Календарне планування уроків Дизайн і технології

Про матеріал
Календарне планування уроків відповідає змісту й вимогам типової освітньої програми О. Савченко Інтегрований курс "Дизайн і технології" надає можливість дітям вчитися розв’язувати реальні життєві проблеми, реалізовувати інтегративні та творчі можливості проєктно-технологічної діяльності, встановлювати взаємозв’язки з іншими освітніми галузями, співпрацювати з експертами різних професійних сфер за межами школи.
Перегляд файлу

ДИЗАЙН і ТЕХНОЛОГІЇ

Тема

Дата

 

Чарівні перетворення

 

17

Правила ТБ при роботі з голкою. Властивості штучних матеріалів. Побажання для близьких

 

18

Експериментування з використанням різних матеріалів. Де ховається незвичайне?

 

19

Послідовність дій під час виготовлення виробу. Підкова – оберіг для кожної родини

 

20

Самостійний вибір об’єкта проєктування  із низки запропонованих або власних ідей.  Історія давньої прикраси

 

 

Машина часу

 

21

Секрети успішної реклами. Рекламний буклет «Ремесла рідного краю» (групова робота)

 

22

Контроль та удосконалення  технології  виготовлення виробу. Картина-оберіг

 

23

Розрахунок витрат. Лялька-веснянка

 

24

Технологічна послідовність  виготовлення спроєктованого виробу. Лялька-мотанка Круп’яничка

 

 

Факти й таємниці

 

25

Образ майбутнього виробу на папері. Авторство і співавторство. Проєктна робота «Подарунок до Великодня»

 

26

Рекомендації здорового харчування. Самообслуговування. Чому борщ єднає Україну?

 

27

Поєднання кольорів. Витинанка «Весна прийшла у рідний край»

 

28

Матеріали для спроєктованого виробу. Крашанка з фетру

 

29

Удосконалення  композиції. Веселий півник

 

 

Енергія

 

30

Сервірування столу. Самообслуговування. Перший весняний салат

 

31

Обґрунтування  потреби робити корисні справи, подарунки. Проєктна робота «Подарунок близьким»

 

32

Використання  традиційних та сучасних технологій обробки матеріалів. Об’ємна листівка

 

33

Раціональне використання вторинних матеріалів. Моделювання об’ємних виробів (на вибір)

 

34

Критичне оцінювання споживацьких  звичок, що забруднюють навколишнє середовище. Конструювання підставки

 

35

Соціальна цінність спільно створених проєктів. Колаж  «Наш дружній клас»

 

 

docx
Додав(-ла)
Булат Марина
Додано
4 січня
Переглядів
255
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку