Математика
ІІ СЕМЕСТР
Номер |
Тема уроку |
Дата |
77. |
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. (с.123-124). |
08.01 |
78. |
Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків. (с.125). |
09.01 |
79. |
Закріплення умінь і навичок. |
10.01 |
80. |
Самостійна робота. |
11.01 |
81. |
Працюємо над навчальним проєктом «Яка користь від математики?» |
12.01 |
82. . |
Навчальний проєкт «Задачі із взаємопов’язаними величинами як моделі ситуацій, що трапляються в нашому житті». |
15.01 |
83. |
Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків. (с.4-5) |
16.01 |
84. |
Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків. (с.6-7). |
17.01 |
85. |
Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків. (с.8-9). |
18.01 |
86. |
Досліджуємо задачі на різницеве або кратне порівняння двох добутків. (с.10). |
19.01 |
87. |
Досліджуємо задачі . (с.11-12).
|
22.01 |
88. |
Розв’язуємо задачі. (с.13) |
23.01 |
89. |
Перевіряємо свої досягнення (с.14).
|
24.01 |
90. |
Розв'язування прикладів і задач. |
25.01 |
|
Розділ ІІІ. Вивчаємо трицифрові числа. |
|
91. |
Одержуємо тисячу. (с.16-17). |
26.01 |
92. |
Знайомимось з лічильною одиницею — сотня. (с.16-17).
|
29.01 |
93. |
Одержуємо трицифрові числа. Читаємо і записуємо трицифрові числа. (с.18) |
30.01 |
93. |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. (с.19-20).
|
31.01 |
94. |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. (с.21). |
01.02 |
95. |
Розв’язуємо задачі на знаходження суми, різницеве та кратне порівняння двох часток. (с.22). |
02.02 |
96. |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації. (с.23-24). |
05.02 |
97. |
Визначаємо загальну кількість одиниць розряду. (с.25-26). |
06.02 |
98. |
Порівнюємо трицифрові числа. (с.27-28).
|
07.02 |
99. |
Досліджуємо задачі. (с. 29-30).
|
08.02 |
100. |
Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел. (с.31-32). |
09.02 |
101. |
Множимо і ділимо круглі числа використовуючи пройом укрупненням розрядних одиниць. (с.33-34). |
12.02 |
102. |
Знайомимось із задачами на знаходження четвертого пропо(рційного. с.35-36). |
13.02 |
103. |
Вивчаємо одиницю вимірювання довжини — 1 км. (с.37-38). |
14.02 |
104. |
Вивчаємо одиницю вимірювання маси — 1 грам, 1 тонна. (с.39-40). |
15.02 |
105. |
Використовуємо прийом послідовного множення та ділення. (с.41-42). |
16.02 |
106. |
Множимо і ділимо на кругле число послідовно. (с.43).
|
19.02 |
107. |
Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел. (с.44).
|
20.02 |
108. |
Діагностувальна робота № 5. |
21.02 |
109. |
Аналізуємо результати діагностувальної роботи. |
22.02 |
110. |
Навчальний проєкт «У чому потреба в людини оперувати трицифровими числами?» |
23.02 |
111. |
Додаємо і віднімаємо круглі числа. (с.45-46).
|
26.02 |
112. |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. (с.47-48). |
27.02 |
113. |
Додаємо і віднімаємо круглі числа. (с.49-50).
|
28.02
|
|
||
115. |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно. (с.52-53). |
01.03 |
116. |
Додаємо і віднімаємо числа трьома способами.(с.54).
|
04.03 |
117. |
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. (с.55-56). |
05.03 |
118. |
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа. (с.57-58).
|
06.03 |
119. |
Додаємо і віднімаємо числа різними способами. (с. 59).
|
07.03 |
120. |
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного. (с.60-61). |
08.03 |
121. |
Знайомимось із письмовим додаванням і відніманням. (с.62). |
11.03 |
122. |
Досліджуємо задачі. (с.63).
|
12.03 |
123. |
Виконуємо письмове додавання і віднімання. (с.64).
|
13.03 |
124. |
Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами. (с.65-66). |
14.03 |
125. |
Розв’язуємо задачі. (с.67).
|
15.03 |
126. |
Розв’язуємо задачі. (с.68).
|
18.03 |
127. |
Розв’язуємо задачі. (с.69).
|
19.03 |
128. |
Діагностувальна робота № 6. |
20.03 |
129. |
Аналіз діагностувальної роботи
|
21.03 |
130. |
Навчальний проєкт «Мій бюджет». |
22.03 |
|
Розділ ІV. Вивчаємо позатабличне множення та ділення |
|
131. |
Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення та ділення. (с.72-73). |
01.04 |
132. |
Знайомимось із діленням з остачею. (с.74-75).
|
02.04 |
133. |
Вивчаємо ділення з остачею. (с.76-77).
|
03.04 |
134. |
Перевіряємо ділення з остачею. (с.78-79).
|
04.04 |
135. |
Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею. (с.80-81).
|
05.04 |
136. |
Досліджуємо ділення з остачею. (с.82-83).
|
08.04 |
137. |
Вивчаємо правило множення суми на число. (с.84-85).
|
09.04 |
138. |
Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа на одноцифрове. (с.86-87). |
10.04 |
139. |
Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове. (с.88-89). |
11.04 |
140. |
Вивчаємо правило ділення суми на число. (с.90-91).
|
12.04 |
141. |
Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одноцифрове. (с.92-93). |
15.04 |
142. |
Ділимо трицифроіе число на одноцифрове. (с.94-95).
|
16.04 |
143. |
Розв’язуємо задачі. Виконуємо ділення на кругле число. (с.96). |
17.04 |
144. |
Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. Виконуємо ділення на кругле число. (с.97-98). |
18.04 |
145. |
Розв'язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. (с.99).
|
19.04 |
146. |
Дослідження задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі. (с.100-101.) |
22.04 |
147. |
Діагностувальна робота №7 ( перевірка сформованості навичок усних обчислень). |
23.04 |
148. |
Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами. (с. 102-103). |
24.04 |
149. |
Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. (с.104). |
25.04 |
150. |
Розв'язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. |
26.04 |
151. |
Навчальний проєкт «Задачі навколо нас». |
29.04 |
152. |
Виконуємо ділення на кругле число. (с.105).
|
30.04 |
153. |
Виконуємо ділення на кругле число. (с.106.)
|
01.05 |
154. |
Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число. (с.107-108). |
02.05 |
155. |
Знайомимось із задачами на спільну роботу. (с.109-110). |
03.05 |
156. |
Розв’язуємо задачі на спільну роботу. (с.111).
|
06.05 |
157. |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.112-113).
|
07.05 |
158. |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.114).
|
08.05 |
159. |
Вивчаємо ділення на двоцифрове число.(с.115-116).
|
09.05 |
160. |
Досліджуємо задачі на спільну роботу. (с.117).
|
10.05 |
161. |
Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами. (с.118). |
13.05 |
162. |
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 5; 50. (с.119)
|
14.05 |
163. |
Знайомимось із нерівностями зі змінною. (с.120-121.).
|
15.05 |
164. |
Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25. (с.122).
|
16.05 |
165. |
Множимо і ділимо на 5; 20; 25. (с.123).
|
17.05 |
166. |
Розв’язуємо нерівності зі змінною. (с.124-125).
|
20.05 |
167. |
Відкриваємо спосіб множення на 11; 101. (с.126).
|
21.05 |
168. |
Підготовка до діагностувальної роботи. |
22.05 |
169. |
Діагностувальна робота № 8. |
23.05 |
170. |
Навчальний проєкт «Математична газета». |
24.05 |
171. |
Розв’язуємо задачі на час. (с.127).
|
27.05 |
172. |
Дізнаємось про спосіб множення на 9; 99. (с.128).
|
28.05 |
173. |
Множимо на 11, 99. (с.129).
|
29.05 |
174. |
Розв’язуємо задачі геометричного змісту. (с.130).
|
30.05 |
175. |
Повторюємо вивчене. Перевіряємо свої досягнення. (с.131-132). |
31.05 |