Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу
«Я досліджую світ» 4 клас за підручником
(Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)
ІІ семестр 3 години на тиждень
|
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Домашнє завдання |
|
Океани та материки |
|||
|
49 |
15.01 |
Материки, океани і частини світу на географічних картах (с.3-5) |
|
|
Природа голубої планети |
|||
|
50 |
17.01 |
Підводний світ Тихого океану (с.6-10) |
|
|
51 |
17.01 |
Чим цікавий Атлантичний океан? ( с.12-14) |
|
|
52 |
22.01 |
Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан? ( с.15-18) |
|
|
53 |
24.01 |
Що приховують глибини Індійського океану? (с.19-21) |
|
|
54 |
24.01 |
Діагностувальна робота №4 «Природа голубої планети» |
|
|
|
Природа материків |
||
|
55 |
29.01 |
Євразія – найбільший материк (с.22-23) |
|
|
56 |
31.01 |
Які рослини та тварини мешкають на материку Євразія? (с.24-29) |
|
|
57 |
31.01 |
Чому Африка – найспекотніший материк Землі? (с.31-33) |
|
|
58 |
05.02 |
Які рослини та тварини мешкають в Африці? ( с.34-38) |
|
|
59 |
07.02 |
Природні умови Північної Америки (с.40-42) |
|
|
60 |
07.02 |
Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с.43-46) |
|
|
61 |
12.02 |
Природа Південної Америки (с.47-49) |
|
|
62 |
14.02 |
Рослинний і тваринний світ Південної Америки, (с.50-53) |
|
|
63 |
14.02 |
Австралія – найсухіший материк ( с.55-57) |
|
|
64 |
19.02 |
Рослинний і тваринний світ Австралії (с.58-61) |
|
|
65 |
21.02 |
Антарктида -найхолодніший материк (с.62-64) |
|
|
66 |
21.02 |
Рослинний і тваринний світ Антарктиди (с.65-67) |
|
|
67 |
26.02 |
Діагностувальна робота №5 «Природа материків» |
|
|
Всесвіт і сонячна система |
|||
|
68 |
28.02 |
Як влаштована Сонячна система? (с.69-73) |
|
|
69 |
28.02 |
Сонце- центральне тіло Сонячної системи ( с.75-78) |
|
|
70 |
04.03 |
Які бувають планети? (с.81-83) |
|
|
71 |
06.03 |
Таємниці планет земної групи ( с.84-86) |
|
|
72 |
06.03 |
Як відбувається добовий і річний рух Землі? ( с.87-90) |
|
|
73 |
11.03 |
Що можна побачити на зоряному небі? (с.91-93) |
|
|
74 |
13.03 |
Молочний Шлях – наша галактика. ( с.95-96) |
|
|
75 |
13.03 |
Давні та сучасні уявлення людей про Всесвіт. (С.97-99) |
|
|
76 |
18.03 |
Діагностувальна робота №6 «Всесвіт і Сонячна система» |
|
|
Майбутнє - це ми. Людина і природа |
|||
|
77 |
20.03 |
Які взаємозвязки існують в природі? (с.101-105) |
|
|
78 |
20.03 канік |
Як людина змінює природу? (с.107-109) |
|
|
79 |
01.04 |
Чому матеріали використовують повторно? (с111-115) |
|
|
80 |
03.04 |
Що таке екологічні проблеми? (с.117-118) |
|
|
81 |
03.04 |
Навчальний проєкт «Чому ліси називають легенями планети?» (с.119) |
|
|
82 |
08.04 |
Підсумок за темою |
|
|
83 |
10.04 |
Діагностувальна робота №7 за темою «Майбутнє-це ми» |
|
|
Люди - багатство країни |
|||
|
84 |
10.04 |
Людина – найбільша цінність (с.121-126) |
|
|
85 |
15.04 |
Людина – найбільша цінність (с.121-126)(продовження) |
|
|
86 |
17.04 |
Моя дорога до успіху (с.127-129) |
|
|
87 |
17.04 |
Моя дорога до успіху (с.127-129) |
|
|
88 |
22.04 |
Як жити серед людей (с.130-133) |
|
|
89 |
24.04 |
Як жити серед людей (с.130-133) |
|
|
90 |
24.04 |
Як запобігти небезпечним ситуаціям? (с.135-140) |
|
|
91 |
29.04 |
Як запобігти небезпечним ситуаціям?( продовж.) (с.135-140) |
|
|
92 |
01.05 |
Безпека на дорозі (с.141-144) |
|
|
93 |
01.05 |
Безпека на дорозі (с.141-144) (продовж.) |
|
|
94 |
06.05 |
Що таке правопорушення? (с.145-146) |
|
|
95 |
08.05 |
Як людина змінює світ?(с.147-150) |
|
|
96 |
08.05 |
Як людина змінює світ?(с.147-150) (продовження) |
|
|
97 |
13.05 |
Це ми можемо (с.151-154) |
|
|
98 |
15.05 |
Це ми можемо (с.151-154) (продовження) |
|
|
99 |
15.05 |
Діагностувальна робота №8 за темою “Люди - багатство країни” |
|
|
100 |
20.05 |
Екскурсія: “Рельєфний дизайн місцевості рідного краю. Штучний та природний дизайни” |
|
|
101 |
22.05 |
Екскурсія: “Рельєфний дизайн місцевості рідного краю. Штучний та природний дизайни” |
|
|
102 |
22.05 |
Екскурсія: ”Робота на пришкільній ділянці. Догляд за кімнатними, городніми рослинами” |
|
|
103 |
27.05 |
Екскурсія: ”Робота на пришкільній ділянці. Догляд за кімнатними, городніми рослинами” |
|
|
104 |
29.05 |
Узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
105 |
29.05 |
Підсумок за рік |
|