Кaлендарно-тематичне планування з англійської мови
у 10 класі (за підручником Карпюк О. Д.)
(2 години навчання)
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
№ уро-ку |
Тема ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||||||||||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||||||||||||||
ІІ семестр |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 5. “Science and Technology” Тема 5. Наука і технічний прогрес |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій для вирішення екологічних проблем. Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій дл вирішення екологічних проблем Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Сучасні засоби комунікації. Формування навичок сприйма-ння на слух |
|
ст.72-73 Впр.5 ст.74 |
Впр.3 ст.72
|
Впр.3ст.72
|
Впр.1-b ст.72 |
Впр.1-а ст.72 |
Впр.7 ст. 75 Вивчити слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. Основні частини комп'ютера. |
Phrasalverbs. Grammarpoint ст. 76
|
An access, an attachment, a date, a device, hardware, input |
Впр.7 ст. 75 Впр.2-b ст.76 |
|
впр.6 ст. 75 Для чого я використовую Інтернет. |
Впр.8-9 ст.75 Впр.2-а ст.76 mind map |
Впр. 3 ст. 76 ст. 76, вивчити слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Робота з комп’ютером. Всесвітня мережа. Розвиток навичок усного мовлення |
|
Output, software, a website, online, to access, to surf Впр.3ст.78 |
Впр.1-а ст.77 |
Впр.3-4 ст.79 ст 191 |
Впр.2ст.78
|
Впр.1-b ст.77 Впр.4 ст.79
|
Впр.4 ст.78 Впр.4 ст.79 Вивчити слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Комп’ютер - ні програми. Вдоско-налення навичок читання та аудіювання |
Phrasal verbs Впр2,ст.82
|
Впр1,ст.82
|
Впр1,ст.82 Впр 1-а, ст. 80
|
Збірник |
Впр.1-b ст.80 Впр 3 ст.82 Скласти речення |
Впр 2-b ст.82
|
Впр 3, ст.82 Письмово; вивчити слова
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Інтернет-кафе. Розвиток навичок говоріння |
|
Впр 4 ст.83
|
Впр 6, ст.84
|
|
Впр 4-5 ст.83 Впр 7-b, ст 84 |
Впр 7-b, ст 84 |
Впр 7-а, ст 84 письмово |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Веб-сайти для молоді. Розвиток навичок читання |
|
Впр 4-а, ст 87 коди країн |
Впр 8, ст.85 |
Збірник |
Впр 1, ст.86
|
Впр 3,ст.87
|
Впр 9,ст.85 Вивчити слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Наука і технічний прогрес . Лексико-граматичний тест |
Phrasal verbs
|
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми |
||||||||||||||||||||||
Unit 6. “Nature and weather” Тема 6. Природа і погода |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Усвідомлює причино-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. Аргументує необхідність відповідального ставлення до природи. Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих технологій |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Природний катаклізм як явище. Введення та активізація нових ЛО |
|
Впр 1 ст.92 ст. 93 ст. 95 disaster, threat, frequent, resistant, to occur, hazard, to damage, to respond |
Впр 2 ст. 92. Впр 5, ст. 95 |
Впр 2 ст. 92.
|
Впр .3, ст.94, Впр 4, ст.94
|
Впр .2, ст.92,
|
Впр 6 ст.96 Природні катастрофи: причини та наслідки – нап. твір
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Прогнозування катаклізмів. Формування навичок читання та письма |
|
to damage, to respond, to underflood, a frequency, a cause, a reason |
Впр3 ст.97 |
|
Впр. 2 ст.97 |
Впр 4, ст.98 |
Вивчити слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Наслідки природних катаклізмів. Вдосконалення граматичних навичок |
Conditionals. Suggestions-results Впр2, ст.98 |
|
|
|
Впр3-a, ст.98 |
Впр4, ст.98 |
Повторити граматику |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Вплив природних катаклізмів на життя планети. Формування навичок аудіювання |
|
ЛО теми |
Впр 4, ст. 99 |
Впр2-3, ст.99 Впр. 5-а, ст.99 |
Впр. 5-b, ст.99 письмово
|
|
Нап. Розпов. «Вплив прир. катак. на життя планети» |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Правила безпеки під час лиха. Розвиток монологічного мовлення |
Wh-questions |
ЛО теми |
Вп. 3 ст.100
|
|
Впр 4 ст. 100
|
Впр. 1, ст.100
|
Вивчити слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Запобігання природним стихійним лихам.Формуван-ня навичок читання |
|
ст. 102
|
Впр. 3, ст. 102
|
Впр. 4-а, ст. 103
|
Впр 2-а,b ст. 101 |
Впр. 5, ст. 104 |
Розповідь «Стих. лиха в Укр.»
|
||||||||||||||||||||||
Unit 7. “Art” Тема 7. Живопис |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Громадська відповідальність: Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва. Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Живопис в Англії. Введення та активізація нових ЛО |
|
An artist, an image, fame, a masterpiece, a scene, a theme |
Впр.6, ст. 113
|
Впр. 4, ст. 110-111
|
Впр.7,ст. 113
|
Впр.1,ст. 114
|
Впр.6,ст. 113 Переказ, вивчити слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Жанри живопису. Формування навичок зорового сприйняття та письма |
|
Baroque, a trend, to capture, to portray By, by the time, just etc. |
Впр.2, ст. 114
|
|
Впр.6,ст113
|
|
Живопис в Україні. |
||||||||||||||||||||||
. |
|
|
|
Живопис в Україні. Вдосконалення граматичних навичок |
Past Perfect Continuous& Past Perfect |
For, since, before, all day/night/etc. |
|
Збірник |
Усне повідомлення Живопис в Україні. |
Впр.1-2,ст. 116 Впр.4-5,с. 117
|
Впр.3,ст. 116 Впр.6,ст. 117 Вивчити слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Роль мистецтва в житті людини. Розвиток навичок аудіювання
|
|
an exhibit, an exponent, an exposition, an item, to contain |
Впр.5, ст. 119
|
Впр.3-4, ст. 118
|
Впр.1-2, ст. 118
|
Впр.4, ст. 118
|
Впр.5ст. 119 Вивчити слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Відвідування вис-тавок, галерей та музеїв. Формування навичок усного мовлення |
|
to display, to hold, to include, to offer, to be on a display, to be available |
Впр.3, ст. 120. Інсцен. діалоги Впр.4, ст. 122 |
|
Впр.5, ст. 119 Впр.2, ст. 120 діалоги |
Впр.1, ст. 120 Впр.2-3, ст. 123
|
Впр.3, ст. 120 Інсценувати діалоги
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Відомі англійські художники. Вдосконалення граматичних навичок |
Питальні речення. |
Usefulphrases ст. 121 |
Впр.3, ст. 123
|
|
Впр.4, ст. 124
|
В. 1-3 с 123
|
Впр.5, ст. 125 Вивчити слова
|
||||||||||||||||||||||
|
Unit 8. “Sport and Rest” Тема 8. Спорт і дозвілля |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Здоров’я і безпека: Сприймає основні переваги здорового способу життя. Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення особистих потреб. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Улюблений вид спорту. Розвиток навичок писемного мовлення та читання |
Повторити типи питань. Словотворення Впр.1-2, с137 |
a cricket, an injury, jogging, riding, sailing, a sport event |
Впр.3-4, ст. 134-135
|
Впр.3, ст. 134
|
|
Впр.5, с.136,137 |
Моє ставлення до занять спортом |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Спортивні події. Вдосконалення граматичних навичок |
Минулі часи Впр.1-2, ст. 138
|
to kick, to be in the open, to stay fit, to win to beat |
|
Збірник |
|
Впр. 5 с. 137 |
Вивчити слова; повт. граматику |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Спорт в США . Активізація граматичного матеріалу. |
Майбутні часи Впр.4-5, ст. 139 |
|
Впр.1, ст. 140 |
|
Впр. 2, ст.138
|
|
Впр.6, с.141; вив. слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Олімпійські чемпіони України. Урок позакласного читання |
Повторити минулі граматичні часи |
an achievement, a coach, a contest, a participant, to achieve |
Впр.4-5, ст. 140 Впр.7, |
Аудіювання тексту
|
Бесіда Впр.2, ст.141 |
|
Впр. 1, с.142; вив. слова |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Спортивні ігри. Обладнання для спорту. Розвиток навичок усного мовлення |
Впр.2, ст. 144
|
a disgrace, an opposition, a pitch, a promotion, tobogganing, to oppose, to promote, to tackle, to get injured Useful phrases |
|
Впр.5, ст. 145
|
|
Впр.3, ст.145 |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Мої враження від переглянутого матчу. Розвиток навичок усного мовлення |
Повторити майбутні граматичні часи |
Writingpoint, ст. 148
|
Впр.5, ст. 145
|
Впр.1, ст. 147 |
|
Спорт у житті людей |
Впр.7, с.146 |
||||||||||||||||||||||
Unit 9/10. “Ukraine. English-speaking country” Тема 9/10. Україна. Країни виучуваної мови |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток:Обговорює питання, пов’язані зі збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. Описує види екотуризму. Громадська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби разом жити у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Підприємливість і фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Адміністративний та політичний устрій України. Розвиток навичок читання |
Часи |
ЛО теми |
Текст “Ukraine” |
Відеофільм «Ukraine» |
Впр.1, ст. 124 |
картки |
Повторити ЛО теми |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Природні ресурси України. Формування навичок усного мовлення |
Present Perfect, Present Perfect Continuous |
|
Впр. 1, с. 126 City or place description |
Відеофільм “Cities of Ukraine” |
Впр. 2, ст 125 |
Завдан-ня до переглянутого фільму |
Розповідати про природні ресурси України |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Державні свята України. Вдосконалення навичок читання тексту. |
Past Tenses |
|
Текст |
Впр. 3, с. 125 |
|
Завдання до тексту |
Підготувати повідомлення про державні свята США |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Природні ресурси США. Вдосконалення навичок письма |
Future Tenses |
ЛО теми |
Впр.2, ст. 127 |
|
Впр. 1 , ст. 127 |
Впр. 2 а, ст. 127
|
Вивчити слова, переказувати текст |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Державні свята Канади. Розвиток навичок сприйма-ння тексту |
|
ЛО теми |
Впр. 3, ст. 127 |
Впр. 4, ст. 128 |
Впр. 5, ст. 130 |
Впр. 5, ст. 129 |
Дати відповіді на запитання до тексту |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Україна. Країни виучуваної мови. |
Wh-questions |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
Тест |
Повторити ЛО теми
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Контроль аудіювання: текст для аудіювання із завданнями до тексту |
Підг. до к.п |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Контроль письма: граматичний тест. |
Підг. до к.ч |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Контроль читання: тексти для читання із тестовими завданнями. |
Підг. до к.г |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Контроль говоріння: розмовні теми. |
Пов. вив. м. |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Аналіз контрольних робіт. |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Повторення ЛО |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Підсумковий за ІІ семестр. |
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Підсумковий за рік. |
|
||||||||||||||||||||||||||||