Календарне планування уроків ЯДС 4 клас ІІ семестр за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н.Павич

Про матеріал
Календарне планування уроків ЯДС 4 клас ІІ семестр за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавська, Н.Павич
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу 

«Я досліджую світ» 4 клас за підручником

(Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)

ІІ семестр 3  години на тиждень

 IMG_256                                           

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Домашнє завдання

Океани та материки

49

15.01

Материки, океани і частини світу на географічних картах  (с.3-5)

 

Природа голубої планети

50

17.01

Підводний світ Тихого океану (с.6-10)

 

51

17.01

Чим цікавий Атлантичний океан?  ( с.12-14)

 

52

22.01

Які таємниці приховує Північний Льодовитий океан?  ( с.15-18)

 

53

24.01

Що приховують глибини Індійського океану?   (с.19-21)

 

54

24.01

Діагностувальна робота №4 «Природа голубої планети»

 

      

Природа материків

55

29.01

Євразія – найбільший материк  (с.22-23)

 

56

31.01

Які  рослини та тварини мешкають на материку Євразія? (с.24-29)

 

57

31.01

Чому Африка – найспекотніший материк Землі? (с.31-33)

 

58

05.02

Які рослини та тварини мешкають в Африці?

( с.34-38)

 

59

07.02

Природні умови Північної Америки (с.40-42)

 

60

07.02

Рослинний і тваринний світ Північної Америки (с.43-46)

 

61

12.02

Природа Південної Америки (с.47-49)

 

62

14.02

Рослинний і тваринний світ Південної Америки, (с.50-53)

 

63

14.02

Австралія – найсухіший материк ( с.55-57)

 

64

19.02

Рослинний і тваринний світ Австралії  (с.58-61)

 

65

21.02

Антарктида -найхолодніший материк (с.62-64)

 

66

21.02

Рослинний і тваринний світ Антарктиди (с.65-67)

 

67

26.02

Діагностувальна робота №5 «Природа материків»

 

Всесвіт і сонячна система

68

28.02

Як влаштована Сонячна система? (с.69-73)

 

69

28.02

Сонце- центральне тіло Сонячної системи

  ( с.75-78)

 

70

04.03

Які бувають планети? (с.81-83)

 

71

06.03

Таємниці планет земної групи ( с.84-86)

 

72

06.03

Як відбувається добовий і річний рух Землі?

( с.87-90)

 

73

11.03

Що можна побачити на зоряному небі?

 (с.91-93)

 

74

13.03

Молочний Шлях – наша галактика. ( с.95-96)

 

75

13.03

Давні та сучасні уявлення людей про Всесвіт. (С.97-99)

 

76

18.03

Діагностувальна робота №6 «Всесвіт і Сонячна система»

 

                            Майбутнє -  це ми. Людина і природа

77

20.03

Які взаємозвязки існують в природі? (с.101-105)

 

78

20.03 канік

Як людина змінює природу? (с.107-109)

 

79

01.04

Чому матеріали використовують повторно? (с111-115)

 

80

03.04

Що таке екологічні проблеми? (с.117-118)

 

81

03.04

Навчальний проєкт «Чому ліси називають легенями планети?»  (с.119)

 

82

08.04

Підсумок за темою

 

83

10.04

Діагностувальна робота №7 за темою «Майбутнє-це ми»

 

                                 Люди - багатство країни

84

10.04

Людина – найбільша цінність (с.121-126)

 

85

15.04

Людина – найбільша цінність (с.121-126)(продовження)

 

86

17.04

Моя дорога до успіху (с.127-129)

 

87

17.04

Моя дорога до успіху (с.127-129)

 

88

22.04

Як жити серед людей (с.130-133)

 

89

24.04

Як жити серед людей (с.130-133)

 

90

24.04

Як запобігти небезпечним ситуаціям?

 (с.135-140)

 

91

29.04

Як запобігти небезпечним ситуаціям?( продовж.) (с.135-140)

 

92

01.05

Безпека на дорозі (с.141-144)

 

93

01.05

Безпека на дорозі (с.141-144) (продовж.)

 

94

06.05

Що таке правопорушення? (с.145-146)

 

95

08.05

Як людина змінює світ?(с.147-150)

 

96

08.05

Як людина змінює світ?(с.147-150) (продовження)

 

97

13.05

Це ми можемо  (с.151-154)

 

98

15.05

Це ми можемо  (с.151-154)  (продовження)

 

99

15.05

Діагностувальна робота №8 за темою “Люди - багатство країни”

 

100

20.05

Екскурсія: “Рельєфний дизайн місцевості рідного краю. Штучний та природний дизайни”

 

101

22.05

Екскурсія: “Рельєфний дизайн місцевості рідного краю. Штучний та природний дизайни”

 

102

22.05

Екскурсія: ”Робота на пришкільній ділянці. Догляд за кімнатними, городніми рослинами”

 

103

27.05

Екскурсія: ”Робота на пришкільній ділянці. Догляд за кімнатними, городніми рослинами”

 

104

29.05

Узагальнення вивченого матеріалу

 

105

29.05

Підсумок за рік

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
23 січня
Переглядів
803
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку