одне – бережи його!»

 

 

 

68

 

Організм людини та основи його будови. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини. Практична робота. Ознайомлення з розташуванням внутрішніх органів.

 

 

 

69

 

Опорно-рухова система. Будова кістяка людини.

 

 

 

Тематичний тиждень  «Як сприймати невідоме?»

 

70

 

М'язи, їх значення для організму. Тренування м'язів. Практична робота. Розробка комплексу вправ ранкової гімнастики.

 

 

 

71

 

Перша допомога при ушкодженнях м’язів та кісток. Поради лікаря.

 

 

 

72

 

 Постава. Профілактика захворювань опорно-рухової системи. БЖД Бесіда «Правильна постава та її значення для здоров’я людини»

 

 

 

73

 

К  ровоносна система. Кров, її значення для організму.

 

 

 

Тематичний тиждень  «Таємниці невідомого світу»

 

74

 

Кровообіг. Кровоносні судини. Перша допомога при кровотечах. Поради лікаря.

 

 

 

75

 

Робота серця. Пульс. Профілактика серцевих захворювань. Спостереження за пульсом. БЖД Бесіда «Здоровий спосіб життя».

 

 

 

76

 

Дихальна система. Дихання.

 

 

 

77

 

Будова органів дихання. Легені.

 

 

 

Тематичний місяць «Світ невидимий»

Тематичний тиждень  «Як побачити невидимий світ?»

 

78

 

Вплив паління на органи дихання. Найбільш небезпечні захворювання органів дихання та їх профілактика. БЖД Бесіда «Вплив нікотину на здоров’я людини».

 

 

 

79

 

Травна система. Органи травлення.

 

 

 

80

 

Травлення і харчування. Правила здорового харчування. Шкідливий вплив алкоголю на організм. БЖД Бесіда «Причини та наслідки вживання алкоголю на організм»

 

 

 

81

 

Профілактика шлунково - кишкових захворювань. Практична робота. Складання меню з урахуванням порад правильного харчування. БЖД Бесіда «Гігієна харчування».

 

 

 

82

 

Діагностувальна перевірна робота з теми «Людина та її організм» .

 

 

 

Тематичний тиждень  «Які невидимі зв’язки є у природі?»

83

 

Виведення із організму відходів і шкідливих речовин. Зовнішня та внутрішня будова нирок.

 

 

 

84

 

Шкіра, її властивості, будова та значення для організму.

 

 

 

85

 

Гігієна шкіри. БЖД Бесіда «Особиста гігієна школяра».

 

 

 

86

 

Перша допомога при опіках і обмороженні. Практична робота. Ознайомлення зі способами обробки ран; перша допомога при опіках та обмороженні.

 

 

 

Тематичний тиждень  «Як невидиме може стати видимим?»

 

87

 

Загартовування. Способи загартовування. БЖД Бесіда «як загартувати себе».

 

 

 

88

 

Органи чуття. Гігієна органів чуття. Профілактика їх захворювань

 

 

 

89

 

Органи чуття. Гігієна органів чуття. Профілактика їх захворювань

 

 

 

90

 

Очі – орган зору.

 

 

 

Тематичний тиждень «Якою інформацією можна ділитися?»

 

91

 

Наше вухо - орган слуху.

 

 

 

92

 

Ніс- орган нюху.

 

 

 

93

 

Язик – орган смаку.

 

 

 

94

 

Роль органів чуття у сприйманні навколишнього світу. Спостереження за роботою органів чуття.

 

 

 

Тематичний місяць»Приховані можливочті речей»

Тематичний тиждень «Що приховує довкілля?»

 

95

 

Діагностувальна перевірна робота з теми «Органи чуття» .

 

 

 

96

 

Аналіз перевірної роботи.Мозок та мислення. Макетування виробів з деталей конструктора.

 

 

 

97

 

Пам'ять, увага, уява, їх розвиток

 

 

 

98

 

Пам'ять, увага, уява, їх розвиток

 

 

 

Тематичний тиждень «Які пам’ятки культури є в рідному краї?»

99

 

Здоров'я - найцінніше багатство. Здоровий спосіб життя.

 

 

 

100

 

Навчальний міні-проект. Складання маленької «Енциклопедії здоров'я».

 

 

 

101

 

Я людина – частина суспільства. Відносини людей у суспільстві.

 

 

 

Тематичний тиждень  «Як правильно розв’язати конфлікт?»

 

102

 

Моє оточення. Способи декорування. Орнамент, виготовлення рамочки для сімейного фото.

 

 

 

103

 

Особистий простір людини. Родина. Друзі. Знайомі. Люди професіонали. Незнайомці.

 

 

 

104

 

Діагностувальна перевірна робота «Мислення. Суспільство» .

 

 

 

105

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Практична робота. Розв’язання прогностичних задач « Що буде, якщо …»

 

 

 

Тематичний тиждень «Які об’єкти приховують небезпеку?»

 

106

 

Ми українці, ми європейці. Україна на карті Європи. Європейський союз.БЖД Бесіда «Здоров’я нації – здоров’я країни».

 

 

 

107

 

Які якості потрібні для досягнення мети?

 

 

 

108

 

Пробудження природи. Перші ознаки весни. Весняні зміни, які відбуваються в природі від одного весняного місяця до іншого.

 

 

 

Тематичний місяць «Погода»

Тематичний тиждень  «Що таке погода?»

 

109

 

Екскурсія до парку. Спостереження за весняними явищами природи. Вивчення порід дерев.

 

 

 

110

 

БЖД Бесіда «Правила поведінки у лісі та парку»

 

 

 

111

 

Весна іде. Весняні зміни. Виготовлення виробів технікою квілінг «Човник-мандрівник».

 

 

 

112

 

Весна іде. Весняні зміни. Виготовлення виробів технікою квілінг «Човник-мандрівник».

 

 

 

Тематичний тиждень «Живі барометри».

113

 

Наші спостереження. «Перші кроки весни»

 

 

 

114

 

Весняні перетворення в рослинному світі.

 

 

 

115

 

Ранньоквітучі трав’янисті рослини. Практична робота. Виготовлення альбому квіток (малювання, аплікації). Тестова сторінка.

 

 

 

116

 

Березень. Прикмети березня. Виготовлення виробів технікою квілінг «Гілочка верби»

 

 

 

Тематичний тиждень.«Від чого залежить настрій людини?»

 

117

 

Весняні народні прикмети березня. БЖД Бесіда «Сам собі допоможу – своє здоров’я збережу!» . Екскурсія «У гості до березня». Спостереження за бруньками різних дерев.

 

 

 

118

 

 Екскурсія «У гості до березня». Спостереження за бруньками різних дерев.

 

 

 

119

 

Весняні зміни у тваринному світі. Свійські та дикі птахи.

 

 

 

120

 

Весняні сторінки Червоної книги.

 

 

 

Тематичний тиждень  «Природні явища, що становлять небезпеку»

 

121

 

Квітень. Прикмети квітня.

 

 

 

122

 

Весняний святковий календар (квітень).

 

 

 

123

 

Весняне пробудження дерев. Сокорух. Життєвий цикл дерева. Практична робота. Розпізнавання дерев..

 

 

 

124

 

Лабораторна робота. Будова гілки дерева. Практична робота. Визначення віку дерева.

 

 

 

Тематичний місяць «Я – людина».

Тематичний тиждень  «У чому моя неповторність?»

 

125

 

Діагностувальна перевірна робота з теми «Весна» .

 

 

 

126

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

 

127

 

Дерево в житті і діяльності людей. Практична робота. Складання рецептів вітамінних відварів з плодів рослин, весняних салатів.

 

 

 

128

 

Ліс і дерево у віруваннях різних народів, народній творчості, літературі, мистецтві.

 

 

 

Тематичний тиждень  «Що таке гідність?»

 

129

 

Охорона дерев. Дерево в місті. Турбота про ліси.

 

 

 

130

 

Тестова сторінка.

 

 

 

131

 

Травень – тріумф весни.

 

 

 

132

 

Весняні зміни в житті птахів. Турбота про потомство. Виготовлення листівки в техніці оригамі «Курчатко з сюрпризом».

 

 

 

Тематичний тиждень «Що я знаю про культурну спадщину свого народу?»

 

133

 

Весняні зміни в тваринному світі. Розмноження. Піклування про потомство.

 

 

 

134

 

Навчальний міні-проект. «Як тварини дбають про своє потомство?»

 

 

 

135

 

Екскурсія до зоопарку. Весняні зміни в житті тварин. БЖД Бесіда «Правила поведінки у зоопарку».

 

 

 

136

 

Весняний день рік годує. Праця людей навесні. Вплив людської діяльності на зміни в природі й природні процеси.

 

 

 

Тематичний тиждень «Що є щастям для людини?»

137

 

Діагностувальна перевірна робота з теми «Весняні місяці» .

 

 

 

138

 

Аналіз діагностувальної роботи.

 

 

 

139

 

Тестова сторінка .Незабаром літо. Створення мозаїки з природних та штучних матеріалів «Квіти».

 

 

 

Тематичний тиждень «Секрети успіху»

140

 

Екологічна гра. Навчальний міні-проект. «Книга скарг природи».

 

 

 

141

 

Узагальнюючий урок. Повторення і закріплення вивченого.

 

 

 

142

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

3 години на тиждень

ІІ семестр

 

№ з/п

Дата

Тема уроку

Корекція

Погоджено

При мітки

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем (23 год)

49

 

Основні правила загартування. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара»

 

 

 

50

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

 

51

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем

 

 

 

52

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча.  Передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем» 

 

 

 

53

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Найкраща пара» 

 

 

 

54

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах, трійках. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

 

 

 

55

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

 

56

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча   на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Передав – сідай!» 

 

 

 

57

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

 

58

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: «змійкою», «протиходом». Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою. Ловіння м'яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем»

 

 

 

59

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Найкраща пара» 

 

 

 

60

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яча. Передача м’яча двома руками від грудей у парах, трійках.  Рухлива гра «Передав – сідай!» 

 

 

 

61

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!»  

 

 

 

62

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок.      Рухлива гра «Зустрічна естафета»    

 

 

 

63

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Попади в ціль!»

 

 

 

64

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем  (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення  стійок,  удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та верти-кальну ціль.  Естафети з  м’ячами

 

 

 

65

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з  м’ячами 

 

 

 

66

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Естафети з  м’ячами 

 

 

 

67

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Рухлива гра «Зустрічна естафета»    

 

 

 

68

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль.  Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та вертикальну ціль.  Естафети з  м’ячами     

 

 

 

69

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок.      Рухлива гра «Зустрічна естафета»      

 

 

 

70

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Удари м'яча внутрішньою  та середньою частиною  підйому по  нерухомому  м’ячу  у горизонтальну  та вертикальну ціль.  Естафети з  м’ячами     

 

 

 

71

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем. Рухлива гра «Попади в ціль!»  

 

 

 

72

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Найкраща пара»

 

 

 

Стрибкові вправи (20 год)

73

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом.  Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

 

74

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.   Стрибки зі скакалкою. Ходьба: на носках (гімнастична лава) з різним положенням рук почергово з поворотами, присіданнями. Естафети з м’ячами    

 

 

 

75

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

 

76

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

 

77

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий біг» 4х9 м. Стрибки у довжину з місця.  Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

 

78

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

 

79

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.   Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

 

80

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою.  Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    

 

 

 

81

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Переправа через річку».   

 

 

 

82

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

 

83

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Пень».   

 

 

 

84

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.   Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.   Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

 

85

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Гречка».   

 

 

 

86

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м.  Стрибки зі скакалкою. Стрибки в довжину з місця.  Естафети з м’ячами    

 

 

 

87

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: із зупинкою за сигналом.  Біг із різних вихідних положень. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

 

 

 

88

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Рухлива гра «Переправа через річку».  

 

 

 

89

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Біг з високого старту Стрибки в довжину з місця. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

 

90

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боком.  «Човниковий» біг 4х9 м. Стрибки зі скакалкою.  Естафети з м’ячами    

 

 

 

91

 

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики зі  скакалкою. Ходьба: «змійкою». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця.

 

 

 

92

 

Організуючі вправи: перешикування.  Загальнорозвивальні вправи: комплекси ранкової гімнастики з м’ячами. Ходьба: «протиходом». Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця.

 

 

 

Вправи для оволодіння навичками пересувань ( 14 год)

93

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок.  Лазіння по гімна-стичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

 

 

94

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по гімна-стичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Лазіння по канату. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

 

 

95

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  «Човниковий біг» 4х9 м.  Лазіння по гімнастичній стінці. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату.  Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком. Естафети з м’ячами    

 

 

 

96

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда  швидконогих»

 

 

 

97

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.   Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Лазіння по канату. Рухлива гра «Ямки»

 

 

 

98

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки  –  «припадання», притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

 

 

99

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ для ранкової гімнастики. «Човниковий» біг 4х9 м.  Танцювальні кроки  –   «припадання», притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду.  Естафети з м’ячами    

 

 

 

100

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: по підвищеній опорі при-ставними кроками правим і лівим боком.  Лазіння по гімнастичній лаві. «Човниковий біг» 4х9 м. Перелізання через перешкоди.  Рухлива гра «Гуси-лебеді»

 

 

 

101

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по гімнастичній лаві. Пересування  із  зупинками за зоровим  і слуховим сигналами. Перелізання через перешкоди. Лазіння по канату. Рухлива гра «Команда  швидконогих»

 

 

 

102

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4х9 м Танцювальні кроки  – «полька» на місці,   притупування. Лазіння по канату.   Перелізання через перешкоду. Рухлива гра «Білі ведмеді»

 

 

 

103

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкості – біг до 30 м.

 

 

 

104

 

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу.Комплекс ЗРВ.  Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Витривалості – біг у чергуванні з ходьбою до 1200 м.

 

 

 

105

 

Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

Мистецтво

Мистецтво: підручник інтегрованого курсу для 3 класу/Т.Є. Рубля, І. Л. Мед, Т. Л. Щеглова.– Харків: Вид-во «Ранок»,2020)

1 година на тиждень

ІІ семестр

 

№ уро

ку

Дата

Тема уроку

Корек

ція

Пого

дже

но

При

мітки

18

 

Новорічні та різдвяні свята. Новорічні свята. Виконан­ня: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю» (с. 60-61).

 

 

 

19

 

Новорічні та різдвяні свята.Виготовлення ялинкової іграшки.

 

 

 

20

 

Ранкова прогулянка. Тричастинна форма. Слухання: Петро Чайковський «Зимовий ранок». Виконан­ня: в ансамблі пісні «Зимовий мотив» та «Зимовий сон»» (с. 64).

 

 

 

21

 

Ранкова прогулянка. Сюжетна композиція.

 

 

 

22

 

Вечір. Вечірня музика. Двочастинна форма. Слухання: Петро Чайковський «Солодка мрія» з «Дитячого альбому». Виконання: «Мрії збуваються» Ю. Рибчинський, В. Полянський (с. 68-69)

 

 

 

23

 

Вечір. Вечірня музика. Малювання силуетної композиції.

 

 

 

24

 

Дитячі колисанки. Слухання: колискові пісні у виконанні Ніни Матвієнко та Квітки Цісик. Виконан­ня: укр. нар. пісня «Котику сіренький» (с. 72-73).

 

 

 

25

 

Схематична будова людини.

 

 

 

26

 

Портрет у мистецтві. Засоби музичної виразності.Слухання: Д. Кабалевський у п’єсі «Три подружки» створив портрети дівчаток: Плакси, Злюки, Пустунки. Виконан­ня: «Мрії збуваються» (с.76-77).

 

 

 

27

 

Портрет у мистецтві. Малювання портрета близької людини.

 

 

 

28

 

Ігри та іграшки.  Кек-уок – веселий танець, що виконується під супровід банджо, гітари чи мандоліни. Слухання: перегляд фрагментів мультфільму «Дитячий альбом», в якому звучать п’єси П. Чайковського «Гра в конячки» та «Марш олов’яних солдатиків»; Клод Дебюссі п’єса «Ляльковий кек-уок». Виконан­ня: Н. Свойкіна, Н. Антоник «Іграшка»  (с. 81-82).

 

 

 

29

 

Ігри та іграшки.  Виготовлення іграшок з різних матеріалів.

 

 

 

30

 

Як зима з весною зустрічається.Виконан­ня: скласти ритмічну вправу «Пісенька бурульок»; виконати в групах пісню «Масляна»

(с. 84-85).

 

 

 

31

 

Як зима з весною зустрічається. Створення протилежних за характером, настроєм образів Зими та Літа (чому не Весни?? авт.) (с.86).

 

 

 

 

32

 

Афіша й плакат. Афіша. Симфонія. Слухання: Л. Ревуцький використав «А ми просо сіяли, сіяли» у своїй симфонії (уривок). Виконан­ня: пісня «А ми просо сіяли, сіяли»  (с. 87-88).

 

 

 

33

 

Театр ляльок. Театр ляльок. Слухання: перегляд вистави  «Друг зі знаком якості» в мережі Інтернет. Виконан­ня: вивчені пісні (с. 90-91).

 

 

 

34

 

На гостини до театру. Опера. Опера. Лібрето. Слухання: фрагмент опери «Коза-Дереза» М. Лисенка. Виконання: «Пісня Лисички», яка звучала в опері (с. 93-94). На гостини до театру. Балет. Виконати ескізи театральних костюмів своїх улюблених персонажів (с. 98-99).

 

 

 

35

 

Витоки народного мистецтва. Створення ескізу вишивки для серветки (аркуш у клітинку)(с. 113-115)

 

 

 

36

 

Літо зустрічаймо! Картина «Літо» (с. 124-125).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформатика

Інформатика. 3 клас. 1 частина / Пушкарьова Т.О., Рибалко О.О. – С.: ТОВ НВП «Росток А.В.Т.», 2021.

2 години на тиждень

ІІ семестр

№ уро

ку

Дата

Тема уроку

Корек

ція

Пого

дже

но

При

мітки

33

 

Текст. Текстові редактори.

 

 

 

34

 

Правила введення тексту. Робота за комп’ютером.

 

 

 

35

 

Текстові процесори. Робоче вікно текстового процесора.

 

 

 

36

 

Робота за комп’ютером.

 

 

 

37

 

Основні об’єкти текстового процесора.

 

 

 

38

 

Редагування тексту. Робота за комп’ютером

 

 

 

39

 

Форматування текстів

 

 

 

40

 

Робота за комп’ютером. 

 

 

 

41

 

Форматування символів, абзаців, сторінки

 

 

 

42

 

Робота за комп’ютером.

 

 

 

43

 

Доповнення текстів графічними об’єктами

 

 

 

44

 

Робота за комп’ютером.

 

 

 

45

 

Доповнення текстів графічними об’єктами. Робота за комп’ютером

 

 

 

46

 

Таблиці в тексті

 

 

 

47

 

Робота за комп’ютером. Створення таблиці в тексті

 

 

 

48

 

Робота за комп’ютером. Створення таблиці в тексті

 

 

 

49

 

Створення маркованих та нумерованих списків.

 

 

 

50

 

Робота за комп’ютером. Створення маркованих та нумерованих списків

 

 

 

51

 

Робота за комп’ютером. Створення маркованих та нумерованих списків

 

 

 

52

 

Робота за комп’ютером. Створення маркованих та нумерованих списків

 

 

 

53

 

Робота за комп’ютером. Створення слайдів

 

 

 

54

 

Властивості слайда. Операції над слайдами. Об’єкти слайда. Текстові об’єкти слайда

 

 

 

55

 

Робота за комп’ютером

 

 

 

56

 

Властивості слайда. Операції над слайдами. Об’єкти слайда. Текстові об’єкти слайда

 

 

 

57

 

Робота за комп’ютером.

 

 

 

58

 

Графічні об’єкти слайда

 

 

 

59

 

Робота за комп’ютером.

 

 

 

60

 

Перенесення інформації з однієї програми в іншу. Вставка фігур та обїєктів WordArtу презентацію. Демонстрація презентації.

 

 

 

61

 

Робота за комп’ютером.

 

 

 

62

 

Вставка фільмів, звуку і таблиці в презентацію.

 

 

 

63

 

Робота за комп’ютером.

 

 

 

64

 

Налаштування ефектів анімації

 

 

 

65

 

Робота за комп’ютером. Налаштування ефектів анімації.

 

 

 

66

 

Налаштування ефектів анімації.

 

 

 

67

 

Робота за комп’ютером. Налаштування ефектів анімації.

 

 

 

68

 

Створення власної комп’ютерної презентації

 

 

 

69

 

Створення власної комп’ютерної презентації

 

 

 

70

 

Презентація власних комп’ютерних презентацій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 січня
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку